Je vidět, že Apple vůbec nerozumí svým zákazníkům když nechce levný iPhone!Nedávno mobilní operátoři zveřejnili statistiku přihlášených iPhonů v síti. 70% bazar a z druhé ruky, 20% nové, ale 4 roky staré iPhony a pouze 10% byli nové aktuální iPhony. Takže za levné iPhony by jablíčkáři Applu trhali ruce! Teď bylo cosi ve slevě na Alze od Applu a už tam čekali 2 dny předem jenom aby ušetřili pár stokorun! To samé na Chodově fronta přes dvě patra na jakousi přiblblou slevu! Jablíčkáři jsou socky s ajfounama z bazaru a na slevu čekají 3 dny v 5ti kilometrové frontě!
Problém je v nepoužitelném OS. Ten ani cena nezmění...
Musím říct, že někdo takový, jako je pan Čert, tady už delší dobu chyběl. Budu chodit častěji, protože nic nepobaví víc, než hloupost a omezenost jiných. Snad bude hýřit aktivitou a ve svém úsilí nepoleví.
Souhlasím. Dokonce je veřejným tajemstvím, že si myslel o protihlukových špuntech do uší, že se používají jako čípky. Po hodině pořád nadával, že nefungují a ruší ho hluk. Vzal si další dva. APPLE LIFE.
Jak můžeme dlouhodobě vidět např. u skomírajících herních konzolí (které jsou levné a dokonce se oproti předchozím verzím zlepšují a i když počet lidí/hráčů konstantně přibývá, tak počet konzolových hráčů konstantně ubývá), tak problém ani tak nebude ve vyšší ceně oproti konkurenci, ale spíše v nestandartním a uzavřeném systému/zařízení (bez konkurenčních výrobců) s uměle naplánovaným zastaráváním (i z hlediska kompatibility). Myslím, že firmy typu Apple/Sony se nepřizpůsobí jasnému trendu protože by popřeli svoji DNA a jsou odsouzeny k zániku
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 4. 2024 09:51
A ten trend je tedy presne jaky? Ja jen, abych zavcal stihl prodat telefon 😃
konzole jsou odsouzeny k zaniku od sameho zacatku bez ohledu na uzavrenost a otevrenost systemu, je to podobny jak trh s tablety. proste ty zarizeni nahradi jiny modernejsi zarizeni. apple je byl a bude uspesny, protoze ios je jedina alternativa k androidu. nechces android nemas na vyber. cely mobilni trh je postaveny na dvou operacnich systemech. prostor pro kreativitu a inovace 0. ale china a samsung se neboji experimentu. apple jen vyckava a sazi na jistotu protoze akcie....
Vlastne vse je zbytecne, ve finale i zivot, protoze prece konci smrti, ze? 😃 😃
Když necheš Android, tak si kup 4x dražší Apple...To dává logiku.
Skomírající konzole - takže pro klasické pařany je pořád klasické PC ideální ?
Ale toto se děje prodejem repasovaných nebo přímo bazarových telefonů. Kdo nemá na Apple 15 Pro Max za nejméně 35 tisíc Kč, tak si může koupit od spolehlivých bazarových prodejců stále ještě plně podporovaný iPhone SE 2020 za 3000 Kč a mít tak Apple ekosystem za dostupnou cenu.
A ten spolehlivy bazarovy prodejce ma co spolecne s Applem? Neni financne vyhodnejsi pro Apple prodat primo nez nechat preprodavat prekupniky?
apple vi moc dobre, co je pro nej nejvyhodnejsi, "zakaznikum to pekne osolit hezky od startu". problem je pro apple china, kde ztraci a agresivni cinske firmy jako xiaomi a huawei jsou cimdal agresivnejsi, aby zvitezil apple na pokrivenem cinskem trhu, tak by musel prijit s necim novym, coz se nekolik let v podstate nedeje. samsung je prvni asi opravnene. nabizi zakaznikum pestre portfolio, muzou si koupit telefon za 3000, ale i mobil za 50000. vybere si kazdy, navic do novych prodeju davaji ruzne akce a keshbacky, prodlouzila se podpora, zarizeni uz maji delsi garantovanou podporu, dal samsung nabizi i skladaci mobily. s cim prisel apple za posledni roky s brylemi, ktere skoncili fiaskem. takze propad je vicemene ocekavany a zaslouzeny.
Ja tedy jako jablecna ovce netusim, s cim by musela prijit konkurence, abych se vzdal jabka. A to nejenom kvuli tomu HW, jak si zde nekteri mysli, ze mame predrazene kramy pro machrovani pred dorostenkami v hospode, ale spise zejmena kvuli tomu SW (coz prave tihle nedovedou pochopit a rozlisit).
apple nedela dobry software, bezne vypousti updaty s chybami a nedodelky, kazdou novou verzi opravuji stare chyby, ted jsem se dival na youtube a stary ios 12 vs ios 17 na iphonu xs a rychlostne tam zadne viditelne zlepseni neni a nebylo. ale vemte si konkurencni samsung jak moc se zlepsil system z androidu 10 na 14. je to obrovsky rozdil. ne jen v rychlosti ale i ve funkcich. vetsina jablickaru nemela v ruce moderni android. kupte si konkurencni telefon treba samsung s24, pixel 8. to jsou uplne srovnatelne telefony, ale co mi nabizi navic? svobodu, ze si mohu instalovat a delat co chci a ios softwarove to je cista otrocina.
Paradoxni je, ze o svobode mluvi ten, kdo ma operacni system zadarmo a je fakticky vzato pouze zbozim. Protoze zakaznikem je ten, kdo plati realne penize, coz v tomto pripade uzivatel OS neni. A za co asi ti opravdovi klienti plati, ze? Za svobodu tech neotroku? 😃 😃
Pokud tohle neni blabol ovce, tak uz nic 😀 Certe, cim vice prispevku pises, tim vic je zrejme, ze jsi zcela mimo. O jakem operacnim systemu zadarmo mluvis? Android si musis koupit s telefonem za realne penize stejne jako ios. Pixel mi opravdiu nikdo nedal zdarma nebo za virtualni penize. Je zabavne, jak svazana ovce mluvi o otroctvi jinych, bee.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 4. 2024 15:02
Ale vzdyt v poradku, mysli si co chces (mas-li teda vubec cim...).
Klasika, dostal tě argumenty a už útočíš. Sebereflexe 0. Zloba při oprávněném hanění iShitu 100%. Typický majitel jablečného mozku respektive kaše.😀
Jak tady iOvce bečí 😀 To zahřeje u srdíčka 😀
Kde? Ja tu vidim hlavne typicke knuceni Apple hejtru.Apple takovy marginalni propad nezajima a uzivatele uz vubec ne 😀
Kde? Ty máš fakt problém s psaným textem, že? Podívej se na ty desítky mínusů nebo co tu píšou další 😁) Uživatele by mělo hlavně zajímat, proč mají průměrné telefony které se nadále zhoršují ale chápu, že zaslepené iOvce to nezajímá. A věř, že tento propad zajímá i Apple a není z toho spoko😉Tohle si může fakt namlouvat jen ovčí mozek😉
Dekuji ze jsi mi potvrdil co jsem napsal vyse 😀
A ty jsi zase pozvrdil jeho řeči o ovčím mozku 😀
Fakt? Tak to mas asi docela hustej psychickej problem, kdyz te takhle rajcujou emoce spojeny se spotrebni elektronikou.
Ja myslim, ze netreba odsuzovat tyto slabsi jedince. Osobne vnimam velmi pozitivne, ze tito lide si sve emoce "vybiji" napriklad touto formou. Mnohem lepsi, nez aby to odnaseli jejich blizci ci okoli.Na druhou stranu je ale treba rict, ze ac proti samotne inkluzi nic nemam, tak by bylo vhodne, aby odborny asistent byl pritomen i tehdy, kdyz ma klient pristup na internet...
Rozumím této premise avšak si myslím, že na tom nejsou majitelé iPhonu tak špatně. Zatím. Není důvod abys na ně byl tak zlý, nemyslíš?
Pokud Apple nabídne nový iPhone třeba za 7000, přijde o prémiovost, ale já si ho pro srandu koupím. Tím ho fakt nevytrhnu, a nevím, jestli je na tom fakt tak blbě, aby takhle musel přemýšlet. Nejspíš není, ale na číslech, na která byl zvyklý, taky ne. Takže včil mudruj - vyprodukoval laciný plasťák, anebo vytrvat, jestli se situace zlepší? Museli by přijít s něčím převratným, a ne jen stokrát stejným produktem. Od IP13 se niuc nezměnilo, takže lidi jen neochotně upgradují, obzvlášť když je nic netlačí. USB-C je jen slabá motivace, osobně se mi víc líbí Lightning konektor.
Jednou už se o to pokoušeli(iphone 5C) a jak to dopadlo. Stačí, že vůbec vydávají něco jako model SE, ještě větší bída už by smysl neměla. Celá nabídka se jen tříští a spíš by měli zamakat na modelech co mají v nabídce a nenabízet takovou nuznost jako iphone 15 v roce 2024, alespoň ne za tu cenu. Stávající zákazníci šmudlají roky staré modely a Číňan jde ke konkurenci, výsledkem jsou taková čísla. Možná z jejich strategie maximálních marží, při minimu změn budou muset brzo slevit.
Vždy mě baví, jak se majitel iPhonu prozradí první větou Taky jsem býval takový ale pochopil jsem, že Android je bohužel fakt lepší.Samsung, kterého považuji taky za stagnujícího uvedl např. velmi odolný a antireflexivní displej. Ohýbací telefony. 100 a 200 Mpx senzory. DEX - není dokonalý, sere na něj ale pořád o hodně lepší než co umí iPhone.Ostatní výrobci Androidu, jen tak z patra. je toho x krát více.Matný displej na mobilu i tabletu od TCL (vyměnil jsem za iPod a 100% spoko)teleobjektiv s proměnným ohnisekproměnná clonaultrazvuková čtečkagimbal stabilizaceopravdu rychlé nabíjení po kabeluopravdu rychlé nabíjení bezdrátovéAI do telefonutermokamerainfrakameraprostě kvalitní foto sestavu na kterou se iPhone nechytá. Nejen dle testů odborníku ale i dle slepých testů.
😀😀😀😀😀
Tak už víme, která bije. Uživatel TCL čínské jebky, který kritizuje vše od Apple. Když tu přestaneš psát srajdy, možná se ti slozime na iPhone 😀
Teď si mi to fakt nandal Dědečku. Děkuji, mám IP14P a jsme s nim nespokojen, další ani zdarma. Ta čínska jebka, má lepší displej než JAKÝKOLI iPad. Ano Apple dělá takové shity se 60hz displejem, že i čínska jebka za 5-6k je lepší, hustý co?
5C byl kde co, jen ne levný
Když se iPhone 5C vezme jako levný iPhone, jeho alternativa je teď právě SE. Jestli si pamatuju správně, i cenově od sebe nebyly až tak daleko. Tenhle článek mluví o iPhonu za $250. To je mnohem nižší cenová kategorie. A možná by to fakt pomohlo, kdo ví.Mimochodem lidi drží iPhone dlouho, protože prostě dlouho funguje.
Podle mě je SE spíš totální trapas, který dělá ostudu značce. Má to rámečky kolem displeje jak parte. I ty totální lowendy s Androidem pod dva tisíce vypadají líp. Ono to asi funguje, je to Apple, ale prostě nechceš aby teď koupený produkt vypadal jako deset let starý mobil.
Podle mne by to byla cesta do pekel. Snížilo by to cenu second hand trhu na který spoléhají ti, kteří musí mít novinky (jejich ztráta není taková, když značnou část ceny nového přístroje pokryjí prodejem starého) a v případě omezení výkonu by to znamenalo omezení pro aplikace, nebyla by jistota, že budou fungovat na všech modelech.Myslím, že aktuální politika je z hlediska výnosů nejlepší.Já Apple nepoužívám, nevyhovuje mi víc věcí a cena je ta nejmenší překážka.
No já nevím, podle mýho mnoho lidem vůbec nezáleží na tom, za kolik pak ten telefon prodají. Je to jistě výhoda navíc, ale nic jinýho v tom nevidim. Možná, že tady na Mobilmánii to lidi rádi zmiňují, ale tohle přece jen není vzorek bězných uživatelů. Omezení výkonu pro aplikace beru, ale je to Apple. Rozhodně je v jejich silách tohle pořešit. Mimochodem stejně tak Apple nepoužívám z různých důvodů.
Lidé v mém okolí s tím poměrně dost počítali. Důvody pro koupi iPhone byly následující:1) status2) zvyk, ekosystém. Jsem zvyklý a nebudu si zvykat na něco jiného. Mám mobil Apple, hodinky Apple, notebook Apple, vše funguje dohromady3) roční nákladya) chci stále nové modely - při koupi nového počítám s tím, že starý prodám s menší ztrátou než u Androidub) netrvám na nových modelech - starý model budu mít, dokud bude stačit, což u Androidích modelů je obvykle horko-těžko po dobu záruky (2 roky), u Apple 3-5 let. Pracoval jsem na IT oddělení velké firmy a interval obnovy Samsungů by 2 roky, interval obnovy Apple oněch 3-5 let (nejčastěji kolem 4 let). I když přístroj jako takový byl dražší, než Samsungy třídy S, náklady přepočtené na rok byly nakonec nižší4) "garance funkčnosti" - pokud si koupím iPhone, mám jistotu, že aplikace určená pro iPhone na něm bude fungovat a to alespoň těch 3-5 let po koupi nového telefonu. A je jedno, jaký model si koupím.Uvedením levného iPhone by došlo ke zboření většiny důvodů, proč si je lidi kupují. To je lepší vykupovat od lidí starší modely a repasovat je. Zvýší odbyt nových modelů (dá slevu na nákup nového při odevzdálení starého) a ještě získá body za ekologické chování.
Jakoze by existoval clovek, co chce (a trva) na novem modelu a zaroven to kupuje proto, ze realizuje mensi ztratu, nez u Androidu?Tak jako vtip to je dobre.Ja si kuprikladu kupuji vzdy nejnovejsi/nejvyssi model z uplne jinych duvodu. A co vim, tak nase spolecne okoli take 😃
Zajimave, par let zpatky byla mantra jablecniku, ze cenu neresi, za premiovost si radi priplati atd. Dnes se kazdy chlubi, ze pak proda do bazaru a ma mensi rocni naklady. Ale jeste zadneho majitele bazaroveho iPhonu jsem nevidel psat, ze je vyhoda bazaru, protoze si svuj mobil koupil levneji nez novy 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 4. 2024 08:31
A jen pro zajimavost, kolik majiteli jablek znas a kolik z nich ma koupeny pouzity telefon?
U nás v práci poměrně dost lidí, ale tam to bylo způsobené tím, že odkupovali bývalé služební po těch 4 letech.
Takze same novinky a nechavali si je, ze? 😃
Clovece, i tady je spousta jablecniku, kteri se chlubi, ze iPhone prodaji do bazaru s minimlni ztratou. A ne, nemusim znat matjitele bazaroveho telefonu osobne. S prately se nebavime o tom, jestli koupil telefon v bazaru nebo od nejakeho Lojzy z Aukru.Prozradim ti jedno velike tajemstvi, zadny bazar neodkupuje iPhony proto, ze je velkym fanouskem Applu. Ale jenom proto, ze se najde spousta lidi, ktere ty stare telefony kupuji. A nejsou to jenom novinky. Chces rict, ze lide prodavaji sve iPhony po par mesicich? Vzdyt se nekdy podivej na nabidku bazaru nebo na inzeraty.
No ja treba take mezirocne menim telefony, ale ze bych ho prodaval do bazaru? To mi nejak nedava smysl z logiky veci. Bazar potrebuje logicky vydelat, tak proc ho prokrmovat? Zejmena u veci, ktera doslova "uleti sama"...
No to je hezky, ze neprodavas do bazaru. Ja taky ne, muj telefon putuje dal nekomu v rodine. Ale snad nebudeme polemizovat o tom, ze spousta lidi prodava a dalsi spousta kupuje iphony v bazarech, to je proste fakt. Sam pises, ze bazar potrebuje logicky vydelavat, tudiz to nemuze byt zanedbatelna skupina jablecniku, ktera svym nakupem drzi pri zivote bazarovy biznis. Nebo ne? Na tom nezmeni nic, jestli to delame my, nebo kolik takovych lidi zname osobne v nasi bubline.
Ano, vlastne ono jakakoliv debata se da takovou ci podobnou relativizaci velmi jednoduse shodit...
To, ze spousta jablecniku nakupuje po bazarech, protoze nemaji penize na novy telefon, je holy fakt, zadna relativizace. Dukazem je samotna existence rozsahleho jablecneho bazaroveho biznisu. Bazarum se to proste musi vyplatit, kdyz to delaji. Jenom z dobre duse nepodnikaji.
Tak urcite, vono bazary prodavaji jen jablecne telefony 😃 To je jako bazary, ty taky prodavaji pouze jednu znacku aut a jina ne, ze? 😃 😃
Ono je dost paradoxní, že iPhone je pro mnohé majitele jablka status "nejsem socka" ale kupují bazarovky ve velkém a ti co koupí nový, se třepou aby neklesla cena bazarovek a měli za rok na nový. Nepochopíš. My normální se tomu smějeme protože je to spíše cejch "trouba co si musí sobě dokázat hodnotu přes telefon". Navíc to ocení jen sociální bublina jablečných mozků. Připomíná mi to, když si někdo koupí BMW 5 a má 4 pneu, každé jiné. Z toho touha něco si dokázat úplně čiší. A taky " jsem socka ale nechci tak vypadat". Také mě baví, že třeba v USA má iPhone skoro každé DĚCKO, dospělí kupují něco jiného. Ale děti to tam mají jako status. No a u nás i dospělí. 😀😀
Vzhledem k délce současné podpory Google (u Pixelů) a Samsungu to již není moc validní argument. Také neznám moc aplikací, které by dále fungovaly, ale ukončily po pár letech podporu vlajkovým lodím od Samsungu nebo Google.
Dlouho jsem tady nečetl příspěvek, který by byl napsaný slušně a věcně a přitom to byl takový nesmysl 😀 Zejména to pod bodem 3 je naprosto jasná dojmologie v bodu a) i v bodu b) a vůbec to neodpovídá ani dostupným datům, jak se chovají spotřebitelé ani nějaké elementární logice. Člověk, co si koupí telefon za 30k - 40k chce logicky to nejlepší na trhu, jinak by si koupil něco za 15-20 (základní iPhone předchozí generace, SE, Mini...) a tento člověk se pak logicky nesmíří s tím, že bude nosit 5 let stejný telefon v kapse. Nehledě na to, že vzhledem ke tragičnosti baterky se žádný iPhone bez výměny baterie plnohodnotně používat nedá.
"Snížilo by to cenu second hand trhu na který spoléhají ti, kteří musí mít novinky"Svata prostoto. Opravdu ma jit Applu o cenu second hand trhu? Nebo o vlastni zisk?
Na světě jsou miliardy lidí, kteří produkty Apple nepoužívají, a to by se bez cenově dostupnější varianty iPhonu nemuselo nikdy změnit.------------------------------------------------------------------------------------Vysraný neprodá a ztratí .Dobře mu tak .Nenažranec .
"levný" iPhone je nesmysl, iPhone vždycky stál a padal na flexu "já na to mám"
Lenže s týmto argumentom tu (v našich končinách) operujú idioti. V USA ktoré je baštou iPhonu si ho môže dovoliť študent z vreckového... U nás si ten telefón môže dovoliť hocikto kto pracuje. To, že je to „prémiový“ produkt si myslia niektorí ľudia ale prémiový produkt je niečo čo si nemôže dovoliť každý prípadne je v obmedzenom množstve. iPhone nikdy nesplňoval atribút prémiového produktu. Celkovo u telefónov sa dalo hovoriť o prémiových produktoch asi len pri značke Vertu. Ten rozhodne nemal každý druhý človek.
Ano, máš pravdu. Znám majitelé iPhonu, kteří ho nechtějí ale mají bo status.Třeba 3 kamarádi architekti ho mají protože se to - cituji: "očekává" Mají taky macbook. 3 z 3 nechtějí iPhone, 2 z 3 nechtějí Macbook.. a takhle si tu žijeme.
Já znám pár vlastníků Androidů. Nechce je nikdo, všichni jsou nespokojení. Jen nechtějí dávat peníze za iPhone. Znám spousty bývalých Androiďáků a všichni bez výjimky “Android už jen přes mojí mrtvolu…”.
Medzi akými sociálnymi prípadmi sa to pohybuješ? Ešte som nezažil že by sa niekto okolo mňa vydržal sťažovať na telefón dlhšie než pár dní. Kto je nespokojný, kúpi si nový a je spoko. Telefón nie je byt ani auto, je to za pár korún a je doručený za 1-2 dni, tak načo sa trápiť?
Legrační klobásko jak se ti pořád ale opravdu pořád dokola pletou slova.Já znám pár vlastníků iPhonů. Nechce je nikdo, všichni jsou nespokojení. Jen nechtějí dávat peníze za nový mobil. Znám spousty bývalých Apllařů a všichni bez výjimky “Apple už jen přes mojí mrtvolu…”.Rád jsem ti jako kolega - majitel iShitu pomohl. Neděkuj.
S tím nesouhlasím. Prémiová může být i šunka, kterou si také může koupit každý. Zkrátka za prémiové se může brát to, co je svého druhu nejdražší (samozřejmě to musí nabízet adekvátní vlastnosti). I když si zmíněnou šunku nebo iPhone může koupit kdokoliv "pracující", tak dnes jsou (pro některé obyvatele) tak vysoké náklady na žití , že zbytný výdaj za telefon raději sníží výměnou za jiný produkt podobných užitných vlastnosti, ale nižší cenou. Záleží jak který uživatel má nastavený priority.
Zajimave, v ocich jablecniku je iPhone jednak premiovy nejdrazsi produkt, a druhak ma nejnizsi rocni naklady, protoze prodas stary do bazaru. Je jde docela proti sobe. Neco, co se prodava v objemech nekolika desitek milionu kusu rocne, nemuze byt premiove, nybrz tuctove.Kdyby nejdrazsi sunka byla nejprodavanejsi a jeste ke vsemu rocni naklady na drahou sunku by byly mensi (protoze by ti treba stacil tenci platek), ta premiovost by byla pryc. Pokud by Ferrari mel kazdy Pepa z vesnice, neslo by o zadnou premiovku, ale o tuctovku. Proc si myslis, ze v pripade iphonu je to jinak?
Ja neviem co tu stale vsetci mate s tou premiou. Ja som si kupil jablko 15Pro Max pre jeho funkcie a pre to, ze je akoby presne stavany na moje potreby. Ale kedze ho pouzivam v narocnych podmienkach tak ho mam v takom puzdre ze iba ten kto sa vyzna zisti ze je to Iphone. A je mi to jedno. Telefon nemam na to aby som sa niekde prezentoval. Telefon mam ako pracovny nastroj. Pred rokom mi stacila Motorola G??, ale moje naroky sa zmenili tak sa zmenil aj nastroj na ich splnenie. Tieto kecy okolo to mate vsetci fakt taky prazdny zivot?
Tak proc reagujes na mne? O premiovosti rikaji tupi majitele iPhonu v tomhle vlaknu. Proto je to na smich. Nikdo nerika, ze si nemas kupovat iPhone, protoze neni premiovy.
Fakt? A kdo jmenovite tady rikal o tom, ze iPhone je premiovy? 😃 😃
Jsi guma nebo co? Sám si na něj reagoval:-O Jinak stačí číst diskuze, tak jede mantra o prémiovosti pořád😉
To možná před 10 lety 😀
Fakt? Zrejme mam jinou socialni bublinu, protoze telefonem "za ctyricet" fakt toho v me bubline nikdo moc nenaflexi. To tak mozna nekde na kase v Tesco, pred ostatnima prodavacema (pokud se mu povede skryt, ze to ma na splatky). A z takoveho duvodu si ani telefon nikdo nekupuje, vetsinou si to kupujeme proto, ze to spolehlive funguje a da se na to docela spolehnout.
K čemu je podíl, když je z něj nula nula nic a plácají se tam ztrátové Androidy? 😀😀
Dle plusek je to jen tvé zbožné přání. Tak šup, vem do ruky sotva průměrný iShit a jdi na TIKTOK😉
Není nad to hádat se sám se sebou 😀 Ty musíš mít v hlavě fakt totální bahno.
Jasně, však mám iPhone, co bys čekal? 😀
Nabízet prémiový produkt je v pořádku. Problémem Apple je do očí bijící snaha co nejvíce svoje zákazníky odrbat. A to si nechává líbit čím dál méně lidí.
Opravdu? Zakladna iPhonu treba v me socialni bubline tedy spise roste...
Dulezite je to " v me socialni bubline", ze jo. Relevantnejsi asi bude v globalnim meritku, nez-li v jedne z milionu bublin.
No ja myslim, ze Apple zajimaji predevsim ti, co jim nechavaji sve penize za spoustu sluzeb. A ne ti, co "sockari" na 5GB iCloudu zdarma a pri nejblizsi prilezitosti premysli o Androidu :P 😃
Mal som 2TB u Googlu a teraz ich mam u Applu. Pretoze ich vyuzivam. Tak do akej skupiny patrim?
Tech, co umi vyuzivat sve zarizeni :P
Blbců ale bude vždycky dost.
Žádný takový. Už teď je tak levný, že si ho může pořídit každý. Exkluzivita je pryč :(
On bol iphone niekedy exkluzívny?
iPhone je exkluzivní z podstaty věci - žádný jiný výrobce nenabízí telefon s vlastním SoC, OS, službami a ekosystémem.Jinak článek je napsaný v duchu "přání otcem myšlenky" a míchají se jablka s hruškama ve smyslu "cena" vs. "plnotučný AAA produkt" (příklad s Macbook Air M1). Nový iPhone s cenou méně než 10K CZK (v ČR) prostě nikdy nebude z mnoha důvodů. K této cenové hladině se maximálně přiblíží výběhový SE model v nějaké akci.Dokud bude Apple prodávat aspoň 50-60M iPhonů za kvartál, tak nemá problém. Jde o x-tou senzaci, resp. smokescreen, který produkují novináři.
A co takový google a jeho Pixel? 😀
Ten bohužel nemá ani vlastní chip. A ne, Tensor přejmenovaný z Exynosu opravdu není na míru ušitý čip.
jj i Máňa z prasečáku to říkala 😀
APPLE ho má tak vlastní, že si ho ani neumí vyrobit 😀 SUPER že má vlastní návrh (to do jisté míry i Pixel) ale k čemu to je, když skoro NEMÁ RAM, aplikace NENAŽRANÉ více jak Android, multitasking prakticky neexistuje. Hnusný jak vesnice v africe, výřez jak z roku 2017 nebo ještě hnusnější ostrov, baterie od nekvalitních výrobců, už roky fotí kde jaký číňan lépe, obnovovací frekvence jak za Karla 4 a každá druha řada se v kapse ohne...to asi aby měl ohýbací mobil, když ho ještě neumí vyrobit 😃😃😃😃😃😃 COŽE antireflexní dispej, opravdový zoom, gimbal stabilizace, matný displej...nic? neumí? Joooo ale má vlastná čip. Zoufalost Jablečných mozků dosahuje vrcholu 😀😀
Pixel má sám svých problémů dost. Ale jinak je iPhonu nejblíže. Ale 1:1 to není.
Tak díky bohu pro Android to 1:1 není 😃 A ty problémy jsou například jaké? Letošní Pixely 9 budou trefa do černého. To už i zarytým jabkařům musí cukat v koutku.
V čem prosím? V tom množství problémů? To je totiž jediná jistota Pixelu. A nebo v tom, že po vzoru Applu udělají telefon s plochými boky? Jen do toho konceptu moc nezapadá ten extrémně špatný design fotomodulu B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 4. 2024 07:53
Plochá boky byly dříve na androidu, takže Apple je kopírka jak cyp. SMŮLA. Drahá a průměrná kopírka, smutné a trapnéjako celý iSHIT
Copak, zase lžeš? První byl pokud vím iPhone 4. Pak se k tomu Apple po dlouhých letech vrátil a hned to musel mít každý. Holt na trhu byla a je pouze jedna značka, která udává směr.
Hledej dál šmudlo 🙂 Udává směr? V čem? Ve výhřezu který už nikdo jiný nemá? Bo je k zblití? V hnusném širokém "průstřelu" který měl dříve Číňan? Takže Apple je na tom tak špatně, že kopíruje ČÍNU.😀😀 Chápeš to? ČÍNU!Odemykání obličejem? Otisk prstu? Neee tady taky nebyl Apple první, jen kopíroval. Teleobjektiv? ZASE NIC. Uff tak co maj kopírovat? MÁLO ram, že neumí pořádný multitasking? Displej s obnovovací frekvenci jaka zadob Karla IV? Nebo snad Zvětšení počtu pixelů nad 12? COŽE?! ZASE APPLE KOPÍROVAL😀😀😀
Jen hloupý píše o problémech jiných a sám vlastní značku PLNOU PROBLÉMU😀Od opakovaného ohýbání v kapse, přes selhávající displeje až po opakované pokažení kalkulačky nebo budíku, nekvalitní baterie, jen takový rychlý výčet z místa. Není zde dost místa abych vypsal vše. a to se bavíme o výrobci který má jen pár modelů a vše pod dohledem. APPLE LIFE😀
Prej exluzivní 😀😀 Na dětech, trubkách a lidech jako jsi ty přesně vydělávaj. Houby to umí ale je to prej exkluzivní😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 4. 2024 10:50
Nic čeho se vyrobí 50-60M nemůže být exklusivní. Fakt vás má Apple zmáknutý, když si myslíte, že je exklusivní. Tleskám mu. A vám se směju.
My Tobě též. Má to totiž Apple fakt dobře zmáknuté, když na něj furt myslíš a tvým posláním je hejt na Apple 😀😀😀
Kde, prosím ho hejtím? Cože? Nikde? To bude tím, že to je pravda 😀 Rád myslím na věci které mě baví a to skupina lidí kupující iPhone plně splňuje. 😀
Přeci když ho dostal Pepek a zároveň ho ještě neměl Toncek.
To je jen strach z toho, že přijdou o podíl obnov. Tedy stálých zákazníků a tlak akcionářů na zvyšování zisků. Který může být viděn za větším odbytem...Na poli tabletů a telefonů je jen tak něco, ale neohrozí . Ale akcionáři budou chtít víc... ...mnohem větší problém mají na poli notebooků a desktop počítačů.Levnější telefon by rozhodně tolik peněz přinést nemusel. Protože to není o telefonu ale doplňcích a prodeji sw a služeb. Kdo chtěl tak si bazarový iPhone za 250$ koupil.....
No jenze z bazaroveho iPhone Apple nic nema. 😀 "Protože to není o telefonu ale doplňcích a prodeji sw a služeb"Prani otcem myslenky. Apple ma nejvetsi zisk porad z prodeje telefonu. Bezny zakaznik si k novemu iPhonu koupi maximalne nove pouzdro, i to je otazka, kolik procent uprednostnilo originalni pouzdro z Fine Hove, ktere se ihned rozpada.Take aplikace ve storu nestoju majlant, nakoupis jednou a pouzivas i kdyz mobil menis.Fakt si myslis, ze si nekdo koupi obnosenou bazarovku, da do draheho originalniho pouzdra a nakoupi jeste dalsi prislusenstvi? ;DMarzi za telefon plati ale kazdy, i kdyz z levneho telefonu je zisk mensi. Jak zname Apple podle SE modelu, i na levnem iPhonu by se umel Apple zahojit, protoze by ho vyvoj temer nic nestal. Pouzil by 10 let stary HW, mozna aktualni SoC, ktery by adekvatne poddtaktoval, aby nekanibazoval na drazsich modelech, dal tretinovou RAM. I k takovemu iphonu by prodal nejake prislusenstvi. Ver mi, ze ne kazdy, kdo chce levny telefon, chce i obnoseny telefon z bazaru.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 4. 2024 08:11
Chyba lavky, protoze i pres bazarovy telefon muze klient vyuzivat plejadu sluzeb. Pocinaje iCloudem a konce treba Apple One, ktery zahrnuje souhrn sluzeb. A jak znamo, subscription model znamena opakovany dlouhodoby zisk.A je to nejenom o jejich vlastnim SW, ale treba takovy klient zacne vyuzivat HomeKit (Apple Home), nakupuje si do bytu veci, ktere jednotlivi vyrobci musi nechat certifikovat. A to taky neni za "studeny parek a teplou Kofolu"...
Samozrejme muze, ale je to hodne nepravdepodobne. Snazis se to vykreslit sporilce s osumelou bazarovkou, co pak da vice do SW a prislusenstvi. Takovy clovek si proste koupi novy telefon. Vetsina bazaristu si vystaci se zakladnim iCloudem a aplikacemi, ktere ma zdarma ve storu. Spousta lidi ma telefon proste na komunikaci, popr. foceni. Nepotrebujes spoustu sluzeb.Klidne se pochlub, ze jsi majitelem bazaroveho IP X, a mas predplaceno spoustu sluzeb, ale to nevypovida o vsech
No ve svem okoli mam lidi bud s top modely nebo prave takove ty "odvazlivce", co prechazi z nejakeho Androidu "za dvojku" a presne tihle jsou ti, co si to chteji nejprve vyzkouset na te "omsele bazarovce". A ostatne, ja je k tomu i navadim - vyzkousis, kdyz ti nebude sedet, tak za stejnou cenu pristi tyden/mesic prodas.Jak uz jsem zde zminoval, tak kupuji vzdy nejnovejsi model Pro a po roce se ho zbavuji primym prodejem. Platim si pouze 2 TB iCloud, zadne dalsi predplatna nemam. Nicmene co mam ja je bezpredmetne, to si sem zacal tahat ty.
Tvuj zakladni problem je ten, ze vsechno zobecnujes podle sve bubliny. Pokud vubec uverim, ze rikas pravdu, a nejsi jenom fanatik, ktery si skutecnost ohyba podle potreby. Nic vic se k tomu neda rict. Ale jasne, nejlepsi pro jablecnou ovci je napsat, ze ty kupujici omselych bazarovek jsou vlastne majitele androidu za dvojku, spravny jablecnik ma preci nejnovejsi Pro, ktery meni kazdy rok. A ty vykriky o dlouhe podpore pro sve 5 let stare milacky, to siri taky majitele androidu, kteri presli na iPhone a zatim jenom zkouseji ios. Pak zacnou menit iPhone po roce. Boze muj.
Ja mam pocit, ze Google stale funguje, takze nekoho si vygooglovat neni problem, stejne jako jeho socialni site. Tedy v tomto pripade treba konkretne muj Instagram a tam se sam presvedcit, jak moc kecam...A ano, dlouha podpora je dulezita, prave proto, ze normalnim lidem ty telefony vydrzi klidne spoustu let (sam znam i dost lidi, kteri doposud jedou na iPhone 7). Aby takto dlouho vydrzel nejaky Android, to je z rise hodne velke fantazie...
A Google mi vyplivne, ze v bazarech nakupuji majitele androidu? Ale jdi uz k certu."Tedy v tomto pripade treba konkretne muj Instagram"Vtipalku, tvuj instagram mam brat jako zdroj informaci? To muzu rovnou sirit dal tve dezinformace, co siris tady. Urcite tam nemas nic hodnotnejsiho."A ano, dlouha podpora je dulezita, prave proto, ze normalnim lidem ty telefony vydrzi klidne spoustu let (sam znam i dost lidi, kteri doposud jedou na iPhone 7)."Ano podpora je tak dulezita, ze znas dost lidi, kteri jedou na nepodporovanem telefonu. To je preci logicke 😀 Jinak ten iPhone 7 je jiz mnohem horsi nez levny android.V jinem vlaknu pises:"Protoze ty lidi jsou podobni fanatici jako ty, ktery a priori odmitaji dat za telefon vic nez XY tisic."Tak to spis vypada, ze spousta jablecniku, ktere znas, jsou jenom fanatici, kteri odmitaji dat za telefon vic nez XY tisic, a radeji jedou na starem zastaralem srotu nebo kteri navstivi bazar.Proc by nekdo mel pouzivat tak stary kram, pokud ma penize na novy? Staci mi pouzivat jenom tva slova a rozpory z jinych vlaken, abych ti dokazal, ze placas bludy.
No je videt, ze nejsi zrovna nejostrejsi tuzka v penale a ani si nepamatujes, na co si sam reagoval 😃Ano, znam i nekolik lidi, kteri jedou doposud na nepodporovanych telefonech. A prekvapive funguji, stejne jako treba jejich deti na jeste starsich. A proc to pouzivaji? To se musis ptat jich, nikoliv me...BTW jo v tom placani jsme tu teda minimalne dva, ze? :*
Vis o tom, ze kdyz tvuj virtualni odvazny majitetel androidu za dvojku chce vyzkouset iPhone, klidne ho koupi novy a za 14 dni muze vratit za stejnou cenu? Proc by mel byt az takovy odvazlivec, aby riskoval nakup z bazaru, kdy z logiky veci ta odkupni cena bude preci jen dost nizsi? Proc k takove blbosti vubec navadis lidi?
Protoze ty lidi jsou podobni fanatici jako ty, ktery a priori odmitaji dat za telefon vic nez XY tisic. Nevi co cekat, boji se. Tak si to vyzkousi alespon takhle...
Hlupacku, muj Pixel nebyl zrovna z nejlevnejsich, rozhodne bych za tu cenu mohl mit iPhone, ale nemam duvod."Protoze ty lidi jsou podobni fanatici "Snad poprve, co fanaticka ovce rika o jinych jablecnych ovcich, ze jsou fanatici. Nebo porad myslis, ze majitel bazaroveho iphonu neni ten pravy jablecnik? 😀😀😀
Mne se libi, jak pekne dokazes klickovat. Argumentujes A, kdyz ti to rozeberu ci vysvetlim, tak razem z jednoho extremu jdeme do druheho. Vis, drzim ti palce, at se ti dari. Ja znam asi lepsi zpusoby traveni casu, nez se tu dohadovat s adolescenty. Tak pa.
A za dalsi, pokud rikas, ze stary iPhone se proda s minimalni ztratou, pak i nakupni cena v bazaru bude jen minimalne mensi, nez za novy. Mne by urcite nestalo za to koupit osahany telefon, kde bych riskoval jenom problemy,Radis jim hodne spatne, takovi lide by urcite spis uvitali vyzkouseni zdarma v dobe 14 dni.Spis si myslim, ze jenom kecas a zadne pratele nemas. Kdybych mel ve sve bubline takovou otravu, ktera by porad nutila nekoho do iPhonu, (muzes si dosadit libovolbou znacku), tak ho poslu asi k Certu.
Samozrejme mas pravdu. Jsem naprosto osamelej, nikoho neznam, nic nemam. Veci si vzdycky pujcim, nafotim a ve 14 denni lhute vratim. Aspon abych mohl oslnit takto (a sakra, taky to nefunguje a prohledl si me). Snad jednou vyrostu a budu takovy jako ty...
Dalsi vec, proc si myslis, ze kdyz se Applu hodi tech par dolaru za iCloud nebo Apple One, neni pro Apple vyhodne prodat i levny iPhone, kde minimalne stejny zisk muze mit take. Proc to nechavat bazarum? BTW mas statistiky kolik procent jablecniku ma dlouhodobe predplatne? Kolik z tech predplatitelu ma bazarovku? Jinak jsou tve uvahy jenom prazdne fabulace.
Zkusim kontrovat stejnou otazkou - a mas ty dolozitelne statistiky o tom, co zde od A do Z placas v cele diskusi? :P
Cena ve srovnání se Samsungem a vlastně i Čínou mi nepřijde dramatická. Co mě vytáčí jsou servisní restrikce při opravách - baterka, displej atd.
Apple hlavně potřebuje inovace. Línějšího a stagnujícího výrobce těžko pohledat. I ten Samsung výrazněji inovuje a ten se dle mých měřítek taky nepřetrhne. a to píšu jako majitel iPhonu 14P. I když ne zrovna spokojený
jmenujte prosím nějaké inovace u Samsungu, nějak tápu. děkuji
A jak inovuje jabko? Že představí lyžařský iBrejle totálně bez obsahu, po kterých už neštěkne pes? (co jsem říkal 😉) Ajfon 5 let stejnej, jen se šibuje s foťákama? Otřesnej obal na něj z fajn hoven, kterýho se radši budou po roce zbavovat, nebo že zaspali s AI? 😀
Antireflexní a mnohem odolnější sklo. To měli mít povinně tento rok všichni - úplně to mění pohled na telefon...
Hmm, antireflexní displej? Ohýbací mobily? Zato Apple z hnusného výřezu udělal skoro stejně hnusný "ostrov" to je rozdíl, co?
Vždy mě baví, jak se majitel iPhonu prozradí první větou 😀 Taky jsem býval takový ale pochopil jsem, že Android je bohužel fakt lepší.Samsung, kterého považuji taky za stagnujícího uvedl např. velmi odolný a antireflexivní displej. Ohýbací telefony. 100 a 200 Mpx senzory. DEX - není dokonalý, sere na něj ale pořád o hodně lepší než co umí iPhone.Ostatní výrobci Androidu, jen tak z patra. je toho x krát více.Matný displej na mobilu i tabletu od TCL (vyměnil jsem za iPod a 100% spoko)teleobjektiv s proměnným ohnisekproměnná clonaultrazvuková čtečkagimbal stabilizaceopravdu rychlé nabíjení po kabeluopravdu rychlé nabíjení bezdrátovéAI do telefonutermokamerainfrakameraprostě kvalitní foto sestavu na kterou se iPhone nechytá. Nejen dle testů odborníku ale i dle slepých testů...😀😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2024 12:29
Podle mínusu jsi uhodil hřebíček na hlavičku a místním iPhone fans asi rupne žilka. Nejlepší potvrzení, že máš pravdu 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2024 11:55
Řekl bych, že Apple zajímá zisk, né podíl.
Přesně. Co ho vůbec nezajímá jsou zákazníci, jinak by to vypadalo jinak, lépe 😀
Taky jsem mel ten pocit a tak jsem apple vymenil za jiny produkty.
Jenže podíl může taky zvýšit zisk. Proč se asi konzole často prodávají podle průzkumů i se ztrátou nebo sotva s pokrytím nákladů? Protože se pak počítá s tím, že lidi zaplatí další peníze za služby. V případě konzolí jsou to hry nebo online členství. V případě iPhone je to iCloud a Appstore. Jistě, lidi, co by koupili levnej iPhone pravděpodobně nebudou nakupovat aplikace, ale ten iCloud by si spousta z nich mohla zaplatit, jelikož zdarma nenabízejí zrovna moc. Takže nakonec by z toho vyšší zisk bejt mohl.
BFU s 5GB dokaze vyzit pomerne dlouhou. Kdyz si vypne fotky, tak i brutalne dlouho.
A proc by mel BFU vypinat fotky? Podle mne to je nejtypictejsi vyuziti iCloudu nebo Google Drive, pro bezne lidi urcite. Takze rikas, ze kdyz iCloud nebude pouzivat, vydrzi mu hodne dlouho?
Přesně tak, fotky a videa sou nejčastější využití cloud služeb, což je nejběžnější využití BFU. Jo, rozhodně se to dá obejít, ale to neznamená, že za to nikdo nezaplatí. Základní iCloud, stejně jako základní GDrive nestojí skoro nic. Takže i pro člověka, co si může dovolit jen telefon za těch $250, je pár dolarů navíc za iCloud v často v pohodě 🙂
Ale ja nikde nerikal, ze je to spravne! Naopak v tomto pomerne edukuji sve okoli, ze prave tyto synchronizace je treba obratem zapnout. A lidi, co vubec iCloud nepouziva, je opravdu strasna spousta.
Proc? To je spise otazka na ne a ze takove lidi potkavam i ve svem okoli. A aby te to netrapilo, tak bud v klidu, ja si platim 2TB...
Ja myslel, ze potkavas jenom lidi, kteri utrati majlant na navazanych sluzbach a SW. Nebo v kazdem vlaknu pises neco jine, co se ti zrovna hodi do sveho konstruktu. Boze muj.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 4. 2024 17:18
Mozna to chce vice cist, chapat psany text a mene si fantazirovat...
Urcite by to chtelo si nejdrive utridit myslenky, at tve nazory davaji smysl.
Tak me okoli, co me zna, uz vi, ze jsem v tom mysleni trosicku slabsi pres prsa...
Čertíku, tvé názory respektive komenty nejsou zrovna konzistentní. Přečti si to po sobě, vyber si něco a drž se toho 😀 Ale vybral sis telefon dobře, jsi krásný příklad majitele iPhonu😀 Plácá 5 přes 9, vše ohýbá aby mu to sedělo a má patent na pravdu. Tvá bublina a tvé názory jsou platné pro 95% populace. Sebereflexe 0. Joo taky jsem takový býval a pak jsem dostal do ruky levný android a zjistil jsem, že se překvapivě vyrovná IP14 (až na foťák...)
No me v zivote spoustu veci sedi. A pokud to tobe nevychazi, tak zkus netravit cas na sockach, kapku zabrat a treba ti to taky zacne sedet. Budu drzet palecky!
Přeji ti, že ti v životě věci sedí. To je důležité. Děkuji za tip sice tvá schopnost dedukce je stejná jako schopnost poznat dobý mobil, tedy nulová, přesto ti děkuji. Dal bych ti taky nějaký tip ale znáš to... Chytrému napověz, hloupého😀Neděkuj, nedělám to pro uznání. Holt jsem dobrák a trošku d-bil, když jsem si koupil iPhone...však to znáš sám, že?
Ja bych rekl, ze v cem si slabsi, je umisteno o neco vys nez prsa
Rekni, jen se teda duvodne obavam, ze hlasove funkce tu jeste nejsou imlementovany. Tak pac a pozor na tlak, at ti nepraskne zilka :*
žilku máš v kalhotách😝😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.