Aplikaci My Air používá přes půl milionu lidí. Air Bank přidává nové funkce

Aplikaci My Air používá přes půl milionu lidí. Air Bank přidává nové funkce

Aplikace My Air (zdarma pro Android a iOS) je zásadním komunikačním kanálem mezi Air Bank a jejími klienty – podle údajů banky má aplikaci nainstalovanou 60 % zákazníků. Banka nyní představuje novinky ve své mobilní aplikaci. Zákazníci si mohou v aplikaci otevřít spořicí nebo další běžný účet, mohou potvrzovat online karetní transakce a zcela nově mohou zažádat o přechod ze své stávající banky k Air Bank.

Klepněte pro větší obrázek

Změnu banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita umožňuje Air Bank na svých pobočkách už od svého startu před osmi lety. Od loňského roku mohou klienti o přechod požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví. Nyní Air Bank žádost o mobilitu přidala také do mobilního bankovnictví. Tím odpadá nutnost chodit na jakoukoli pobočku, ať už stávající nebo nové banky.

Od loňského roku je možné založit účet v Air Bank přímo v mobilní aplikaci. Podle banky k ní tímto způsobem přichází každý třetí klient. Běžných účtů lze mít u Air Bank až deset. Od ledna letošního roku jde v mobilní aplikaci My Air potvrzovat také platby kartou na internetu. Air Bank tím reagovala na nové povinnosti vyplývající z evropské směrnice PSD2.

Určitě si přečtěte

Články odjinud