Můj skromný názor je ten, že jen málo značek bralo tolik lidí takřka osobně, jako právě značku Oskar. Stačí si přečíst jiná diskusní fóra a zjistit, kolik čtenářů lituje ztráty "lidského" Oskara a jeho nahrazení studeným a neosobním Vodafonem. Jestli jsou zástupci Vodafonu jen trochu soudní, tento moment si uvědomují a proto musí přejmenování věnovat důkladnou pozornost. Protože jinak myslím, že se mezi zákazníky můžou najít i takoví, kterým bude značka Vodafone natolik nepříjemná, že využijí možnosti přejít k jinému operátorovi. Ceny za některé služby jsou totiž už srovnatelné, takže najít si u jiného operátora vyhovující tarif není až tak složité. Můžete si třeba myslet, že lidi, které odradí jiná značka, jsou "blázni", protože důležitější jsou služby a cena. Nicméně si myslím, že i tohle může hrát určitou roli a že přejmenování z Oskara na Vodafone je ještě citlivější než přejmenování z Paegasu na T-Mobile. A to i toho Paegasu se někteří lidi vzdávali jen neradi... Ne každého prostě ohromí, že je nějaký operátor "velký a globální". Někoho to možná naopak znechutí.