V materiálech, které Oskar připravil pro svoji středeční tiskovou konferenci, byly také informace týkající se jeho infolinky. Mohly by vás zajímat.
- 33 % zákazníků s paušálními programy nikdy nevolalo na OskarLinku
- 84 % zákazníků s paušálními programy uskutečnilo za svou dobu u Oskara do pěti volání na OskarLinku
- Každý zákazník Oskara v průměru jednou za měsíc využije některou ze Samoobsluh (internetovou, hlasovou nebo SMS)
- 25 % zákazníků s paušálními programy využije Samoobsluhu více než 20× za rok
- Do Hlasové samoobsluhy volá průměrně 54 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
- Internetovou samoobsluhu navštěvuje průměrně 21 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
- Po SMS samoobsluze sáhne průměrně 25 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh