Z ukradeného mobilu už si zloděj nezavolá

Diskuze čtenářů k článku

Já Osobně  |  29. 01. 2007 20:15

PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ? PROČ AŽ TEĎ?
Víc nemám co bych k článku dodal
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 01. 2007 18:58

Nula od nuly pojde. Když mi ukradnou fón, tak jsem rázem bez founu, simky, kreditu či paušálu(ten se samozřejmě nechá bloknout ihned) A jestli ten telefon zablokujou nebo ne, stejně ho nebudu mít v kapse. A jestli si z něj někdo zavolá nebo ne, je mi tudíž taky k ničemu. Stále budu ztrátový mínus Jeden telefon, mínus poplatky za blokace, vystavení nivé SIM. Mínus čas strávený na policii. A naproti tomu PLUS jedna blbá zkušenost. tak co mi z toho plyne??? NIC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 01. 2007 20:13

Mínus: jeden telefon, mínus: čas na policii, velký plus: radost, že jsem udělal vše pro to, aby si ta kua ten mobil moc neužila! Nechápu o jakých poplatcích za blokaci a SIMku hovoříš
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  29. 01. 2007 21:01

No nemuzes myslet pouze na soucasnost, pokud bude problem pouzivat ukradene telefony, tak o ne nikdo nebude mit zajem, a nebude je tedy kde prodavat, a proc by je potom zlodeji kradli kdyby je nemohli prodat? Je to vlastne takova prevence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obrbaz  |  29. 01. 2007 15:12

Přijdu, ukradnu, změním si IMEI a jedu dál (není to nemožné)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zruda  |  29. 01. 2007 18:50

Snaha sa ceni,aj zo strany policie aj operatorov.Ale ucinok je na zamyslenie.Tym ze sa nebudu dat telefony predat u nas sa v podstate nic nemeni,akurat sa zmeni trh kde sa budu predavat.Je to iste ako u aut.Cim bolo tazsie kradnute auta predavat v krajine povodu tym viac sa vyvazali vonku a k nam sa vozili z vonku a nezabudajte samozrejme na dalsiu variantu - aj mobil sa da rozobrat na suciastky a hlavne nove modely na suciastky maju hodnotu par tisic.Takze verdikt: kradut sa bude viac aby si ty ktori sa tym zivia vynahradili usle zisky.Muselo by sa to robit v ramci celej EU minimalne a vtedy by to snad malo aj ziadany efekt a aj cisla statistik kradezi by klesly.
P.S.:Ak sa nebudu kradnut mobily najdu si tyto ludia nieco ine.Patri to medzi najstarsie remesla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalT  |  29. 01. 2007 14:52

Už nám ve firmě mobil ukradli, tak jsem tam volal...
Chtějí protokol od policie a nahlásit to do 24hodin od krádeže.
Tomu říkám služba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  29. 01. 2007 12:21

Konečně to nekomu došlo. To už tu mělo být dávno, u nás jde všechno pomalu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  29. 01. 2007 11:17

Zni to hezky, clovek si rika a ze je to nenapadlo drive, kdyz po tom tolik lidi volalo, ale nejak moc neverim, ze by v tom nebyla nejaka finta. Vzdyt jim jde o zisk.
Treba ten Eurotel. Byl jediny, kdo se prezentoval tim, ze blokuje IMEI ukradenych telefonu, ale kdyz mi mobil ukradli a chtel jsem, aby si zlodej aspon u Eurotelu nezavolal, neuspel jsem. V podminkach totiz meli, ze zablokuji jen telefon, ktery se minimalne pul roku pouzival v jejich siti. Takze i kdyz jsem mel papir od policie, byl mi k nicemu, protoze v protokolu byla napsana i cisla SIM karet a uz podle predvolby bylo jasne, ze jsem pouzival jen Oskar a T-mobile. Prece nebudou blokovat mobil pouzivany u konkurence, ze?
Je to uz asi 5 let, mozna se to zmenilo, ale predpokladam, ze se nadale budou snazit minimalizovat pocet blokovanych telefonu.
Dovedu si zive predstavit, jak clovek prinese protokol od policie (nahlaseni takove kradeze je casove docela narocna zalezitost a nechtel bych to absolvovat znovu) a operator mu potom oznami, ze ale neprinesl nejaky papir, takze mobil nezablokuji. Kolik lidi schovava doklad o koupi a zarucni list u veci, kterym skoncila zaruka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puding  |  29. 01. 2007 10:31

no ved neni taky problem dat si zmenit IMEI code a v pohode bude slapat dalej.je to smiese dnes IMEI vie zmenit kopu ludi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bublina22  |  29. 01. 2007 10:40

IMEI se dá fakt změnit?V tom případě,je tohle opatření na nic,ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ostghost  |  29. 01. 2007 15:19

v posledni dobe cca rok a neco to udajne neni tak jednoduche u nekterych typu dokonce neresitelne vite princip je v tom kde to imei je "vypalene - ulozen" pokud jej vyrobce da to soucastky - chipu ktery lze prepisovat ci jednoduse odpajet a nahradit jinym tak to nakonec nekdo zmeni ale pokud vyrobci tuto vec neumozni tak ten telefon nakonec u nas nezapnete - jinde treba v spanelsku ano ale on koneckoncu neni prolbem udelat ten registr celo... vzdyt telefonica vodafone tmobile to jsou celo evropsti - svetovi operatori otazkou je ta vule jak vzrobcu tak operatoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flash  |  29. 01. 2007 10:43

Ale ti obvykle nekradou mobily. Mne ukradli mobil, nahlasil jsem to na PCR, s protokolem od nich vymenil simku zadara u uperátora, a k mému obrovskému překvapení mi přinesli poliši za 14 dnů můj stařičký mobilek N6310i. padla mi úžasem brada. A to teprve jak musela poklesnout čelist té lopatě, která mi mobil šlohla, když si pro něj cajti přišli. Můj obrovský obdiv za to, že se tím vůbec někdo zabýval, natožto i vyřešil. To vše u founu v ceně 1500 Kč. Dokážu si představit, co by dělali u telefonu za 15 litrů, kde by tímto stejným postupem dostali pachatele trestného činu. Další zářez do pažby, pochvala náčelníka a čárka do statistik. Jak jednoduché, účelné a efektní. A za vše lze vděčit jisté ochotě u PČR, operátora a IMEI kodu. nenechte se mýlit. Většina zlodějů mobilů jsou kreténi s pěti obecnýma, co ho vzápětíé strčí do bazaru a schrábnou pětikilo. Sofistikovaní zloději s technikou a znalostmi jak přeflashovat epromku, či jiný proceor kradou BMW a jiné dražší hračky. mobily jsou výsadou hospodských povalečů, nebo fe´táků, co jim nastává potřeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fhk  |  29. 01. 2007 11:20

to flash: konecne rozumnej nazor, diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rooca  |  29. 01. 2007 12:20

*THUMBUP*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M2  |  29. 01. 2007 12:24

To si měl štěstí, co vim od kluků od policie, tak se tyhle případy krádeží mobilů vobec neřeší protože vynaložené náklady na vyšetřování nejsou adekvátní výsledku a tak se na to ve většina případků kašle. Přitom by stačilo nahlásit na policii odcizení mobilu, dodat ty papíry a policie by na zákaldě pozice telfonu bez problémů mohla zbalit osobu která má telefon u sebe a nebylo by třeba vůbec nějaké blokování telefonů u operátora. Tady je jasně vidět, že místo toho aby policie řešila a šetřila pachatele, tak radědi nad tím mávnou rukou a nechaj vám zablokovat ten telefon. Pro většinu lidí je chození na policie ztráta času, sedět tam x hodin, něco sepisovat, navíc ještě k tomu pracně doma dohledat všechny papíry (kdo z nás je tak skladuje a ví kde), to fakt nemá efekt a přínos pro mně naprosto žádný. Novou SIM kartu mně vydá každý operátor zdarma a pokud máte tel koupený od operátora a máte paušál, tak i ten telefon zablokují aniž bych musel na policii (zkušenost od vodafonu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2007 10:08

Nez trcet na policii a neco s nema resit a prijit o dalsi cas, tak nad mobilem mavnu rukou. Si to vezmete kolik papiru musite dolozit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  29. 01. 2007 10:19

no strasna tragedie, jit se zarucakem a prokolem z cajtu ke svymu operatorovi.. I kdybych tim měl strávit 3 dny, tak to podstoupim, aby si ten hajzl, co mě tel ukradne, nezavolal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ostghost  |  29. 01. 2007 15:14

tech papiru tolik neni /* zabere to trosku casu cca hodinu - jednou jsem to delal protoze telefon ktery mi ukradli byl firemni */ v ostatnich pripadech jsem se na to vybodl nikdy jsem neslzsel ze by telefon nasli resp. za normalnich okolnosti -> cestou bez znamosti v pripade obycejne kradeze
v ostatnich pripadech jsem se na to vybodl jednak z nedostatku casu vlastniho a popravde receno i jejich preci jen maji i jine veci na praci chapu ze kradeze mobilnich telefonu stejne jako jinych veci jsou nechutne a spusta lidi z toho ma pekny "obchod" -> z ceho zije pulka zastavaren mobil dealeru atd...
cca kolem vanoc jsem si rekl ze si stejne nenajdu cas na nahlaseni onec tri ukradenych telefonu od kterych jsem doma stale drzel veskere papiry prislusenstvi a krabice a vyhodil je nastesti mam zarucni a nakupni doklady stale v supliku -> s radosti je vytahnu a pujdu nechat zablokovat /* pripadne zpetne nahlasim kradez coz tusim take jde */ a budu premyslet kolik lidi to nakonec postihlo /* u kolika telefonu byl zmenen imei a u kolika ponechan */
a bude mi srdecen jedno jestli to postihlo nejakou "13ti letou holcicku ktera dostala telefon na vanoce od rodicu" to tem lidem snad nebije do oci absence prislusenstvi misto kde jej kupuji ci cena... neverim :-]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 01. 2007 09:53

Tak nejak si nedokazu vybavit ... co je za rok? Uz vim, 2007. Nezavadeji operatori ten spolecny registr trosku pozde? Aha, zapomnel jsem, ze zijeme v Ceske Republice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  29. 01. 2007 09:14

Všichni tři naši mobilní operátoři se dohodli ještě s "policí" a společnými silami začali pracovat na registru odcizených mobilních telefonů.
Preklep, ale vtipny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2007 09:45

Tak to brzo. To je k tomu určitě zas něco donutilo. Ale lepší než nikdy no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  29. 01. 2007 08:17

Stejně to budou blokovat jen pro tarify. A většina lidí má předplacenku..
Jednoznačně to kráděžím ale VŮBEC nezabrání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  29. 01. 2007 08:43

Proč myslíš, že to je jen na tarif. Podle mě se ten telefon vůbec nepřihlásí do sítě.. A když nebudeš počítat ty SIM co dávají operátoři jenom kvůli čárce za prodej, tak bych řekl, že je víc paušálů než předplacenek..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  29. 01. 2007 08:49

Špatně to chápeš. Uvedu tedy příklad:
Mám třeba Twist a ten mám v mobilu za 10 tisíc. Všechno mi to šlohnou. Na kreditu jsem měl třeba další litr. Zajdu tedy do prodejny TMO. Tam to řeknu. Co udělají? Pošlou mě do CENSORED. Kredit mi nevrátí, číslo mi znovu nedají a mobil nezablokují.
Stačí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  29. 01. 2007 09:01

Špatně to chápeš.
Dojdeš tam s protokolem od policie a oni zablokujou telefon pro použití ve své síti. O nějaké výměně čísla tady není vůbec řeč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kacer  |  29. 01. 2007 09:02

Nevím co řešíš, i dneska..pokud máš papíry od své sim TWIST karty, ti T-M v pohodě vymění tvou stracenou sim za novou..pochopitelně ti zachovají i číslo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  29. 01. 2007 09:27

U oskara, stačí nahlásit heslo, přístup kterým se k nim hlásíš nebo na stránky a máš simku taky hned. Nevím kde jsi na tom byl, že ukradenou simku ti neudělají znova a zloděj ti vytelefonuje majlant...???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  29. 01. 2007 09:09

kecy
když doložíš dopis s PINy a PUKy, vystaví ti SIM se stejným čílsem. Když doložíš i protokol od policie o krádeži, tak zdarma
mobil ještě nezablokují, protože to nemá smysl, dokud to nebudou provozovat všichni tři na základě centrální databáze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  29. 01. 2007 09:10

Špatně chápete vy, o co se jedná. Operátorům je úplně jedno, jakou službu jste využíval, jestli jste měl předplacenku nebo tarif. Do žádný prodejny TMO taky chodit nebudete, nejdříve oznámíte krádež na policii, pak vezmete potvrzení z policie a doklady k telefonu (onen záručák + ještě něco...) a od druhé poloviny letošního roku to půjdete řešit třeba na značkovou prodejnu. Tam vaše IMEI zanesou do seznamu odcizených mobilů, který bude společný pro všechny 3 operátory. Z tohoto seznamu si budou opové ve své síti doplňovat blacklist a odcizený telefon bude podle IMEI jejich sítí odmítnut. Jakej vliv má na přihlášení telefonu do sítě tarif/předplacenka...?? To, jestli vám kredit vrátí nebo ne je věc druhá, zablokovat odcizenou simku podle IMSI taky umí a vystavit novou s tlf. číslem tý odcizený (už zablokovaný) rovněž jde. Je jen otázka, jak vyjde operátor zákazníkovi vstříc....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alojs  |  23. 02. 2007 12:31

no stejně když mi čornou telefon, tak to bude trvat na policii tak 2 hodiny než se mnou sepíšou protokol , další hodinku než to vyřešim u operátora a za 3 hodiny už má zloděj peníze místo telefonu takže na to akorád doplatí zastavárna která ho vykoupí . no a to znamená že krást se bude dál protože zloděj na tom vždycky vydělá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadla  |  29. 01. 2007 11:04

A zkoušel jsi to, po ztrátě telefonu mám stejné číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 01. 2007 08:48

A to vás napadlo jak? Nejde o službu, kterou využije. Ta sim se přihlašuje do určitě sítě a ta síť ji odmítne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  29. 01. 2007 09:00

Předplacenka je taky tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor