Značka Sagem na konci roku zmizí z mobilního světa

Diskuze čtenářů k článku

A  |  02. 10. 2008 23:04

Budiz mu zeme lehka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  02. 10. 2008 20:04

tak mne bude megasmutno... ocakavam svoju my750X a v momente ked sa zacala predavat (Orange-FR) tak pride toto... takze moj posledny sažemík bude sedemstopatdesiatka (lebo na porsche naozaj nemam)
cest jeho pamiatke a uzasnemu menu... Sagem, merci!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 01:06

Skoda Siemense, Alkace i Sagemu. Posledni evropsky vyrobce tedy zustava Nokia, ktere se dari a ovlada evropsky trh. Muj dalsi mobil bude zase MADE IN FINLAND.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.  |  02. 10. 2008 01:18

Ten smajlík je na místě.Made in Finland LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  02. 10. 2008 04:50

Nějak nechápu, co je na továrnách ve Finsku k smíchu. Že by syndrom čínské firmy SonyEricsson?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uberpr0  |  02. 10. 2008 06:51

mozno to ze vo finsku je akurat sidlo firmy, pre vyrobu sa pouziva tzv offshoring trebarz v cine alebo indii kde je lacna pracovna sila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 14:00

Uberpro je zrejme dalsi potrefeny SE maniak.Samozrejme, ze Nokia sve telefony dela zasadne v evrope(finland,germany,hungary).To, ze v techto tovarnach mohou pracovat aisjsti pracovnici je vec druha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  02. 10. 2008 21:48

Rumunsko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 22:25

Mongolsko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 10. 2008 07:57

Držel jsem v ruce spoustu nokií, ale Made in Finland byla snad jedna, řekl bych, že můj první telefon, 5110. Ale baterie byla Made in Czech Republic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  02. 10. 2008 08:34

Tak jsi nikdy neměl žádnou "chytrou". S60 (symbianové) jsou Made in Finland, pak S40 většinou Made in Hungary.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MischeLL  |  02. 10. 2008 09:21

No já v ruce držel (mnohokrát) E65 a můžu říct, že můj SE P1i "Made in China" má solidnější konstrukci. A uznal to i bratr, který má N73. Bohužel, "plasťáky" Made in Finland jsou na tom kvalitativně stejně, ba někdy i hůře než plasťáky Made in China.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 14:06

Ale je pekne videt, jak to ty SE maniaky stve, ze jejich plastacci nejsou vyrobeny ve Svedsku ci Japonsku, ale zasadne MADE IN CHINA nebo TAIWAN.Naopak ja mam velice dobry pocit z toho, ze se najde jeste evropsky vyrobce, ktery je schopen vyrabet na starem kontinente a prosperuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  02. 10. 2008 14:14

Ještě mají továrnu v Malajsii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 14:19

Mas recht, a napr. moje baterka k T630 byla vyrobena v korei.Ale co jsem koukal dnes po novych SE plastaccich, tak uz vse vetsinou made in china.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2008 14:17

Prosím zanechte svých příspěvků, které se pouze snaží vyvolat flame a držte se tématu článku. Sám jsem měl možnost testovat desítky mobilních telefonů všech značek a výsledek je jediný: To kde je telefon vyrobený neznamená absolutně nic o kvalitě jeho konstrukce. Když se to vezme kolem a kolem, jsou všechny telefony na jedno brdo v tomto ohledu. Jasně, vyjímkou je použití kovu, tyto telefony jsou svou kvalitou většinou někde dál, ale obecně vzato kde není kov je plast, a ať je plast vyrobený v USA nebo v Keni, stále je to jenom plast...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  02. 10. 2008 15:19

To je uz raz tak ked napise redaktor SE a zastava sa svojej znacky :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 15:47

Pokud to byla reakce na me, tak se podivejte poradne kdo zacal vyvolavat tzv. flame.Mimochodem s Vasim nazorem nemam problem, tak prosim respektujte nazory ostatnich, nebo Vas boli kuri oko?Pokud je diskuse vedena bez urazek nevidim na tom nic spatneho, jedine, ze mate jiny problem.Vite, nejde jen o kvalitu plastu, tam by problem byt nemel(tezko bude mit napr. Samsung jiny plast v rumunsku nebo v cine). Jde o urcitou prestiz znacky, pracovnich podminek v cine(jsou nehorazne), a to se v konecnem dusledku muze projevit i na finalnim vyrobku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2008 15:53

Reagoval jsem na poslední v té chvíli napsaný příspěvek. Není namířen konkrétně proti nikomu, nemám rád äni extrémní fans SE, ani ty Nokie. Je to podobné, jako v diskuzích o iPhone, hodiny se píše aby se nakonec zjistilo, že každému vyhovuje něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digi  |  02. 10. 2008 16:31

Ja si radeji koupim vyrobek od pracovityho taiwanskyho delnika nez od nejakyho rumunskyho lempla.A u nas mas na ukazku rumuny jak delaj nebo spise nedelaj..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 14:15

Pan M.C. zrejme trpi, ze na jeho plastacku je napis made in china.Bohuzel, pokud tento napis nehodlas trpet, musis dnes sahnout uz jen po Nokii.Ale abych byl objektivni, na nokiich se krom made in finland muze objevit i vyrobeno v madarsku, popr. nemecku. A abych byl uplne nejpresnejsi tak nektere baterie a prislusenstvi mohou byt vyrobeny i v te cine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L_d_V  |  02. 10. 2008 14:31

Asi te bavi porad vyvolavat flame a kazdeho oznacovat za SE Maniaka kdyz placne neco proti Nokii, co? By to chtelo zakazat na nejaky ten tyden pristup na stranky at vychladnes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 15:36

Dalsi potrefenec? Podivej se poradne, kdo zacal vyvolavat tzv. flame.A mimochodem, to se mi snazis vyhrozovat? Takze pokud nemas co rici, klidne prejdi o clanek dale a nevyvolavej flame, maniaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L_d_V  |  02. 10. 2008 15:57

Vskutku vtipne, trham se smichy... Az na to, mila potravo pand, ze ja nikdy zadny SE nevlastnil, takze svuj obvykly(a chude jediny) argument si muzes nechat pro jine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 16:22

Zrejme budes jeden z tech ignorantu co znaji bambus pouze jako potravu pro roztomile pandy.Ja jsem vasnivy pestitel bambusu, ale mam i par dracen, no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waco  |  02. 10. 2008 16:46

Tak ja som sa len chytal za hlavu, ked som cital tvoje prispevky, bambus. Nejaka vymena nazorov je samozrejma a vyhnut sa jej neda, ale co ty tu stvaras? Autora prveho mierne negativneho prispevku si okamzite oznacil za SE maniaka, maximalne objektivny nazor p.Cmara si okomentoval, ze "Pan M.C. zrejme trpi, ze na jeho plastacku je napis made in china", co bolo uplne od veci a nevhodne, len vzdy zbytocne vyvolavas flame. Mal by si sa naozaj nad sebou zamysliet (viem, ze je to obcas tazke) a precitat si este raz vsetky prispevky, co si sem nahadzal. Mohol by si spoznat, ze uz prekracuju iste (eticke) hranice.
PS: Kebyze vidim tento sialeny fanatizmus zastancu Nokie, tak ma to nie presvedci, ale uplne odradi od kupy mobilu tejto znacky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 17:03

Muj boze. Tak ty jsi tu chybel.Pokud to co jsi vyplodil mel byt pokus o vtip tak to beru, pokud jsi to myslel vazne, jako to s krachem Nokie, tak to se vazne neda.Pokud umis cist, tak se podivej jak jsem reagoval na komentar toho maniaka a na komentar pana Cmara.Tak to muzes byt nakonec rad, ze vlastne delam negativni reklamu nokii.Kuri oko boli a boli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Panda  |  02. 10. 2008 17:17

drz hubu ty zarezlej nokijaci!!!!!!!!!!!v zebricku 5 nejlepe vybavenych mobilu neni ani JEDNA nokie tak sklapni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 17:29

Hele ty pando velka nebo cervena. Prestan zvykat ten bambus a vyplod neco vtipneho. V tvem zebricku mozna. V mem nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waco  |  02. 10. 2008 17:25

Stale tu vytahujes to iste a uplne vytrhnute z kontextu. "Pokud umis cist" - dobre som sa zasmial a zase sa da presnejsie urcit tvoje IQ.
Reagoval som na tvoje komentare k tym dvom prispevkom => asi som ich cital, nevidim dovod aby som to robil este raz.
Urobim radost vsetkym uzivatelom MobilManie aj tebe a uz nebudem reagovat na tvoje prispevky (moja chyba, ze som s tym vobec zacal). Uz spominane, vzdy len vyvolavas flame a pouzivas pri tom uplne smiesne argumenty a kopu zbytocnych smajlikov, informacna hodnota prispevku ziadna. Ale ked chces tento fakt dalej prehliadat, tak ta v tom necham, takych.... ludi (hanba ludskej rase ) ako ty nikto nepresvedci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waco  |  02. 10. 2008 17:27

Panda: Ukludni sa, nestoji to za to. Nervy si treba setrit, podobnych ludi chodi po svete vela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  02. 10. 2008 18:41

Jelikoz stale reagujes, mas asi nejaky problem a chces me stale presvedcovat o tve pravde.Podivej se, ja mam sve zkusenosti a ty sve, tak to respektuj. Mimochodem, nevsiml jsem si, ze by kazdy s tebou souhlasil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 10. 2008 14:33

-co to je??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.  |  02. 10. 2008 00:38

Sagem jsem sice nikdy neměl,ale za Alcatelem mi je smutno.byli to dle mého výborné telefony.Pár jsem jich vlastinl od Onetuch DB přes 303 po 512 a byl jsem ze všemi velice spokojen.Škoda že už nejsou Čest jejích památce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uberpr0  |  02. 10. 2008 06:49

sagem bol moj prvy mobil v r 2001, neskutocna tehla ^^ .. minuly rok som pouzival chvilu myX6-2 a az na pomale odozvy slusny telefonik... cest pamiatke obom znackam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  02. 10. 2008 20:05

nerozumiem preco si teda napisal ze sagem nikdy... este ho mozes vyskusat... TMCZ predava my721X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 10. 2008 20:12

Tak ja vlastnil jediny Alcatel - byl to muj prvni foun a byl to OT 501. Zajimavosti bylo ze byl v olivove zelenem krytu a ze to byl v podstate prvni OT 501 ktery spatril svetlo sveta (krom tech testovacich a tak). Jaxe to stalo? Teta je francouzsko ceska prekladatelka a po prelozeni do CZ ji byl venovan.
Cest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor