Myslím si, že by nebylo špatné o článku trochu přemýšlet, než napíšeš reakci. Hodnotil jsem (a FoG taky) kvalitu Oskarových služeb a ne to, jestli telefon ukazuje plný kotel nebo ne, protože jak už jsem psal ve svém předchozím článku - na displeji vůbec nezáleží, protože ať je tam co je tam, na Oskara se prostě volat nedá a nedá, když se dovolám, tak je to pro mě svátek... Oskar poskytuje nekvalitní služb a jeho chování k zákazníkovi je strašné - sprosté apod. Navíc operátorky (operátoři) mluví pokaždé jinak. Volal jsem schválně 3x za sebou na operátora se stejným problémem a pokaždé jsem dostal jinou odpověď, což se mi zdá dost nezodpovědné. Btw. ani jedna odpověď můj problém nevyřešila. A toto jsem zkoušel několikrát a pokaždé platilo: jiný operátor = nová vlna blbých žvástů. Nemluvě o tom, že jsem musel 15 minut čekat. U mého Eurotelu, když čekám 3 minuty, tak u nich hoří, protože jinak to není možné. Oskar je prostě hnus...