Apple si z výnosů reklam v iOS bere 36 procent. Samsung dostal od Googlu 8 miliard dolarů za loajalitu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

14. 11. 2023 16:24

Je to celé na palici. Stejně každý vyhledává přes Google. Ať tam teda dají volbu, zda-li chci jako výchozí vyhledávač Google a basta. Těžko by se našel dobrodruh, co by zkoušel něco jiného. Stejně tak není třeba cpát peníze Samsungu. Pokud by do svých zařízení nedal Play store a snažil se ho nahradit svým obchodem, tak stejně ostrouhá a zákazník půjde jinak. Google by mohl značně ušetřit a zároveň si zachovat tvář, protože jeho produkty by si zvolili výrobci i lidé stejně sami, aniž by k tomu museli být upláceni. Bohužel peníze nesmrdí nikomu a tak i když jde o kupčení s osobními daty, nezná se hranic. Nakonec nic jako soukromí v on-line prostoru stejně neexistuje. Proto souhlasím, celé je to pokrytecké až hanba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 11. 2023 16:20

Apple navenek bojuje za soukromí uživatelů a proti jejich sledování. Ze všech zisků z reklam a vyhledávání v iOS ale dostává 36% podíl.Chrouste, to "ale" je tam nějak navíc, ne? Ty bys to dělal zdarma, že? "Na, tady máte platformu, poskytneme vám reklamní prostor a nechceme za to ani halíř".Levičácky mindset par excellence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor