21.11.2003 18:40 Jak je to s herními ligami?

Diskuze čtenářů k článku

Goood  |  22. 11. 2003 11:53

Hral jsem CT a byl jsem v 5.lize. Taky mi protihrac celkem pravidelne nechaval dobehnout cas, kdyz videl, ze bych mel moc velke skore. Po asi 30. hrach v 5.lize a zjistenim, ze uz jsou 4 rano jsem si sel lehnout ze to dohraju az se vyspim. Ale hle ! Kdyz jsem po vyspani potvrdil ze chci hrat znovu, tak jake bylo moje prekvapeni, ze uz nejsem v 5.lize ale v 1. !!! To fakt potesi. Sem si rikal ze posledni 2 hodiny pred koncem hry venuju na zlepsovani skore, ale ted bych musel 2 hodiny hrat nez bych se zase dostal do 5.ligy ! Ach jo....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mias  |  22. 11. 2003 12:33

nesmis to vubec vypnout,aby si zustal tam, kde jsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goood  |  22. 11. 2003 12:49

Ja jsem to taky nevypnul ! Nechal jsem pocitac zapnutej, hra byla ve stavu kdy tam bylo napsano Hrat znovu ? ANO/NE.....Presto me to pak hodilo do 1.ligy.. nevim jestli tam nemaj nastavenej nejakej cas session ktera po nejaky dobe necinnosti vyprsi, ale rozhodne o tom nikde neni ani zminka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petik  |  23. 11. 2003 03:38

Ja jsem puvodne myslel, ze to necham stat v otazce ano/ne a pak budu pokracovat (az napriklad dobiji mobil, nebo ze dam suspend to disk a doma budu pokracovat) ale zkousel jsem na pevne lince na chvili vytahnout sitovy kabel a pak hned dat ano ale uz to vzdy skoncilo jenom v cerne obrazovce. Takce smula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadr_ng  |  21. 11. 2003 19:51

V 5. lize sem hral asi 20 zapasu, z toho tak 15 sem moh vyhrat, pokazdy se mi hrac odpojil, kdyz videl ze nevyhraje... Takze NG uz nehraju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fort aka fortcz  |  21. 11. 2003 21:28

Tohle je vážně průser.

Ty lidi se "neodpojují", oni prostě přestávahí hrát a nechávají si doběhnout čas na tah, což je kupodivu nevyhodí zpátky do levelu jedna, ale zůstávají v pátým.

Což je přesně proti tomu, co se nám snaží vsugerovat GameMaster: "Šance, že se setkáte s hráči, kteří nechají svůj časový limit vypršet záměrně, jsou velmi malé ve vyšších ligách. Samozřejme se pořád  najdou tací, kteří hru predčasně ukončí, když zjistí, že prohrávají. Ale - budou pak muset znovu začít v Lize 1, zatímco Vy (jako poctivý hráč) zůstáváte ve své úrovni ligy. Systém ligy tak funguje jako filtr a proto také v nejférovější lize (Liga 5) získáte největší počet bodů."

Je to prostě kec. V pátém kole je to jen a jen o blahosklonnosti protihráče. Já mám (zaplaťpánbůh!) skoro 23.000 bodů už od začátku, kdy situace s odpojováním nebyla zdaleka tak žhavá. Jenže teď, když to zkouším znova, prostě nemám šanci a na 4. kolo jsem paradoxně reálně schopen nahrát víc, než na páté...

Je to prostě bordel; Nokia nechala eventualitu "kašlu na tebe, já nevyhraju, tak ty taky ne" zcela bez postihu. Snad jim to bude ponaučením pro příští hry!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slavinka  |  22. 11. 2003 09:06

fort ala forte cz, teď jsi mě naštval s tím moralizováním, protože v prvním večeru jsem s tebou v páté lize hrála, těšila jsem se, ze kdyz jsi CZ tak je to ok, a zabalil jsi to taky, kdyz jsi prohrával a bylo to v 5. lize. Tak jsem si říkala dobře ti tak, spadneš do první, ale to jsem ještě netušila, že to jde dál s tím prošvihnutím času. Pak jsem se hned koukala na výsledky a ty jsi byl už v první 10 (tehdy), takže jsi měl nahráno a lovil jsi někoho, kdo ti nechá všechno, a ani jsi mě to sám nenechal dohrát, takže je dobře, že už to nehraješ.

slávinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fort aka fortcz  |  22. 11. 2003 10:59

Proti tomuhle se dá těžko bránit.

Nikdy se ti nestalo, že ti přišel do kanceláře šéf (pokud hraješ v práci), že ti někdo zavolal, žes koukala jako opařená na tah protihráče a než ses vzpamatovala, uběhl ti čas, že sis pustila Word a než se Windows vzpamatovaly, hra byla pryč? Mě ano.

Nechci se obhajovat, včera už jsem to při dalších (samozřejmě neuúspěšných) pokusech dělal taky; ono když člověk potřicátýosmý udělá výherní pozici a potřicátý osmý mu nechá protihráč projet čas, nemůže (a na tom trvám) ani dělat nic jinýho. Inu - já ta pravidla nevymyslel, já ve svým příspěvku hlavně brojím proti tomu, že autor hry prostě nemyslel na tuhle eventualitu; kdyby na ní myslel, všichni - tedy i já - bychom se chovali jinak. Rozpumpovala mě hlavně odpověď gamemastera, který není schopen přiznat, že se (pohříchu po minulých letech) zase něco nepovedlo.

Ale hrát si na Pavlíka Morozova nebudu. Kdo chce s vlky býti, musí umět výti.

Resumé: pokud jsem ti tebou popisovanou situaci provedl, omlouvám se ti; nejsem si to vážně schopen vybavit. Ale kdybych já měl propírat všechny, kdož mi totéž provedli, musel bych tu vypsat asi sto padesát lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slavinka  |  22. 11. 2003 20:00

žes to odpojil, to mi tak nevadilo, to já samozřejmě mnohokrát taky. Ono, když přijdeš na to, že prohraješ a protivník nemá šanci získat třeba přes 20k, tak je to možná lepší. Já měla pak neuvěřitelnou kliku, když jsem ve čtvrtý lize nechala vyhrát na všechny čtverce (byla to první hra v té lize), a potom jsem na něj narazila znova v pátý a on mi to oplatil, neskutečný, fakt. Mě rozčílilo, žes to tak komentoval, a já si pamatovala to tvé jméno, protože za ním bylo CZ, a moje taky zní dost cesky. Ale je fakt, že za to samozřejmě může systém hry. Já mám rodinu a je to blázinec, když se ti dítě v noci vzbudí, ty přerušuješ hry, pak musíš taky jít spát, když vstáváš v 7 a ne a ne to dohrát s rozumným skóre, tak už mě to fakt nebavilo (než přišla ta záchrana)

tak hodně úspěchů v dalších

sl 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossad  |  21. 11. 2003 18:56

kdyz mi vyprsi limit, tak zustavam porad ve stejne lize,nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aldrian  |  21. 11. 2003 19:11

To nevim, ale v 5 lize se mi odpojilo takovejch 10 lidi, kdyz videli ze prohrajou. Ja sem to radeji nezkousel. Ale když prohraješ čestně (všechny pole se zaplni), tak v tej lize zstáváš.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossad  |  21. 11. 2003 19:21

ja se odpojuju uplynutim casu celkem casto, ovsem ne v pate lize. Pro me je to vyhodny, ze nemusim pokracovat, kdyz stejne prohraju. A pro protihrace je to taky vyhodny(krome 5.ligy),kdyz se odpojim, protoze bude mit jedno viteztvi.

A nikdy po odpojeni me to nevratilo do nizsi ligy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor