Podle průzkumu agentury Millward Brown hodnotí zákazníci Vodafonu v prvních měsících tohoto roku svého operátora jako nejžádanějšího. Při rozhodování o změně operátora by 90% zákazníků Vodafonu preferovalo zůstat ve stejné síti. Procento zákazníků konkurence, kteří by se znovu rozhodli pro svého operátora, je nižší. Současně s tím výrazně vzrostlo pozitivní vnímání pokrytí signálem u všech uživatelů, kteří mají zkušenost se značkou Vodafone.
„Tento výsledek je povzbuzující odezvou našeho odhodlání nabízet přinejmenším stejné výhody současným zákazníkům jako těm novým,“ říká tiskový mluvčí společnosti Jakub Hrabovský a dodává: „Vzhledem k faktu, že silná orientace na zákazníka je pro společnost klíčová, došlo během posledních měsíců k několika interním změnám. Mezi ty nejvýznamnější patří vytvoření dvou nových oddělení prodeje a péče o zákazníky, jejichž úkolem je důkladně naslouchat zákaznickým potřebám a uvádět potřebné změny do praxe. První se soustředí na firemní a druhé na nefiremní klientelu. Tento krok je plně v souladu se strategií společnosti dělat pouze to, co je pro zákazníka přínosné.“
Jednou z prvních nabídek pro nové i stávající zákazníky, kterou Vodafone v České republice představil, byla možnost posílat víkendové SMS zdarma do vlastní sítě od ledna do konce března 2007. Nabídka se těšila velké oblibě u zákazníků všech věkových skupin. Nejvíce o víkendech SMSkovali zákazníci ve věku 15-19 let. Ve srovnání s běžným víkendovým provozem vzrostl u této věkové skupiny provoz téměř na trojnásobek. Ve velké míře nabídky využívali i senioři starší 70 let. U nich ve stejném srovnání vzrostl víkendový SMS provoz skoro až dvojnásobně.
Tisková zpráva Vodafone