Milý Jardo, momentálně jste ze sebe břídila udělal vy.
Stejně jako u Vodafonu, i u O2 a T-Mobile existují smlouvy na dobu neurčitou, během nich si můžete jednou měsíčně měnit tarif (U O2 a TM ze dne na den, u Vodafonu jen k účetnímu období - takže naopak omezenější je to u VF), stejně tak aktivovat balíčky, rušit číslo (třeba převodem na předplacenou kartu apodobně.
Smlouvy na dobu určitou (které jsou u Vodafonu na 6 měsíců a u O2 a TM většinou 24) se chovají opět stejně, u Vodafonu také musíte doplatit svůj závazek, pokud ho nedodržíte. Doplatíte telefon, stejně jako u O2 (u TM se doplácí plnění). Naopak u Vodafonu během smlouvy s telefonem NENÍ MOŽNÉ změnit ani tarif, musíte být na jednom tarifu, maximálně ho můžete zvýšit, zatímco u O2 a T-Mobile můžete i během smlouvy na dobu určitou cestovat mezi tarify jak je libo, protože se zavazujete k určité měsíční útratě a tu můžete splnit téměř čímkoliv.
Nevím tedy, co je teď víc omezující, to záleží na vůli každého, každopádně až budete pisatele před vámi opět obviňovat, že jsou břídilové, dělejte to pouze pokud na to budete mít právo, tímto jste udělal břídila jen a jen ze sebe.