Baterie na klíček: nabijte si mobil kdekoliv

Diskuze čtenářů k článku

Helena  |  18. 12. 2001 18:21

Mít samonatahovacího mobila to by bylo fakt príma, už léta mám takové hodinky a jsem s nimi navýsost spokojená

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Úlehla  |  15. 11. 2001 21:44

Lidi, nevíte někdo, kde levně sehnat generátor, který by při otáčení rukou dával cca. 8V stsm. při proudu aspoň 100mA? Nebo i menší napětí, třeba 4V, ale střídavé- aby šlo pomocí Deltonova zdvojovače vhodně zvednout.
Prosím, pokud byste o něčem vhodném věděli, napište mi na mail. Díky DJ BOBR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Si  |  19. 09. 2001 21:14

 Baterka (ta co sviti) na klicek byl muj napad od te doby co jsem dal za 4 suche clanky kilo a ty prachy jsem prosvitil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nefa  |  18. 09. 2001 17:18

Mobilserver měl tento článek už 10.9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  18. 09. 2001 18:42

Já bych řekl, že MobilServer měl článek na stejné téma, ale v žádném případě se nejedná o stejný článek. Co je na tom špatného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  18. 09. 2001 14:20

Ze najdu na MM aktualni zpravy o den, dva pozdeji nez na konkurencnich server, to uz jsem si zvykl. Tenhle clanek uz byl ale na SveteHardware 14.9. - cili o 4(!) dny drive...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 09. 2001 14:41

Občas se stane, že o stejném tématu náhodou napíše více serverů zaráz - to v případě, že vycházejí ze stejného zdroje, v tomto případě tiskové zprávy Motoroly. Na MM se objevil později, protože jsem byl celý minulý týden na dovolené, Vladislav Janeček leží v nemocnici a Martin Zikmund, který tu za mne suploval, tuto tiskovou zprávu nedostal... Velmi prosté vysvětlení, že?

Myslím, že jsem už o tématu článků na podobný či totožný námět psal na MM vícekrát, už se k tomu nechci dále vracet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 09. 2001 15:01

Tak buď nás chcete naštvat a vědomě v první větě lžete, nebo jste na MobilManii asi tak podruhé v životě. Doporučuji srovnat, kdy jste si opravdu aktuální informace, mezi které řadíme například novinky operátorů, nové ceny, recenze mobilů, přečetl u nás a kdy na jiných serverech. Myslím, že na neaktuálnost MobilManie si opravdu nemůžete stěžovat.

A k ručním nabíječkám: co jste získal tím, že jste si o nich na SvěteHardware přečetl o čtyři dny dřív? U nás jste si před těmi čtyřmi dny přečetl třeba o nových cenách Go, dnes o nových cenách Oskara - můžete je zkusit najít jinde. Tohle jsou informace, které potřebují aktuálnost, protože díky jim můžete ušetřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riko  |  18. 09. 2001 16:54

Vy jste uz jako Hlavenka Jen se do Vas nekdo trochu naveze a vy okamzite startujete :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ota pečenka  |  18. 09. 2001 14:01

no myslím že je to fajn věc myslím že zručný člověk by si to byl schopen udělat sám dali jste mi inspiraci na tomhle serveru je fakt fůra skvělejch věcí ale tahle je fakt unikatní  uživatel a nadšenec mobilu Vodagar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Trogl  |  18. 09. 2001 12:12

Taky jsem uvazoval, jak si vzit mobil na tyden na vodu a volat. Jelikoz mam Motorolu T2288, ktera ma misto jedne velke baterie tri male, napadlo me, ze by se daly jednoduse nahradit bateriemi bezne v prodeji. Manual o tom ovsem nic nepravi a nerad bych si odplalil telefon nejakym nepovedenym pokusem. Nevite o tom nekdo neco?

Pripadne jestli by se nedaly sehnat samotne originalni baterie Motorola. Pak bych si pred odjezdem nabyl oboje a mohl bych volat skoro 10 dni? Kdo vi, odpovi...

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asok  |  18. 09. 2001 13:47

Samozrejme se daji koupit baterie od firmy Motorola ale stejne tak dobre telefon funguje s baterkama typu AAA. Doporucuju Duracel nebo Energizer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kotlaba  |  18. 09. 2001 11:47

Nebylo by mozne zverejnit -subj- ? O podobnem jednoduchem zarizeni uvazuji (na dobijeni baterky v zahradnim domku), ale kdybych nemusel vymyslet vymyslene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  18. 09. 2001 12:27

Karlův větrník není nic složítého - stačí vhodný elektrický generátor (který neklade větrníku velký odpor) a jednoduchý stabilizátor napětí a můžete dobíjet telefon - sice poměrně mslým proudem, ale zato poměrně stabilně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 09. 2001 09:52

Nevim, jestli jsem to v clanku neprehledl, ale vi se, kdy ta nabijecka na klicek bude k dostani a za kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 09. 2001 09:58

To tisková zpráva bohužel neříká. Doufejme, že to bude brzy, protože je to opravdu zajímavá věcička.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kajinek  |  18. 09. 2001 09:28

Taky bych chtěl ten mobil na klíček

Ve stanu by to byla parádička...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  18. 09. 2001 07:45

Dobrý nápad. O tu kancelář ani tak nejde, tam se to vždycky nějak vyřeší, ale některé chaty, stanování ve volné přírodě, odloučená pracoviště - k nezaplacení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 09. 2001 03:19

Mobil na pružinku, velmi zajímavé, ale já bych radši už viděl v praxi ty palivový články. Taky jsem o nich četl už před lety a kde nic, tu nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor