Aplikace My Air (zdarma pro Android a iOS) je zásadním komunikačním kanálem mezi Air Bank a jejími klienty – podle údajů banky má aplikaci nainstalovanou 60 % zákazníků. Banka nyní představuje novinky ve své mobilní aplikaci. Zákazníci si mohou v aplikaci otevřít spořicí nebo další běžný účet, mohou potvrzovat online karetní transakce a zcela nově mohou zažádat o přechod ze své stávající banky k Air Bank.

Změnu banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita umožňuje Air Bank na svých pobočkách už od svého startu před osmi lety. Od loňského roku mohou klienti o přechod požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví. Nyní Air Bank žádost o mobilitu přidala také do mobilního bankovnictví. Tím odpadá nutnost chodit na jakoukoli pobočku, ať už stávající nebo nové banky.
Od loňského roku je možné založit účet v Air Bank přímo v mobilní aplikaci. Podle banky k ní tímto způsobem přichází každý třetí klient. Běžných účtů lze mít u Air Bank až deset. Od ledna letošního roku jde v mobilní aplikaci My Air potvrzovat také platby kartou na internetu. Air Bank tím reagovala na nové povinnosti vyplývající z evropské směrnice PSD2.