Zisk O2 spadnul téměř o čtvrtinu

Diskuze čtenářů k článku

Well-being  |  29. 07. 2010 08:23

Každá zpráva o neúspěchu O2 mě potěší. Zlodějský spolek, který účtuje hovory po celých minutách, si nic jiného nezaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noruen  |  29. 07. 2010 13:59

A nezapomeňte na skvělej zlepšovák ala "váš telefon si omylem sosne pár bajtů přes net a zaplať dvacku, náš milý zákazníku". Jak sem říkal, když to byl Eurotel, byl sem spokojenej zákazník. O přechodu sem uvažoval, ale těžko říct, jestli by to nebylo z blátivý louže jen pod trochu míň děravej okap..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek_03  |  29. 07. 2010 15:39

Přešel jsem k Vodafone, zatím jsem spokojený. U O2, placenou službu zapnou přes jejich telefonického operátora, zrušit tutéž službu jen písemně. Přešel jsem jinam, za měsíc faktura jako bych byl jejich klient dál, na zákaznickém bodě mi řekli, že musím zaplatit, pak písemně reklamovat v centrále, pobočky reklamace nevyřizují a pakud reklamaci uznají, tak mi peníze vrátí. Když nezaplatíte, tak se reklamací nebudeměe zabývyt, řekla mi paní z O2. O2 je prostě dál poskomunistický moloch, dál od nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goder  |  30. 07. 2010 16:54

byl jsem u VF a presel jsem k O2, duvod?
Nekolikrat jsem pres linku resil problemy s uctovani, nezavedenim sluzeb a pod, pokazde neochota, pokazde amaterizmus. Nikdy nic nevyresili a kdyz tak az za mesic a dele !
kdybych nepotreboval data sel bych Tcku,ale bohuzel, Tcko je mrtvy, dokud nebudou mit poradny data...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Bartošák  |  29. 07. 2010 04:17

No není divu když okrádaj Já už se sněma dohaduju 5.měsíců už přemíšlím že přejdu k jinému operátorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  29. 07. 2010 06:36

Bombastický nadpis, hlavně ať je diskuze.
Ale ve skutečnosti je pokles v -17,2 % způsoben jednorázovou položkou vratky z vypořádání s T-Mobile. Pak už to taková hrůza není, že? Navíc smluvní zákazníci mobilního připojení přibývají, a investice ze Slovenska se vrací rychleji, než se čekalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  29. 07. 2010 06:45

vratka 900mil. Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  29. 07. 2010 06:57

...to jsou zVRATKy....z O2 se mi zvedá kufr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  29. 07. 2010 06:39

Hlavně PŘEMÍŠLEJ s Y :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borixeus  |  29. 07. 2010 06:53

Zkuste přejít a uvidíte, že od O2 to není tak snadné. Mě se to podařilo po dvou měsících na třetí pokus. I výpověď, kterou jsem podával přímo na pobočce, dokázali "ztratit", dělali mrtvé brouky a nechli propadnout kód pro přechod, nabízeli dočasné retenční nabídky apod. Nejhorší je, že není, kde si stěžovat. Pravá ruka neví, co dělá levá - na prodejně o něco požádáte, na O2 lince o tom nemají ani tušení a naopak. Reklamace se nikdy nevyřídí a když to neustále urgujete, tak vám přijde odpověď, že chybu jste udělal vy, ale jako výraz dobré vůle vám tedy vyhoví....(jen tak mimochodem, s manželkou jsme se rozhodli odejít, protože jí z ničeho nic přidali do vyúčtování nějaký další tarif, o který nikdy nepožádala a nikdo jí ani nijak neinformoval - když si několikrát stěžovala a reklamovala to, tak z ní dělali neustále deb..ila, že u nich se taková chyba stát nemohla...).
Na druhou stranu, nemůžu tvrdit, že bych byl po přechodu o moc spokojenější. Ale člověk aspoň může zkontrolovat za co platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  29. 07. 2010 07:15

Driv jsem si myslel, ze je v tom umysl okradat zakaznika, ale on to bude jen neskutecnej bordel v O2.. Jakakoliv zmena sluzeb (nedej boze neco nestandardniho) vetsinou znamena prekvapeni ve vyuctovani a nekolik mesicu urgenci nez se to zpravi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat2  |  29. 07. 2010 18:47

jj, je to pravda...jako zaměstnanec to musím smutně potvrdit...O2 je velká firma a jedni neví, co dělají druzí...ale ani zaměstnanci nejsou moc spokojení, teď probíhaly restrukturalizace, takže se vše ještě víc zamotalo...generální teď tlačí strategii pro zvýšení spokojenosti zákazníka, tak uvidíme, co se z toho nakonec vyklube...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borixeus  |  30. 07. 2010 14:35

Máte pravdu, že jsem rozhodně neměl pocit, že by se mi to schválně snažil někdo znepříjemnit, ale spíš bylo poznat, že je v O2 špatný systém. Ale ten činí peklo zákazníkům, ať už se pokoušejí zařídit cokoliv.
Asi před čtvrt rokem jsem si na webu objednával O2 internet samoinstalační balíček. V té době už jsem u O2 nebyl a měl jsem jinou adresu než dříve byla má fakturační adresa. Balíček jsem nechal poslat na novou adresu (v potvrzení, které mi od O2 přišlo na e-mail byla adresa správně), ještě jsem pro jistotu zavolal na linku a ujistil se, že vše zasílají tam, kam chci - vše bylo potvrzeno. Za dva dny mi volal otec (moje dřívější fakturační adresa), že mu přišla nějaká dobírka od O2 a za další dva dny mi přišly smlouvy na připojení k internetu na adresu, kde jsem bydlel před 5ti lety. Když jsem tohle vyprávěl známému, tak mě vylíčil něco podobného. Jemu vše přišlo na správnou adresu, ale dobýrky s modemy dorazily dvě. Jednu zaplatil jeho otec, když mu jí pošťáci dovezli domů a druhou v tu samou dobu vyzvedávala jeho matka na poště. No, měl ohromnou radost, že má za tisícovku náhradní modem navíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noruen  |  29. 07. 2010 07:16

Zlatý časy Eurotelu, kterej potvrdil aktvaci služeb a tarifů smskou. Dneska se na všechno vykašlou, jak říkáte a člověk pak zjistí, ž emá novou supr čupr placenou položku na účtě. Mě se s O2 stalo dvakrát za sebou (!) že mi jaksi zapomněli aktivovat mobilní internet a přišly mi účty nejdřív na 5 500,- Kč a pak dokonce na 10 500,-. Když jsem to pak reklamoval, na pobočce mi panáček za pultem vrazil do ruky papír, ať si to prej napíšu. Reklamace byla vyřízená do 60ti dnů (trošku dlouho) a s omluvným dopisem se nenamáhali, jen napsali "zaplaťte ihned".
Kdybych věděl, že mi jinde bude líp, přejdu, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 07. 2010 08:26

Tak přejděte k Vodafone, jsem u nich 2 roky, přešel jsem od T-Mobile (domácí) a O2 (pracovní), nemůžu si je vynachválit. Jakékoliv změny proběhly bez problémů, vidím co kde kdy jak proč naco přimo na Vodafone stránkách, zatím (musím zaklepat na dřevo) jsem s nimi neměl nejmenší problém prostě spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukaash88  |  29. 07. 2010 09:41

Jsou to mr..dky. Nechávám si každou jejich akci, kterou si tam na pobočce naklikaj, vytisknout a potvrdit na papíře. Už si čtu všechno včetně adresy, protože co jsou schopný si navymejšlet je něco, čemu člověk neuvěří, než to zažije. Ať jsou to jejich slavný mobilní internety nebo BIS pro BlackBerry. Každej měsíc něco. Neexistuje, abych aktivoval nebo rušil jakoukoliv službu bez problému.
Co dál. Můžeš na ně řvát na všech úrovních. Můžeš jim psát, bejt sprostej. Znovu napsat - jim je to jedno. S..erou na to, protože takhle se vydělávaj prachy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2010 10:32

Taky se mi u nich stalo něco podobnýho. Teď už jsem u Vodafonu a zatím nemám sebemenší problém. Ale co mě nejvíc štvalo byly REKLAMNÍ SMS, které od O2 chodí téměř neustále. Za 5 měsíců u Vodafonu ještě nepřišla ani jedna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  29. 07. 2010 07:54

Já nevím teda, ale pokud je problém se ztrátou reklamace, výpovědi a podobně, obraťte se na ČOI a ČTÚ. Tady ve fóru je to celkem k ničemu. Pokud si myslíte, že u T-Mobile je to lepší, tak jděte tam, je to totiž to samé v bledě modrém s menším pokrytím 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 07. 2010 08:20

Spíš to samé v růžovém, ne? Navíc u Téčka to je snad ještě horší. O velmi tenký chlup lepší to snad může být u Podvodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor