Mají neustálé technické problémy a výpadky. Donedávna jsem měl nastavené automatické úhrady formou SIPO - před rokem v létě mi volali, že mají technický problém a ať vyúčtování uhradím manuálně bankovním převodem. Dost mě to zarazilo a působilo to až garážovým dojmem.Dalším problémem byl roaming - jakmile jsem překročil hranice, tak navigace Waze hlásila že je offline. Pomohl restart mobilu, ale internet byl celkově dost slabý a měl jsem pocit, že je Slovensko velmi tragicky pokryté LTE. V případě O2 se mi nic podobného nestává, nemusím nic restartovat a internet je mnohem dostupnější.. Tak nevím, jestli má Vodafone nějaké omezené kvóty, nebo v čem je ta záhada. Ale po přechodu k O2 mám pocit, jakoby to Slovensko najednou někdo pořádně pokryl.Dalším problémem je samoobsluha Můj Vodafone. Když jsem zrušil SIPO a chtěl jsem logicky změnit způsob platby u Vodafonu, tak to psalo chybu. Když jsem chtěl uhradit zařízení (anténu na střeše) s předstihem, tak i s tím byl problém - neustále to chtělo číslo a na žádné to nereagovalo. Obojí jsem musel nakonec řešit na pobočce. Když mi pak došla trpělivost a přecházel jsem k O2, tak mi aplikace ani nevygenerovala OKU kódy pro přenos = opět problém. Musel jsem volat na infolinku (což je zázrak se dovolat) a kódy mi poslali SMSkou. Předcházelo přepojování, přemlouvání, atd.Dříve byl Vodafone známý svým děravým pokrytím. Přijeli jsme na chatu a vítal nás polský operátor. To se v poslední době dost radikálně změnilo k lepšímu, ale to technické zázemí je pořád dost katastrofální. Tak snad se jim časem podaří zlepšit i toto, protože poměr cena / kvalita / spolehlivost mi přijde nejméně neatraktivní, když už všichni mají ceny jako přes kopírák, akorát jednomu končí dvojkou, druhému sedmičkou a třetímu devítkou (obrazně řečeno).