Čínská společnost ZTE patřila v roce 2014 k nejbezradnějším hráčům na mobilním trhu. Již začátkem roku vypadla z první pětky výrobců a poté během celého roku nepředstavila žádný oslnivý model, díky kterému by zastínila své krajany Huawei, Xiaomi, Alcatel nebo Lenovo. To by se ovšem mělo změnit právě na letošním veletrhu CES 2015. Firma vsadí všechny karty na připravovaný model ZTE Star 2, který se stane vlajkovou lodí značky.
Nové logo ZTE bude dynamičtější (grafika: BusinessWire.com)
Svou image chce ZTE posílit také změnou grafiky svého loga. Z nového loga se mají nadobro vytratit čínské znaky, kvůli kterým se firmě nedařilo získat přízeň zákazníků na některých trzích. Natěsnaný tučný font získá více prostoru a zeštíhlí. ZTE bude používat světlejší odstín modré barvy a také nový doprovodný slogan „Tomorrow Never Waits“. Změny oznámila společnost v tiskové zprávě, naživo je poprvé bude prezentovat na právě probíhajícím veletrhu CES v Las Vegas.