Asus P750: podnikatel v teplácích (test)

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  18. 12. 2011 21:56

Je to nádherný přístroj, mám ho už několik let. Ramka rozšířená na 128MB, používám ho stále jako druhý telefon na navigaci jak pro turistiku tak v autě. Co se týče solidnosti konstrukce a vzhledu, má se leckterý výrobce co učit, včetně třeba Apple. Jednou to bude skvost vyvažovaný zlatem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhota  |  03. 03. 2010 11:14

Dobrý den všem,
měl bych prosbu o radu.
Mám zařízení ASUS P750, se kterým jsem spokojen, ale pokud jej spojím přes Bluetooth s pevnou handsfree sadou ve vozidle, tak po určité době se samo odpojí.
Nevíte někdo co s tím?
Díky Lhota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jendan  |  23. 07. 2008 15:32

Jak je to s tim napajenim pri pripojenem telefonu k PC. To se jako nenabiji??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 07. 2008 23:03

Zdravím. ROzhoduju se pro koupi nového telefonu a tento mě velmi zaujal. Moje původní vize koupě Nokie N95 mě po pár dnech čtení diskuzí a řady článků zřejmě přešla a narazil jsem na tento mobil. Mám prosbu na kohokoliv kdo tento mobil vlastní, je totiž velký problém si ho vůbec vyzkoušet a alespoň pro mě - ne příliš zkušeného uživatele nad ním visí řada otazníků:
1) Co se týče té paměti - snad ve všech diskuzích se píše, že je příliš malá - jak moc je tedy již z praktického hlediska malá a jak moc je to znát při běžném používání?
S tím souvisí o můj 2. obecnější dotaz - nebude chybou, pokud si zakoupím mobil s WM, pokud stejně 90% práce s telefonem je telefonování a psaní SMS? samozřejmě vybírám přístroj s klasickou klávesnicí... Jsou ještě nějaké jiné alternativy krom tohoto modelu? Zoufale hledám nějakého jiného zástupce - každý model má vždy minimálně jednu zásadní chybu... Moje požadavky - všechny potřebné datové technologie včetně WiFi (pokud nebude, asi bych to oželel), kvalitní fotoaparát (tím nemám namysli 120MPx, ale kvalitní snímky jako např. z obyčejné K800...), 3,5mm jack pro poslech hudby, velkou výhodou je pak GPS modul. Zdal by se pro mě ideální např. SE K850i, ale nelíbí se mi vůbec celkový design, joystick a postrádám řadu věcí včetně jacku a Wifi.... Pomohl by mi tedy prosím někdo v mém trápení s hledáním ideálního telefonu?
Postrádám totiž opravdu kvalitní recenzi na tento telefon a např. srovnání s toliko zmiňovaným HP iPaq 614.. Někde se o něm píše, že má příšerné fotky, jinde zase, že ne... Opravdu nevím,

prosím opravdové dlouhodobé uživatele o pomoc a o radu.


Díky předem a jsem rád za každý poznatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  26. 03. 2008 10:07

nejak se nemuzu dopidit k jednoznacne informaci, jestli P750 ma nebo nema FM radio.
jednou je nekde receno ze ho ma, pak zase ze nema...
muze mi nekdo prosim poradit jak to teda je ?
a pokud ho ma , umi s tim pracovat navigace ( jako RDS-TMC )
dik za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hynek  |  14. 04. 2008 10:33

rádio nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irena  |  12. 03. 2008 11:50

Ahoj, funguje Vám pokud si u osoby zadáte datum narození, že se Vám to zobrazí v kalendáři, jako připomínku, že dotyčný má narozky...? Mě ne nevím jestli někde nedělám chybu, ale zdá se mne, že by to umět mohl...díky za opovědi. Irena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ada  |  13. 03. 2008 20:19

Zdravím Vás přátelé, prosím co je lepší? Asus P750 nebo HP 614c. Jak z hlediska servisu, tak spokojenosti, funkčnosti atd. Rád si nechám poradit, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magic  |  05. 03. 2008 13:57

Tak mi leží na stole, ale že bych měl pocit "tepláků" tedy jakéhosi laciného dílenského zpracování, levných materiálů.....to ani náhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal.N.  |  04. 03. 2008 09:16

ZDRAVIM, MA NIEKTO TENTO PRISTROJ? MAM PROBLEM S KONEKTIVITOU: CEZ WIFI MI NEJDU PREZERAT STRANKY A ZASA CEZ HSPDA SA NEDA PRIHLASIT NA SKYPE ANI NA IM+ resp. FRING. VIE MI NIEKTO PORADIT AKO NA TO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  04. 03. 2008 09:00

"...Listování a průchod nabídek pomocí kolečka je elegantní a návykový, postrádá však dvě věci. Absenci potvrzovače (OK) lze vyřešit namapováním této funkce na klávesu diktafonu, s počtem poloh kolečka bohužel nic neuděláte. Lze jej totiž vychýlit jenom nahoru, dolů a stisknout pro potvrzení. ..."
v prvni vete se pise "absenci potvrzovace" a ve druhe vete "stisknout pro potvrzeni"....tak jak to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  04. 03. 2008 08:40

kdyz ma P750 i fm radio, umi navigace RDS-TMC ?
dik za pripadne info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  04. 03. 2008 09:31

odpovim si sam, z recenze je asi poznat, ze nema fm radio...hm, to je skoda, nekde jsme myslim cetl ze ho to mit bude...no bohuzel tak asi ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 03. 2008 22:52

Nechteli byste prosim udelat clanek a analyzovat jedno. A to sice to, ze u naproste vetsiny mobilnich telefonu, pda a nakonec i dig. fotoaparatu se pouzivaji 2.5 mm jacky misto 3.5 ? Argumentace, ze jde o mensi zarizeni apod. je samozrejme nesmysl, protoze mista je na o 1 mm tlustsi jack vetsinou dostatecne.
Mam absolutni nazor, ze musi existovat nejaka kartelova dohoda nebo i licencovani mezi vyrobci mp3 a jinych normalnich audio a mezi vyrobci mobilu atd., ze se nepolezou "do zeli". A tak si ted vybavuji jednu z mala vyjimek v mobilech, N95 s 3.5 mm jackem nebo osklivy nokia music mobil (nevim ted cislo).
Podle meho nazoru, kdyby se totiz delaly mobily s 3.5 jackem, tak by jiz mp3 byly o hodne mene prodejne.
Pokud se po tomto mem prispevku najde nekdo, pro koho je tento stav normalni, at mi prosim rekne, kde se daji koupit normalne 2.5 mm znackova sluchatka od firem jako Sony, Koss atd. Nikde. Proc je nedelaji ?
Je to vsechno spiknuti Existuji tisice modelu mobilu a vsechny jsou porad nedokonale. Kazdemu chybi vzdy neco jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  04. 03. 2008 23:15

Souhlasím, ale je tu jeden model Sice dražší, ale dobrý - Sennheiser CX300 http://sennheiser.cz/cx300_25mm.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 12. 03. 2008 21:51

To, ze je 2,5 a 3,5 mm rozdil 1 mm na strane samce neznamena, ze je o milimetr vetsi i samice. A co vic, na delku to dela cca 2 milimetry. Dejte si oba samce vedle sebe a uvidite ten rozdil. Myslim, ze kdyby vyrobce opravdu chtel, tak tam 3,5 dostane. Ale argument velikosti je opodstatneny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inzer  |  03. 03. 2008 10:01

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=52460
stoji cca 10k, ma vic pameti, krapet vetsi rozmery a hmotnost, myslim i silnejsi baterku, nevypada tak dobre. nicmene ma to ovladaci "kolecko"...coz je docela dobry
v cem je teda asus lepsi, aby to ospravedlnilo takovou cenu ?
myslim, ze by mel asus bud vyrazne snizit cenu ( a snad to i udela) nebo prijit treba s modelem P760 kterej bude mit poradnou pamet a vga...a pak do nej jdu okamzite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suri  |  03. 03. 2008 14:28

Lepší je v tom, že už je.... no ikdyž taky vlastně ne
Čekám na tyto 2 a zatím zbytečně. Podle mě pokud bude 614c opravdu funkční, tak to hne s cenami ostatních PDA.
Např. by mne zajímalo, kdo reps. kolik lidí si koupilo Mio A702?! S procesorem 200 MHz za stejnou cenu jako tyto 2 přístroje? O ovládání nemluvím (nemá ani joystick ani kolečko, nic).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  03. 03. 2008 20:22

A702 je opravdu tragédie. Navíc se HW klávesnice NEDÁ použít k vyhledávání souboru např. v průzkumíkovi dokud nezapnete jakou si Mio klávesnici, kde pak teprve HW klávesnice správně fungovat. Opravdu ústřel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  23. 04. 2008 23:05

Ten HP614 nevypadá špatně, ale nemá GPS, tak se to nedá zcela srovnávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2008 13:38

V článku je veta: Kromě telefonu lze ukládat data i na microSD paměťovku, jejíž slot je prost jakékoliv krytky – nemusíte se tak obávat její ztráty.
Takže ak slot pamäťových kariet nemá krytku tak potom sa nestratí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  02. 03. 2008 15:12

Když slot nemá krytku, tak se krytka ztratit nemůže. Ta nepřítomnost i ztráta se týka krytky, nikoliv karty nebo slotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2008 15:19

Asi by som mal ísť na vyšetrenie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  02. 03. 2008 21:26

Nikam chodit nemusíte - je to autorem článku neobratně napsané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisz  |  02. 03. 2008 12:09

dobry den,
mohl by prosim autor, ci nekdo, kdo PDA uz vlastni, napsat, zdali psani klavesnici zustalo stejne od typu P525? jde mi predevsim o prednastaveny rezim T9 a nemoznost zmenit toto prednastaveni (rucne samozrejme prepinat mezi T9, cisla a pismena jde)...je v zarizeni ceska T9?
ma zarizeni opravdu SirfIII? mluvilo se o Qualcommu...
dekuji,
kuba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suri  |  02. 03. 2008 12:14

No nevím, ale že se mluvilo u P750 o Qualcommu tedy nevím. Kde prosím tě? Na všech forech i webech je uveden SirfIII. pdadb.net aj....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Unnamed  |  02. 03. 2008 11:35

ja jsem myslel ze je jenom 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  02. 03. 2008 11:50

Tento přístroj je enormně předražený....
Cena by se měla pohybovat maximálně kolem 12 tisíc. Určitě bych ho teď nekupoval...
Zvláště, když po 20. březnu se má cena v Anglii pohybovat v přepočtu kolem 11 500,-
expansys.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Weld  |  02. 03. 2008 16:56

Ne nutně... jestli je v ceně plný Outlook, jak bylo doposud u Asusu zvykem a jelikož u nejvyšší verze jsou v ceně i mapy IGO s celou Evropou, tak se naopak může ve srovnání s konkurencí, která bundluje jen už jen trial verze, jednat o bargain.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaydoo  |  02. 03. 2008 11:26

s akou verziou TomToma ste to skusal ? Lebo na nokiach TTnefunguje s internou GPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Béda  |  02. 03. 2008 10:27

Začíná to být již pravidlem. K čemu jsou recenze a testy, které vám sdělí jen polovinu informací nebo informace zavádějící? Podle webu (oficiální prodejci) je cena 15 494,00 Kč, za další 2 tisíce získáte v balení navigační software iGo. V balení je podle zahraničních serverů i držák a dobíječka do auta (Asus ho přidává i k jiným PDA). To si mohl autor zjistit. Ohledně videa je to již skutečně ostuda. V zahraničních recenzích je uváděna schopnost natáčení 320x240pixel, 15frame/sec. Autor neumí nastavit testované zařízení? Kaiser i Cruise jsou jistě úžasná zařízení, ale problémy s Quallcomem ohledně grafického výkonu a 190 (!) gramů u Kaisera nemá s pohodlnou přenosností zažízení nic společného. Asusu chybí dostatečná RAM, joystick asi také nebude valný. Samsung i780? Malý displej, navíc čtvercového formátu, což způsobí spoustu problému s kompatibilitou aplikací... Ideální zařízení asi neexistuje. Snad Sony Xperia? Kdy bude a kolik bude stát, to je ve hvězdách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suri  |  02. 03. 2008 11:01

Ještě jeden přístroj "z hvězd" si zapomněl, HP 614c. Pamět větší, ale rozměry bohužel taky. O jego GPS nemá cenu mluvit do jeho uvedení..... pokud tedy nějaké bude. Chtěl jsem to 614c, ale vypadá to na tento Asus. Myslím, že 18 tis. je přehnané, např. Mironet ho má za 15,3.... (i to není málo, ale co).
Co mě ale hodně chybí je zmínka o lokalizaci...!!! A na přiložených screenech je evidentně AJ verze.
Pokud to nemá CZ lok. tak to asi hodně lidí odradí. AJ není problém, ale přesto dám přednost zařízení, které se mnou bude komunikovat v mateřštině. Pokud to budou prodávat v AJ, tak ať si to v těch skladech naloží....!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  02. 03. 2008 12:01

To HP sice vypadá na 1. pohled dobře, ale už mělo být od listopadu na trhu a pořád ještě "dodací termín neznámý". Kromě toho jsem měl předchozí HP6815, nevypadal špatně, ale ve srovnání s HTC opravdu mizerný plastový zpracování, tak 1x za měsíc se najednou úplně vybil, po půl roce chcípnul, naprosto nefungující servis, kde to 2 měsíce "opravovali" a pak další 2 měsíce nechtěli vrátit prachy. Kromě toho nefungující podpora, kde na rozdíl od HTC nikdy nedali k dispozici nějaký slušný upgrade, a předražený a nedostupný doplňky (typu stylus nebo kryt displeje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452_  |  02. 03. 2008 09:27

Ta recenze je o nicem. Treba o tom, jaky je ten mrnavy displej v praxi jsem tam nic nenasel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frettie  |  02. 03. 2008 09:52

podle me autor nejak nepochopil pro koho je komunikator urcen. Kolik manageru a tak podobne pouziva video nebo hraje hry v jave.
Zvlast to video mi prislo vtipne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wilik  |  02. 03. 2008 10:29

No pro managery, kdyz to obden spadne kvuli pameti? WM jsem mel a musim rict-ne dekuji , az se trochu proberou (treba navigace sla pustit az po restartu s cistou pameti-je ji MALO!). O Wm budu zase uvazovat az bude vaha do 120q, pamet min.512MB(stoji pakatel-proc tam neni?) a WM budou vic prstovy. Zatim kdyz jsem chtel neco udelat, tak jsem se musel vzdycky zamyslet co zmacknout-WM mi moc intuitivni neprijde. Zatim mam n73 a jsem moc spokojeny. Na e-knihy a navigaci PDA Dell VGA. Timhle telefon nema cenu trapit-proste na to nestaci(snad jako nouzovka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  02. 03. 2008 11:52

Cruise to skoro umí. 130 g, prstové ovládání jednou rukou, množství paměti je dostatečné, aby se o to člověk nemusel starat a mohl pustit, co chce (včetně navigace). Ostatní je už o kompromisu: buď velký displej a výkon nebo váha a výdrž, obojí současně jaksi nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  03. 03. 2008 20:19

Nj, ale na Cruise se nedá napsat ani pitomé OK do SMS, musíš vytahovat stylus a modlit se, že se ti v buse podaří strefit pidi pixel na pidi pixel. To je do terénu úplně nepoužitelné. HW klávesnice u telefonu MUSÍ být, jinak je to paskvil do vitríny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  03. 03. 2008 22:46

To je naprostej nesmysl. Stačí si tam zapnout klávesnici pro prsty a nich není potřeba stylusem trefovat. Nehledě na to, že ta klávesnice na vyťukává stylusem je z těch všech asi nejmíň použitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  04. 03. 2008 09:43

Nj, jenže pro přepnutí klávesnice musíš strefit jiný pidipixel uprostřed spodní lišty, taky nic moc. Nevím ale jak ona klávesnice vypadá, ale zatím jedinou použitelnou SW klávesnici pro prsty jsem viděl na iPhone, nicméně mi tento způsob zadávání dat nijak zvlášť nevyhovuje. Ale určitá nouzová cesta to asi je. Nic pohodlného. Jak píšu, HW klávesnice je HW klávesnice a neexistuje stejně použitelná alternativa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  14. 05. 2008 08:51

No mám také cruise a abych řekl pravdu, začínám se poohlížet po něčem jako tento asus či iPaq 614. Jsem byl vždy zvyklý na smartphone a numerický blok kláves je pro mě extrémně využitelný. Sebelepší virtuální klávesnice na obrazovce se s tím nemůže v žádném případě rovnat! Už geniální je rovnou začít vyťukávat číslo na today obrazovce a inteligentní t9 vybere adresáta. S cruise je to vše na pytel, jen vybrat adresáta do sms je totální pakárna. Prostě kdo si jednou zvykl na numerickou klávesnici těžko se přeorientuje na softwarovou. Takže pokud někdo chcete, za solidní peníz prodám svého Cruise (v záruce, starý 4 měsíce, jako novej) a začnu se poohlížet po něčem podobném. Smartphone by také stačil, ale zde jsme limitování operačním systémem, plnohodnotný WM je přeci jen lepší i aplikace jsou lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Weld  |  02. 03. 2008 08:03

V recenzi mi trošku chybí popis přibaleného příslušenství v krabici - v závislosti na tom totiž bude konečná cena buď akceptovatelná, nebo naopak šílená (pro zajímavost, starý P535 měl(má?) v balení tolik příslušenství, že to jeho o něco vyšší cenu v době uvedení plně ospravedlnilo).
Pokud Asus zachoval tradici, mohla by být P750 docela dobrý deal. Pokudji porušil, tak bude muset buď s cenou dolů, nebo se zákazníci poohlédnou u konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaSnake  |  02. 03. 2008 01:09

Komunikátor se širokou podporou datových přenosů, rychlým 520MHz procesorem, 128 MB RAM a třímegapixelovým fotoaparátem.

Hlavní nedostatky
* Levné plasty
* Jenom 64 MB RAM
* Velmi špatné video
ta operační paměť si trochu protiřečí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 02. 03. 2008 09:37

Opraveno, díky za upozornění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hynek  |  04. 03. 2008 21:25

Možná se mi to zdá, ale myslím si, že autor je trochu zaujatý proti Asus P750. Klady zařízení trochu přecházeny jakoby mimochodem. Ale hlavně je recenze moc rychlá a nejde ani trochu do hloubky. Jaký máte pocit ostatní ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2008 01:06

Zapoměli jste napsat jestli P750 podporuje karty microSDHC... Taky by mně zajímalo nějaké srovnání s jiným přístroje,co se týče rychlosti,pohyb v menu,přehrávání videa atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  02. 03. 2008 01:02

Kdyby něco podobnýho na trhu bylo před Vánoci, tak už bych ho asi měl. Takhle dostal přednost Cruise (mám radši bez klávesnice). A na něj tahle novinka asi moc nemá - 128 MB Ram, velice slušný provedení a zmínil bych i zajímavý SW - optimalizace na ovládání prstem, Opera, TT, ...
A samozřejmě nakonec cena: Touch se dneska prodává za 11 - 12 tisíc, takže těch 18 může být tak zbožný přání Asusu. Kdyby s tím vyšly za 10, tak budou mít docela úspěch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Sychra  |  02. 03. 2008 00:23

Neustale mi tam chybi qwerty klavesnice, ktera je vyborna na sms. Vzhled je nadherny, ani provokativni, ani urazlivy, spis takovy stridmy a jednoduchy. Me se libi, jen te klavesnice je skoda :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inzer  |  03. 03. 2008 10:06

klavesnice je otazka nazoru. uz pred lety , kdy zacaly hw klavesnice jsem si rikal, ze bych bral zarizeni bez plne hw klavesnice, jenom s numerickou...no a uz je to konecne tady...
vzdyt pristroju s klavesnici mas na vyber tolik, kdeztou jenom s numerickou ( a aby to nebyl smartphone ) mas ted uz mraky...takze mas pomerne slusne na vyber...to mi, kteri hw nechteji mam podstatne uzsi vyber...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  03. 03. 2008 10:43

Přesně tak, já třeba dávám přednost zařízením úplně bez klávesnice, radši využívám rozpoznávání písma, a to už hezkých pár let. Nakonec je dobře, že si teď každý může vybrat, co mu vyhovuje. Všechno má svý výhody a nevýhody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terst  |  03. 03. 2008 17:34

Hmm a jak jako třeba v konzoli das rozpoznat ESC? Umělče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  04. 03. 2008 10:25

hmmm...je pekne, ze nas ta mile oslovujes...me si oslovil mistre, dalsiho si oslovil umelce...mas nejke umelecke sklony nebo trpis nejakym komplexem z umelcu ?
a klavesa ESC je pro tebe nejaka taky hodne dulezita......a jine klavesy nez ESC vyuzijes na klavesnici take ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terst  |  03. 03. 2008 17:41

Mistře prosil bych tedy vyjmenovat ty mraky zařízení s plnohodnotnou HW klávesnicí, takže prosím vynechte paskvily typu TyTN, Trea a pod. a šoupněte sem ten seznam ať mohu vybírat protože na novém komunikátoru od Nokie už není kláv ESC a až mi doslouží stará 9500 tak nevím do čeho jít. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  04. 03. 2008 09:30

dekuji za zadani ale podminka "...takže prosím vynechte paskvily typu TyTN, Trea a pod..." je pomerne limitujici.
chtit vyjmenovat zarizeni s klavesnici a zaroven napsat ze nemam vyjmenovat ta zarizeni ktera ji maji, mi prijde jako trochu rozporuplne, mozna nesplnitelne...
normalne bych treba napsal http://www.htc.com/product/03-products.htm
ale to nesmim. treo taky nesmim, nokie asi taky ne, tam chybi jedna klavesa, HP a Samsung asi take ne, to se vejde do kategorie paskvil a "apod", SonyEricsson bude mit urcite take nejaka proti, ostatni firmy budou asi paskvil...
...ale pokud pominu to ze mam neco napsat a zaroven nesmim, z uvedeneho je patrne, ze modelu s qwerty klavesnici jsou mraky. a ted mi tedy na oplatku ( a bez podminek) napiste zarizeni ktera jsou jako asus P750. ano , jsou to predchozi Asusy, nove i HP614 a jeste jedna firma to dela, ted nevim presne jeji jmeno.
Jak uz jsem uvedl vyse, nemam zajem o smartfouny, ty nemaji dotykovy displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor