Není to poprvé a zřejmě ani naposled, co Apple použil malebné kulisy našeho hlavního města pro natáčení reklamy. Ta se tentokrát točí okolo bezpečnosti iPhonů a nové funkce App Tracking Transparency, která byla uvedena s iOS 14.5.
Spot má poukázat na množství informací, které o uživateli sbírat různé aplikace. V reklamě tyto „nohsledy“ zosobňují postavy baristy, taxikáře, bankovní pracovnice a dalších. Na konci dne má okolo sebe hlavní postava, chlápek jménem Felix, celý dav lidí, kteří o něm vědí první poslední. V telefonu si ovšem může sledování aplikacemi zakázat a rázem všichni okolo mizí...
Filmaři si tentokrát vybrali samotné centrum města. Filmový záběr z výšky pochází z vyprázdněné Národní třídy poblíž Nové scény Národního divadla. Další exteriérová scéna vznikala v Rybné ulici před hotelem Astoria, ke kterému se dav dostává průchodem přes obchodní dům Kotva.
V minulosti Apple už Prahu pro natáčení reklamních spotů využil hned několikrát. Natáčely se tu spoty na iPhone XR, Apple Watch Series 5 nebo dojemná vánoční reklama s AirPods.