Na tiskové konferenci Paegas oznámil volání do hlasové schránky zdarma (pro některé) a vyrovnal ceny volání do Oskara a EuroTelu. Tu ubral, tu přidal.
Na tiskové konferenci, která před pár minutami skončila, Paegas oznámil zejména snížení cen za volání do Oskara a zrušil poplatky za volání do hlasové schránky.
09:20: Marketingový ředitel RadioMobilu Robert Chvátal zahajuje tiskovou konferenci.
Hlasová schránka zadarmo: pro některé 09:21: Je představena první novinka: volání do hlasové schránky a ClickBoxu zdarma. Robert Chvátal vyjmenoval výhody, které tato novinka přinese. Paegas je prvním mobilním operátorem GSM u nás, který tento krok udělal (poznámka redakce: stejnou možnost mají i klienti sítě EuroTel Tip)
09:23: Robert Chvátal uvádí, že skupina zákazníků, kteří používají hlasovou schránku, jsou se službami Paegasu spokojeni.
09:24: Změna je platná od 1. dubna. Volání zdarma do hlasové schránky ale bude pouze pro tarifní programy nabízené v současné době (včetně partnerských programů) a pro předplacenky Twist. Pro starší tarify (Ekonom, Aktiv, Manažer apod.) budou za volání do schránky stále platit. Jedinou možností, jak mít schránku zadarmo, je přejít na současné tarify.
Důvodem, proč starší tarify budou platit, není, že by RadioMobil chtěl penalizovat starší zákazníky, důvod je technického charakteru.
09:26: Volání zdarma je při použití čísel 3311 (hlasová schránka) nebo 3322 (ClickBox). Při volání z jiného telefonu se hlasová schránka platí. Za volání do hlasové schránky se bude platit i při volání pomocí zkrácené volby ze zahraničí.
09:28: Prezentace shrnuje výhody hlasové schránky Paegasu: možnost nastavení osobního pozdravu, nastavení způsobu upozorňování na zprávy, používání ClickBoxu.
Zlevnění tarifů, zdražení Twistu 09:31: Druhá novinka: zjednodušení ceníku volání do sítí jiných mobilních operátorů v České republice. Při volání do sítě Oskar zákazníci Paegasu ušetří korunu. Jinými slovy: ceny za volání do Oskara se dostávají na úroveň EuroTelu. U předplacené karty Twist toho však bylo dosáhnuto oklikou: zdražením volání do EuroTelu z 5,80 Kč na 6,80 Kč.
09:36: Při představování významných událostí za uplynulé měsíce je uvedeno, že s telefony podporujícími technologii vylepšeného zvuku AMR se setkáme až v příštím roce.
09:37: Robert Chvátal se chystá představit služby pro velké (firemní) zákazníky.
09:38: Paegas Profi SIM karta se skládá ze tří modulů: Paegas Locator, Paegas e-mail, třetí modul je závislý na požadavcích zákazníka. Jedná se o standardní kartu SIM, která jen rozdílně využívá paměťový prostor.
09:40: Paegas Locator je aplikace uložená na kartě SIM, je založena na technologii SIM Toolkit a zjišťuje zeměpisnou polohu koncového GSM zařízení (mobilní telefon, GSM modul). Služba byla představena na Invexu, nyní se už nabízí zákazníkům. Zjištění polohy není tak přesné jako u GPS, ve městech se jedná řádově o stovky metrů, v otevřené krajině o kilometry. Dispečer uvidí polohu sledovaného objektu na počítači v grafické mapě.
09:46: Paegas Mobil Change je služba, kterou lze dohrát na kartu SIM. Přímo z mobilu lze pracovat s elektronickou poštou v Microsoft Outlooku.
Prostor pro otázky novinářů Je sleva za volání do Oskara určena také pro starší tarify?Ne, pouze pro v současnosti nabízene tarifní programy.
Proč se u Twistu zdražilo volání do EuroTelu místo toho, aby se zlevnilo volání do Oskara?
Myslíme si, že jsme byli k EuroTelu příliš vstřícní …
Funguje PG Locator správně na všech mobilních telefonech? Jak je zpoplatňován?
Každý mobilní telefon, který podporuje SIM Toolkit, může být použit s aplikací Paegas Locator. Ovšem ne každý mobilní telefon má SIM Toolkit úplně přesně nastaven. Lze tedy říct, že některé telefony jsou pro zjištění polohy přesnější (Alcatel, Siemens) a jiné ne (Nokia).
Zpoplatňován je pouze dispečer, nikoli každá karta. Ceny se mění podle počtu dotazů za měsíc. Jeden dotaz stojí čtyři koruny, protože zahrnuje čtyři SMS. Ale pouze úspěšný dotaz.
Jak je zpoplatňován PG Mobil Change?
Tuším, že jako standardní SMS, žádné další poplatky tu nejsou.
Proč starším zákazníkům nedáte možnost bezplatného výběru tarifního programu? Když jdou na nižší program, musí zaplatit.
Při přechodu dolů zákazník platí a momentálně to je otázky, u které zvažujeme, jak se k ní postavit.
Neuvažujete, že byste službu Paegas Locator začali nabízet i běžným uživatelům? Jak musí být velká firma, aby se z ní stal velký zákazník?
Software si může koupit i relativně malá firma, protože stojí asi do dvaceti tisíc. Pro masové použití to není úplně praktická věc. Nezvažovali jsme varianty, že bychom zákazníkům v obchodech nabízeli vedle telefonu ještě Locator. Doba lokačních služeb pro běžné zákazníky ale určitě přijde.
10:01: Konec tiskové konference.