Apple má novou reklamu. Učí pracovat s tlačítkem foťáku na iPhonu a Prahu vyměnil za jiné české město

Apple má novou reklamu. Učí pracovat s tlačítkem foťáku na iPhonu a Prahu vyměnil za jiné české město

Apple vydal na svém YouTube kanálu novou reklamu zaměřenou na propagaci funkce Camera Control, která je dostupná prostřednictvím nového tlačítka na všech modelech aktuální generace iPhonu 16 a 16 Pro. Jak už bývá u Applu příjemnou tradicí, část reklamního spotu se opět natáčela v České republice.

Zatímco v minulosti Apple často volil pro natáčení svých reklam Prahu, tentokrát se štáb přesunul do severočeského Ústí nad Labem. V sedmé sekundě spotu sedí blíže neurčená osoba v autobusu projíždějícím po mostě Dr. E. Beneše a fotí protijedoucí auto převážející na střeše plastiku stegosaura. V pozadí je vidět typické ústecké panorama s tamním hlavním železničním nádražím. V Ústí je natočena i úvodní scéna s bílým pudlem, jedná se o dům v ulici Národního odboje v bezprostřední blízkosti mostu Dr. E. Beneše.

Není to poprvé, co Apple zvolil Českou republiku jako lokaci pro své reklamní spoty. V minulosti se v reklamách nejčastěji objevovala Praha, vidět byl ale třeba i Průhonický zámek nebo Prachovské skály. Nejnovější volba Ústí nad Labem ukazuje, že i industriální architektura může posloužit jako atraktivní kulisa pro propagaci nejnovějších technologií.

Klepněte pro větší obrázek
Přibližně v tomto místě se natáčela reklama Applu

Reklama slouží k lepšímu seznámení publika s novým multifunkčním tlačítkem Camera Control pro ovládání fotoaparátu, kterým lze v tuto chvíli vyfotit snímek, zoomovat, nastavit expozici nebo hloubku rozostření. V budoucnu by s některým softwarovým updatem mělo dostat i očekávanou funkci zaostření při namáčknutí.

Určitě si přečtěte

Články odjinud