AppParade zná vítěze. Uspěla Zásilkovna a aplikace pro matky Mamio. U diváků bodovalo Qerko

Ve 35. kole AppParade, kterou uspořádalo vývojářské studio MeguMethod 27. března v pražské Holešovické tržnici, se znovu představily nejlepší aplikace z české vývojářské scény. Do soutěže se přihlásilo několik desítek projektů, osm z nich bylo v předkole vybráno do finále a rozděleno do dvou kategorií „Starters“ a „Runners“. Svou nejoblíbenější aplikaci zvolili i diváci v sále.

Klepněte pro větší obrázek
Slavnostní večer 35. AppParade proběhl 27. března v pražské Holešovické tržnici

V kategorii Starters zvítězila aplikace Mamio, která propojuje matky podle lokace a věku dítěte a vytváří bezpečný prostor pro vzájemnou podporu. Kategorii Runners ovládla aplikace Zásilkovna, která slouží ke snadnému sledování, vyzvedávání i odesílání zásilek posílaných přes tuto kurýrní službu. Cenu diváků si odneslo Qerko, které slouží k objednávkám i platbám přes QR kódy v restauracích a kavárnách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve 35. AppParade uspěly aplikace Mamio, Zásilkovna a Qerko

„Jsme nesmírně rádi, že se AppParade setkala s takovým úspěchem a že jsme mohli přivítat tolik skvělých aplikací i diváků. Už dávno nevznikají pouze aplikace napsané za jednu noc a pro srandu. Projekty představené na AppParade měly vysokou úroveň a přejeme jim hodně štěstí v dalším fungování,” říká Vratislav Zima, CEO vývojářské společnosti MeguMethod, která AppParade pořádá.

Aplikace musí mít smysl. Pro uživatele i byznys

Aplikace posuzovala odborná porota ve složení Vratislav Zima (CEO pořádajícího studia MeguMethod), Oldřich Bajer (investor & consultant Frida Holding), Ondřej Krátký (spoluzakladatele a CEO Liftago), Dalibor Pulkert (CEO & owner Outboxers) a Luboš Paroulek (UX designer O2 Czech Republic).

Klepněte pro větší obrázek
Akci pořádalo vývojářské studio MeguMethod, na pódiu jeho ředitel Vratislav Zima

„Hodnotili jsme, jak má daná aplikace postavený byznys model a schopnost řešit problémy cílové skupiny,“ popisuje kritéria výběru Vratislav Zima. „Aplikace Mamio nás zaujala dlouhodobou přípravou a znalostí cílové skupiny. Zásilkovna zase dává byznysově obrovský smysl a raketově roste,” doplňuje Vratislav Zima.

Při představování projektů zazářily také aplikace Safe by Frenkee, digitální finanční poradce v kapse. Dalším ze Starters byla FlyAway, která upozorňuje uživatele na nové akční letenky z rezervačních systémů aerolinek. Potlesk sklidila Tlappka poskytující veterinářskou pomoc s možností konzultace s veterinářem nonstop. Mezi aplikacemi působícími na trhu více než tři roky se prezentovala Nepanikař, která poskytuje první psychickou pomoc zdarma prostřednictvím mobilní aplikace nebo Settle Up na správu skupinových výdajů.

Diskuze (1) Další článek: Co umí iPhone, ale Android ne? iOS má spoustu věcí v základu, Androidy potřebují aplikace

Témata článku: Mobilní aplikace, Pro vývojáře, CEO Liftago, Dalibor Pulkert, AppParade, Veterinář, Projekt, Vratislav Zima, Aplikace, Věk dítěte, Ondřej Krátký, Zásilkovna, Studio, Qerko, Oldřich Bajer, Holešovická tržnice, MeguMethod