Aktivní SMS přichází, buďte aktivní s Oskarem!

Diskuze čtenářů k článku

Jan  |  17. 07. 2001 19:33

A ještě jedna věc, souhlasím s těmi co říkají že nejde vše naraz, je jasne že Paegas a Eurotel to už nabizejí dávno, tuto službu, ale ti jsou zde už dlouhou dobu, na rozdíl od Oskara, takže měli dost času to zavést, takže vše chce svuj čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:33

Co se taky třeba posilani třeba předpovedí počasí, tak jsou internetovske kde je možne si nechat posilat předpověd počasí zdarma, třeba MRX, a to mu nechci dělat reklamu. To jen na okraj muj nazor nic víc. To podobne plati i o jinych informacich, zpravy atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  17. 07. 2001 19:33

Konečně to spustil i Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:33

Souhlasim, konečně to spustil i Oskar, je jasne že ceny se budou člověku zdát vždy drahe ikdyby to stalo korunu. Ale pokud to bude uživatel používat občas tak se to dá strávit, ikdyž nejlepší by to bylo za cenu klasicke SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas koritak  |  17. 07. 2001 19:33

Oskar je momentálně nejlepší a nejlevnější česká síť. Jen tak dále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:33

No ty jsi fakt kus toho praveho blba. O tom, jestli je nejlevnější nebo ne, o tom tady polemizovat nebudu (btw. spíš jak kdy), ale to, že je nejkvalitnější, tak to jsi teda pěkně posral a Oskara asi nemáš, že?? Já ho mám jako sekundární SIM k mému EuroTelu (na SMSky - Slyším Vás), vysílač Oskara mám 200m od domu a 3x týdně nenaběhne síť nejméně na 5 hodin. Btw. telefonem to není, zkoušel jsem ho vyměnit. A sousedka, co má Dohodu z Oskarem, je absolutně v prdeli, na displeji sice má plůný kotel, ale dovolat se ji zkrátka nedá. Telefonem to opět není. A problémy s Oskarem nejsou jenom u nás a nemám je jen já. Takže jestli někdo napíše, že Oskar má kvalitní síť tak LŽE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoG  |  17. 07. 2001 19:33

Naprosto souhlasím, mám Paegas a když mám signál, tak nejsou problémy (až na to, že jejich signál není všude Oskar je prostě hnus. Na Oskara se volat prostě nedá, ani na něj nevolám, protože se mi na 50% procent ozve, že "volaný účastník je momentálně nedostupný," i když sedí u sebe doma a se signálem problémy nemá. Oskar je opravdu max. na ty SMSky (když zrovna fungují)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ljosha  |  17. 07. 2001 19:33

To je vec nazoru. Bydlim v pohranici a vim, ze je tu rada mist, kde si Errortel ani nevrzne, PG jenom drapkem a Oskar maka naplno. Mam zkusenost se vsemy tremi operatory na pausalni programy a u Errortelu jsem vydrzel pouze 3 mesice, pak jsem jim vse vratil a poslal je "do haje...", jinak to nebylo mozne s tou tezkopadnou namyslenou byrokratickou spolecnosti resit..... Proto, kdyz tu nejakej intelektual napise svy jednoznacny hodnoceni, prospikovany vulgarismem a nezridka i pravopisnymi chybami, jen se usmivam a myslim si sve..... ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:33

Myslím si, že by nebylo špatné o článku trochu přemýšlet, než napíšeš reakci. Hodnotil jsem (a FoG taky) kvalitu Oskarových služeb a ne to, jestli telefon ukazuje plný kotel nebo ne, protože jak už jsem psal ve svém předchozím článku - na displeji vůbec nezáleží, protože ať je tam co je tam, na Oskara se prostě volat nedá a nedá, když se dovolám, tak je to pro mě svátek... Oskar poskytuje nekvalitní služb a jeho chování k zákazníkovi je strašné - sprosté apod. Navíc operátorky (operátoři) mluví pokaždé jinak. Volal jsem schválně 3x za sebou na operátora se stejným problémem a pokaždé jsem dostal jinou odpověď, což se mi zdá dost nezodpovědné. Btw. ani jedna odpověď můj problém nevyřešila. A toto jsem zkoušel několikrát a pokaždé platilo: jiný operátor = nová vlna blbých žvástů. Nemluvě o tom, že jsem musel 15 minut čekat. U mého Eurotelu, když čekám 3 minuty, tak u nich hoří, protože jinak to není možné. Oskar je prostě hnus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:33

Kubatechu, nezlob se, ale píšeš, že je OSKAR strašný (sprostý)... Přečti si prosím svůj 1.příspěvek. Myslíš, že Tvé vyjadřování je O.K? Víš, je mi z toho docela smutno, protože názor se dá přece vyjádřit trochu inteligentněji, ne ? Nechci poučovat, ale to jsi podle mne přehnal. Nemyslíš ? Tomášovi by jsi se měl omluvit. On jen vyjádřil svůj názor a ty na něj hned kamenem...Čau Roman - Hradec Králové
P.S.: PG jsem měl 4 roky. Padal a "vynechával". Dohnalo mne to k přechodu k jinému operátorovi. Zvolil jsem OSKARA. Byl pro mne v porovnání s PG daleko lepší (čistý hovor,nevypadával). V současnosti musí OSKAR hezky makat, protože má malou kapacitu sítě. Operátoři OSKARA alespoň přiznají problém. PG mi 4 roky tvrdil, že mám špatný telefon a o kvalitě své sítě mluvil v superlativech...
Vidíš : Co člověk, to názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:33

Operatori Oskara priznaji chybu?? Aha, no jo, ale u nich existuje jeden takový problém - oni o nich většinou neví. A Tomáš nenapsal pravdu - a nebyl to názor, ale žblept. Já jsem byl sprostý, protože mě takový jednoznačně propagační a fakt nepravdivý příspěvek dost naštval, zvlášť když mám s Oskarem nervy v kýblu od rána do večera. Operátoři jsou ale za slušnost placení, ne? A jakožto koncový uživatel je částečně platím i já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:33

O.K. "Nervy v kýblu" chápu. Mě takhle točil PAEGAS... Je strašně fajn, že můžeme jít jinam. Teď mám "VOLÁM STÁLE". Mám cca 8-10 hodin odchozích hovorů měsíčně ( většinou na "PEVNOU" ) a až na malé problémky (přerušení hovoru) si, porovnávám-li moji zkušenost s PG, "chrochtám". I cena za hovory mi šla o cca 1000,- Kč (!)měsíčně dolů. Já jsem spokojen...
( Jo - a fajn, že si se takhle ozval ! ) Čau.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas  |  17. 07. 2001 19:33

Ja mam tezke problemy obcas pri psani SMS Brno - Praha, obcas mne oznami, ze dotycny ma vypnuty telefon a podobne nesmysly. Ze Svycarska jeste nedavno neslo volat na Oskara, kdyz ho pouzivaz pro pokec do sousedni diry, tak pohoda. Loni nechodily SMS do Italie, ja idiot psal z Oskara a nic, z netu to chodilo i z TWISTU. Ma jeste moc chyb na to, aby byl hlavni cislo, nevim, ale rad udelam kseft do Svycar na Paegasu, nez cekat na hovor, kdyz dotycny se nemuze dovolat. Mam asi smulu, ze po nich chci, aby mne mohli volat ze sveta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:33

Já vím... Problémy jsou teď s OSKAREM skoro na denním pořádku, ale představ si, že u mne je i takto nyní "poruchový" OSKAR stále lepší, než byl před rokem PAEGAS. Alespoň mám ten pocit. A infolinka mi, jako u PG, neříká, že mám špatný telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  17. 07. 2001 19:33

Chtělo by to jízdní řády!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  17. 07. 2001 19:33

V podstatě se jedná podle mne o to, co už nabízí Eurotel a Paegas dávno, jenom kolem toho nedělaji takovou kampaň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sete  |  17. 07. 2001 19:33

Tu kampaň už mají za sebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:33

je to super, kdo na to nema, at to nepouziva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
René  |  17. 07. 2001 19:33

Sotva je na tom někdo tak špatně, aby si nemohl dovolit takovou službu. To ale vůbec neznamená, že není předražená. Je to otázka zdravého rozumu. Osobně si raději přečtu noviny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fazole  |  17. 07. 2001 19:33

A to kdyz hlasuju u paegasu do hitparady EV2 tak platim za odchozi i za prichozi?

NAPISE UZ NEKDO JESTLI PLATI I PRO Slysim Vas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Cvrk  |  17. 07. 2001 19:33

bohuzel, pekne, ale ne moc uzitecne .

Kdyby tak treba sprovoznili skutecny bankovni sim toolkit ...

Nebo proste neco, co se da pouzit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  17. 07. 2001 19:33

Kdyby aspoň zprovoznili u nových SIM karet AoC. To by bylo krásně na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:33

Ale vždyť AoC už dávno rozchodili - posílají nějakou servisní síťovou "SMSku", která si AoC u SIM toolkitové karty rozchodí. Stačí říct na infolincea oni ti to zprovozní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
suriomario  |  17. 07. 2001 19:33

Jako obvykle je Oskar zase nej...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 07. 2001 19:33

Oskar je zase nej, ale "nejvychvalovanejsi" za veci ktere uz davno u konkurence fungujou tak proc takova slava? proste Opar porad jenom dohani a kde nic tu nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:33

Přesně můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:33

No možná to bude tím,že je tady něco přes rok.Jsem si jist,že víš kde byl ET a PG ve stejnou dobu,kdy začínali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ljosha  |  17. 07. 2001 19:33

No, zadny operator nemakal od svyho vzniku jako Oskar a byrokratickej Errortel teprve nedavno spustil InfoEasy, se kterym ma problemy do dnes.... (nespolupracuji jeho SIM s radou telefonu, napr. N3310 atd.) Takze ruku na srdce - neni to nakonec Oskar, pred kterym smeknout? Treba uz jenom proto, ze u zbyvajicich operatoru stlacil svou pritomnosti ceny o kus dolu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bycek  |  17. 07. 2001 19:33

Nevim co je na tom nej, kdyz je to normalni info a jeste drahy.... je kolem toho zase povyk, ale je to stejny, jako byl Oskaruv Toolkit... SLABOTA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:33

Jo jasne, to muzou rict i uzivatele ve Zlinskem kraji!!! Tam oskar uz 14dni nejde a podle infolinky to tak brzo nepujde - hovory se dari sestavit tak na 10ty pokus. To je kvalita!!! Proto ma ted oskar SMS za 77.
Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:33

Presne tak, ve Zline je Oskar prakticky nepouzitelny. Misto vymysleni ficur tohoto typu by spis mohl vypotit fungujici sit s moznosti volani. Vsichni znami s Oskarem nadavaji a nadavaji. Ja mam Europytel a smeju se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:33

Myslim ze to nebude tak horke... ja mam zase zname co nadavaji na Eurotel - kazdy ma svuj nazor a sve problemy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:33

tak jsem to hned vyzkoušel na počasí a přišlo to během pár vteřin, funguje to.Ta cena se mě zdá přiměřená, jinde se platí odeslaná SMS + příchozí dle druhu info takže to vyjde přibližně nastejno,no a tohle zas člověk nepoužívá zrovna každý den takže to jde.Možná by tam mohlo být taky dopravní info..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:33

Proč je to ksakru tak drahé ? :o(

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:33

Pravda, cena by mohla byt nizsi, ale zase na druhou stranu prichozi jsou zdarma a to u PG a ET nehrozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:33

Moc jsem to ještě nezkoumal, ale vidím dvě hlavní výhody, které trochu stírají cenu:

- je to cena včetně SMS (u jiných operátorů se uvádí cena za informaci a na SMS se často zapomíná)

- za jednu cenu může přijít víc SMS s odpověďmi, za které by bylo jinde nutné několikrát zaplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:33

To jo, ale když třeba chci jen info kde vím, že je to jen jedna SMS a mám třeba tarif PG 60 (1 SMS za 1,- Kč) nebo už i u PG 20 je cena za dotaz i odpověď 2,50 až 3,50 Kč, a těch je, alespoň u mně, nejvíc (jizdní řády, zprávy, počasí, apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:33

A to plati stejna cena i pro Slysim Vas? Ani se me tomu nechce moc verit.
Jeste ze tu mame mobilmanii, jinak by jsme nic nevedeli. Na infolinkach vubec nic nevi ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  17. 07. 2001 19:33

Platí to pro všechny tarify i pro Oskartu (pro Slyším Vás a Dohodu s Oskarem to tedy platí také).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor