nechapu pane jak je mozne ze nevim o cem mluvim .. ET mam 4 roky, Pegas 3 roky, pred tim jeste rok pegas (+- uz to nepocitam jak je to dlouho), v telekomunikacich se pohybuju 3 roky (a tedy primo ve firmach ktere se tim zabyvaji - servis, prodej + spousty kontaktu a pratel ve firmach ktere BTS stavi, ne tedy za casopisy, ani za internetem jako pomerne hodne radoby IT/MK odborniku), mam karty ET, PG i OSKARA, volam pomerne aktivne (nekolik hovoru denne), prakticky ze vsech siti (k tomu taky dva telefony, nebo pouzivam koleguv Oskar), takze mi stale unika ze kritizuju neco o cem vubec nic nevim ..
Vy napisete ze nemuzete posoudit kvalitu soucasneho ET, pritom argumentujete NMT ktere ET zavadel pred 10 lety a evidentne zapominate na to, ze ta doba pionyrskych zacatku je diky novym technologiim pryc .. prechod na Oskar Vam mozna pripadal jako prochazka r. zahr. , ale technicke udaje Vam asi unikaji. Signal muzete mit jaky chcete, zalezi na jeho kvalite, volne kapacite, a na intenzite s kterou telefon zari .. Vzpominate kolik bylo drive NMT vysilacu pro vysec Brno-Hustopece, Mikulov, mozna i Hodonin ? Jeden pane ! Kdyz ET zacinal tak jeden ! A vykon NMT telefonu, ktery na vzdalenost 2 metru takto resetoval faxy radeji ponecham stranou .. je to trochu mimo uznavam, ale nemusi mi telefon zarit 2W do hlavy porad ze, to jaksi uznavate ne ?
To ze diky Oskarovi sel ET + PG cenove dolu, neni zasluhou Oskara, ale logickeho vyusteni obecnych obchonich trznich praktik. Kdyby to nebyl Oskar, byl by to treba Kharl Tel, takze ackoliv mate pravdu v tom co rikate jako argument to neobstoji, protoze to bylo celkem uplne jasne, ze prichod tretiho operatora hne s cenami. A pokud se tyka jestli ja usetrim diky Oskarovi nejake penize : jde o to, jak to myslite ? Jestli tak, ze diky nemu ET+PG slevnili sve ceny .. no nevim sam sem mel na PG tarif 2kc/min do site PG cely den (tusim Aktiv+nonstop nebo jak) a ten byl jeste pred OSKARem, takze tady opet Vas argument neobstoji .. ET tarify jsou drazsi, ale k tomu se dostanu pozdeji .. Pokud myslite ze volanim z OSKARa usetrim, tak tady mozna se shodneme, nicmene za predpokladu, ze mi po 2-4 minutach hovor nespadne, vysvetlovat zakaznikovi ze mi hovor atd atd .. 3 krat mu zvonit, zacinat znovu tam "kde jsme prestali", obzvlaste kdyz se jedna o rychle technicke reseni zakaznickeho problemu, nehlede na reklamace ? V takovem pripade, potrebuju kvalitnimi technologiemi resit veci efektivne a spolehlive a ne jako nejakej lamer behem 10 min. rozhovoru volat celkem 3 krat .. to je na nic .. byt je to levny .. Takze pane, ted jste Vy ten ktery nevi o cem mluvi .. no, mozna vi, ale neni objektivni ..
vite co ? nechame teto diskuse, mam na praci rozumejsi veci (a Vy urcite taky), nez se tady pretahovat o nazory na toho ci onoho ..
preji Vam dobre skusenosti s Oskarem .. JSH