7
Fotogalerie

Aplikace Moje O2 slaví 10 let. Operátor ji chce využít pro ověření totožnosti na prodejně i pro nákupy zařízení

  • Mobilní aplikace Moje O2 slaví desetileté výročí
  • O2 ji v budoucnu využije pro ověření zákazníků na prodejnách
  • Aplikace má výhledově sloužit k čerpání výhod i k nákupu zařízení

Aplikace Moje O2 je na na trhu už deset let, v roce 2013 byla vyvinuta pro operační systém Android, iOS i pro dnes už neexistující platformy Mobile Web a Windows Phone. První verze aplikace měla jen velmi omezené možnosti, např. zobrazila vyúčtování nebo služby zákazníka. Aplikace se však měla stát prvním „kontaktním“ místem zákazníka pro informace o službách a pro změnu jejich nastavení. Právě to byl i jeden z důvodů velkých proměn aplikace v roce 2020.

Ke konci roku 2013 si aplikaci minimálně jednou otevřelo 104 tisíc uživatelů. v letošním roce ji v průměru využívá 70 tisíc uživatelů denně, resp. více než 670 tisíc uživatelů měsíčně. V nové verzi aplikace z roku 2020 přidalo O2 podporu tmavého režimu, kompletní nastavení služeb včetně jejich prodloužení a aktivace. Skrz aplikaci dnes může uživatele provést virtuální asistentka Eva, pro samotné přihlášení si vystačíte i s biometrickým ověřením. Aplikace je k dispozici v češtině, angličtině i v ukrajinštině.

Klepněte pro větší obrázek
První a zatím poslední podoba aplikace Moje O2. Oba screenshoty dělí 10 let

O2 hodlá svou mobilní aplikaci i nadále vyvíjet. Od letošního listopadu bude možné ověřit identitu zákazníka na prodejně nebo v call centru právě přes mobilní aplikaci Moje O2. Na prodejně už tak nebudou potřebovat znát vaše rodné číslo, ani nebudete muset předkládat občanku. Zaměstnanec prodejny pouze odešle odaz pro ověření, který uživatel na svém telefonu potvrdí. Moje O2 se má v budoucnu stát jakýmsi digitálním centrem operátora, ve kterém si uživatelé zapnou čerpání svých výhod nebo nakoupí telefony, příslušenství a další zařízení.

Nová verze aplikace Moje O2 z roku 2020:

Zdroj: O2

Určitě si přečtěte

Články odjinud