Oživeno: Telefonicky jsem požádal o přednostní vrácení zálohy a byl jsem mile překvapen. Rozhovor s pracovníkem zákaznické linky na bezplatném čísle *11 proběhl dne 3. srpna a záloha ve formě poštovní poukázky dorazila moji soukromou adresu 14. srpna, tedy přijatelných 11 dní poté.
Nechcete čekat, až na vás v systému O2 vyjde řada? Ozvěte se také! Podrobnosti níže...
V červnu jsme přinesli bleskovku s informací, že mobilní operátor O2 začal svým zákazníkům vracet zálohy na tarif, které přestal vybírat počátkem loňského prosince. Společnost Telefónica O2 přestala zálohy na volání vybírat, protože je členem sdružení právnických osob SOLUS, což je sdružení na ochranu leasingu, úvěrů a dalších vybraných služeb poskytovaných spotřebitelům, podnikatelům a právnickým osobám. I díky němu může lépe posuzovat nové zákazníky a ověřovat si jejich platební morálku.
I přesto, že denně je odesíláno zákazníkům několik stovek dopisů o možnosti vrácení této zálohy, svou zálohu můžete dostat také mnohem rychlejším způsobem (už za pár dní) o kterém operátor své zákazníky vůbec neinformoval.
Stačí pouze zavolat na zákaznickou linku na bezplatném čísle *11 a nechat se spojit s operátorem (o nové struktuře zákaznické linky se dočtete zde), ten na vaši žádost zadá požadavek na okamžité vrácení této zálohy. Pokud je u vašeho telefonního čísla více tarifních záloh, všechny budou sečteny dohromady a vráceny najednou. Standardní způsob vrácení je poštovní poukázkou na vaši adresu, můžete ovšem zažádat také o vrácení na bankovní účet.