Alcatel OT 331 – král lowendů (test)

Diskuze čtenářů k článku

Ladislav Klimek  |  06. 04. 2004 10:58

331 jsem si koupil protoze jsem svou starou milovanou 303 dal tatovi a blahove si myslel, ze na 331 bude vsechno podobny, ze se se mi budou stejne dobre psat SMS a budu mit k dispozici nejake ty novejsi "vychytavky". Takze ve strucnosti: Temer vsechno, co se na 331 tyka SMS je uplny horor. Zmenseny zoom na 5 radku u SMS nefunguje, ale to by se jeste dalo prezit. Horsi ovsem je to, ze na tlacitko "mrizka" jsou pridany dve zbytecne funkce. Psat zhustene SMS style m VELKEmaleAbezMEZER je na tomhle telefonu utrpeni. Na mrizce je totiz krome prepinani a/A jeste taky lista s interpunkci a psani cisel - SHIIIT! Dalsi nevychytavkou je, ze 303 se me po vybrani cisla se ze seznamu asi trikrat ptala, jestli to ma vazne odeslat na to cislo, ktere jsem vybral. 331 se s nicim nestve - najedete na jmeno se seznamu, OK, a uz to frci... Boze, chran me preklepu!! Jinak mi stejne jako u 303 chybi nejake zvukove oznameni o dorucence... Co meli zlepsit, nezlepsili, co bylo dobre, zhorsili.
Moc bych je nevychvaloval za seznam umoznujici trideni do kategorii a jim prirazdit melodii. To sice udelat muzete a vsechno funguje do ty doby, nez cloveka, ktereho mate klasifikovaneho na nejakou kategorii a ma tedy zvonit jinak nez ostatni priradite na rychlovolbu z klavesnice, protoze tomuto cloveku zaroven casto volate. V tu chvili vam bude zvonit jako vsichni ostatni - kategorie, nekategorie...
Li-pol baterie me sice tesi, ale nedoporucuju ji moc vyndavat... Po kazdem vyndani baterie to mobil nejak nemuze "rozdychat". Z niceho nic zacne odpocitavat rucicka, pak se zastavi, telefon se vypne, zapne a to aniz by clovek na cokoli sahl... Je to switch off kod 14, ale ten nevim co znamena a zenska na alcatel infolince taky ne Mam pry zavolat technikum... (Tady bych jenom upozornil, ze to muze byt zavada pouze na mem pristroji.)
Skladatel melodie je fajn, ale moji slozenou melodii kterou jsem si nastavil po zapnuti telefonu mi neprehrava celou. Pritom pri vypnuti telefonu ma tu samou a tam hraje cela...
CHYBY, chyby, chyby, rozhodne bych ten telefon nechvalil. I kdyz ze cybexu za 2075Kc - co chcete, ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blue.sun  |  08. 03. 2004 16:32

Takze si taky prisadim do debaty. Mam ho sice jen par tydnu, ale maximalne jsem s nim spokojeny, je mnohem jednodussi, nez muj stary Ericsson T20. Kamarad ma Alcatel 501 uz vice jak dva roky a pravda, par poruch mel, ale nikdy ne joystick!!!!! A to s nim pracuje skoro porad. A nahradni dily na Alcately? Za pusinku oproti SE nebo Nokii:) Takze je jasny, ze jsem se rozhodl dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 11. 2003 11:04

Myslim ze tento foun je jako lowend uplne v pohode - nekde jsem ho videl uz za 2 600kc s dph !!! Nechapu ty lidi co musi mit nutne v lowendoven telefonu mms, javu, gprs atd.... Ja osobne vsechny tyto funkce ve svym founu mam, pravda ze zacatku jsem si s tim i trochu hral pac me to bavi, ale casem prijdete na to ze je to vicemene blbost a z telefonu pisete, volate a obcas na wapu zjistite treba spoj mhd nebo co davaj v kine.... Ocenuju minimalne rozmery Pol baterku a krasnej design, ovladani alc pres jednoduchej joy taky nema chybu. Jen skoda toho displaye, mohl mit bile nebo modre podsviceni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIHALS  |  17. 01. 2004 18:45

Z HONZY SI VEMTE FSICHNI PRIKLAD !!!!!!!

MA STOPROCENTNE PRAVDU !!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 01. 2004 19:37

Souhlas, jen škoda, že MobilMania nedokázala zjístit jeho odolnost. Tento telefon bych mohl bez ostychu nazvat (z hlediska zpracování) jako SUPER KVALITNÍ. (včetně joysticku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 01. 2004 19:39

Mimochodem, už jste viděli jeho průhledné varianty? Např. "Light Green" - to je paráda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 01. 2004 21:54

jo....videl jsem ho v jednom bazaru ve vsech dostupnejch barevnejch variantach (vsechny nove)....nejlepsi je zelena a bila - bezkonkurencne! asi si ho koupim s tarifem odepis u oskara a budu ho mit na smskovani ke sluzebnimu founu :) je peknej, jednoduchej a neco vydrzi a treba do nej pujdou narvat ledky jiny barvy - to by nemel bejt takovej problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  16. 11. 2003 10:33

Ten mobil je supr!  Nic vic nepotrebuju! Nekeri lidi nedokazou pochopit ze vic jak 3 litry za nej nekeri nemuzou dat, takze kecy jako "o trochu drasi je ten a ten a uz ma barevny display" si strcte... gumova tlacitka nevadi, odpocitavani vadi ale ne zas tak moc. Za tu cenu v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fild@  |  23. 09. 2003 22:47

nemůžu si pomoct ale v týhle 331 pořát vidim 511 atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daquirm  |  13. 09. 2003 22:08

mam 311 rok..a prvni joystick se mi urval us po 4mesicich pouzivani..druhej od neoficialniho vyrobce asi za dalsi 3..je vazne vyborny dys muze nakej foun spadnou z metru nazem ale nemuzes ovladat menu ani seznam..thale pseudonovinka je jen dalsi sracka od pseudyvyrobce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kristyna Novotná  |  25. 11. 2003 16:08

jsou to sráče!!!

měla jsem 511 dva měsíce a nepochopitelným zázrakem a nebo spíš smůlou se mi yostick zadrhnul. pak vynechával a nakonec zjistili, že mam životně nutnou součástku pod yostickem zrezlou, takže mam smůlu. pět tisíc bylo v prdeli, páč jsem si to prej zavinila sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  16. 01. 2004 20:59

Jo tak to bych si opravil asi za dvě stovky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sláva  |  12. 12. 2003 00:23

Naopak, jedná se o naprosto špičkově zpracovaný odolný mobilní telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  16. 01. 2004 21:06

Alcatel 331 jsi nikdy neměl v ruce, tak tady nemachruj, joudo! Ten joystick je špičkový. Souhlasím, na 311ce byl špatný - nevím co si představuješ pod joystickem od neoficiálního výrobce - Ten joystick je součásti klávesnice, kterou stačí vyměnit (je velmi levná). Ale jak říkám, tohle nemá v žádném případě nic společného s Alcatelem 331. Jako pseudovýrobce bych označil téměř všechny výrobce, kromě Alcatelu. A sračka je možná tvůj mobil, určitě ne 331

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIHALS  |  11. 09. 2003 16:32

Tak tu kritiku trochu rozcerime....Fcera sem tedle foun koupil me pritulkyni (drazsi nechtela) a ten gdo ho nedrzel v ruce (ten foun),tedy fsichni z vas, tak nevedi.....Sam sem mel 5 alcatelu vcetne 302 + 511 a ted 715. 331 me prekvapila VELMI hlasitym zvonenim,ktere 511ce znatelne chybelo, neumi odpocitavat znaky? Staci,gdyz po celou dobu psani je na displeji napcano, kolikatou zpravu pises...... Negdo vyzdvihoval obrazky na 3310. Ale pozor, kontrolni otazka: kolik takovy pos(l)(r)ani obrazku z nokie na nokii stoji? A poslani EMS (tedy smajliku, obrazku a melodie)....?hmm, posli obrazek z nohnije nekomu,gdo ma siemense,alc,sony,erika,panaka,samsunga........myslite,ze nokiji je u nas vic, nez fsech EMS founu dohromady?.....jo?......tak ty mas nokiji????

textovky se pisou sqele,jak bylo napcano,jdou ulozit do preddef., tagze mista na ne je haba kuk.....Vibrace? Z tech me brni ruka....treba to me prirulkyni bude vyhovovat................. Navic je malinkatej, k holcine se hodi na 100%, zvlast,gdyz studiruje a na nejaky teee 610ky nema.....Pro  mimoprazskeho  teenagera dobrej phoun....Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIHALS  |  11. 09. 2003 16:41

Este neco, NEPRESNY JOYSTICK? Co to je????? Presnejsi nema ani muj pocitac . Kam ho posles, tam jde.....Chce to nakonfigurovat ruce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  16. 01. 2004 21:00

Souhlas, joystick je výborý, stejně jako celý telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer Wolverine  |  11. 09. 2003 00:43

Tak tohle je teda dobrej oldtimer. Vždyť to vypadá jak 511 "Mustang" (podle stíhačky P-51 která byla také z hliníku),akorát že ta stará 511 byla mnohem hezčí. Já nechci aby low end měl bluetooth ,foťák a jiné vymoženosti -ale barevný displej,podpora MMS a Javy by měla být samozřejmostí . Tohle leda za 650 (sest set padesát). Vždyť je to koncepčně zastaralé a má to zas ten hrozný nepřesný joystick. A taky by mohl alcatel opustit to hrozné ovládáni one touch... Ne, tohle bych si nekoupil... A navc to působí velmi plastovým dojmem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  16. 01. 2004 20:55

Myslím, že jsi všechno napsal přesně naopak. Joystick je perfektní ( i všeobecně se dá říct, že nové Alcately mají výborný joystick, např. 535-735) Jednodušší ovládání (a tedy lepší)  prostě neexistuje. Ve skutečnost vůbec nepůsobí plastovým dojmem, navíc tak jako nové Alcately obsahuje kovové prvky, a ten plast je velmi kvalitní. Přečti si na Mobil.sk, co všechno tento mobil vydrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnyxxl  |  10. 09. 2003 20:36

Budete taky testovat Alcatel OT 735?????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  11. 09. 2003 02:19

Samozřejmě, telefon právě testujeme, recenze se objeví zhruba do týdne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl von Brno  |  10. 09. 2003 20:21

To už je jak Nokia -trochu změníme design a novej model je na světě! Král low-endů je podle mě N3510i, která je ale bohužel příšerně poruchová.  Ot331 patří spíš do  SHIT-end kategorie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kukundus maximus  |  10. 09. 2003 19:54

posrany adrenaline.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  11. 09. 2003 02:13

Souhlas  Ale nějak vydělávat musej

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  10. 09. 2003 16:09

Dnes má skoro každý nový mobil paměť na SMS, pokud ne, tak to snad ani není telefon.   Tak nechápu proč se autoři recenzí stále diví a vyzdvihují paměť jako něco extra, když to má každý. Před dvěma třemi lety ano, ale dneska...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A501  |  10. 09. 2003 14:47

Tento foun jsem viděl na nějakém letáku prodávat za asi 2800 a nějaké drobné.Mnoho čtenářů má názor že dělat recenze takového founu nemá smysl,já myslím že se mýlí,tento server může číst i řada rodičů kteří uvažují o pořízení founu svým nezdárným ratolestem(např.na vánoce).A uznejte kupovat dítku(školou povinnému) SE T610 je trochu přepych.Dále plno z nás může mít hodně známých kteří ještě provozují staré neduální (900) founy,které pomalu dosluhují,tito lidé nejsou náročnými uživateli a za tu cenu a podle příspěvků o odolnosti tohoto founu....(závěr nechť si domyslí každý sám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 09. 2003 14:29

copak za 2800 Kč toho ten telefon umí málo . Bych rád viděl, jak si za tyto penízky někdo pořídí mobil od oné třetinové firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 09. 2003 15:01

A k čemu ty funkce komu jsou? Troufám si tvrdit, že hodně přes 90 % lidí, kteří používají low-end, z něj akorát volají a (hlavně) píšou. GPRS, WAP, MMS, HSCSD, ČSSD, KSČ a jiné peetschoviny jsou jim naprosto ukradené, takže si raději koupí za 2900 Kč 3310/3330, na kterou si odkudkoli pošlou nějaké betelné logo a ještě jim u textovek počítá znaky, o klávesnici nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  10. 09. 2003 11:53

Takovyto telefon bych v dnesni dobe necekal...Vzhled odpornej (OT 311 a 511 vypadaji lepe),mrnavej cernobilej display-kdyby mel alespon velke rozmery,kdyz uz nema barvu,gumova tlacitka atd.Tohle si snad ani nikdo nekoupi,kdyz pekne a vybavene barevnaky stoji jen o trochu vice...Pri cteni recenze jsem si pripadal,jako kdybych se vratil na pocatek roku 2002.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  10. 09. 2003 13:59

souhlas.. třikrát podtržený.. nemluvě o tom, že lidé, kterým je defaultně určený, rozhodně nebrousí po webu, a když náhodou, tak rozhodně nečtou specializované weby jakým Mobilmánie bezpochyby je.

tak trochu mi přijde, že je článek chorobným plodem svých 2 rodičů - otec se jmenuje "reklamní článek" a matka "okurková sezóna"  a i kdyby tomu tak nebylo.. opravdu je potřeba psát v dnešní době takovéto recenze? nestačilo by krátké preview?

ale pokud by měl sloužit k pobavení člověku, který vlastní T610 či nějaký podobný "bourák", pak tento účel zajisté plní - pobavil jsem se.. 

l.j.d.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Policak  |  10. 09. 2003 09:57

Pokud bude cena opravdu na hranici 3.000 Kč, pak už je mnohem lepší za 3.500 Kč Siemens C55. Za 500 Kč navíc dostanete HW modem, GPRS, javu a po odbloku i komunikaci přes kabel. Za těchto okolností může tenhle Alkáč koupit opravdu jen zarytý příznivec značky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  10. 09. 2003 13:06

No asi ten Siem je lepší - ale uvaž: Když jaksi začínám s mobilem, nemám prachy (tj.KKD = každá koruna dobrá), nevím na co je HW modem, GPRS ze mne bude akorát tahat prachy (jak jsem slyšel) a stahování java aplikací mi nic neříká..... Potom může být argumentem (proti Siemům) malá hlučnost zvonění (mám ME45, dceři jsem přenechal Alc 311 a tak vím, o čem mluvím). Ovládání mají Alcy fakt snadné - Siems je skoro tak složitý jak Motorola (a ještě dovolí jen to, co má předdefinováno - to v mém starém Ericu T28 si do položky oblíbené nastavím COKOLIV, co je v nabídce f-cí mobilu) - já bych tenhle Alc nezatracoval za f-ce, ale za provedení - gumové klávesy nemám rád. Pokud má být odolný - budiž, ale kdo mi to zaručí ? No jako nový počin mi moc nepřipadá, otázkou může být kvalita joysticku - mám však zkušenost, že jak začne výrobce tlačit cenu dplů, jde dolů (a sakra rychle!) hlavně kvalita ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 09. 2003 08:47

Low end a neodpočítává znaky u textovek? Ostuda. Spoustu uživatelů to odradí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  10. 09. 2003 10:00

Asi tak... a pro "datly" bych doporučil radši Siemens MT50 - A50 - A55, protože mají skvěle implementovanou T9, na rozdíl od polofunkčního bazmeku Zi, který nepoužívá NIKDO z mých známých s Alcatelem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  10. 09. 2003 10:26

Jj, ta Zi je fakt stupidita na ntou. Mam cca dva roky A501 a vlastne jsem jeste neocenil jeji vyhody. No na tech deset sms mesicne (a z nich je pet smajlik) to snad ani nepotrebuju. Nebo ze bych ho naucil aspon oba ty smajliky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 09. 2003 11:17

U telefonu vyšší třídy bych to pochopil, manažer radši zavolá než napíše, ale u low endu, ze kterého budou uživatelé pravděpodobně mnohem víc psát než volat, je absence odpočítávání skutečně nepochopitelná. Potom se můžou divit (Philips a Sagem jakbysmet), proč má Nokia třetinu trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  10. 09. 2003 12:23

Jo, přesně. A u těch filipsů mě to zvlášť s..e, jinak se mi líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  10. 09. 2003 08:41

Co je zase todleto za kram proc tu recenzujete takovou prisernost ???? V dnesni dobe  ??? Oznacil bych to jako low low low low low end ... Mel sem Alkasrace 3xx a teda zlatej Siemens C55 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  16. 01. 2004 20:45

Myslím že Alcatel 3xx jsi neměl ve stejné době jako Siemens C55

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balvann  |  10. 09. 2003 08:19

Alcatel OT332(tusim) bude to iste ale s farebnym dysplayom s 4096 farbamy a asi o 1000korun drahsi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  10. 09. 2003 08:18

Cely clanek jsem mel pocit,ze ctu recenzi na Alcatel 311.Vzdyt je to funkcne uplne to same.Jedina zmena je vzhled a baterie....Skoro to na me pusobi jako clanek z 1.dubna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Turoň  |  10. 09. 2003 08:30

Paměť pro kontakty v seznamu a textové zprávy u Alcatelu OT 311 také nenajdete.

-mt-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balvann  |  10. 09. 2003 08:10

Tento foun je naozaj dost odolny, na webe mobil.sk ho testovali, padal z roznyx vysok, hodili ho do kybla z vodou a ine brutality, a obstal na 1 si to precitajte, vrelo odporucam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor