Když s něčím nejsem spokojen, tak sáhnu po svém právu a danou službu nebo výrobek nepoužívám. Pokud to udělám sám, mám smůlu, jako jedinec samozřejmě nemohu mluvit do toho, co by poskytovatel služby nebo výrobku měl dělat. A už vůbec nemá smysl si to vynucovat nadáváním, bojkoty a podobnými akcemi, ke kterým se hodně lidí rádo uchyluje. To opravdu nikoho z velkých firem ani trochu nezajímá a je jedno, jestli to je výrobce mýdel, výrobce telefonů nebo mobilní operátor.
Jestliže ale bude mít stejný názor jako já více uživatelů, poskytovatel to pozná a když zjistí, že pro něj bude výhodnější změnit svůj postoj, udělá to.
Máte nejspíš štěstí, že vašim potřabám nabídky hlavních producentů sedí.
Rozhodně mi nesedí. Ale stejně jako oni se své výhrady snažím řešit co nejefektivněji. Když potřebuju Bluetooth, sáhnu po jiném telefonu než Nokia. Je-li na mně nějaká služba příliš drahá, vyberu si jinou - když nemám ani na ni, smůla, musím víc vydělávat, nebo počkat, až mi ji někdo nabídne.
(Líbí se mi Mercedes E - měl bych tedy jít na AutoRevue a začít plnit diskuse příspěvky o zlotřilé automobilce, která auto nenabídne za nižší cenu, kdy by si ho mohlo koupit více lidí?)