Alcatel One Touch 501: mobil z vyšší dívčí (test)

Diskuze čtenářů k článku

pan pakatel  |  04. 09. 2006 19:00

prosim o info kde je bluethoot baterka k tomuto super founu. dekuji, rekli ze bude k dispozici v budoucnosti a ja uz nejake ty roky pockal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lolek  |  13. 05. 2007 16:47

HEheEHHAAAAAAAhAaA Tak to se jeste nacekas feťaku! Uz to nehul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  05. 08. 2007 22:09

AAA !!!
To je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Kutílek  |  05. 01. 2003 22:16

Tak bude někdy ta baterie s podporou Bluetooth?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JotT  |  16. 10. 2002 20:51

Umí nekdo popsat podstatne rozdily mezi fw 124 03 a 124 04???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasta  |  24. 09. 2002 15:52

Chtel bych se zeptat jestli se da do 501 nejakym zpusobem dostat ceska Zi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka Semianova  |  16. 09. 2002 10:25

Ahojte, nevíte někdo o nějakém leším působu mazání starých poznámek v diáři? mazat je pojedné se mi moc nechce...nefunguje třeba to samé, co pro SMS zprávy, tedy že se po cca 3 měsících vymažou samy?

diky za pomoc katka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 09. 2002 21:10

Má, nemá? Mě se nepodařil nikde najít ale divil bych se, kdyby tam nebyl... Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo válek  |  27. 07. 2002 11:43

Přátelé, poraďte!
Mám starší 501 od své známé a mobil se prý zničehonic začal chovat takto:
Při vložení SIM karty T-mobilu(hrůza!) nebo Eurotelu se telefon sice přihlásí, vzápětí se ale restartuje a pak už stále takto dokola.Při vložení SIMky Oskara se přihlásí a pak už je možno telefon normálně používat, ale jen co se týče funkcí, které nesouvisejí přímo s telefonováním, tzn. budíku, her, diáře apod.
Jakmile ale budu chtít poslat SMS nebo ji má telefon přijmout,jakmile chci zavolat nebo telefon má hovor přijmout, zase se restartuje, naskočí základní displej a dál už telefon nedělá nic, opět si můžu s ním jen hrát. Zajímavé je navíc to, že má-li na něj přijít SMS, tel. se restartuje ale pak už se SMScentrum zprávu nepokusí doručit znovu a doručenka na odesílajícím mobilu hlásí potvrzuje, že zpráva nedošla a pak ani už nikdy nedojde.
Netušíte někdo, čím to je? V obchůdku mi už přehráli software, dokonce třikrát, ale k ničemu to nebylo.
Díky !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Benak  |  30. 05. 2002 11:07

Ja som si tento mobil kupil asi pred pol rokom z druhej ruky. Bateria mi vydrzi asi den-dva a ked mi niekto zavola tak sa zvykne aj vypnut. Datovy kabel som v krabici nenasiel. Inak je to super mobil az na tu bateriu:( Ma niekto lepsiu skusenost s vydrzou? oplati sa mi kupovat novu baterku? vydzi naozaj tak dlho ako tvrdi manual??

Dakujem za odpovede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  30. 05. 2002 17:49

baterka mi vydrzi asi tyden bez vypinani na noc(2 sms denne, nevolam), co se tyce restartovani - opravdu staci podlozit baterii papirky, aby se ani nepohla. tvrdilo to vice lidi, zkusil jsem to taky a uz se nerestartuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Benak  |  31. 05. 2002 13:46

telefon sa nerestartuje koli tomu ze by bola bateria vyklala alebo nieco podobne. proste je uz totalne vybita:( nova stoji 2500 (Paegas) myslim. to si mozem kupit rovno novy telefon. Skoda tej polymerovej baterky ktora toho vela nevydrzi. cca 200 nabijacich cyklov a potom prudky pokles kapacity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  23. 05. 2002 12:03

... mimochodem kdyz jsme u tech smsek...  daji se vymazat vsechny najednou? Asi ne, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIK  |  21. 05. 2002 19:22

Je proste super!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  08. 04. 2002 22:13

Můžete mi někdo říct jak to má řešené potvrzování o doručení SMS ? Je to jen nějaké zatržítko v menu nebo přijde zpráva se zvukovou signalizací.  Vím že si to můžu napsat ručně na začátku SMS, ale používám různé SIMkarty a asi by se mi to pletlo. Chci proto, aby to dělal foun sám.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 04. 2002 20:44

u zpravy je v hornim rohu postovni obalka. pokud je pouze v obrysu bez vyplne tak SMSka je OK pokud je v cernem podkladu nedosla bude zatim nebo uplne. mam to vyzkouseno jak pro pegas tak i oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 03. 2002 20:08

Mám verzi 124.02 a česká Zi tam je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Vysloužil  |  03. 03. 2002 16:45

Můj problém je, že když si vytvořím svůj seznam v telefonním seznamu telefonu, nejde posléze tento vytvořený seznam smazat. Nevíte jak bych ho mohl smazat. Předem díky za odpověď a pište mi prosím na mail. 
                         Jiří Vysloužil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Syky  |  06. 03. 2002 19:53

Pokud si prohlídnete asi 3. dotaz nad vama,je uplne ten samy.Asi to nejde,jedina moznost je restart mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 04. 2002 20:41

to je klukovina jde to viz nize koupil jsem AT u oskara koncem unora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcduck  |  25. 03. 2002 17:19

Ahoj Jirko, telefonni seznam je  mozno vymazat pouze tak, ze jej musis nejprve do mrte vyprazdnit. Pak prejdi treba do PRACOVNIHO SEZNAMU, vyber si libovolnou polozku seznamu a zvol "USPORADAT".  V roletce, ktera se Ti pote objevi zvol "VYMAZAT".... a je to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
toorek  |  02. 03. 2002 00:51

Celkem se mi tenhle foun zalíbil. Po přečtení příspěvků jsem si chtěl u PG ujasnit, jak je to teď s CZ Zi a tím tlačítkem rychlé volby a tady je odpověď:

"Nami nabizene mobilni telefony znacky Alcatel OT 501 a OT 701 nejsou k dispozici s funkci slovniku v ceskem jazyce. Tento software zatim neni nabizen od vyrobce telefonu pro Ceskou republiku. Rovnez nelze odblokovat prednastavene tlacitko rychle volby pro jinou funkci nez Wap v siti Paegas."

No není to divný? Vždyť už tady někde někdo psal, že tam tu českou Zi má a tlačítko šlape. Jak je to teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desperado  |  06. 03. 2002 08:35

Mam Alcatel OT 501 (firmware 124.01) koupeny u Paegasu 1.3. 2002 a  ceskou funkci Zi opravdu nema Prednastavene tlacitko neni blokovane a da se nastavit na ruzne volby (seznam, sms, vibrace.....). S tim ceskym Z-ickem je to fakt divny, taky jsem tady cetl, ze uz to spoustu lidi ma !!!???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Syky  |  20. 02. 2002 19:31

Vytvořil jsem si vlastní telef.seznam a uz mi nejde smazat,nebo nevim jak.Diky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 04. 2002 20:39

vymazal jsem vsechny z noveho seznamu a pak pri presouvani mezi jednim seznam do druheho na dalsi stisk OK se dostanes do menu kde se toto da smazat.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jasim  |  15. 02. 2002 11:59

AŤ je, jaký je, zřejmě není k mání - nebo prý by se snad dal sehnat, jak pravil tajemně mladík v prodejně, ale dále to nerozvedl, naopak dodal, že byl vyřazen z nabídky. Takže je, nebo není? A je v Oskaru, Paegasu, nebo Eurotelu? JaSim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Sykyta  |  19. 01. 2002 16:22

Potřeboval bych vědět jestli má OT501 výrobu vl.melodie.Někde píšou,že jo a někde že ne a mam v tom bordel,díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hacho  |  20. 01. 2002 12:16

tak ten muj tedy nema, ale jak jsem pochopila, jsou kus od kusu jine, treba budete mit stesti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McDuck  |  20. 01. 2002 20:17

...muj AOT501 ma (kupovano ve stredu 16.1. Y2K2)  u OSKARA .... FW  WAP124 02

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davor Šabić  |  12. 01. 2002 11:29

Chtěl bych se zeptat.Mam odblokovany A501 se starym firmwerem 123.Muj dotaz spociva v tom.Pokud nahraju novy firmware 124 do telefonu jestli se telefon opet nezablokuje a nebude ho potreba opet odblokovat.Dekuji za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Syky  |  20. 01. 2002 11:44

Ano,odblokovat ho budete muset znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drak  |  08. 01. 2002 16:29

Chci si ho kupovat a dozvěděl sem se že se u něj čeasem rozbije klávesnice tak co je na tom pravdy????  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  09. 01. 2002 09:37

Hloupost, měl jsem dvě A501, a klávesnice byly perfektní.
Jsou z tvrdého plastu, píše se na nich velice dobře.
Jediný co mě trošku vadí je více zapuštěné "C".
Ke koupi naprosto doporučuji!!!

Miloš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Sedláček  |  02. 01. 2002 12:27

Rád bych se zeptal jestli má někdo zkušenost s telefony, které jsou prodávány nyní v obchodech. Jaký mají firmware? Obsahují hry, funkční budík a Zi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  09. 01. 2002 09:33

Dobrý den,

Mám novou A501, která je v současnosti  v prodeji (koupená u Oskara za 5977).
Musím potvrdit, že v dnešní době jsou chyby vychytané a telefon šlape jako hodinky.
Před půl rokem jsem prodal A501 z verzí 123, která nebyla špatná, ale zlobil joystick při
pohybu nahoru (kupovaná jako vyloupnutá z go sady v bazaru ).
Po peripetiích s různými telefony jsem se vrátil zpátky k Alcatelu.
Joystick v naprostém pořádku, telefon nevrže, baterie jako zalitá.
Verze 124 s hrami, budíkem, skladatelem melodií, česká Zi a hlavně stabilní.
Wap nastavený již dopředu, rychlý a nepadající.
Telefon umožňuje spolupráci s Outlockem po kabelu!
Určitě doporučuji, do 10000 Kč nemá konkurenci.

Miloš

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  26. 03. 2002 12:31

Chtěl jsem se zeptat na to jestli je u Oskara součásti dodávky i datový kabel. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hacho  |  20. 01. 2002 12:12

mam tenhle mobil sice jen par dni, ale myslim, ze uz jsem skromnou nabidku fci vcelku zvladla prohlednout. nekdo pry hry v OT 501 ma, ja mezi ne skutecne nepatrim (Twist rovnou z Paegasu), budik nema, kalendar ano, ale nejde nastavit upozorneni treba jednou rocne, mesicne, tydne natoz jednou denne a Zi? Tak tu mam jen anglicky a to je pry v mobilu nejnovejsi firmware. popravde jsem z 501 pekne na rozpacich, uvadene fce v recenzich sice skutecne ma, ale proti me stare C35 mi prijde az na pamet na SMS dost pozadu. hlasove vytaceni a zaznamnik sice nemela, ale ze bych to zase az tak potrebovala... radeji bych byla, aby se mi mobil kazdy vecer sam vypnul. jako jedine musim pochvalit vydrz a design. preji Vam hodne stesti a spravnou volbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Zerzan  |  29. 11. 2001 06:57

Mam problem s  501. V mesicnim diari pri grafickem pohledu se telefon pri listovani mezi mesici vypina. Ma nekdo podobne zkusenosti. Nevite cim to muze byt. Dekuji zerzan@tos.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smile Boy  |  30. 09. 2001 13:38

Potrebuju poradit,jaky je podle vas z techto dvou mobilu lepsi???Vubec nevim,jaky si mam poriditPoradte !!!!!!PROSIM!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hacho  |  20. 01. 2002 12:05

Rozhodne N6210! Drive jsem take vahala, ale co mam Alcatel, uz o odpovedi nepochybuji. Hodne stesti v rozhodovani.

P.S. Oproti uz pomerne zastaralemu Siemensu C35, se kterym mohu porovnavat, chybi OT 501 pomerne dost dulezitych (pro me) fci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  17. 07. 2001 19:00

Podporuje tento telefon prohlizeni WAP stranek offline? Pokud jo, kolik se jich tam tak cca vejde. A zustavaji v pameti i po vypnuti telefonu? DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matej  |  17. 07. 2001 19:00

Kamarád si ho nedávno koupil a je docela v pohodě (až na to, že místo natřenýho plastu by byla fajnovější nějaká slitina hliníku), ale nenašli jsme nikde v menu ty hry. V recenzi píšete, že je má, ale v menu prostě nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  25. 12. 2001 17:43

Mam A 501 a hry má celkem 3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hacho  |  20. 01. 2002 12:01

take mam nove mobil a hry tam skutecne nejsou. zajimalo by me, jak je to mozne, ze nektery tfl je ma a nektery ne... mam Twist sady primo z Paegasu, ted uz odblokovanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzana Straková  |  17. 07. 2001 19:00

Mám tento přístroj úplně nový a nezdá se mi funkce joysticku, při pohybu dolů vše ok, ale při posunu nahoru reaguje velmi špatně, buď vůbec ne, nebo jen entruje. Dobře reaguje na levou ruku, ale to je nepohodlné. Mám ho reklamovat, máte lepší zkušenosti?
Díky Z.Straková

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  25. 12. 2001 17:40

Mam alcatel 501 a pohyb joystiku je ok i nahoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HONZA  |  17. 07. 2001 19:00

Hello,vcera jsem si HO konecne koupil ,myslim 501 a nenasel jsem BUDIK,Vibraci u SMS a nemohu s pausalovou kartou vytocit zadne cislo *88,*11,*99 , stale me to po zadani tohoto cisla toci jednu polozku ze seznamu . Diky za radu.
BYE JAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Taky jsem se s touto podivností setkal - na Oskarte je to ale ok! SMS mi v pohode vibruje a budik se da nahradit ulozenim poznamky v kalendari. Bohuzel, polozky nejsou cyklicke, nelze tedy nastavit buzeni na kazdy den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:00

opravdu nevim cim to je me vsechno chodi tak jak ma :o ve vasem pripade bych se obratil na prodejce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:00

A kde jste ho koupil? U Eurotelu nebo Paegasa? Jako GO sadu nebo na pausal? A v ktere prodejne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  17. 07. 2001 19:00

Kdyz telefon vyzvani, tak se mi ukaze, kdo jmeno volaneho. Ale v seznamu prijatych volani je pouze cislo a ne jmeno ze seznamu. Je to normalni? Dost mi to vadi v orientaci. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  17. 07. 2001 19:00

Jestli si najdeš chvilku času tak prosimtě odepis . Predem dik
Měls nějaké problémy s firmwearem?
Jak se ovladá ten joistick?
Mas už "Zi" v češtině?
Skutečná výdrž baterie?
Kvalita signálu a zvuku?
Předem dik za odpovědi !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Mám český fimrware ale bez české Zi. Ta zatím není. Joysticky je skvělý, zvykl jsem si během chvilky. Výdrž baterie měřená podle metodiky Mobilit 156 hodin s 90 minutami volání s Li-Pol baterkou, což je zatím nejvíc, co jsem viděl. Kvalita signálu a zvuku ucházející. Problémy s firmwarem nemám, ale mobil má pár věcí, které mi prostě nesednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:00

no co jsem pochopil tak ti dost vadilo nemoznost smazani cele rozepsane zpravy a taky trochu mam zmatek v tech skupinach volajicich nejak sem pochopil ze to vlastne ani skupiny volajicich nejsou? u goucka bude tel stat 8 tisic coz je stejne jako n3310 coz je trochu zarazejici protoze 3310 je funkcne oproti alc hodne v minusu. jinak abych to uved na pravou miru nejsem odpurcem nokii ;) jen me vadi jejich prilis vysoky pomer cena/funkce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:00

Chtel bych se zeptat, v jakych barevnych provedenich jsou tyto telefony k dostani?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:00

Koupil jsem Alcatel OT501 u Paegasu za plnou nedotovanou cenu. Ani ve snu me vsak nenapadlo se pri koupi zeptat, zda je blokovany. Blokovany bohuzel je, prestoze je za nedotovanou cenu. Musel jsem vyplnit zadost o odblokovani a ted budu asi 3 tydny cekat na vyrizeni. Jsem znechucen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:00

Za kolik to Paegas prodava? Kolik stalo to odblokovani?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:00

Stoji 12.800 a odblokovani bude provedeno zdarma do 3 tydnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  17. 07. 2001 19:00

V článku je uvedeno: "V telefonním seznamu nechybí skupiny volajících, které v této šíři měly dosud jen telefony Nokia...", ale v závěrečném shrnutí jsou vyzváněcí profily a skupiny volajících uvedeny jako vlastnosti, které telefon neobsahuje. Jaká je tedy skutečnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Skupiny volajících tento mobil má, ale jen v omezené formě. Spíše to lze nazvat jako skupiny kontaktů v seznamu, protože jednotlivýcm skupinám nelze přiřadit zvláštíní vyzvánění. A to je funkce, která dělá skupiny vyzvánění skupinami vyzvánění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Substance242  |  17. 07. 2001 19:00

Kupim Alcatel OT 501 - ale pozor, som v Bratislave. Nikde ich tu este niet!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  17. 07. 2001 19:00

Mam dotaz ohledne organizeru a kalendare u OT-501. Tato oblast je v recenzich velmi slabe pokryta, co se tyce popisu, ackoli u mobilu od vyssi stredni tridy dost dulezita. Bylo napsano 1200 polozek, fajn, ale zajimaji mne dalsi veci: delka jedne polozky, pripomene schuzku i kdyz je vypnuty (tj. vzbudi se?), lze nastavit opakovani pripomenuti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Ano, telefon se umí vzbudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:00

Kolik asi tak stojí?

Děkuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

9 995 Kč dotovaná s daní. Docela dobrá, ale na doťák stále dost vysoká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Stulc  |  17. 07. 2001 19:00

mam dotaz na pana Broze zda ma tento Alcate automaticke vypinani a zapinani v nastaveny cas ? Tristovkova rada ma jen vypinani po urcite dobe nepouzivani coz je k nicemu. dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

OT 501 je na tom stejně jako třístovka, bohužel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  17. 07. 2001 19:00

Myslim, že ALCATEL udělal s 301-303 dost velký krok kupředu.Ale bohužel v mém okolí sleduji, že většina lidí na Alc. reaguje poněkud negativně. (že jsou to šity a pod.)
Zřejmě bude chvílz trvat, než Alcatel získá nějaký respekt, který si jistě zaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:00

Nechci být hnidopich, ale použití slova "datumu" je prostě příšernost sama. Doufám, že se nedočkám stavu, kdy se "stokrát opakovaná hrubka" stane spisovným pravidlem... (stejně jako albumu, musí vs. musejí atp.) Omluva za částečný "off-topic".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Many  |  17. 07. 2001 19:00

Jdi dělat chytrýho někam jinam a nezabírej tady místo, ty kašpare!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamten  |  17. 07. 2001 19:00

Tak jsem si před chvílí četl článek na stejné téma na Mobil Servru a tady je o poznání lepší:))
Akorád mi není jasný jakto, že autor používá telefon již 2 týdny, když byl představen teprve v pátek?
Jo a máte tam drobnej překlep. Ve druhým odstavci:

že všechny mobily Alcatel jsou všechny téměř stejné

ten telefon vypadá fakt super, jen mám strach z té značky. A chybí IrDA. Jo a jakej je kryt? Vrže nevrže. Kvalitní materiály? Objevil jste někakou chybu ve firmwaru?

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Kryt mobilu nevrže, jen baterie se po chvíli používání trochu hýbe. Velikostí je mobil srovnatelný s Nokií 8210, vypadá však reprezentativněji a na rozdíl od Nokie 8210 je z lepšího materiálu. Strach ze značky mít nemusíte, tohle je opravdu dobrý mobil. Ani chybu ve firmwaru jsme nenašli.
S tím infraportem se to má tak - AOT 501 ani 701 infra mít nebude, ve standardní dodávce totiž bude datový kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  17. 07. 2001 19:00

Kabel ve standartu - beru ! Ale infra je infra ! To se nezapře ! Tady je to sporné podle mě....

Nevím jak vy.....

Ale je to super Mobil ! Mít na něj,beru ho hned !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
takitak  |  17. 07. 2001 19:00

Ja osobne si myslim, ze kabel je daleko lepsi. Seriovej port ma, na rozdil od infacervenyho, kazdej pocitac. Infracervenej port je jakztakz rozsirenej pouze u notebooku a PDA. Absence IRDA zamrzi pouze pri posilani vizitek na jinej mobil - apropo umi to vubec posilat vizitky???
A co hry, to asi neumi co? :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_hugo_  |  17. 07. 2001 19:00

Jenze s mobilem se k Internetu budes pripojovat vetsinou pres mobilni zarizeni, ktere infra ma. Idealni reseni je mit na telefonu jak infra, tak s sebou tahat kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr andrs  |  17. 07. 2001 19:00

ale kdyz se budes pripojovat mobilne pres mobilni arizeni, treba v dopravnim prostredku, tak bys potreboval 4 ruce abys dokazal drzet IR porty proti sobe. Kabel je proste kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Zídek  |  17. 07. 2001 19:00

Díval jsem jsem se na nabídku Paegasu i Eurotelu, o datovém kabelu či software není nikde ani zmínka !? Zajímalo by mě, jestli někdo zkusil synchronizaci s MS Outlookem (co dělá čeština).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenhle  |  17. 07. 2001 19:00

Co je překlep v článku proti "AKORÁD"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubo  |  17. 07. 2001 19:00

A kolik je cena a kdy bude v prodeji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:00

Podle českého Alcatelu nějakých 15 tisíc s daní. V prodeji by měl být už v prosinci - uvidíme, jaké ceny nasadí operátoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novij  |  14. 02. 2009 11:53

současná cena je asi 200 Kč vč. DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K_ostka_c  |  17. 06. 2009 23:46

Rozesmala me ta odpoved. :D Vcera jsem ten mobil vyhrabal ve skrini. Zavzpominal jsem na stary dobry casy. Designove tento mobil uplne predebehnul dobu. Byl ale hodne poruchovy. :( Kdybyste ho nekdo nahodou mel PLNE FUNKCNI, ozvete se. Odkoupil bych ho. Opravdu solidni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  07. 09. 2009 16:15

Na tento telefon nedám dopustit!Koupil jsem ho hned jak byl uveden na trh,ale před pár lety se mi porouchal.Ted jsem koupil na aukru plně funkční za 100 kč + pošta!!! A plně funkční!!Jsm nadšený.Souhlasím s názorem že tento telefon předběhl dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor