Asistentka Siri povídá na půlmiliardě zařízení. Pomohl start prodeje repráku HomePod

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 1

Názory k článku

02. 02. 2018 11:55

Start HomePodu mohl pomoci jen těžko, když první kusy budou dodány někdy za týden. Jediná souvislost je, že ono číslo bylo zveřejněno při zahájení příjmu objednávek na HomePod...A jinak co se týče Siri jako takové, tak i v iOSu 11 je pořád velmi tupá.
Zásadní problém je extrémně striktní vazba na jeden jazyk. Ovládáte Siri anglicky a chcete aby zavolala někoho, koho máte v seznamu a kdo jako na potvoru nemá anglické jméno? Hodně štěstí. To samé místní jména u navigace.A s tím souvisí druhý problém: pokud Siri něčemu nerozumí, neumí v drtivé většině případů položit upřesňující otázku a uživatel má prostě smůlu. Googlu mohu například nerozeznaný místní název či jméno odhláskovat, Siri ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor