Takže mistře Dzerinskij, rozhodně Vám nehodlám oplácet podobnou mincí - nadávání a osočování je pod úroveň elfů a věřím, že i většiny lidí na tomto serveru. Nicméně, s Vaším názorem souhlasím jen z menší části, pokusím se o vysvětlení:
Twist je předplacenka a jako taková prostě nemá pevně dané ceny. Když ovšem uzavírám smlouvu (a neříkejte nikdo že ne, přečtěte si pozorně Oskarovu obálku se SIMkou, kde se píše, že rozlepením obálky souhlasíte se Všeobecnými podmínkami a UZAVÍRÁTE SMLOUVU SE SPOLEČNOSTÍ ČESKÝ MOBIL a.s.), tak čekám, že podmínky se takto jednostranně měnit nebudou. Pravda, můžete namítnout, že Oskar si tuto možnost v podmínkách sám vyhradil, ale já nemluvím o tom, že je to PROTIZÁKONNÉ (ve smlouvě o licenci je skutečně pouze SMS Oskar-Oskar), ale o tom, že je to NEMORÁLNÍ a to je přece úplně jiná věc. Vemte si za příklad právě PG - když vymyslí nové tarify, staré zruší pro nové zákazníky, ale těm stávajícím je nechá - vím, o čem mluvím, sám jsem měl donedávna Paegas Aktiv Klasik (pořízený někdy před třemi lety).
Navíc nyní mi Oskar naúčtoval za poslední měsíc SMSky do Oskara v takové pálce, že byste se divili - musel bych ty SMSky posílat po stovkách, abych této částky dosáhl. Kámošovi (také Slyším) zase neuznal volné minuty mimo špičku (volal na pevnou a Oskar tvrdí, že volal ET nebo PG). Toto je ještě větší podvod než ono zdražení a navíc už je to nejen nemorální, ale i protizákonné (ovšem otázka, jak mu to bez podrobného vyúčtování dokázat, to je věc jiná, bohužel). Co Vy na to mistře Dzerinskij? Podal jsem reklamaci a pokud mi ji neuznají a příští měsíc mi zase pošlou účet na zprávy, které jsem neposlal, tak s nima končím.
Pro objektivnost dodávám, že by se skutečně ceny předplacenek neměly měnit (a proto s Vaším názorem také částečně souhlasím), že je to také podvod, ale rozhodně MENŠÍ než to, co provedl Oskar - u předplacenek není žádná smlouva, takže to člověk tak trochu čeká, navíc když není spokojen, tak může předplacenku prostě vyhodit do koše (u tarifu ho čeká nepříjemné jednání se zaměstnanci firmy - sám jsem si to prožil s Paegasem). U Oskara jsem prostě uzavřel regulérní smlouvu, dodržuji ji a prostě za to čekám, že se podmínky nebudou měnit jednostranně - ať z té čí oné strany. Jenže to bych se asi tady v tomto státě a v této době načekal, co? (viz také UPC, Telecom a další)
Legolas
P.S. Prosím mistře Dzerzinskij, abyste mi laskavě vysvětlil nové používání pojmu "socka" - doteď jsem si myslel, že to znamená "sociálně slabý jedinec", tedy lidově chudý člověk, a za toho se skutečně se třemi SIMkami a dvěma telefony nepovažuji (tedy alespoň zatím). To, že se snažím ušetřit není proto, že bych na to neměl (i když poslední dobou-vysoká škola, výdaje na studium,... no nic), ale nemám rád, když takovýmto firmám dávám zbytečně peníze, které bych dávat nemusel - 400 měsíčně paušál apod. Myslíte si, mistře, že jsem pořízením druhého telefonu ušetřil? Ano, krom tohoto jsem také tak trochu "tech-fetišista" a udělal jsem si tím radost po úspěšně složené maturitě, to přiznávám.