Bezdrátová sluchátka Sony Ericsson: nenápadná evoluce

Diskuze čtenářů k článku

rs  |  22. 06. 2007 09:54

"Velkou měrou se na tom podílí i nižší hmotnost ve srovnání s předchozími modely. Snížení je poměrně markantní a to téměř poloviční."
ach jo...to nemuzete proste napsat kolik ? nebo je to nejaky trik jak udrzet pozornost do konce clanku jestli to tam nahodou nebude ? nebo neco ve stylu hledej smudlo, ono to na internetu nekde je....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Turoň  |  22. 06. 2007 15:24

Dobrý den,
máte pravdu - měl jsem to upřesnit.
je to 14g - 23g původně
-mt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  22. 06. 2007 07:49

HBH-PV710 má úplně stejnou sponu pro zavěšení za ucho jako HBH-608 - tady je má zkušenost s HBH-608:
Spona je aspoň z mého pohledu vyloženě neergonomická - nemohl jsem najít polohu, při které bych zároveň měl reproduktorek v uchu a zároveń mi přední část sluchátka s mikrofonem netrčela kamsi nahoru k oku. Navíc asi po měsíci používání se mi spona utrhla v místě, kde začíná zakřivení. Otočná část spony je totiž vyrobena ze 2 částí a zrovna v tomto místě je zřejmě mechanicky namáhána nejvíc.
Když jsem se snažil sehnat náhradní sponu, tak mi bylo řečeno, že jedině výměna celého sluchátka - takže varování všem, kterým by se utrhla spona po vypršení záruky - potom můžete sponu maximálně slepit (sekundové lepidlo jako např. Loctite se moc nechytá), nebo sluchátko rovnou vyhodit a pořídit nové.
Mám úplně normální uši a podle mého názoru HBH-608 vyhoví snad jen malým ženským ouškům.
Když se podívám detailně na fotku HBH-PV710, tak je vidět, že ani redaktor, který HBH-PV710 zkoušel, nemá teproduktorek přímo u zvukovodu, ale má ho posunutý dozadu směrem k okraji ušního boltce. Takže podle mého názoru podobný problém jako u HBH-608.
HBH-PV702 má sice jinou konstrukci spony, která by mohla "přežít", ale problém s umístěním reproduktorku je podle mého názoru stejný.
Ideální by byla libovolně tvarovatelná spona.
Já vím, teď asi většinu čtenářů napadne, že jsem jediný mezi stovkami tisíc a možná milionů uživatelů sluchátek Sony Ericsson na celém světě, kterému se to nesedí, a že kdyby to bylo tak zlé, jak to popisuju, tak už by o tom Sony Ericsson dávno věděl a upravil by to... Popsal jsem jen svou zkušenost.
Neberte to prosím jako reklamu - momentálně používám sluchátko Plantronics Explorer 320 a můžu říct, že s Plantronicsem se HBH-608 nedá absolutně srovnat.
Plantronics sedí naprosto dokonale, navíc prodloužený nástavec reproduktoru zasahuje mírně do zvukovodu, což je super.
Spona je placatá - širší ve směru případného mechanického namáhání a úzká v příčném směru, takže dobře zapadne mezi ucho a hlavu.
Prostě to nemá chybu - vylepšit by se to dalo už jen libovolným tvarováním spony.
Po těchto zkušenostech bych si klasické bluetooth sluchátko Sony Ericsson nekoupil.
Jeden čas jsem uvažoval o HBH-IV835, ale pak jsem do toho nešel. Ze zkušenosti vím, že po chvíli člověk přestane vnímat, že má na uchu nebo v uchu sluchátko a pak se může stát, že při nějaké činnosti sluchátko ztratí, aniž by si toho všiml.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan  |  22. 06. 2007 08:02

Mluvite mi z duše.taky potvrzuji, že se absolutně nedají nosit.Naštěstí jsem ho stratil, takže už vím,jaké si rozhodsně nemám znovu kupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  22. 06. 2007 10:24

Mne BT sluchatka od Eriksonu taky nesedi. Ani od Nokie. Takze diky za tip na ten Plantronics.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 06. 2007 14:12

Naprosty souhlas. Sluchatka SE jsou pomerne kvalitni ale provedeni spony je zoufalost sama. Taky mi nesedi. Pouzival jsem i sluchatko Bluetrek G2 podobne velikosti i hmotnosti ale s tvarovatelnou sponou. Opravdu ohromny rozdil, co se tyce komfortu noseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  23. 06. 2007 09:50

Děkuji za Váš názor na 710.Bohužel rozhodně nejste sám, komu eriky sluchátka nepasují na uších.
Já už delší dobu dělám výběrové řízení na BT HF a zvažuju Plantronics - opět. Protože za časů dřívějších jsem u své staré Nokia 7110 měl drátové HF Plantronics M 140 s tyčkou, šlo zastrčit do ucha bez spony - spona byla drátová - ideálně tvarovaná - akorát na mně. Jenže časem jsem změnil mobil a díky tomu, že nemohu najít redukci z fucking pop-port na 2,5 mm jack, tak nemöhu svou bondovku používat.
Vyzkoušel jsem už různé typy, ale k těm s drátem (nějaká Nokia) jsem se zatím ještě nedostal. Líbí se mi taky od Erika ta se špuntovým sluchátkem, ale ta má prý automatický regulátor hlasitosti, který zas až tak dobře prý neplní svou funkci a jiná možnost, jak změnit hlasitost neexistuje.
Konstrukce jako u modelu Motorola H605 a jemu podobná Jabra nebo Plantronics (tuším že Voyager, který jsem ale nezkoušel). Tu motorolu jsem zkoušel - o ničem. Ve hmotnosti to není, ale ten pocit nezvykle odstátého ucha - no, moje stará bondovka vede.

Nezkoušel jsi náhodou Plantronics Voyager? Dám na Tvou radu. Děkuji
Ještě bych se Tě rád zeptal, jak Tvůj Plantronics to má s echem. Na mém starém bylo šoupě a tím to šlo odstranit. Pak tam byl také rozdílový mikrofon, který odfiltroval hluky okolí. Víš, třeba nakonec zvolím to, co máš Ty, ale nechtěl bych ztratit ty funkce, které jsem měl dosud.
Děkuji, za jakoukoli odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  23. 06. 2007 23:38

S Plantronics Voyager zkušenost nemám.
Echo jsem na Plantronics Explorer 320 nikdy nepozoroval.
Odfiltrování hluků okolí nějak nepostrádám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moron  |  22. 06. 2007 01:35

No typujem ze to bude stale NiMH. Naposledy som sa o to zaujimal asi pred rokom ked som chcel kupit model IV835 (NiMH) a odvtedy ma to uz nezaujima lebo som zacal pouzivat sluchadlo ineho vyrobcu s LiPo bateriou, ktory uvadza specifikacie. A moje HBH-35 (NiCD) malo pomerne kratku zivotnost vdaka baterii. S tym to izacalo ist dolu vodou uz po 3 mesiacoch a po vyse roku sa stalo nepouzitelnym.
Inak pre tych co to zaujima mozu kontaktovat vyrobcu a po prvej vyhybavej odpovedi typu "bateria nie je vymenitelna" alebo podobnej sprostosti, zvycajne uz na druhy krat uvedu zlozenie baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
láďa  |  22. 06. 2007 02:36

Asi před měsícem jsem kontaktoval výrobce ohledně typu baterie u sluchátka HBH PV 705 a odpověděli mi,že všechna jejich zařízení jsou v současné době s baterií Li-pol,případně Li-On.Takže paměťový efekt by už žádné jejich sluchátko údajně mít nemělo.Také uvedli,že baterii lze vyměnit pouze v servisu,takže vyměnitelná by podle všeho být měla.Otázka je,na kolik celá ta legrace vyjde,při cenách v autorizovaných servisech se asi nevyplatí nechat něco opravovat u zařízení v ceně okolo tisíci Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 06. 2007 14:03

Hmm. Pokud vim tak snad s vyjimkou nejstarsich HBH 30-35 je ve vsech sluchatkach Li-pol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moron  |  23. 06. 2007 02:33

Ale nie v IV835, a to je asi jedno z najmensich sluchadiel od SE.
Alebo aspon nie pred rokom, jedine ze by medzi tym zmenili bateriu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor