Ku příležitosti uvedení nových tarifních programů dnes Oskar pořádal tiskovou konferenci. A protože jsme na ni nechyběli ani my, můžete si z první ruky přečíst, co se na ní dělo.
Tip: Podívejte se na přehled všech nových tarifů ve zvláštním článku a přečtěte si naše velké srovnání nových tarifů.
10:10 Tiskovou konferenci úvodním slovem zahájil Igor Přerovský, tiskový mluvčí Oskara, a poté předal mikrofon Mariovi Mele, vicepresidentu pro business plánovani.
10:13 Sledujeme prezentaci, která vysvětluje, proč oskar zavadí nové tarifní programy. Konkurence je prý agresivní a trh je z velké části nasycen.
Poznámka redakce: Přeloženo do češtiny, Oskar chce více vydělat.
10:15 Výhody podle Oskara: nejvýhodnější cena za volnou minutu, nerozlišuje se volání ve špičce a mimo špičku, sekundové účtování u všech tarifů, výhodné balíčky pro posílání SMS a volání přátelům.
10:19 Nové tarifní programy Mezi Námi a Odepiš jsou určeny jen pro určité skupiny zákazníků, kteří volají zejména do vlastní sítě.
10:20 Stávající tarify zůstavají současným zákazníkům, noví si je ale nebudou moci aktivovat. Tarify Dohoda a Slyším Vás budou nadále nabízeny. Vratná záloha tisíc korun zůstává.
10:25 Návrat k původním tarifům bude možný pouze v případě odcizení čí ztráty karty SIM nebo při instalaci SIM Toolkitu do již existující SIM.
Poznámka redakce: Tuto formulaci jsme příliš nepochopili, co tím Oskar vlastně myslel, zjistíme později.
10:30 Nové tarifní programy představuje Josef Simpartl. Podle jeho slov je Oskarta s FlexiSazbou nejvýhodnější předplacenou kartou v Česku.
10:32 U tarifů pro byznys zákazníky zvolil Oskar nový přístup: nechce, aby zákazník jen platil, platil a platil, ale aby volal, volal a volal.
Poznámka redakce: Nakonec ale stejně bude platit, platit a platit.
10:35 Oskarova nabídka pro firemní zákazníky je atraktivní a nejvýhodnější v Česku. Můžete si pořídit službu Oskar VPN, kdy za padesát korun měsíčně si můžete volat v rámci firmy pouze za korunu za minut.
10:37 Sledujeme prezentaci, na které vidíme několik modelových příkladů s vysvětlením, že Oskarovy nové tarify jsou výhodné nejen pro krásnou studentku, ale i pro rodinu s dětmi nebo majitele. Na všech slajdech vidíme přímé srovnání konkurencí.
10:40 Začíná blok věnovaný dotazům.
Otázka: Proč Oskar stále nabízí placené volání do hlasové schránky?
Odpověď: Stále si myslíme, že tato nabídka je pro zákazníky stále výhodná.
Poznámka redakce: Přesto si myslíme, že volání do schránky zdarma je o něco výhodnější.
Otázka: Je možné mít zároveň tarifní program Slyším Vás a Odepiš?
Odpověď: Ano, ale Odepiš můžete mít stejně jako Slyším Vás pouze jeden.
Otázka: Může si firemní zákazník zvolit kombinaci normálních a byznys tarifů?
Odpověď: Ano, může.
Otázka: Mohou byznys zákazníci aktivovat pod IČO i Odepiš?
Odpověď: Mohou, ale zřejmě by to nemělo smysl.
10:54 Konec tiskové konference