I když se oháníš úsměvným sarkasmem, tak zřejmě nebudeš daleko od pravdy. Já totiž nejsem žádný studentík, nebo řidič kamionu apod., který si myslí, že všechno zná, ví a umí. Živím se velmi slušně jako marketingový specialista v jedné úspěšné nemalé výrobní firmě a dobře vím o čem píšu.. To co předvádí operátorská trojka, není žádná prodejní strategie na úrovni, ale selhání v základních bodech marketingu. Poměr poptávky vs nabídky je totálně roztříštěný - až zahnal zákazníka do kouta. Lidé se naučili "prozvánět"; není tomu tak dávno co se raději psaly SMS bez mezer, než aby někdo na dovolené zavolal svým příbuzným ... a dnes je na podobné úrovni i mobilní internet, kdy spousta lidí raději počká na WiFi než aby utratila 200,-Kč za směšný 1GB, což je kapacita, která se na chytrém smartphonu ztratí během velmi krátké doby. Podle tebe je to v pořádku? Co je lepší - vyhazovat starý tvrdý chleba do koše za 80,-Kč, nebo prodávat jeden za druhým za 20-30,-Kč? Kdyby současné tarify byly alespoň na rakouské úrovni a kdyby těch 200,-Kč stálo 8-10GB dat, tak si to nejednou koupím - obzvláště na zahraničních cestách a dovolených. Takto jsem si za posledních 5 let přikoupil celkem pouze 2x 1GB dat a operátor vydělal pouze cca 400,-Kč navíc. Ve výsledku jsme nebyli spokojeni ani jeden - což dost sedí k tomu přirovnání s předraženým chlebem, který se nedá jíst. Kdybych však za těch 200,-Kč dostal 8-10GB dat, tak už je to z mého pohledu zajímavější nákup, už bych se tolik nevázal na WiFi a takový balík dat bych si koupil i několikrát za rok. Po pěti letech by to ve výsledku nebylo 400,-Kč, ale i více než desetinásobek. Z internetu by nebyl strašák, 4G síť by se využívala mnohem více a datové balíčky by se lépe prodávaly. Jsou to jednoduchá čísla postavená na jednoduché logice, ale kdo nemá marketingové vzdělání a myšlení, tak mu to nic neřekne..
Názor byl 3× upraven, naposled 09. 01. 2019 09:38