Dovolím si reagovat.- Nejsou tady žádné články zaplacené od firem. Resp. všechny takové jsou označené jako placená inzerce. Bez výjimky.- AD šeptanda. Dost změnil trh. Když jsem dřív MobilManii dělal, z firem mnohem snadněji unikaly informace. Operátoři nebyli zkušení, bylo tady mnoho zastoupení výrobců, také čtenáři byli v tomto směru aktivnější a informovali nás, co objevili (naprostá většina takových věcí byla od nich). Když teď něco unikne od virtuálů, moc lidí to nezajímá. Je jiná doba.- Kapitoly. Podívejte se, jak často tady vychází článek tohoto typu. Jednou za čtrnáct dnů, nebo spíš ještě méně často. Netvrdím, že to každému vyhovuje, a včerejší čísla nám ukázala, že to na MM ještě omezíme, protože to už moc nefunguje. Ale nemůžete říct, že přijdete na MM a narazíte na takový článek. Musel byste hodně hledat.- Bulvární titulky. Myslím, že za mých dob, na které zřejmě vzpomínáte v dobrém, to bylo ještě „mnohem horší“. Kolegům u titulků naopak často vytýkám, že nejsou zajímavé, lákavé. Beru, že vám MobilMania už nevyhovuje. Jen si myslím, že hlavní důvody budou trochu jiné. To, co uvádíte, jsou spíš takové technické drobnosti. Hlavní problémy jsou jinde, víme o nich a snažíme se s nimi něco dělat.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 05. 2014 12:45