ADSL od T-Mobilu: podobnost náhodná...

Diskuze čtenářů k článku

fred  |  05. 01. 2008 22:04

Úvaha o nefunkční konkurenci postrádá hlavní důvod a to sice chování Telefonicy 02, která žádné šance pro nižší ceny nenabízí a její chování... Kdo ví o čem mluvím a ví jak to chodí mezi TO2 a alternativci... ví i proč má TO2 takový podíl na trhu DSL i proč není jiná konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  06. 01. 2008 11:28

Je vidět, že vůbec nevíš, o čem je řeč... Hlavním strůjcem problémů je ČTU, který stanovuje pravidla... Ostatní jen tato pravidla dodržují... Tak už se prober

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomtom  |  06. 01. 2008 12:52

Ani tak né ČTU jako spíše Antimonopolní úřad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fred  |  08. 01. 2008 21:10

To je věc názoru a právě pohledu na věc. Dělám v této oblasti přes pět let a vidím to takto. ČTU přikáže dopředu to co je domluveno s TO2 a TO2 co může obejde.
Nezlobte se ale na mne, ale pokud TO2 např. odmítne alt. operátorovi zřídit DSL a sama mu ho poté zřídí, nebo klientovi alt. op. zruší linku (omylem) s DSL a poté tam zřídí svoje, nebo blokuje překládku linky se službou alt. op. a sám přes své známé zjistím že je to záměr... Klient se pak naštve a TO2 je v roli zachránce, která problém vyřeší... Nevím kdo neví o čem mluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  05. 01. 2008 21:48

Ach jo... To jsme to dopracovali... Když si tak čtu tuhle diskusi a i ten článek, nevěřím vlastním očím, co je redaktor MM schopen vyprodukovat. Nevím, zda se tento článek dá označit za objektivní a vyvážený. To opravdu ne. Srovnání s O2 Duo Mobil veškeré žádné (když pominu dvě věty, ve kterých stejně neznalý člověk ani nepochopí, co tím chtěl autor vůbec říci). Jak se píše výše v diskusi "pokuta" za užívání O2 Mini se platí ať využíváte ADSL od kteréhokoliv operátora. Tak jakápak výhoda o TM? Sleva pokud máte současně mobilní paušál? Ale vždyť to má O2 taky... ACH JO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy  |  05. 01. 2008 21:25

Nevidím tam zmínku o agregaci. V některých oblastech je to celkem klíčové.
V ČR je to s Internetem pořád stejně k ničemu. Jediné slušné připojení co se poměru cena/linka/FUP/pingy týče poskytuje prakticky jen kabelovka. A pak se dá občas někde sehnat slušný net přes WIFI.
Nasadit ty ceny na korunu stejně je hnus!! Antimonopolní úřad na ně a miliardovou pokutu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  05. 01. 2008 21:11

Vskutku lidove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EsPéťa Telekoma  |  05. 01. 2008 18:20

Divím se diskontnímu prodejci T-Mobile, že nabízí ADSL bez možnosti svázat to s určitým hlasovým paušálem. Tedy laicko řečeno " chceš používat ADSL, musíš použít hlasový paušál "tak jak to používá O2. Myslím si, že by to mělo určitou výhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  05. 01. 2008 17:37

A kde jste prisli na tu informaci, ze pokud mam tarif od T-M, tak dostanu slevu 20%? At hledam jak hledam, tak na jejich www strankach sem to nikde nenasel. Mysli se tim hlasovym tarifem tarif na mobil, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 20:46

Každý paušál zakoupený na eshopu t-mobile dostává slevu 20% na prvních 6 měsíců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xroot  |  06. 01. 2008 12:59

No to sem videl taky, ale ze clanku sem to pochopil tak, ze kdyz mam tarif od TM, dostanu slevu 20% naporad a ne jen na 1/2 roku. To je onicem. Pokud neni sleva 20% naporad, tak je to stejne jak od 02 a nijak si nepomuzu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  06. 01. 2008 20:49

Navíc, ta sleva tak akorát pokryje zvýšené náklady na modem oproti O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kap  |  05. 01. 2008 13:46

Zajímavé, nicméně téčko adsl nabízí již od listopadu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
afafs  |  05. 01. 2008 13:42

to co su za ceny? a u vas este existuje fup? no pekne, pozrite sa na slovensko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 14:39

tak se tam vrať, spletl sis koncovku místo cz dej sk a neobtěžuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  05. 01. 2008 16:30

Jistě že u nás existuje FUP, náš trh totiž nefunguje jako ten váš, na kterém velké firmy pouze provádějí experimenty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  05. 01. 2008 13:34

Konkurenční prostředí, přátelé, má šanci fungovat pouze s takovými rebelantskými operátory jako je UFON (každé období je novátorským rebelem který hýbe cenami někdo jiný a jsem si jistý že i éra kdy je to ufon jednou pomine, spomente, sveho casu to byly treba Peagas, Oskar ... mezi bankami je to dnes mBank atd ...). Pouze tito rebelove umi nabidnout zajimavou cenu ... a proc rikam rebelove ? protoze nejsou ochotni pristupovat na oligopolni hratky gigantickych operatoru typu tmobile a o2, o vodafonu nemluve ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  05. 01. 2008 13:36

bohuzel doba kdy rebel vyspeje v nelitostneho businessmana je vzdy pomerne kratka .... za chvili ufon bude odkoupen gigantem orange (jen spekuluji samozrejme) a budeme muset zase hledat vyhodnejsi ceny nekde jinde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin.007  |  05. 01. 2008 15:17

Pravda je ze Vodafon taky zavedl proti Oskarovi zdrazeni ale co se tyka soucasnych cen hlasovych hovoru nema konkurenci a i jednani s nimi je podstatne snazsi a lepsi jak s kyslikem a debilem. Ale co se tyka Vodafone internet tak to bych brecel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 13:19

Neušetříte vůbec nic. Nepočítám vůbec dárky, které O2 dává ke každé smlouvě, třeba mobil. To sem nepleťme. Ale co třeba smlouva: 12 měsíců u O2 vs 24 měsíců u T-Mobile? A veškeré další služby nepočítaje. Třeba hotspoty od O2 zdarma ke každému adsl 4M a více. Ono to chce přemýšlet mozkem, nikoliv averzí na bublinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 13:29

a ještě: u O2, možnost vypovědět smlouvu: doplatíte jen poměrnou část modemu (například: zbývají 4 měsíce, doplatíte jen 1/3 ceny modemu). U T-Mobile? Doplatíte zbývající paušály. No, hodně štěstí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bomba  |  07. 01. 2008 13:16

omyl za modem nedoplácíte nic! jen za zřizovací poplatek, který celý činí 990, takže po 6-ti měsících používání doplatíte jen cca 500 a modem vám zůstává bez doplatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 13:18

Neušetříte vůbec nic. Nepočítám vůbec dárky, které O2 dává ke každé smlouvě, třeba mobil. To sem nepleťme. Ale co třeba smlouva: 12 měsíců u O2 vs 24 měsíců u T-Mobile? A veškeré další služby nepočítaje. Třeba hotspoty od O2 zdarma ke každému adsl 4M a více. Ono to chce přemýšlet mozkem, nikoliv averzí na bublinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Nový  |  05. 01. 2008 11:56

Nevím co je na té nabídce tak výhodného, když zaplatíte více za modem, 24 měsíců smlouva a u O2 je 12 měsíční, U O2 je na 4 Mb Hot spot zdarma, navíc poplatky za pevnou jsou stejné jako u O2, tudíž ten článek mi připadá opět propaganda pitomému T-Mobilu. Po jistých zkušenostech s T-M už NIKDY!!! Hlavně že na stránkách T-M je to tak vábivě napsáno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  05. 01. 2008 12:14

Co myslis tim HotSpotem Zdarma ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  05. 01. 2008 13:16

K tarifům s ADSL 4mega a více máte zdarma přístup na všechny wifi hotspoty O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macin  |  05. 01. 2008 11:37

zdarec lidi ,nevite nekdo jakej je fup u tyhle sluzby?ja to ejmuzu nikde najit.....diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macin  |  05. 01. 2008 11:38

pro upresneni myslim tim o2 duo mobil:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  05. 01. 2008 10:48

Tak nevím, nevím. Myslím, že v článku jsou nepřesné informace týkající se poplatku za hlasové služby. Dle ceníku T-Mobilu (http://t-mobile.cz/FileStorage/KompletniCenikKeStazeni.pdf) je na stránce 6 uvedeno, že za pevnou linku od O2 se platí 299,- bez DPH a za pevnou linku od TM se platí 290,- bez DPH. Takže úspora veškerá žádná... Potvrzuje to fakt, že TM okopíroval nabídku od O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty75p  |  05. 01. 2008 02:17

Tohle je celkem o nicem,ti co maji zakladni tarif,a ze jich je.Je tato nabidka k nicemu,100 korun neni usetreni.Az to bude O2 za 800 a TM za 400 tak je to o necem,tohle je nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JArda  |  05. 01. 2008 03:55

Chtěl jsem si zařídit ADSL 4096/256 extreme (bez FUP) od O2. Totéž od T-mobile je o 298 Kč měsíčně levnější. To je za rok 3576 Kč méně. To se ti zdá o ničem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty75p  |  05. 01. 2008 08:21

Ja se bavil o zakladnim tarifu,je jasne ze cim vyssi a drazsi tarif tim makantnejsi rozdil a usetreni.Ale,ty si budes davat ty penize stranou co usetris?Tezko tak ze stejne za rok nepoznas nic a na nicem asi jako kdyz budu tvrdit ze kdyz prestanu kourit tak usetrim,ano teoreticky,prakticky nikoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamjes  |  05. 01. 2008 20:55

Co to meleš???? to jako když chci šetřit a ušetřené peníze si nestrkám do pokladničky tak nešetřím??? GOOD IDEA !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KubbY  |  05. 01. 2008 08:24

je to levnejsi pouze o 99,- mistni radoby redaktori totiz neumeji dodat veskere udaje, u tarifu O2 MINI platite poplatek VZDY, je jedno jestli mate ADSL od O2, Volnyho nebo TM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KubbY  |  05. 01. 2008 08:25

A to nemluvim o tom, ze tarif MINI neumoznuje volbu operatora....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  05. 01. 2008 09:08

Tak nevim, ale vcera jsem cetl podobne srovnani na Lupe a tam psali, ze si poskytovatel pronajme CELOU smycku, takze neni za co platit telecomu, jelikoz ten drat je v podstate pak toho, kdo poskytuje to ADSL, coz je taky duvod, proc je tam tech cca 300kc ke kazdemu tarifu (za ten pronajem).
Me osobne sleva 300kc prijde zajimava a kdybych nemel 2 roky uvazek, klidne bych presel. Byl jsem u TMobile (mobil) a myslel jsem , ze prechodem k O2 ziskam kvalitnejsi sluzby. Bohuzel, ani hovno. Takze bych se celej sbalil a stema vsema sluzbama bych zatukal na vedlejsi okenko a zadal slevu i na volani....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k3rb3r0s  |  05. 01. 2008 10:28

ja nevim ale na trhu jsou jeste radoikomunikace a ty nabizeji bezkonkurencne nejlepsi nabidky ja sem sice u o2 ale hodlam zmenit na radiokomunikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  05. 01. 2008 10:50

tak tak, zadny opicarny s t-debilem nebo kyslikem nemaji smysl...i kdyz uznavam, ze to alespon trosicku zvysi konkurenci. dokud ale lidi nepochopi, ze vyderaci se nesmijou podporovat, tak to bude spaty porad. my jdem se dvema cislama k radiokomunikacim. volny u nas bohuzel nema llu, takze ho odhlasime..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarma  |  05. 01. 2008 11:05

Naprosto souhlasím, já jsem taky u radiokomunikací a nemůžu si stěžovat. Mají konkurenčně nejlepší podmínky ze všech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin.007  |  05. 01. 2008 15:09

Souhlasim,treba si uvedomit ze tu nejsou jediny a to co vidim to je asi tak pro Kontrolory hospodarske souteze podle meho to je "kartel" jak vysity. Me uz kyslik s T-debilem nesmi do baraku---ZLODEJI,ZLODEJI,ZLODEJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamjes  |  05. 01. 2008 20:59

Ty si myslíš, že T-Mobile bude k tobě do baráku tahat novej kábl, aby to nebyl ten co ti tam dotáhl outů??? muuuhhhhaaaaaa muuuuuuuuuhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan35  |  05. 01. 2008 11:08

Já když to vezmu ze svého hlediska, kdy jsem už nějaká léta u TM a surfuji u O2, kdy mi stejně za měsíc vyprší smlouva tak vážně uvažuji o přechodu. Nyní platím u O2 za 2048/126 i s hlasovým tarifem, který nevyužívám 878,-vč DPH, tak se mi 250,-kaček nezdá málo. Navíc budu zase v kupě pod jednou střechou
Jediné co nevím, jaká bude kvalita, což je pro mě docela důležité a o agregaci tady také nepadlo ani slovo.
Ono těch 2048/126 je v reálu nějakých 1700/110 což osobně považuji za velmi dobré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  06. 01. 2008 15:45

nějak nevím, proč platíte tolik. 2Mb jsou za 399, linka s tarifem MINi za 299, celkem 698+DPH, což je 830 a nějaké drobné. Když nevyužíváte tarif, proč tam máte standard a ne mini?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  05. 01. 2008 02:08

Já jen připojím, že se do článku vloudilo několikero gramatických chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 05. 01. 2008 02:52

Dobrá, chybu udělá občas každý.. A já jen připojím, že v této podobě můžete své upozornění skutečně univerzálně vkládat pod každý článek na webu, kde existuje diskuze..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  05. 01. 2008 04:09

Pokud myslíte na MM, pak je někde v něčem chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-AB-  |  05. 01. 2008 10:49

To ale není v pořádku, že...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jzb  |  06. 01. 2008 00:01

Nejsem v tomto hnidopich, pane redaktore, ale nejméně jedna čárka vám chybí téměř v každém souvětí, nejčastěji po konci věty rozvíjející přívlastek. To už je celkem dost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  06. 01. 2008 16:40

Na čárky už nikdo nehraje, docela stačí, když se podaří vyhnout hrubkám IY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  08. 01. 2008 17:37

Vy jste vazne k smichu...misto toho aby jste tu diskutovali o obsahu clanku a jeho informacni hodnote, tak tu resite kde udelal autor chybu. NIKDO z nas neni neomylny a navic v dnesni dobe, kdy kazdy (i JA ) pise radeji bez hacku a carek protoze je to rychlejsi, je spis takova poznamka k smichu. Verim ze autor dnes z Vasich poznamek nebude spat :)
A pokud Vas to tu pohorsuje, tak mate prece moznost navstevovat jiny server, kde pisi bez chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  05. 01. 2008 01:23

Poplatek k tarifu mini se plati pokazde, je jedno jestli je adsl od o2 nebo tecka. Dalsi vec je o2 duo mobil kde je taky sleva, takze zase clanek jehoz vysledkem je reklama na tecko adsl a spoustu zavadejicich informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 05. 01. 2008 01:32

Ano poplatek k tarifu Mini se platí pokaždé, ale je potřeba si uvědomit kolik činí pokud je k němu využívána služba ADSL.
Dobrá, Duo Mobil dodám. Ale u něj lze dle webové kalkulačky přidat jen některý ze tří nevýhodných tarifů Simple..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KubbY  |  05. 01. 2008 08:22

Nevihodne treba z Vaseho pohledu... Kdyz uz neco delate, tak to delejte poradne! Takovyhle clanek stoji za vylizprdel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KubbY  |  05. 01. 2008 08:22

Nevyhodne samozrejme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 01. 2008 16:04

Ciste subjektivne si myslim, ze ty tarify jsou opravdu nevyhodne,a le dobre jak pro koho. Dle vasi dikce a bohateho slovniku ovsem soudim, ze i kdyby clanek byl sebevic objektivni a nezaujaty, vy si tu kritiku stejne najdete. Zapsklost nekterych ctenaru proste nechapu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrskt!  |  10. 01. 2008 14:49

Myslim, ze si velky frajer, ktery je jeste na zakladni skole... mozna, ze bys to priste mohl zkusit napsat sam ten clanek, co na to rikas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cameltosis  |  05. 01. 2008 10:10

zlodějina, zlodějina, zlodějina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  05. 01. 2008 11:13

ty voe skoro zadnej rozdil akorad u t-mobilu je ta sleva coz ma vyhodu lidi se toho 100% hned chytnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor