Podle agentury Canalys se ve druhém čtvrtletí v oblasti chytrých hodinek nejvíce dařilo Samsungu. Meziroční růst jihokorejců činí 58 procent, za což značka vděčí hodinkám Galaxy Watch4, které přišly jako první na trh se systémem Wear OS 3. Apple se svými Apple Watch trhu i nadále dominuje „o parník“, meziročně však dodávky na trh vzrostly jen o 6 procent.
Apple na trh od dubna do černa dodal 8,4 milionů chytrých hodinek, loni touto dobou to bylo „jen“ 7,9 milionů. Samsung si meziročně polepšil o jeden milion na 2,8 milionů dodaných hodinek. Rozdíl mezi prvním a druhým místem se tak ztenčil z 24,1 na 17,5 procent. Samsungu se navíc podařilo na globální úrovni přeskočit i Huawei. Ten uplynulé čtvrtletí zakončil s prodejem 2,6 milionů chytrých hodinek a se 14% meziročním růstem.

Druhé čtvrtletí ve světě chytrých hodinek. Apple dominuje, ostatní jsou daleko za ním. Samsung však začíná (velmi pomalu) stahovat náskok
Poměrně překvapivě vypadá čtvrtá pozice, na které se usadila indická firma Noise, která je v Evropě prakticky neznámou záležitostí. Až za ní se umístil Garmin s 5,5% podílem na trhu, resp. s 1,7 miliony dodaných kusů hodinek. Ještě před rokem se mohl Garmin pochlubit marketsharem 7,6 procent. I nadále se však ukazuje rozdrobenost trhu s chytrými hodinkami, protože ostatní značky spadají do „koláče“ se 14,3 miliony dodaných kusů. Jenže jednotliví výrobci už mají podíl jen v řádu jednotek či rovnou zlomků procent.
V nadcházejícím čtvrtletí se očekává souboj nově oznámených Apple Watch s hodinkami Samsung Galaxy Watch5. K těm by se měly brzy přidat i hodinky Pixel Watch, kterou budou držet pomyslnou standartu hodinek s Wear OS.
Nedávno oznámené Apple Watch Ultra:
Zdroj: Canalys