21.11.2002 16:40 Změny hodem kostek - vyšší daně

Diskuze čtenářů k článku

ala6  |  22. 11. 2002 19:08


Rozhodujici je Celkove skore Famu a to je souctem Famu v penezence a souctem

Famu vyjadrenych hodnotou vlastnenych aktiv.

Zdraví

Gamemaster Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anča  |  22. 11. 2002 17:57


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wenday  |  22. 11. 2002 16:39

Cau, prosim, co myslite, pujde nahoru HYT nebo dolu????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
everlast  |  22. 11. 2002 16:56

Ja si myslim, ze stagnace, ale lidi nakupujou jak divy - je napsano, ze chodi malo lidi na koncerty, ale HYT se s tim vyrovnava lip nez ta druha firma - takze to vidim u HYT na stagnaci a u ty druhy na propad - mozna to je ale prave ten novy zpusob mass tradingu, ktery se udal vcera, kdy mnozi lidi se na zaklade vyvoje rozhodli nakoupit a pak to k prekvapeni spadlo (ted si nemuzu vzpomenout, jaka to byla firma...)

Ja mam nakoupeny stalice - SHN, MUD, MYF, FRF a HTS a to mi dneska asi bude stacit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
everlast  |  22. 11. 2002 16:59

Ta vcerejsi firma byla kupodivu zase HYT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blake  |  22. 11. 2002 17:49

Včera jsem instaloval na svůj počítač SQL Server 2000 a nějak mě nenapadlo si zkontrolovat, jestli mi NG funguje. Po 16:00 jsem chtěl vstoupit do světa hudby, ale shockwave se zastavil vždycky uprostřed nahrávání a dál se nic nedělo. 2x jsem ho přeinstaloval a nic. Nakonec pomohlo, že jsem nechal vyčistit cache prohlížeče.
Přišel jsem tak o podstatné okamžiky dnešního dne (na MUD to dělalo asi 140k) .
No nic, ponaučení pro příště.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ala6  |  22. 11. 2002 15:18

Tak můj výklad byl chybný. Započítává se i cena aktiv (dle GameMastera). Nic to nemění na tom, že ceny hezky stoupají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavus  |  22. 11. 2002 16:30

prosim, mohl bys sem pastnout tu odpoved gamemastera ?

dik

pavus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ala6  |  22. 11. 2002 13:34

Tak se mi zdá, že se začíná objevovat to co jsem předpovídal včera. IT a Telco společnosti pomalinku ale jistě rostou. Odhaduju, že se to už bude jenom zrychlovat a kostky s tím nic nenadělají, protože se těchto společnosti nebude chtít nikdo zbavovat. Představte si, že poslední den vyletí ceny tak nahoru, že ten, kdo má na kontě 7 mil. bude muset nakoupit solečnosti za nekřesťanský prachy a nedostane se do finále. Počítají se totiž prachy CASH!!! A notož, aby úterý bylo neobchodovatelný. No to pak potěš pánb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizik  |  22. 11. 2002 14:01

Cash? Vis to jiste? Podle informaci v MW se pocita celkove skore, tj. cash a aktiva dohromady :)))

Aspon tak jsem to pochopil. Jeste jednou se na to kouknu.

Ptal jste se nekdo gamemastra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ala6  |  22. 11. 2002 14:11

Je tam napsáno: "Mít k dispozici určitý počet Famů." Aktiva nejsou Famy. Ale když se tak zamýšlím, pokud koupíš levně a cena stoupne, vzroste i skore. Takže v důsledku je to jedno. Vlastně není. Kdyby se počítaly Famy, pak je lepší vlastnit tu levnější ze dvou. Ale ceny obou se podle mě v závěru srovnají. Přesto se zeptám GM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 14:24

ja myslim, ze kostky mohou obe odvetvi poslat jeste hodne dolu pri proudovy spicce

pro postup do ctvrtfinale se snad budou pocitat nejen famy v hotovosti, ale i cena akcii - tak tomu bylo aspon doted - takze to nemusi byt tak hrozny, proste za prachy naberes tutez hodnotu v drahych akciich a ti, co drzi it/telco na tom budou lip jen o ten jejich narust - jenze protoze prave ted maji proti tobe na jiny spekulace min hotovosti, muzou na tom byt i hur

a pak taky myslim, ze kdyz vsichni akcie drzi, tak system cenu stejne lehce snizuje (nezajimavy akcie mezi 22:00 a 16:00 podezrele plynule klesaji), takova jako inflace, ale jen malo a mozna je to jen dojem

ale kdo hraje na jistotu, by mel fakt asi co nejdriv IT a telco koupit i za tu ted celkem prostredni cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ala6  |  22. 11. 2002 14:45

Uvidíme. Psal jsem GM. Pokud se budou pocitat pouze penize, pak  je lepsi koupi co nejlevneji levnejsi spolecnost. Pokud i aktiva, pak budu jestě směle obchodovat a koupim to nekdy těsně před bouří, ale nesmím to prošvihnout, protože to může stát Famy. Blbý je, že v So a Ne jsem pryč a do teď jsem byl u compu v 19.00 pouze 2x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 14:49

ale ted myslim, ze ten vypadek proudu zasahne jen telco, protoze tam nez o pretizeni elektricky site pisou neco o vymene zarizeni zasazenych bleskem a to by mohlo naopak udelat kseft it spolecnostem

ale telecom bude tim spis v p.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 11:32

na zaklade uvah na jinych strankach, kde se vyskytuji i jine prispevky nez:
mno skvelyyyy, ABC slo nahoru a ja na tom nahrabal 300k, mnam, skyt, bleeee
jsem se podival na pravdepodobnosti dalsich udalosti a je to ted takhle:
2/3 ... charitativni akce ... 15% (prosperuji velke spolecnosti)
5     ... automaticky tvurce ...  6% (to vypada na pad vsech, co "rucne" tvori hudbu - skladatele, studia atd.)
6     ... spicka v odberu ... 12% (to vypada presne naopak proti predchozimu)
8     ...  snehova boure ... 6% (viz dale)
36   ... reklamni kampan ... 61% (viz dale)

snehova boure znamena, ze se nebude moci cely den obchodovat (takze pocitam, ze nasledujici den v 16:00 nic nekoupite) - no a taky uz pozor na to, pokud odkladate nakupu aktiv, ktera jeste nemate osvojena, zbyva jen asi 135 hodin

k reklamni kampani se pise, ze MUD vykoupil vsechen reklamni prostor (jenze neni tam, co dal - tedy jestli vsichni musi inzerovat u nej, nebo jestli ostatni zalozili skvele nezavisle konkurencni medium nebo jestli dostal pokutu od antimonopolniho uradu, ktera ho poslala do konkurzu) - kazdopadne ta pravdepodobnost je dost vysoka a cena MUD ted nizka, ale pomalu roste ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  22. 11. 2002 11:35

Jasna paka.. ale ta reklamni akce MUD mela podle pravdepodobnosti padnout uz pred dvema dny.. takze doufam, ze padne dnes..

Uz se na to tresu :)

Jinak dik za info :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 12:02

...jo a tenhleten MUD je krome toho taky velka spolecnost (ktera vydela na charitativni akci) a to pridava 15% k pravdepodobnosti, ze poroste - celkem 76%

jenze malo platny, vsechno muze byt jinak, jak psano vyse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizik  |  22. 11. 2002 14:05

Na adrese http://ng.ihme.org/scripts/nopat.cgi jsou ty pravdepodobnosti spocitany presne.

Nicmene uz se jednou stalo, ze padla ta nejmene pravdepodobna vec, takze je to jen MOZNOST.

Zizi(k)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 14:41

no jo, chybicka se vloudila (ale mala ), sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wenday  |  22. 11. 2002 02:43

Jo, obchodujte s MET! Ja u toho hodlam sedet celou noc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  22. 11. 2002 01:29

Tak lidicky a je to tu...

po 2 dnech nicotneho vydelku... je tu zpatky MASS TRADING!

Tentokrat se vse toci kolem firmy MET.

Vyzkousel jsem to, a za 5 minut vydelano 11 444,- .Coz je docela good.. jen tak.. za 2 klicky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizik  |  22. 11. 2002 01:42

Jojo, vypada to tak, MET skace jak posedly :))))

Uvidime, jak dlouho mu to vydrzi :))) Ted uz se mi u toho nechce sedet, jdu spat :)))

Zizik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenulka  |  21. 11. 2002 22:52

Máte už někdo všechny zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george.dorn  |  22. 11. 2002 00:14

ja jo, ale mmchdm nezapomen, ze musis na konci fyzicky mit IT a telco, nejen zkusenost s nimi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  22. 11. 2002 00:19

Jo, už od 19.11.2002 a IT a Telco 3 hodiny od sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosi  |  21. 11. 2002 20:00

Uvažoval někdo nad tím, jaké změny nám zbývají a co nám to může přinést? Myslíte si, že se to dá aspoň zhruba odhadnout? Také se spíš prosadí změny s vyššími čísly, vzhledem k tomu že se přeskakuje směrem nahoru. Zkoušel jsem si ty změny nějak analyticky vyhodnotit, ale jsou to všechno jenom spekulace, Nokia se stejně rozhodne podle svých tajných tabulek, které aktivum zvýhodní a které půjde protentokrát do ř*ti. Změny jsou popsány tak všeobecně, že se na ně dá naroubovat téměř cokoli. Nebo snad máte jiný názor...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyn  |  21. 11. 2002 20:54

Už mne to také napadlo... Každpádně aspoň víme, co už nás nepotká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caster  |  21. 11. 2002 21:14

Zejtra bude s nejvetsi pravdepodobnosti zmena 36 - reklamni kampan. MUD skoupi veskery reklamni prostor ve svete hudby. Ostatni se nebudou moci propagovat... (to sem si nevymyslel to je jako popis ke zmene 36 kdyz kliknete na otaznik v sekci zmeny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mad_la  |  21. 11. 2002 21:44

Jenže z toho popisu vydedukuješ jen to, že MUD půjde nahoru, ale nic víc. A určitě tam bude zase toho povídání dost. Stejně nepoletím pro MUD. Za prvé bych musela až po půlnoci, na čase svítí 0 a navíc je tam sice vysoké pravděpodobnost, ale žádná jistota, že ta změna fakt padne. Beru to jako zatím zbytečnou ztrátu hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  21. 11. 2002 19:30

Taky jsem se nachytal.....   Je to ale pekna hra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastah(LukKe)  |  21. 11. 2002 19:54

to ne to je v pohode HYT sem nekupoval..takze ok, ale zejtra si to musim pohlidat a presne ve ctyri tady jinak je to slabsi :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  21. 11. 2002 17:29

Dokud jeste muzete kupujte vsechny male firmy!!! Tj. firmy, ktere jsou v TYPU AKTIVA vzdy na 2. miste.

Az na mentalniho kouce! Tam kupujte FRF.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ala6  |  21. 11. 2002 17:32

Já FRF koupil ještě před kostkama hodně nízko. To bude vejvar!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastah(LukKe)  |  21. 11. 2002 18:53

To bude vubec vejvar  po delsi dobe sem zase troxchu zaspekulovala koupil asi 6 spolecnosti ale uz nemam cestovni cas :P ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizik  |  21. 11. 2002 18:55

Jojo, jeste neni 19. a uz mam na spekulaci +413k

jestli ale neco z toho misto rustu spadne, tak to bude pruuuuuu*er

Zizi(k)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastah(LukKe)  |  21. 11. 2002 19:12

jo pohodka vsechno co mela stoupnout stouplo ;) skoda ze sem nestih tady bejt uz v tech 16:00 mohlo bejt o dost vic F   :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizik  |  21. 11. 2002 19:15

Nene, lidi si mysleli, ze stoupne HYT, a ten spadl :))))

A FUR taky, darebak, o nem jsem si to nemyslel :((((

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  21. 11. 2002 19:25

Presne tak, OBA dva spadli.. ale i stimhle jsem dnes udelal vejvar 519k! A jeste ted neco dodelavam na SHN co jsem ted koupil..

JO, hlavne ted HYT a FUR neprodavej a pockej si tak do 19:35ti... mozna dyl. Abys na nem jeste aspon malinko zmensil ztraty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jer3my  |  21. 11. 2002 19:30

Hey kamaradi  co takhle zacit MASS TRADE s GGG. Podle spadu a nasledneho rustu je na krizovatce s GGG hodne lidi. Takhle to muzeme zase jednou pekne rozhoupat  A WID to same.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyn  |  21. 11. 2002 19:38

Bohužel - mass trading je v útlumu. Pokud se o to někdo poslední dobou pokoušel, tak dosáhl zisku několika málo tísícovek za hodinu, což za tu námahu opravdu nestojí...

Viz grafy na: http://www.inkclub.com/ng/ng.asp

Dřívější houpání bylo o dost znatelnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosi  |  21. 11. 2002 19:41

INK mi bohužel z neznámých důvodů neběží, ale používám http://koti.mbnet.fi/ngr/show.php?page=kl&kpage=asset a jsem s ním nadmíru spokojen. Díky těmhle různým nadšencům se vše dost zpřehlednilo. Díky jim za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizik  |  21. 11. 2002 19:44

i s HYT a FUR jsem vydelal 640k, a ted se jeste ukaze SHN, ktery spadl na minimalni hodnotu.

HYT ani FUR neprodam, pocitam, ze se pomalu vysplahaji na puvodni hodnoty, anebo skoci nahoru zitra :))))

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosi  |  21. 11. 2002 19:29

Jo FUR mě taky překvapil, nechápu jak to Nokia určuje. Ale ztráta byla naštěstí minimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veselacek  |  21. 11. 2002 19:32

K HYTu, taky mohl jít o dobře promyšlený mass trading. Ja kdyz viděl, že těsně po 4 stoupnul (a udělala to další spousta nic netušících), tak jsem ho taky koupil a těsně před 19:00 prodal, vyneslo to 40000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizik  |  21. 11. 2002 19:47

Jojo, taky me pred sedmou svrbela ruka, a nutila me prodat HYT :)))

ale pak bohuzel zvitezil "rozum" s vetou "prece se tolik lidi nemuze zmylit v odhadu" :((((

Zlate podvedomi :)))

Zizik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veselacek  |  21. 11. 2002 19:58

To je právě ono. Lidi sice možná vyčetli, že HYT má klesnout, ale jiná organizovaná skupina se rozhodla hromadně nakoupit HYT těsně po 16, a tím zvýšilo jeho cenu (normálně by cena po 16 měla klesnout) a když to uviděli další, tak se na základě stoupající ceny rozhodli taky pro nákup, jenže to už před 19 neprodali, takže z výdělku byl propad. Toto je forma mass tradingu, která by momentálně mohla dobře fungovat.

P.S.: jde čistě o mé spekulace, takže nevím, jestli to byla jen hromadná chyba lidí či úmysl nějaké skupiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor