Aktuálně: Oskarovy nové tarify

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  09. 09. 2004 19:59

Premyslite nekdo o porizeni oskarova tarifu NAPLNO? Pokud si jej poridite a nahlasite me oskarovi jako cloveka, ktery vam tarif doporucil, dostaneme OBA 150 - 500 Kc ! (podle tarifu). Jde o akci "doporucte a ziskejte" (kazdy majitel tarifu takto muze ziskat za 5 lidi dohromady az 2500Kc).
Pokud to nekoho zaujalo, piste na pepx@seznam.cz (hlavne pokud si budete porizovat 150Naplno(450Kc), nebo 300Naplno(500Kc)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  31. 07. 2004 14:40

To jsou ale novinky..:


Když si tabulku se všemi Oskarovými tarify důkladně prohlédneme, tak zjistíme, že:


 


Volám stále = Naplno 300


Volám málo = pro každého, kdo provolá alespoň 25 minut měsíčně Rozjezd Naplno, který tak navíc vyjde o 25,- dráž (navíc uživatel Volám stále má 5 Oskamarádů. což se s Mojí jedničkou nedá příliš srovnávat).


A cena do vlastní sítě stále stejně pokulhává... Škoda.


 


k_t_f


:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  31. 07. 2004 00:16

No, nemuzu si pomoc, ale zruseni Volej Kolej mi nepripada jako stastny tah. Doufam, ze do doby nez mi to vyprsi udelaji nejakou novou akci, jinak asi budu nucen prestoupit na Odepis, jelikoz prevazne volam do Oskara a normalni Rekni mi by pro me byl zbytecny luxus. A nebo pouvazuju nad T-Mobilem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yuri  |  07. 08. 2004 19:32

To s tebou souhlasim. Sam to mam a lepsi nabidku (bez upisovani se na 2 roky apod) jsem nenasel. Dost lidi tady rika ze si volaji hodne do oskara a maji odepis. A co takhle mezi nami? Tam je 300 minut za tusim 550 kc, potom volani do oskara za 3 kc a jinam za 5 kc... Nebo uz taky neni v nabidce? Myslim ze je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  30. 07. 2004 23:21

Škoda, že Oskar stále ještě nepochopil, že někteří zákazníci volají i ve vlastní síti.


 


k_t_f


:)


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  30. 07. 2004 21:18

Tak to jako uz zrusili tarif Odepis? Na Oskarka tim padem seru, zrovne sem si ho chtel aktivovat, ze ja vul to neudel driv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  30. 07. 2004 22:08

Po několikáté - Odepiš i Mezi námi ZŮSTÁVÁ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Meridius  |  06. 08. 2004 23:44

No to je BOMBA, ale jak to muzes vedet. Oskar me celkem mate neprehlednosti stranek. Hlavne nevim, jestli Odepis patri do Taryfu novy generace, ktery se BTW zrusily jak psali na oskarovskejch strankach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  30. 07. 2004 02:09

Proletěl jsem nabídku  - a nemám důvod přecházet z Oskarty na tarif (snad jen Odepiš jako nouzovou levnou variantu). - Mám ještě druhý tel. s GO special. (pevná + ET víkend za 1 Kč/min, ostatní 5,50/min)
K drahým hovorům na pevnou a do ostatních sítí Oskar přidal drahé hovory do sítě vlastní.
Oskare, to jsi se  tedy moc nepředvedl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 07. 2004 13:23

Naprostý souhlas! Jsem na tom naprosto stejně, taky jsem po prostudování nových tarifů došel k názoru, že zůstanu na Oskartě + ET GO special. Tedy alespoň do konce roku (1kč o víkendech), a potom se bude stále GO hodit na občasné používání GO Data Nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tracker  |  29. 07. 2004 23:12

To se osralovi moc nedaří, když dává takové nabídky. Jeho síť stojí za starou belu, ale to všichni fudnovaní víme, nicméně když už volná minuta stojí u nižších tarifů 7.20Kč nebo 6Kč, tak ať se jdou zahrabat, protože u Eurotelu stojí při zachování nízkého paušálu 4.60Kč (kombinace Relax + TOP Volání = optimum pro volání kdykoli kamkoli 90min za 410Kč). Prostě je zbytečné to rozebírat, pořád nejsilnější operátor má kam jít a aspoň se nemusím stydět za to chrochtání co to osral vyvádí při hovoru, jako už jsme snad v 21.století, tak ať zainvestují do sítě pokud chtějí být konkurencí jinak než přes marketing.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  30. 07. 2004 13:12

Ááá, tak pán je fundovanej, tak to potom jo . Teď už mám ve všem jasno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
komik  |  30. 07. 2004 16:54

Stačí když budeš mít jasno ty, když ti stojí za to plácat vodu. ET rulez!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  30. 07. 2004 13:41

Že jsem tak smělý a nefundovaný - podle čeho víte, že Oskarova síť stojí za starou belu (a kdo je ta Stará Bela)? No a jestli Vám něco při volání do Oskara chrochtá v telefonu, tak se raději poohlédněte, jestli nechrochtá někdo v okolí a nebo jestli by to náhodou nechtělo nový telefon


A pak otázka číslo dvě - Vy znáte nějaké nové Oskarovy tarify, které nebyly představeny na tiskové konferenci a nebo kde jste přišel na volnou minutu za 7,20 Kč u nových tarifů? Pokud myslíte Volám Málo, které se už řadu let nenabízí, pak byste to ale mělo srovnávat s volnými minutami u tarifů ET jako byl Start apod.


A mimochodem, který operátor je tedy nejsilnější a podle čeho se jeho síla posuzuje? To bych se také docela rád dozvěděl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
komik  |  30. 07. 2004 16:59

Hele kolego ale ono stačí znán osrala naco tarify ať stojí korunu minuta, telefonování stojí za hovno, když nechcete teda mluvit o kvalitě sítě. Osobně znám servisáka externistu maká na osraly a ty informace bych klientům teda nepřál. To se u obou ostatních operátorů neděje co tam v tom bordelu, sorry vole ale výmněnu telefónu zkouší na mě více dealerů osrala v Tescu, takže astalavista baby  Tím to nebude, každý nemáme šunky jako komanči z cpressu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  29. 07. 2004 18:25

Co ten rozjezd naplno, když je to tarif se vším všudy lze k němu koupit "dotovaný" telefon ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  29. 07. 2004 18:29

Napadlo mě, že bych se mohl podívat na oskarovi stránky   a tak jsem zjistil, že jsem nic nezjistil.  Ten tarif neuvádějí ani ve standardní ceně, ani ve zvýhodněný. Tak nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 21:11

Dotované telefony k Rozjezdu Naplno nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  29. 07. 2004 16:39

Nový tarify? Nic moc Opravdu jen kosmetická úprava (a snad jeste zdrazeni volani do vlasti site). Nevidím ani jediný důvod, proc bych mel odcházet od TMO k Oskarovi. Cekal jsem,ze ted,kdyz uz ma mobil kazdej se o nas budou operatori vic pretahovat... No, skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPIN  |  29. 07. 2004 16:10
marin  |  29. 07. 2004 14:20

Pro zákazníky je Oskar snad tím jediným, který se snaží poskytnout svou nabídku tak, aby jí každý rozuměl. Zároveň pokud tady někdo lamentuje nad tím, že Oskar má drahé volání do vlastní sítě - uvědomte si, kolik zákazníků Oskara nevlastní. Pokud tedy vezmeme v úvahu, že v ČR má 1,5 mil lidí Oskara a řekněme 8 mil lidí konkurenci, dá se předpokládat, že více hovorů zák. volá do jiných sítí. Tím pádem by měl také víc ušetřit.


Co se některých pochybností týče:


1. Ti co volali do Oskara s tarify TNG za výhodnější cenu se nemusí vůbez rozčilovat. Všem tarify zůstávají v nezměněné podobě. Pokud tedy nechtějí volat do všech sítí za stejnou cenu, tak nemusí...


2. Přehlednost tarifů Oskara a konkurence je nesrovnatelná. Navíc, Oskar si vystačí řekněme s nabídkou 8 tarifů a konkurence k tomu potřebuje snad 15 tarifů různých kombinací.


3. Noví zákazníci (kteří chtějí volat hlavně do Oskara) si mohou pořídit různé doplňkové služby, kterých Oskar nabízí poměrně velké množství.Myslím, že nové tarify jsou jednoznačně posunem dopředu, ale to se asi ukáže až později. Ale říci hned, že Oskar něco po.... je přinejmenším poněkud zavádějící.


4. Pokud se nepletu, tak volné minuty jsou pro volání do všech sítí. Pokud tedy vím, že provolám měsíčně přibližně 1000, - Kč tak si k tomu snad koupím adekvátní tarif, kde se vejdu do volných minut ne? Rozhodně si nepořídím tarif za 50 Kč a nebudu si myslet, jak strašně ušetřím, když budu platit nízkej paušál!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?Kul  |  29. 07. 2004 14:24

K té čtyrce: Přečti si jak jsou ty volný minuty drahý a jak teda s nima strašně ušetříš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marin  |  29. 07. 2004 15:00

OK. Takže ti posílám, kolik tě tedy vychází cena volné minuty u Oskara a kolik u konkurence :


Oskar


C50 - 297,5 Kč (měsíční paušál) - 5,95 Kč (cena volné minuty)


C150 - 714,- Kč - 4,76 Kč


C300 - 1190 Kč - 3,96 Kč


EUROTEL


Relax - 232,05 Kč - 7,74 Kč


Relax Plus - 303,45 Kč - 10,12 Kč


Optimum - 660,45 Kč - 9,44 Kč


Optimum Plus - 1136,45 Kč - 8,74 Kč


ET Business 300 - 2493,05 Kč - 8,3 Kč


T-MOBILE


20 START - 178,5 Kč - 8,9 Kč


T80 - 535,5 Kč - 6,7 Kč


T200 - 1071 Kč - 5,4 Kč


Takže. Z toho plyne, že Oskar má jednoznačně nejvýhodnější volnou minutu u nás... Pokud se tedy vejdu +/- do volných minut, tak jasná volba je Oskar.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAVID  |  29. 07. 2004 17:20

no jo marin,jenže po provolaní volných minut u některých tarifů konkurence je minuta za míň než volná minuta u Oskara, takže takhle se to počitat nedá.Ale tenhle tarif je výhodnej o tom žadná.Že to slučujou asi znamená, že oskaráci mezi sebou volaj víc, než jdou hovory ven ze sítě a nebo že by se měl snížit propojovací poplatek???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 07. 2004 08:56

Ad. 4


Myslím, že z takových jako ty operátoři žijí. Opravdu moc počítat neumíš. Najdi a vyzkoušej si někde na internetu nějakou aplikaci optimal tarif a zjistíš jak moc jsou tvé výpočty mimo.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marin  |  30. 07. 2004 10:12

To máš určitě pravdu, že ze mne operátoři žijí. A jestli ty máš MT, tak z tebe taky....


Minutu můžou mít levnou jak chtějí, jenže nejprve musíš prostě provolat volné minuty víš. To znamená, že pokud máš tarif, kde máš volnou minutu za 9,- Kč a po provolání volných minut tě to bude stát třeba 2,- Kč, tak si taky nemusíš ty dvoukorunové hovory vůbec užít. Máš 50 volných minut za cenu 9 Kč za min. Ty během měsíce, ale provoláš třeba jen 49 minut. Pak je ti na dvě věci, že ty další minuty máš levné.Chápeš?


Takže si to hoď do analyzeru ty. Reagoval jsem na příspěvěk, kdy se někdo ohradil, že Oskar má drahé volné minuty. Z příkladu jasně plyne, že tomu tak zdaleka není a například Eurotel v tomto směru je opravdu hodně mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 07. 2004 23:30

Především jsi psal, že pokud provoláš měsíčně litr, tak si vybereš takový tarif do kterého se vejdeš s volnýma minutama. To je matematicky naprostý nesmysl. Jelikož volná minuta  je podstatně dražší než další volání u většiny tarifů, vyplatí se v takovém případě tarify kdy se co nejdříve dostaneš z pásma volných minut. Sám jsem do kdysi počítal, který tarif se mi vyplatí a zjistil jsem, že pokud nevoláš extrémně moc nebo málo, tak všechny tarify jsou nastaveny tak aby jsi zaplatil zhruba plus mínus stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 07. 2004 23:30

Především jsi psal, že pokud provoláš měsíčně litr, tak si vybereš takový tarif do kterého se vejdeš s volnýma minutama. To je matematicky naprostý nesmysl. Jelikož volná minuta  je podstatně dražší než další volání u většiny tarifů, vyplatí se v takovém případě tarify kdy se co nejdříve dostaneš z pásma volných minut. Sám jsem do kdysi počítal, který tarif se mi vyplatí a zjistil jsem, že pokud nevoláš extrémně moc nebo málo, tak všechny tarify jsou nastaveny tak aby jsi zaplatil zhruba plus mínus stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rents  |  11. 08. 2004 10:14

Konečně názor s kerým souhlasím.


Lidi - ať si každej zvolí podle svýho, ale pro ty co argumentujou mám taky něco:


1. Co nesouhlasíte s rovnými cenami do všech sítí si asi přátele - přítelkyně vybíráte podle toho u jakýho sou operátora že?


2. Je to trochu o něčem jiným - ale když si uvědomítě že například k tarifu Naplno 300 si můžete vybrat balíček "moje víkendové hovory" na celý rok - řekněte mi kam se hrabe ET bo T-M! S Oskarem si můžete vaším oskarovým přátelům volat celej víkend (48hodin) !! Podle mě je to plus na který tady všichni zapomínáte - hlavně ti rejpalové s výhodným volání u ostatních operátorů!


Jasně - rejpně te si že voláte i přes týden - ale k tomu bych zase dodal to co tady psal marin..


Ať si každej zvolí co chce - nikdo vám nic nenutí a nikdo netvrdí že pro všechny je nejlepší Oskar - Ale pro mě a lidi jako Marin zřejmě jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  29. 07. 2004 13:11

K novým tarifům spouští Oskar také novou reklamní kampaň. Připravme se tedy na nové televizní a rádiové spoty. A možná si také přebalí billboardy ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dimitrij  |  29. 07. 2004 13:05

ET oznamuje spusteni CDMA (aleluja!) a OS kontruje upravou tarifu. Tohle bude RT (popr. TMO) rozdychavat dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 13:24

T-mobile sice fakt nemusim, ale jsem spis nazoru ze mu Oskar posila sve soucasne i potencialni  zakazniky, respektive tedy i Eurotelu... To ze T-mobil spusti EDGE predpokladame asi vsichni, nepletu se???  A kde pak bude nas Oskar?? Ktery nema mimo jine ani tarif na neomezene datove prenosy pres GPRS... ted mi nekdo muze rici at si poridim 2 simky a NO PROBLEM, ale radsi bych jednu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:36

Ano, rozdýchávali to asi dvě hodiny a pak pustili tiskovou zprávu, že v poslední kvartále spouštějí EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  29. 07. 2004 13:01

Kua, to je všecko nějaký drahý.., tarif 300 je oproti TM 400 docela extrémek..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  29. 07. 2004 13:41

Tarif od Oskara je levnější do deseti provolanejch hodin měsíčně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  29. 07. 2004 14:05

ale zdrazit volani do svy site je prasarnato T-M ma volani do sve site v hit jen za 2,4,normal za 2,98ja volam nejvice na T-M a mam Hit,a mam 500 minut za 1600,z toho asi 100 do vsedch siti,zbytek do T-M,ale proste bych s oskarem prodelal.pri mym poctu hovoru do T-m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  30. 07. 2004 01:15

"Ten Oskar je nějakej drahej, ne??"  zadna zmena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAKSO  |  29. 07. 2004 12:56

Když se to vezme kolem a kolem, tak to docela jde... Myslím, že málokdo z nás volá jenom do Oskara, takže se to vzájemně vykompenzuje... Je ale pravda, že jsem doufal, že upraví cenu za volání do vlastní sítě směrem dolů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Volám Málo  |  29. 07. 2004 12:44

178,50 Kč / 25 min. = 7,14 Kč/volná min.
? Teď je v tabulce 6,10 Kč/volná min. ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:29

No, to vzniklo tak - nejprve jsem to měl správně, ale měl jsem tam ceny za prapůvodní Volám Málo (20 volných minut a 6 Kč/min. bez DPH). No a pak jsem konečně našel Volám Málo po úpravě a směle (samozřejmě omylem) přepsal všechny částkou 6,10 Kč, a to včetně té ceny za volnou minutu  Už je to ale opravené. Díky za upozornění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 07. 2004 13:27

Ale porad tam mate chybu v tom, ze minuta volani neni za 6,1 ale za 5,95. Nejspis pocitate s 22% dani :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Churý  |  29. 07. 2004 12:28

Oskar mě strašně naštval. Včera jsem volal na oskarlinku a chtěl jsem si aktivovat volej kolej - slečna vpohodě, akorát jsem zrovna u sebe neměl ISICa, tak jsme se domluvili, že to necháme na později.    Dneska už jsem ISIC kartu našel a když tam volám, tak mi řeknou, že od dnešního dne volej kolej už nenabízí.   To je ale bordel. !!!!!!!!!     Hergot mě to tak štve.  To mi včera nemohli říct, abych si to aktivoval do půlnoci????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petkylolentylek  |  29. 07. 2004 12:33

SMULA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  29. 07. 2004 12:13

To je fráááájjjjjéééééééééér

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  29. 07. 2004 12:12

To je fráááájjjjjéééééééééér

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 07. 2004 11:55

EuroTel + TMobile bye bye

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza z vesnice  |  29. 07. 2004 12:46

jasne... bye bye GPRS, CDMA a slusny signale ty jsi masochista, ze jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  29. 07. 2004 13:07

a ty jsi vul!


ja mam daleko vetsi problemy se signalem s ET a TM, nez s OS......


to jen tak naokraj, pokrytim jsi mohl strasit pred 8mi lety mozna, ale ne dnes.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 07. 2004 13:16

Ad GPRS > podla mojich informacii Oskar GPRS ponuka. Jedine co neponuka je balicek/tarif pre neobmedzeny (a tym padom aj nepouzitelny) GPRS.


Ad CDMA > to ze eurotel bude mat CDMA ok nie je problem, a kto este ? T-Mobile urcite nie a ktovie preco vsak... (hint: NMT450)


Ad signal > to nemyslis vazne... resp. otazka : Zijes tri roky dozadu ? Mozno niekedy na zaciatku oskar mal problemy s pokrytim, urcite to vsak dnes uz neplati. Pokial ho nemas tak nesud kvalitu signalu.


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kout  |  29. 07. 2004 16:18

Podle mé subjektivní zkušenosti bývá volání do Oskara kvůli mizernému signálu občas horor (tak z 25 %). Navíc, když porovnávám tarify - u ET mám 240 minut volání + nonstop data (Optimum, Data Nonstop, balíčky) za 1,8k a u Oskara je 300 minut bez dat za 1,2k = nějak mi uniká ta Oskarova výhodnost... No flame, ale to je první, co mne při pohledu na ty tarify napadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 13:14

Jsem zastancem Oskara, ale na tohle muzu rici pouze to, ze to lidove receno posral...  pardon.. ted mi jeste nekdo vynadejde za cestinu a at se vratim na zakladni skolu..


Prosim odpovez mi co Te na tom tak zaujalo, protoze ja to skutecne nechapu


Me se zda zvyhodnovani volani do vlastni site jako normalni a zcela bezna vec Tedy jen tak dal Oskare, dnes se ceny sloucily, priste se zvednou... ale pak uz zadne dalsi priste nebude, protoze ti kazdej utece ke konkurenci, ktera ma jak kvalitnejsi sluzby, tak nesrovnatelne inteligentnejsi a kvalifikovanejsi personal na sve lince... jestli nekdo nesouhlasite napiste mi svuj nazor, zajima me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 07. 2004 13:25

Tak ti odpovedam >


1. Jednoduchost


2. Prehlad v programoch (TNG nemali jasne nazvy)


3. Nemusis rozmyslat komu a kedy volas mas to jedno


4. Rozjezd naplno


5. Zachovali nizke priemerne ceny


 


Dalej >


> ak by sa zdvihli ceny v buducnosti tak len preto lebo by Tmob a eurotel bol este drahsi takze to sa nestane.


> ked si porovnas ceny tak len malo ludi by chapalo preco platit viac za to iste > porovnaj si ceny volania a smsiek


> kvalita sluzieb - ake sluzby mas na mysli ? take co oskar neponuka (gprs unlimited) ? Ja som zatial nikdy nemal ziadny problem ani pri volani ani pri sms. klop klop klop. zo signalom raz ale to nebol vylucne oskarov problem.


> neviem ci ludia na linke su hlavnymi ukazovatelmi vhodnosti operatora... pokial nemas rad oskarovych operatorov hold. mozes si skoro vsetko urobit cez plechovu hubu alebo net.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  29. 07. 2004 13:44

Tak operátor, který není schopný mít infolinku pro zákazníky otevřenou 24h denně je pěkně naprd. Sám přes den nestíhám tam zavolat a otvíračka jenom do 8mi??? Já nemám přes den prostě čas čekat tam 2h, než se mi někdo ozve!!! Ale zase abych jen nehanil... Kdo jiný má takovou kontrolu nad účtem v zúčtovacím období jako právě Oskar???


Jinak co se týče signálu, tak je to horší akorát v Praze, kde je ta 1800, mozna i v Brně, kde je taky, ale tam nevim, jak je to s kvalitou signalu... Ale v Pze zaostává... Co se týče jiných měst, tak perfekt - nemá konkurenci IMHO...


Ad tarify: Rozhodně jsem proti, aby byla cena za volání do domácí sítě stejná jako do cizí sítě... Zjednodušení přehlednosti to sice je, ale dnes, kdy už má nemálo lidí Oskara, se pomalu při takové cennové politice vyplatí více Oskarta... Zvlášť těm, co moc nepíšou. Sjednocení cen má také výhodu v tom, že když si člověk nechá nastavit "Informaci o ceně hovoru", tak při dobrym nastavení jednotek mu to ukazuje PŘESNĚ, kolik mu zbývá volných minut, což při dvojích cenách nejde přesně ohlídat. Prostě si myslím, že nejlepší by bylo, aby cena do Oskara byla nižší než je na Oskartě... Nechci tím říci, aby byla cena na Oskartě vyšší, ale aby cena za minutu do Oskara u tarifů byla stejná bo nižší!!! Tak 2Kč/m by se vyplatilo... Člověk by volal o to víc, tak vyjma vyššího zatížení sítě by Oskar získal i víc peněz...


GPRS Nonstop u Oskara - no comment... Neschopnost včas reagovat při technologickém rozvoji sítě na současný trend...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 07. 2004 14:07

Volanie na oskarlinku nie je 24hodin to je mozno blbe ale ako casto tam volas, snad nie kazdy den. Pokial mas vyslovene problem su na to ine cisla a pokial si chces nieco zmenit atd tak je na to aj iny komunikacny kanal. S vyuctovanim naprostej suhlas :)


Pred nedavnom sa otvorila otazka prenositelnosti cisla. Teraz ja rozoznavam cenu podla toho na ake cislo volam. Ale ked bude v cislach zmatok, nebude sa dat tym padom urcit na akeho operatora volas. Takze ja sa na to pozeram ako krok dopredu a myslim ze coskoro budu nasledovat aj ostatni operatori. Ano je pravda ze na oskar oskar zdrazel  za to je minus. Ale co je plus je to ze je to este stale lacnejsie ako konkurencia .


A navyse to nie je az take velke zdrazenie skor naopak > ak si to zoberies globalne... Eurotel s Tmobile maju cca 82% zakaznikov zvysok 18% oskar. Ak si priemerny uzivatel a volas rovnomerne tak hovory po vycerpani volnych minut Ti zlacneli, takze usetris. Druha vec je ked volas len do oskara (po prevolani volnych minut) tam sice to je drahsie ale zober si to takto o kolko ?? ak neprevolas nadramec strasne vela tak to nie je velka polozka ak ano tak treba uvazovat o inom tarife.


ET, TMob, Oskar user :)


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  29. 07. 2004 14:09

Na linku se dovoláš 24 hodin denně, většinu služeb nastavíš v samoobsluze, jen minimum vyřešíš pouze přes den


GPRS při malých přenosech je nejvýhodnější právě u Oskara - sám je používám a jsem spokojen. Kdo potřebuje mít Data NonStop - využije jiného operátora (není problém mít 2 karty, ne?)


Souhlasím s tím, že cena do vlastní sítě je vysoká a nyní se ještě zvedla. Kdo volá pod 40 minut měsíčně do jiných sítí, tomu se tarif prostě nevyplatí a Oskarta je lepší -navíc s podrobným rozpisem hovorů.


Oskarovi v tomto směru spíše dávám mínus - lidi slyší na nižší ceny a ne na jednoduchost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 14:10

Nezbyva mi nic jineho nez souhlasit... jsem rad ze si nekdo mysli to same co ja... To s tou Oskartou je FAKT) Za 2kc/min by jim lidi utrhali ruce a Oskar by mel vyrazne vic zakazniku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 14:04

1) Beru..


2) Ty nazvy programu beru...


3) Kdyz jdu k Oskarovy, tak mam asi nejvice znamych u Oskara a zvyhodneni do vlastni site bych uvital.. predpokladam ze nejsem sam


4) Beru... ten tarif muze mit pro nekoho smysl...


5) No nevim..


Jsi ocividne zastancem slucovani, me nedela problem pamatovat si o jedno i vice cisel navic.... Mel bych dalsi namet pro pristi slucovani G4..


Co bys rekl na to kdyby platila u tarifu G4 rovnost (bez jednotky):


cena sms=cena minuty volani=cena pausalu=pocet volnych minut


 to by byla jednoduchost... stacilo by si pamatovat jedno cislo


Nazev by mohl znit treba takto: OSKAR 100, do toho tarifu bych sel... ale volne minuty bych si hlidal jak oko v hlave


Zruseni studentskeho tarifu neni dobry tah... a vim o lidech co do nej chteli jit...  to byla cesta kupredu, zarucene znas jeho vyhody


Platit vice za to same?? Mam Oskara.. SMS obcas nedochazi, ten signal je porad bida... ze bych se pohyboval jen na spatnych mistech?? Kolega s ET muj problem nema..


GPRS unlimited by se hodilo...


Jsem toho nazoru ze na infolince by nemeli sedet uplny magori, coz mi obcas u Oskara pripada... nehlede na ochotu...


Mam ted tu cest byt u Eurotelu, DATA NONSTOP + 60min, je to trochu jine kafco...


Nerikam ze Oskar je spatnej, mam ho rad, jen ty ceny za volani by mel trosku prizpusobit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 07. 2004 14:16

S tou  G4 to beriem !!! uz len aby ta minuta stala 1 kacku


Platit viac za to iste. Ano to je pravda. Ale na druhej strane platis menej za to iste (hovory mimo oskara).


Ano GPRS Unlimited by bolo fajn. Len asi uz oskarek zmeskal vlak lebo by si to uz vela ludi asi neaktivovalo... ti co to chceli maju et + tm a vyhadzovat peniaze do gprs uz je asi zbytocne kedze su tu lepsie technologie a snad casom (dufam ze us skoro) bude ponukat edge a podobne.


Signal - never ending story :))


Linka ano absolutny suhlas.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 14:38

Nakonec se domluvime jako stari kamaradi


Ted si nejsem ale uplne jisty... EDGE a GPRS se preci nevylucuji nebo ano?? EDGE je podle meho nazoru jenom otazka kodovani digitalizovaneho signalu kdy se misto PSK pouziva pri vyssich urovnich signalu 8-PSK.. tudiz misto po bitech se signal prenasi po tribitech.. takze kdyby chtel Oskar nabizet neomezeny internet s EDGE tak by se to stejne realizovalo prostrednictvim GPRS...


Otazka je EDGE pouze otazkou kodovani???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  30. 07. 2004 13:36

No, EDGE je otázkou kódování a modulace. Namísto GMSK modulace se použije modulace 8PSK. A přidá se 5 nových kódovacích schémat pro PDCH (Packet Data Channel - to přes co běhají GPRS data) kanál (za předpokladu, že už síť tedy podporuje i CS-3 a CS-4).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  30. 07. 2004 14:15

Diky, myslel jsem ze se ted poziva PSK... tyto digitalni modulace PSK  a GMSK si jsou ale velmi podobne ne?? Jen u GMSK se na vystupu pouziva gaussovka dolni propust kvuli reducibilite postranich laloku spektra signalu, ne?? Jsem ze skoly jiz delsi dobu a trochu uz zapominam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  30. 07. 2004 14:46

No, přiznám se, že si nejsem jist, za PSK je vůbec způsob modulace. PSK (Phase Shift Keying) je rodina modulačních schémat - QPSK, 4-PSK, 8-PSK apod. Samotné PSK jsem ale zatím snad nikde neviděl. Modulace 8-PSK totiž rozdělí celou periodu signálu na stejně velké díly (u 8-PSK na osm dílů s odstupem PI/4) a pak s nimi pracuje. PSK bez čísla ale opravdu neznám (nicméně to ještě nemusí znamenat, že to neexistuje ). Každopádně GMSK (Gaussian Minimum Shift Keying) s různými PSK částečně svým principem podobná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  30. 07. 2004 16:31

V kazdem pripade dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  30. 07. 2004 16:49

Teda vlastne mam v podvedomi, ze PSK ma pouze 2 fazové interpetace... ale je mozne, ze si to pletu. Mel bych dotaz na rychlost pripojeni k internetu prostrednictvim GPRS u T-Mobile, cetl jsem tvoji odpoved, ze ti to lita 60kb/s..  ja mam uroven signalu cca  -69dbm a lita to pouze stabilne 5kb/s a spicky jsou kolem 10kb/s.... je to zpusobeno urovni signalu nebo vytizenosti vysilace?? Jsem z mensiho mestecka cca 2000obyvatel. Rychlost 5kb/s je pomerne stabilni ve dne i v noci... DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  30. 07. 2004 17:14

S tím PSK si opravdu nejsem jistý, ale mám za to, že krom QPSK a 8-PSK (BTW: obojí se používá u 1xEV-DO) se dá použít i ta 4-PSK...


5 kilobitů za sekundu?!?  To je zatraceně málo. Krom toho, že to je tak na jednom timeslotu (přetížená buňka), tak to vypadá na nějaké rušení signálu, protože jeho úroveň je dobrá (tipuju Multipath Fading nebo něco podobně nepříjemného). Není BTS za nějakým kopcem nebo tak?.


Každopádně, v takovém případě nezbývá než zkusit štěstí u Eurotelu. Ještě bych ale raději prověřil, jestli je v pořádku ten telefon či modem, přes který se připojuješ (tzn. připojit se s ním jinde a nebo se připojit s jiným telefonem ve stejné lokalitě). 5kbps je opravdu hrozně málo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  30. 07. 2004 17:30

Zkusim a MOOOOOC DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  29. 07. 2004 11:54

 Všechny "nomální" Oskarovy tarify, které jsem si kdy pořídil, jsem stejně nakonec musel předělat na Oskarty nebo Odepiš. Podíl Oskarových zakazníků v mém okolí je tak vysoký, že se paušál proti Oskartě prostě nevyplatí. Současná změna je přesně na opačnou stranu než by bylo třeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  29. 07. 2004 12:10

Souhlasim,proto mame taky ODEPIS ,ale jelikoz jeste stale kolem brousi dost lidi s jinymi opy. tak mame i jeden pausalek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 13:00

Souhlasim do posledniho pismenka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  29. 07. 2004 14:03

taky souhlasím. Nebýt jednodužšího roamingu na paušálu, taky bych měl jen Odepiš a Oskarty...  Ještě tam počítám i těch 20 volných SMS při placení inkasem. Pokud bych ale volal méně jak 40 minut do cizích sítí, Oskarta by byla jediným řešením... a to bych překousl i ten roaming...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  29. 07. 2004 15:50

Na Odepis je roaming uplne stejny jako na jinych pausalech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  30. 07. 2004 07:49

I ceny? Já ale mluvil o roamingu na Oskartách... možná to nebylo nejjasnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  31. 07. 2004 16:30

Ceny jsou úplně stejné jak pro normální paušály tak pro Odepiš. K tomu je Odepiš dokonce levnější na volání na Slovensko  Blbé ceny má Dohoda (možná i Slyším Vás)...


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  29. 07. 2004 11:17

Martine, opravte si v odstavci Naplno 300 v textu "mohou využívat Oskarovi balíčky" na Oskarovy... ;o)


P.S. Tarify jsou výhodnější (pro mne je navíc důležitější co možná nejlevnější minuta do cizích sítí), dobrá kombinace lze provést pomocí SIM 2v1, kdy si na druhou pozici dáte stále do Oskara cenově výhodnou (třeba "nekonečnou" Oskartu). Bohužel jen pro zákazníky s IČO.


SmartBOY (wap: http//tagtag.com/smartboy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  29. 07. 2004 11:41

Když už ty blbečku opravuješ tak věta "dobrá kombinace lze provést pomocí..." měla být "dobrou kombinaci lze provést" vole...takový chytráčky jako ty fakt miluju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CC  |  29. 07. 2004 13:46

Když už Martině ze sebe uděláš negramotu, tak ze sebe alespoň nedělej vola ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:23

Cože? To nebylo hádám na mě, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  29. 07. 2004 21:29

Na rozdíl od Tvýho příspěvku to bylo upozornění na Martina přátelské- což o Tobě rozhodně říct nemůžu.


Užívej diskuzí.


SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 21:41

A já to také tak bral  Naštěstí kolegové byli rychlejší a opravili to dříve než jsem se dostal k počítači. Dokonce jsem to už jednou psal, ale ten příspěvek očividně naše Microsoftí databáze odfiltrovala jako zbytečný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  29. 07. 2004 11:16

Martine, opravte si v odstavci Naplno 300 v textu "mohou využívat Oskarovi balíčky" na Oskarovy... ;o)


P.S. Tarify jsou výhodnější (pro mne je navíc důležitější co možná nejlevnější minuta do cizích sítí), dobrá kombinace lze provést pomocí SIM 2v1, kdy si na druhou pozici dáte stále do Oskara cenově výhodnou (třeba "nekonečnou" Oskartu). Bohužel jen pro zákazníky s IČO.


SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  29. 07. 2004 13:41

A: Dobrý den, já chci 2v1...


B: Jen s IČO, ty pičo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:22

Díky za upozornění! Chybička se vloudila  Kolegové to naštěstí už opravili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  29. 07. 2004 11:07

Budou se i nadále nabízet i tyhle dva tarify?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 07. 2004 11:11

jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnas  |  29. 07. 2004 11:15

ano tyto 2 tarify se budou nabízet i nadále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 14:22

Nerad bych vas tahal za slovicka ale Slysim vas se nenabizi uz delsi dobu a jak to bude s Odepis nevim...  ale myslim ze ho uz take nenabizi otazka by mela znit spise jestli se nebudou rusit??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:20

Odepiš a Mezi námi zůstává aktivně se dále nabízí. Slyším Vás a Dohoda s Oskarem původním majitelům také zůstává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 07. 2004 15:21

Odepiš se nabízí normálně dál, rušit ho není důvod. A kdyby byl tak ho zruší teď, ne? BTW Kde kdo něco napsal o Slyším Vás?


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnas  |  29. 07. 2004 11:15

ano tyto 2 tarify se budou nabízet i nadále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnas  |  29. 07. 2004 11:15

ano tyto 2 tarify se budou nabízet i nadále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 07. 2004 11:03

No nevím, já mám za 12 korun s DPH 40 volných minut do Oskara a SMS za polovic dnes představené částky, takže bych neřekl, že se mi vyplatí přejít A vůbec, kombinace Twist (navíc když beru 400 kredit za 340) a Oskar Odepiš, kdy mám dvě čísla naklonovaná na jedné kartě, moje Oskarovo číslo nikdo nezná, nýbrž mám trvale zapnutý Paegas a OS si jen přepnutím v menu telefonu navolím když chci volat někoho s tímto operátorem - číslo mám samozřejmě skryté - tato kombinace je totálně nejvýhodnější a nejlevnější. 90pct. mých známých má jednoho z těchto dvou operátorů, ET neřeším....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozusnik  |  29. 07. 2004 11:11

Asi nejlepsi je kombinace Twist Home a tarif Odepis. Kupony mam za 320 kc. Minuta hovoru me vyjde asi na 4,40 - 4,50kc kamkoli a zadna spicka atd. Pri mem minimalnim pouzivani telefonu je to nejlepsi kombinace.

kozusnik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 07. 2004 11:20

Já mám Twist Standard, a kupony mám někdy i za dvě, poněvadž týpek, co mi je dodává mi někdy udělá nárazovou akci, třeba deset kupónů za 3000, já je udávám kolegům z práce za 350 (i to je super cena) a o to levnější mám volání já a když si v telefonu nastavuju volací jednotky, tak to mám aktuálně za 1:0.678, to jest ceníková koruna mě vyjde za cca68 halířů a v současnosti mám kredit přes 1600. Bodejť by ne, když měsíčně utratím do stovky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 07. 2004 11:25

Kouknul jsem se na ten tarif Twist Home.... Při malém používání to vyjde prašť jako uhoď....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oTo  |  29. 07. 2004 16:16

Tss,amatéři...


na wap.marena.cz můžete mít kupony zadara... Když jste dobří....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  29. 07. 2004 10:44

ti, kteří volali hodně do oskara asi zapláčou, my ostatní ale máme radost. Ještě zjistím, jaké budou ceny telefonů s rojezdem naplno a uvidím zda místo přechodu z oskarty ten tarif nekoupím s mobilem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Austin  |  29. 07. 2004 10:58

Jelikoz si muzu nechat soucasny tarif, tak me je to ulne jedno... Budu do Oskara volat porad levne :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahoda  |  02. 08. 2004 11:07

no ceny telefonů nebudou zvýhodněné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FIgo  |  29. 07. 2004 10:28

Představili i nový GPRS tarif "Chuchni si data nonstop". Umíněnost Oskara v této oblasti je nepředstavitelná.... A nezavede a nezavede.... Asi fakt nezbude nic jiného než přejít jinam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petkylolentylek  |  29. 07. 2004 10:35

Dej uz konecne pokoj s datanonstop...maloktery clovek bude 5minut cekat nez mu najede domovska stranka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 13:31

Nevim jestli si to zkousel, ale 5 minut... je trosku pritazene za vlasy, az mi Cesky telekom nebo komu ze to fandis?? potahne sve rozvody treba do auta a podobne tak bude tva poznamka na miste  Me osobne se zda data nonstop jako neuveritelne pokrokovy... P.S: Kde v Evrope nebo ve svete ho maji??? Tech zemi moc nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petkylolentylek  |  29. 07. 2004 13:40

Nefandim Telekomu.Jen si myslim ze za ty penize a s tou rychlosti je to fakt nouzovka ..beru to jako krajni reseni.... mam domaci pripojeni bezdrat. necele 400kc 128neomezenou(nebydlim v nejakym velkym meste)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAX  |  29. 07. 2004 14:14

Ano, ale hodne lidi potrebuje mobilitu a GPRS data nonstop se mi zda jako dobre reseni... K tvemu pripojeni... nezbyva mi nic jineho nez zavidet, odkud prosim jsi?? A nerikej ze Liberec??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  29. 07. 2004 16:10

Ja platim 460 za neomezenou 256ku, moh bych si jeste 100Kc priplatit za 512ku Bydlim v Chrudimi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  29. 07. 2004 18:14

Není to náhodou wifi od ns.sten nebo tak nějak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  29. 07. 2004 21:44
Marek Hajn  |  29. 07. 2004 22:05

Tak mi do vlaku a busu natahnete WiFi nebo pevnou. On DataNonstop neni jen pro notoricke stahovace, ale i pro lidi co potrebuji net a mail na cestach a v terenu. A nic lepsiho zatim neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  29. 07. 2004 22:05

Tak mi do vlaku a busu natahnete WiFi nebo pevnou. On DataNonstop neni jen pro notoricke stahovace, ale i pro lidi co potrebuji net a mail na cestach a v terenu. A nic lepsiho zatim neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 07. 2004 10:41

2Figo: Problém mít na volání SIM Oskara a v noťasu (v modemu, v jinym founu) SIM Eurotelu je opravdu neřešitelná situace 


dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  30. 07. 2004 09:02

přesně takhle to mám já a druhým důvodem je, že mě telefonování neomezuje na připojení a připojení na telefonování (a ne! nejsem připojen celý den přes DN, jen na cestách)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 07. 2004 16:46

2martin: Konečně to někdo pochopil


dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 07. 2004 10:26

Ty brďo, článek je sice šitý horkou jehlou, ovšem takové hrůzy, to bych nečekal. Jak může dělat novináře někdo, kdo neumí česky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  29. 07. 2004 11:04

No to vážně ty brďo. Popletený písmenka už maj i v tom tučnym úvodě.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  29. 07. 2004 15:17

Ano, je to hloupé, když se takhle spletu někde v článku , nicméně to ještě nutně neznamená, že neumím česky. Vy jste se snad v životě v ničem nikdy nespletl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 07. 2004 10:22

Toš to jsem nevěděl, že je ten cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor