Aktuálně: kompletní informace o nových mobilech Sony Ericsson

Diskuze čtenářů k článku

zoran jankulovski  |  01. 03. 2003 22:41

P 800-téměř dokonalý,telefon používám 3 týdny-rozhodně ŽÁDNÉ PROBLÉMY SE SOFTEM,display dokonalý,bluetooth funguje dokonale-na rozdíl od Nokii a dalších,trochu zarážející jsou rozměry telefonu,ale při výčtu funkcí to asi v současné době nebylo možné vyrobit v menších parametrech.Telefon má jediný problém-DORUČENKY u sms-ještě jsem nezjistil,zda na tuto funkci výrobce pamatoval.Jinak dokonalost sama-asi v současnosti bez konkurence,zvážíme-li fakt,že ani Nokia ani Siemens nejsou schopni mít ve svých telefonech 100% funkční Bluetooth a telefon bez funkčního Bluetoothu nelze považovat za dobrý-kdo Bluetooth používá ,tak mě dá za pravdu.Doba těžkých handsfree sad plných drátů je již za námi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  27. 10. 2002 13:31

Mám už v pořadí třetí telefon ericsson a každej hned po zaruce zkolabuje!!!
Mynulý týden jse my rozbil i ten třetí R380e přestala fungovat polovina menu! a v servisu si nevedí rady a kdyz my začli říkat předběžnou cenu opravy..... došel jsem k názoru že ericssony jsou drahý a nespolehlivý jednoduše jsem zase přišel o 15000kč!!!
Chtěl jsem si P800 koupit ale po zkušenostech s firmou Ericsson NE!!!
Jdu do nokie ty takove problemy nemaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sotnik  |  19. 03. 2002 15:00

Je skoda  , ze se do P800 nedostala pametova karta Memory Stick od SONY, bylo by tak vic mista na fotky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Messiah  |  30. 07. 2002 22:05

Az na to ze ma! Memory Stick Duo(r). !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copeec  |  16. 03. 2002 23:02

Jediný, co se na tohle dá říct, je - TY MOBILY JSOU NAPROSTO NÁDHERNÝ!!! Neviděl jsem ještě krásnější design...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drako  |  10. 03. 2002 16:36

opravdu jen malo mobilu je skutečně společných a to označení bývá spíše taky té značky která je vyrobyla ale budiž spolupráce se teprv vyvíjí tak uvidíme

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  07. 03. 2002 13:10

prekvapuji me nazory o evropske identite mobilu a spolupraci eric - sony. neni to nahodou tak,ze eric krachl, prave proto,ze se mimo jine delal v evrope a sony zachranilo jmeno a vytahuje z  cervenych cisel. nepratele zlutaskovych mobilu...prejte si mit co nejdriv mobily tak spolehlive, servis  , sluzby  a ceny aspon na zlomku  urovne jaka  je v zlutaskove 

sony  ericsson gratuluji, co nejdrive na trh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stilus  |  06. 03. 2002 22:46

Nevím,co máte za problémy se softem u Sony?Mám Z5 asi rok a je v pohodě.Jen jednou se sekla při čtení emailů.Mě se líbí nejvíce Z700,ale je to asi tím,že jsem spokojený se Z5. Doufám,že se bude Z700 dovážet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matty  |  07. 03. 2002 09:12

můžete někdo už se 100% jistotou říci že T68 a T68i se kromě vzhledu liší jen firmwarem ????

prostě bude umět moje T68 po přehrání softu to samý jako T68i

děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JM  |  06. 03. 2002 21:37

Buď sbohem poslední Ericssone, božská T39. Obracela by ses v hrobě, kdybys viděla tu žlutou záplavu komerce a nevkusu.

Tímto se z telefonu stává hypermarketový nákup typu "koupíme pytlík brambor, telefón a basu piv ".

Za měsíc si koupíme dalšího žluťáska, anebo ne, podle toho jak se vyspíme.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DURAJ  |  07. 03. 2002 08:20

TREFA!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copeec  |  16. 03. 2002 23:05

ne, tohle neni trefa, z toho co napsal JM úplně záři nokia 3310

Ty mobily mají dokonalý design.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  06. 03. 2002 19:34

P800 vypadá opravdu dobře a dost futuristicky, jen se obávám ten vysoké ceny (vzhledem k velikosti displeje), určitě by měl konkurovat Nokii 7650 a být snad i o dost lepší.

Z700 je staré dobré Sony Z7 s barevným displejem, z Ericssonu na něm nevidím nic.

T206, T61g a T62g jsou zavalitý bumbrdlíci a nejsou určeny pro náš trh, stejně by asi u nás neměli moc šancí na úspěch.

T68i je super, malý funkcema nabitý mobil, který u nás dneska letí. Jeho displej sice není příliš kvalitní ve srovnání s P800 nebo novějšíma mobilama, ale stačí a hlavně je malinkej a lehounkej. Oproti T68 má pár zlepšení a stojí za to, jen ta cena by mohla být nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James  |  06. 03. 2002 19:27

Neví někdo, kde bych mohl sehnat další ty obrázky nových mobilů od Sony Ericsson.

                                               DÍKY MOC !!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Brůna  |  06. 03. 2002 15:07

jen doufám že se to bude podobat více Ericssonům...zatí je to v pohodě až na Z700

Jinak jen tak dál...Erici

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  06. 03. 2002 15:00

Rád bych se dozvěděl, jestli ten digitální foťák MCA-20 bude dodáván standartně s T68i, z vašeho článku mi to není jasné...

Předem děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 03. 2002 15:39

Podrobnosti se dozvíme na zítřejší tiskovce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  06. 03. 2002 17:03

pane Brožo,

zkusil byste se prosím zítra zeptat na ten tajemnej a kdovijestli vůbec existujici upgrade pro T68.zkouším esato.com apod.,ale jak sám asi vite je to zatim jen snůška fám a dohadů...
co mi opravdu chybí je nějaká normální potvrzená informace...
díky moc mates

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FBI  |  06. 03. 2002 17:40

Zastavam stejny nazor!!Taky vlastnim 68 a tez by me moc zajimalo jak to je a bude s tim upgradem??????????Take predem dekuji za optani *:O)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 03. 2002 21:58

Ano, bude to možné, během 15. týdne tohoto roku. Cena - příjemná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepča  |  07. 03. 2002 04:34


Dobrý den.

Mohl byste se prosím zeptat zda má T68i baterii se stejnou kapacitou jako T68m? Na mobil.cz jsem se dočetl, že má vydžet v pohotovosti až 16 dnů nebo 3 - 12 hodin hovoru. Zdá se mi to nějak moc

Jinak odpovědi na předchozí otázky v diskusi by mě taky velmi zajímaly.

Děkuji    Pepča

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  06. 03. 2002 13:51

Vážně si nejsem stále jist, co bude nejlepší volba. Rozhoduji se mezi E P800, N 7650 a Siemensem loox. Každý má něco do sebe...

Asi si budu muset počkat na jejich uvedení na trh. Už jsem nedočkavý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 03. 2002 15:46

Škoda, že nikdo neuvedl novinku s klávesnicí jako má Nokia 9210.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  06. 03. 2002 16:45

Tady se schyluje k bitvě. Pokud SonyEric nasadí dotykový display a slot pro paměťovou kartu, tak mají u Nokie co dělat. Jsem opravdu zvědav na parametry a na to, kdy bude SE to schopen vydat na trh.
U mne bude také rozhodovat dostupnost SDK. U Nokie je to bezproblémové, jsem zvědav jak se k tomu postaví u SE.
No, nechme se překvapit světlými zítřky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 03. 2002 10:57

Ta P800 vypada vic nez zajimave. Skoda, ze o ni neni vice informaci. Podporuje GPRS i HSCSD, Umi zobrazit i HTML, kdy se uvazuje uvedeni do prodeje a za jakou priblizne cenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Free  |  06. 03. 2002 08:33

Nevim jak vam, ale me se nelibi design ani jednoho z nove uvedenych telefonu. A to jsem velky privrzenec Ericssonu :). Myslim ze je chyba ze se Ericsson spojil se Sony, ted uz muzu na jeho osobity design jeho telefonu jen vzpominat :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikan  |  06. 03. 2002 09:11

no jsem rozpačitej taky. jedno je jistý - starej dobrej severskej erik
je - víte kde..Evropská identita je v háji.šikmooký žlutí vykukové z toho udělaj výrobky dle svého stylu. Spojení bylo asi jediným východiskem pro Ericsson - jinak by značka postupně zanikla jako nekonkurenčí, ale už to není a nebude Ericsson. Nevím ,jestli je to dobře nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  06. 03. 2002 10:17

Evropská identita je v háji... panečku, to je ale tlach. Co znamena evropská identita v oblasti mobilních telefonů? Předražený telefony, který mají polovinu nabo čtvrtinu funkcí, který jsou třeba v japonsku naprosto běžný? Šikmookých žlutých vykuků bych se fakt nebál, spíš naopak, třeba naučí evropany dělat solidní telefony za slušný ceny. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom/  |  17. 03. 2002 20:44

otazka je, co je solidni telefon. nekteri ho pouzivaji i na telefonovani. hracky od sony se snad ani telefony nedaji nazyvat. mam T28 a jsem na rozpacich, co si poridit az doslouzi. funkcne az na par vyjimek dostatecny a designove neprekonany. asi T39, ale i ten uz vypada prilis sweet :( a je i vetsi. dokonce jsem uvazoval o narvani vnitrku T29 do obalu 28 :) aby to melo wap a rychlejsi menu. predtim jsem mel T10 a byl jsem rad, ze je aspon jedna firma, ktera ma radu mobilu, jenz mi vyhovuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Brůna  |  06. 03. 2002 15:13

něco na tom je ale nezapomínej že ani Nokia, Siemens a pod. už dávno dávno nedělá mobilní telefony (myslim výrobu) všichni to předávají jak říkáte žluťákům.

jediná chyba je asi ta že si nechaj moc kecat do disegnu

ale zase na druhou stranu až na tu Z700 je to ještě stále Erik. ikdyž už bez třech šikmejch dírek na repráku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  06. 03. 2002 19:06

No, mne se zase nelibil design puvodnich Ericssonů a i teď jde poznat, že některé mobily neprošly úpravou designerů SONY.

Mne se nove modely SE velmi libi, zvlaste P800, vice se mi taky libi uprava T68 na T68i, zvlaste ta bledemodra barevna kombinace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  06. 03. 2002 08:16

Pohotovostní doba: až 200 hours,


Ještě že umím anglicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 03. 2002 09:33

Už jsou tam hoďky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.KAMPOMATURITE.cz  |  06. 03. 2002 00:31

plodná spolupráce.......co k tomu více dodat, snad jen, že se u nás ukaží co nejdříve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš ždárský  |  05. 03. 2002 23:34

Pořád stejný křápy Erici se u mě této nálepky nezbaví i kdyby je koupila třeba Nokia či Motorola

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sebastian Haan  |  06. 03. 2002 08:12

Are you some kind of moron?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  06. 03. 2002 09:07

Máte nějaké normální vysvětlení pro Vaše tvrzení nebo jste jen zarytým odpůrcem značky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koen  |  05. 03. 2002 20:28

mam dotaz, u te P800 je asi ten dolni dilek s klavesnici vymenitelnej protoze to je jediny zpusob jak podle me muze byt na tech fotkach jednou s klavesnici a jednou bez. Je to tak nebo ne?

Koen 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 03. 2002 20:54

Předpokládám, že to tak bude. Klávesnice je čistě mechanická záležitost - tlačítka tlačí trny na dotykový displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  05. 03. 2002 20:22

Ty founy jsou fakt skvělý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kasa  |  05. 03. 2002 19:52

Zdravim,

myslim ze nas vsechny Ericsson prijemne prekvapil. Cekal jsem trochu mene.

P800 je super. Myslim, ze asi nejvetsi krok kupredu. Design super, funkce super. Jedine co mi pripada je trosku levna umela hmota, alespon to tak na obrazku vypada. Myslim ten obrazek, kde je videt klavesnice.

Z700, muj nejvetsi favorit, jedine co by me zajimalo, jak bude vypadat menu a soft. Vypada, ze pochazi od sony a pokud by mel jejich typicky vnitrek, byl bych zklamany. Jinak super.

T206 - Kyklop. Nevim, nelibi se mi a nevim co by mel umet aby me prilakal. Moc mu nefandim.

Ostatni mobily, nejsou urcene pro CR.

Celkem jsem spokojen, jen by me zajimaly ceny. P800 cekam tak okolo 20000 bez DPH, Z700 okolo 16000 bez DPH.

Jinak mam i jednu dobrou zpravu pro priznivce znacky Ericsson. Uz bude Ericsson T66 (nejlehci telefon 59g), prvni dodavka do CR bude 12.3.2002 ... (redakčně zkráceno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 03. 2002 20:53

Pane Kaso, jestli chcete potěšit příznivce značky Ericsson, obraťte se na naše obchodní oddělení - odkaz je v liště dole na stránce.

A k mobilům: P800 má zjevně stejnou konstrukci jako R380, tj. tlačítka se přes trn přímo dotýkají displeje. Věřím, že ve čtvrtek na pražské tiskové konferenci Sony Ericsson si telefony osaháme, tak potom napíšeme, jak se nám to jeví.

Obávám se, že Z700 je telefon kompletně od Sony a tudíž s jejich operačním systémem. Za tak krátkou dobu Sony Ericsson asi nemohl stihnout udělat úplně nový společný mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 03. 2002 21:03

A ještě k 206: ten taky není určen pro Evropu, funguje na frekvencích 800 a 1900 MHz.

Na prezentaci byl ještě obrázek skupiny mobilů a zcela vpravo je vidět barevné véčko, o kterém už potom nebyla řeč. O něm musíme ještě něco zjistit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kasa  |  05. 03. 2002 21:14

O tom vecku uz jste mam dojem psali. To je to s tim rolovatkem, ne? A ktery je to ten druhy zprava? To neni 700! to je jiny, ne? Ale vypada to jak Z7. Tak nevim. Jinak ten soft opravdu Sony. Skoda. Od doby Z5 se mi nelibi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  05. 03. 2002 17:27

HBH-30 je osobni headset a ne Bluetooth Car Hadsfree ( HCB-30 ) !! Proto vydrzi jen omezenou dobu na baterie ( 4 dny standby a 4h hovoru ) U tezke HF sady do auta by to byl pekny nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  05. 03. 2002 18:40

Už je to opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sotnik  |  05. 03. 2002 14:02

A jak je ta P-osmistovka velka? Vejde se to vubec do kapsy?
A co cena, kolik tipujete? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 03. 2002 16:31

Na výšku má prý 117 mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  06. 03. 2002 09:08

Tak to není špatné, to je jen o něco málo více než 6310. Sice je širší, ale zase ten komfort.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Moser  |  08. 03. 2002 09:45

Nevim jak tvoje 6310, ale ta moje ma na vysku asi 126 mm, takze P800 bude mensi

BTW: uz aby byla, EPOC sice nesnasim (radsi bych tam videl pocketPC phone edition, ale pokud bude podporovat aspon J2ME, abych mohl spoustet VNC, tak neni problem a zvyknu si) a 12 MB taky neni moc, ale do tohodle klenotu 100% pudu, pokud bude cena do 25k bez dane .

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  20. 03. 2002 17:41


na jednom serveru se objevila zprava: "20.3. 12:30 - Sony: Autorizované servisní středisko pro mobilní telefony Sony je přeplněno a přístroje do opravy nepřijímá. Dostanete pouze oficiální vyjádření o nedostatku kapacity. "
je to pravda? mam tam uz 20 dni telefon v zaruce. kdyz ho neopravi do 30 dnu, mam narok na rozvazani kupni smlouvy?
P.H.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor