Bitva dvoujader I: start systému [video]

Diskuze čtenářů k článku

Wi Se  |  05. 09. 2011 19:38

Moje X10 s 2.3měla v prvním testu 31s a v tom druhém s vyndáním baterky taky. Tak teď nevím jestli mám v ruce normální 2jádro nebo rychlé 1jádro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda nokie  |  13. 07. 2011 13:22

Nokia c6-01 za 33sekund a 20 setin sekundy a pak ze jsou ty nokie pomale proti dvoujadru :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Key  |  20. 07. 2011 14:19

Proč by byly pomale? Když jsou jednoduche, tak se na nich téměř nemá co sekat.... (vlastním N8 a SGSII) Srovnavaš rohlík s párkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4R  |  08. 07. 2011 10:06

Dobrý den,
na kdy plánujete zveřejnění dalšího testu?
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 07. 2011 20:41

Také ale určitě záleží na velikosti obsahu disku v telefonu,že ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobco  |  29. 06. 2011 13:58

Motorola Milestone 2
no, tak moja jednojadrova motorolka zial startuje velmi dlhych 52 sekund

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
awacs  |  29. 06. 2011 12:21

A stejně nejrychlejší je moje Xperie X1, která po mnou provedených úpravách v systému zpomalila na start o čas 4 minuty
Stejně Windows Mobile byl poslední systém, se kterým byla sranda a dalo se s ním hrát na úrovni systémových změn. Tyhle nové systémy jsou na tohle hodně háklivé (o iOS ani nemluvě, to je jako Java ) a nenechají si moc šahat do vnitřností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jéňa  |  29. 06. 2011 10:37

Dobrý den.
Teď se zeptám úplně od věci a asi jako laik.
Zajímá mě co to je za telefón kterým jste ten test měřili? Poznal jsem že to Samsung,ale zajímalo by mě jaký typ.
Děkuju,Jéňa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  29. 06. 2011 11:14

To byl samsung galaxy s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slosi  |  29. 06. 2011 00:54

Ukamenujte me, ale za 1) nepochopím jak si nekdo muze koupit iphone . Asi jsem na to moc mladý, ale kdyz jsem videl ty popraskane konstrukce, display-e a vsechno kolem snad u "tisíce" znamych, kteri si ho v euforii koupili, tak mi bylo zle. Za 2) V tomto testu pro me kazdopadne vyhralo htc, pri vyndani baterie rozdil ne nejak veliky, ale pri normalnim startu utece vsem, coz je pro me zaklad, protoze kdyz uz vypnu mobil (jednou do mesice), tak nemam potrebu osahavat si baterku. Proto si myslim ze dulezite je nabehnuti s baterii. Proc vyndavat baterii (krome vymeny SIM) ? To tam sekate s prominutim tolik p.i., ze se Vam to seka a proste se to musi takhle resit? Tohle reseni nebude. Za 3) bych snad Sense se samsungovym rozhranim ani nesrovnaval, sense bezkonkurencne. atraktivni, upravene, vse co ma rozhrani mit. A za 4) reknete mi jak se vam muze libit S-Amoled , dalsi mnou nepochopena vec. Tady na kamere sviti pekne, ma peknou pozorovatelnost, ze vsech uhlu, ale ty barvy jsou otresne, japoncikum to asi proste potrebuje bit do oci, protoze kdyz to polozim vedle SLCD tak je to nehorazne kontrastni, presycene a do oci bijici. Kamarad ma S1 a ta se mi zda v displayi dokonce decentne nazelenalá, kdyz tam pusti napr. placnu tapetu od nexusu, ktera ma byt sede barvy, tak je tam proste zeleny nadech, ale to bude asi vada jen jeho kusu. To je tak vse. Kazdopadne bych se k testu rad take pridal moje rootnuta HD2 nabiha neco kolem 2 minut. Ale co, na druhou stranu si radeji jednou za cas pockam chvilku, nez se zbytek casu zaobirat s prominutim ted uz "dem.ent.nimy" windowsy, ktere letely z mobilu hned, jak jsem jej dostal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  29. 06. 2011 06:42

Když už vypneš mobil jednou za měsíc,tak je pro tebe strašně důležité aby naběhl o 10 sekund dřív? Navíc já to zkoušel a samsung naběhl za 12 vteřin. Zkus používat nějaký čas superamoled displej a potom přejdi na lcd a najednou všechno vidíš za mlhou, venku nic neuvidíš a je přímo hnus zjistit, jak vypadá černá v podání lcd, je to šedofialová, já měl Sgs, chtěl jsem zkusit htc, tak jsem si incredible s a po měsíci rychle zpátky k samsungu hlavně kvůli tomu displeji a sense. To je totiž pěkný na efekt, ale po pár dnech už to začne otravovat. To touchWiz je praktický , přitom je to taky hezký. Na druhou stranu sensation má lepší konstrukci, materiály a líp se drží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slosi  |  29. 06. 2011 11:17

Ja se radeji budu divat na "leskle" cernou, ktera je dokonce GB uz vyladena i systemove, nez najet do menu a nechat oci na sedacce kvuli kontrastu, ktery je hrozny, nerealny. Sense otravuje? asi jsi jeden z mala, ja to beru jako to nejlepsi, co z nadstaveb je, touchwiz je hrozny celkově. Na tomhle se urcite neshodneme. Kazdopadne ke konstrukci se vyjadrovat nemuzu, v ruce jsem jej nemel. A k prvni vete, rikam ze je to dulezite? Rikam ze mi mobil sam nabíha 2 minuty, takze by me nejakych par sekund asi tezko rozhodilo. Ted si zapnete eternal legacy nebo treba N.O.V.U a uvidite, kde to nabehne rychleji, stejne jako se sgs1 v nacitani gps nechyta ani z daleka na rootnutou HD2, ktera je nejaky ten v patek v chodu. Sgs byla cerstva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  29. 06. 2011 12:08

No dobře uvidíš až to budeš mít, při každým odemčení telefonu se ti roztočí menu.Poprvé je to hezký,ale pak už je to trapný a strašně to zdržuje. Ano touchWiz si na nic nehraje , za to dělá přesně to co má, ale kdo si rád hraje, tak si sense užije, jinak gps u galaxy sII do pěti vteřin. A já měl teda htc incredible a byl to jediný android co jsem měl, který se sám od sebe restartoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slosi  |  29. 06. 2011 13:10

To pak musela byt chyba kusu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  29. 06. 2011 13:32

Spíš firmware, já ho koupil s androidem 2.2 a už po týdnu byla aktualizace na 2.3 a pak už se to nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Vlček  |  29. 06. 2011 00:05

V podstatě stejně jak konkurenti, to v jedině tak 5% :), řekl bych že v těch zbylých 95% baterku nevyndávám..., takže htc má u mě rozhodně +

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hory  |  28. 06. 2011 23:19

Druhá část při vyndaných bateriích je opravdu směrodatnější, vzhledem k tomu, že HTC má v HTC Sense uživatelském prostředí od verze 2.0 funkci fastboot. Pokud se v nastavení vypne, pak jde vidět výsledek, který odpovídá realitě druhého videa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xexeo  |  28. 06. 2011 22:44

to je asi taký test ako Benchmarky na Androide
na čo ? na prd
tak nahanajme čísielka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  28. 06. 2011 22:53

Benchmarky na androidu jsou super , protože můj s2 v nich vede o několik délek, nejvíc mně pobaví, že když test opakuji několikrát za sebou, tak se výsledky liší o tisíce bodů, ale stejně vždycky vyhraju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony  |  29. 06. 2011 18:09

Jsme na tom stejně Taky (jako já) někdy u výsledku testu onanuješ ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  29. 06. 2011 18:54

Já rovnou stříkám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 21:11

no hezký. test se my líbil.
jen nechápu proč tam jsou dvoujádra a podobné nesmysli když se moje N900 z maemem na 800mhz a jedno jádro bootuje stejnou dobu.
to bude asi tím že tam nebude androshrot
tak nevím nevím co je na tom přelomového

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI16  |  28. 06. 2011 21:20

Myslím, že je to uplně jedno jestli 800 nebo 1 GHz ale s androidu si p*del nedělej maemem toho moc nenaděláš N900 zahoď a kup si pořádný mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 21:56

tak teď si mě pobavil.
až android bude uměl aspoň půlku toho co maemo tak začnu nad ním přemíšlet
dřív ani náhodou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI16  |  28. 06. 2011 22:18

Ok osobně jsem meamo neměl sranda musí byt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  28. 06. 2011 22:26

Čoveče a copak to maemo umí tak světobornýho navíc a android ne? Ptám se , protože jsem n900 nikdy v ruce neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2011 00:08

Umí to být jedinečné. Tak jedinečné, že už se ten systém nevyrábí - kvůli zachování exklusivity samozřejmě :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2011 00:49

je vydět že si ho nikdy aspoň v ruce neměl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2011 01:33

Neměl. A asi ani nikdy mít nebudu. To hovoří za vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2011 00:51

co umí? už jen multitasking to jediní stačí. otevřenost systému, zabezpečení, to jsou hlavní věci o kterých si ostatní můžou nechat jen zdát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drobeček  |  03. 07. 2011 13:23

Tak osobně mohu posoudit OBA telefony (N900 a HTC Sensation). Upozorňuji, že pouze jako běžný uživatel (prostě "Lama", která nic neprogramuje, nepřetaktovává procesor a jiné lahodnosti co dou s N900 dělat ).
V porovnání těchto dvou strojů je mi uživatelsky daleko bližší HTC s Androiem než N900 s Maemem.
Dokážu ale souhlasit i s lidmi, kteří N900 vychvalují a nenechají na ní dopustit. Je to přeci jen jiný systém vhodný spíše pro "fajšmekry", kteří se rádi hrabou v systémech a programech. Pro běžného uživatele telefonu je opravdu ale lepší Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  28. 06. 2011 20:22

iPhone 4 je aj tak lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 06. 2011 20:47

Jozífku, sám cítíš, že už je to jen takový zoufalý zvolání. Iphone dnes už fakt ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xexeo  |  14. 07. 2011 16:41

no jo rok staré železo a serie ťa to stále.xexe.
ano je ,netreba mu všetko 2x by šiel svižne
mne vydrží iP4 aj 2,5-3 dni z iOS5 beta3,na testovanie-blbnutie,zapnuté wifi,gps,bt,EDGE(3G nemám v okolí) a to sa vám , Androidákom može len snívať a to je len testovací FW ,vy to testujete stále kým sa nekupi nové železo,potom sa plače že nie je upadate a nakoniec každý ,každý týždeň-mesiac skušate ine ROMky od Cyanogen alebo ostatných, a aj tak to nie je ono
k článku
to je ako test poloblba HULANA z macbookom HDD 5400ot.min. a nejakym notebookom z win7,kde strčil ešte aj SSD Intel,čo ASI vyhralo pri bootovaní ??? ale načo budem vypínať macbook ?netreba doma ho nevypínam nie ako toto tu v práci čo ma 2x lepšie parametre aj aj tak už som mal aj BSOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  28. 06. 2011 18:08

no tak restart telefonu je asi posledna vec ktora ma na telefone zaujima... toto nie su pocitace, nevypinaju sa tak casto... tak naco takyto "test rychlosti"??? radsej ste mali testovat rychlost odozvy systemu, rychlost nacitania web stranok s flashom a pod ako ostatne weby... toto je nanic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carusel  |  28. 06. 2011 16:49

testy uplně na ho*no .. mam iphone 4 už rok a ještě sem ho nepotřeboval vypínat nebo restartovat ... to je co kluci, to neznáte s androidama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 17:31

:D :D :D tak nějak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tvoj opuchnuty tatko  |  28. 06. 2011 18:14

Jakub mrzák...nevidi do dialky ale na blizko vidi dokonale! Jeho oci pouzivaju v nasa ako elektronovy mikroskop...no povedz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2011 23:16

nebuď drzé malé děcko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jar  |  28. 06. 2011 17:54

Ale poslední dobou mi zase u iphone4 nějak drhne otevírání aplikací , ta animace, jak to vychází ze středu se neotvírá úplně plynule, je to mírně sekaný, ale když jí hned zavřu a otevřu znova, tak už je to ok. Kámoš má Sgs a tam je ta animace stejná, ale on to má mnohem rychlejší a vypadá líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xexeo  |  14. 07. 2011 16:33

určite maš JB aby si mal tie drahe hry zadara
JB rozseká system potom sa tomu nečudujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 18:47

Tak proveď měření po vyndání baterky.. jo to vlastně u iP nejde:D Tak se modli aby ti to nezačlo nekonečně zvonit jako Nokie:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  28. 06. 2011 16:22

dobra prace, diky,moc moc mi to pomohlo,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
julo9  |  28. 06. 2011 17:41

Má to veľkú výpovednú hodnotu, mám vyše roka Desire a reštart bol akurát pri aktualizácii Androidu, ináč nič. Na druhú stranu pochopím majiteľov LG kde sa deje skoro denne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skylines  |  28. 06. 2011 15:34

Tak HTC zaválelo. Sice mám jiného favorita což je SGS II ale tahle funkce u HTC je docela dobrá. Jasně možná to bude žrát více baterku ale čekat pokaždé cca 30 vteřin než se mi zapne telefon je peklo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  28. 06. 2011 16:16

a proč ho vůbec vypínat?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 13:47

ono spíš Honzu Lásku milovníka Samsungů Galaxy S a S II našvalo, že Sensation dalo tak strašně na zadek jeho oblíbenému kousku, že našel prostě to něco, proč to tak je :D
taky mě tu dost zaráží ten pomyslný žebříček telefonů kdy SGSII je o celkem hodně před Sensationem...poslední telefony, které jsem s Androidem měl byly(i když třeba už dávno) HTC Desire, Samsung Galaxy S, HTC Desire HD a LG Optimus 2X...a msím říct, že co se používání telefonů týká, tak ty HTC byly výrazně lepší než ty špatně odladěné krámy(myslím tím v základu před flashováním)...pochybuji, že v případě SGSII a Sensation tomu je jinak...
cci tím říct, že kdybyc měl vybírat mezi SSII a Sensation, tak 100% HTC, at už kvůli nepřirozeně jedovatým barvám SAMOLEDU nebo kvůli konstrukci nebo kvůli odladěnosti androidu v podání HTC a jeho Sense...našel bych i více důvodů...tot můj názor :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  28. 06. 2011 13:53

Mrazku co si to dovolujes, esdvojka je woe nejlepsi foun na trhu, se koukni na hw tabulky ty trumbero!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 14:00

na co je ti HW, když ho SW neumí využít??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
draso  |  28. 06. 2011 14:12

Kráásně řečeno...samsung je opravdu výborný telefon. Možná i s nejlepší odezvou. Ale jak jsem chytl do jedné ruky Sensation a do druhé SGSII tak jsem si říkal, tuhle briketu - sice lehkou a výkonnou - ale šíleně plastovou a vyloženě kopii Iphona nikdy. To opravdu zvolím firmu, co hledá vlastní cestu s kvalitně vyhlížejícím šasi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  28. 06. 2011 14:14

to jako vyblite farby a mizrne pozorovacie uhly SLCD su lepsie? tak to by si si pomohol
konstrukcia lepsia, ale vyladenost nie, hlavne Sense zerie viac ako Touchwiz, o 1 gb ROM nehovoriac, za chvilu telefon hlasi malo miesta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 14:22

radši vyblité barvy než jedovaté...a radši vyblité barvy a vyšší rozlišení...tedka asi někdo napíše, že je to okem nepozorovatelné, ale já vidim dost špatně na dálku a dost dobře na blízko, takže já tam ten rastr prostě vidim...a když už sme u displaye, tak si myslim, že na retinu u iPhonu to stejně nemá ;) je to kompromis mezi vyblitým a jedovatým displayem, navíc s velkým rozlišením( na 3,5 palce ) ... možná jsem zhýčkaný tím, že koukám téměěř jen na HD nebo full HD filmy a seriály a taky asi tím, že mám teďka iPhone 4, ale prostě ty jedovaté barvy se mi nelíběj...ale to je subjektivní...
nezajímá mě kolik zabere Sense, ale zajímá mě jak funguje a fakt je ten, že funguje lépe...a co se týká ROM paměti...za 1) 1GB je pro Android naprosto dostačující(cca před rokem se řikalo, že i 200 MB je dostačující, což nebylo ale i tak se to řikalo) a za 2) SGSII má sice 32 GB vnitřní paměť, ale jestli je to podobně jako u jedničky, tak na aplikace bude vyhrazeno max 1,5 GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  28. 06. 2011 14:36

Je to fakt o zvyk, mně zas přijde neuvěřitelné, jak někdo může barvy na Iphone nazývat reálnými, vždy ten displej čistím, abych zjistil, že takhle to bohužel vypadá normálně:)) U TV si dnes taky nikdo nestěžuje, že má příliš syté barvy, nebo že černá je fakt černá, a u telefonů to podle mě nebude jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2011 14:40

no o zvyk to je každopádně...já neřikám, že na iPhonu jsou reálné barvy...o to se snad ani nikdo nesnaží ne? jen řikám, že se mi ty barvy nejvíc líbí a jsou kompromisem mezi SLCD a SAMOLED

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  28. 06. 2011 17:08

Ono je to o necem jinem. Je potreba rozlisovat omalovanku a realnou barvu. To co ma samsung, nebo dnesni televize, tak to je proste barevny vyblitek, ktery ma lahodit oku pozorovatele tim, ze jsou ty barvy jasne, syte a proste se na film tak pekne kouka, ale takove barvy nemaji co docineni s realitou. Je to vyumelkovane. Takovy iphone 4 ma IPS display, stejne jako treba ja v praci. Pouzivat pro praci tu sracku od samsungu, tak mi po pul hodine vytecou oci. Jde o to, ze kdyz si treba udelam nejakou grafickou pozvanku a budu to delat na SAMOLED a IPS a pak to vytisknu, tak z IPS mi z tiskarny vylezou temer stejne barvy tak jak jsem to navrhl na displayi. Kdyz to udelam u SAMOLEDu, tak dostanu neco, co se tomu ani vzdalene nepodoba, protoze na displayi uvidim presycene, umele, syte barvy presrane kontrastem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  28. 06. 2011 17:45

Pozor! Právě u přehrávání videa a fotografií žádná přepálenost není, to se týká pouze grafiky, až je z toho člověk překvapen. Navíc i u té grafiky to lze štelovat, tak že kdo chce, dosáhne vyblitosti lcdéčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  28. 06. 2011 20:13

Nepovidej, kolega ma v praci sgs2 a je to kurevsky prestrelene i na fotkach, navic SAMOLED nikdy uz z principu technologie nedosahne podani obrazu jako IPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  28. 06. 2011 21:46

To máš spíš kurevsky přestřelený oči, jinak to nelze vysvětlit. Nakonec ještě řekneš, že IPS má lepší podání četné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  28. 06. 2011 18:01

aj keby to bolo 1.5Gb,tak je to stale o 50% viac ako u Sensation... a to samozrejme nie, lebo niekde musia byt ulozene aj ostatne data, takze Sensation bude mat na Applikacie vyhradenych max 400-500Mb... a to uz je 3x menej ako u starej SGS1.... ano mozes to dat na kartu, no nie vsetky applikacie je dobre na kartu presunut... hlavne ak tu kartu par krat vyberies...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2011 23:15

ne má kolem 1GB, koukal jsem na něj v prodejně a má stejně jako Desire HD ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  28. 06. 2011 16:44

Kdybych si vybíral, tak HTC za jejich propracovanou telefoní nástavbu. To co má SGS2 z toho mi vstávají vlasy na hlavě hrůzou.
Ovšem jako hlavní jsem bral v potaz kvality displeje, kde když sem mohl porovnat, tak Dislpej samsungu prostě vede, krásně se čte na slunci, je kontrastní, perfektně čitelnej snad ze všech úhlů. Displej Sensationa i když má vyšší rozlišení prostě stojí za prd. A to jsem měnil telefon z HTC desire(s amoloedem teda).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  28. 06. 2011 12:32

I ja se musim pridat ka nazorum, ze tento test ma nulovou uzitkovou hodnotu. Recenze na Sensation by rozhodne byla lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  28. 06. 2011 13:18

jezisi marja jste objevili ameriku nebo co?
funkci fastboot umelo uz i DESIRE HD!!!!!
mi tak pripada ze se v tom vyznate jak koza prdeli opravdu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  28. 06. 2011 13:22

jeste jednou podstatna informace!
sgs2 ma system POD EXT4 v zakladu ktery o hodne rychlejsi..............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rákosniček  |  29. 06. 2011 18:27

aspoň v nečem..., ten kdo tohle říká že se někdo vyzná jako koza prdeli atd..., má v hlavě ještě víc nasráno než ti ostatní... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  28. 06. 2011 11:37

Tady je vidět, kam se dostal Android. Systém, který je v základu překombinovaný a pomalý, spousta aplikací není kompatibilní mezi telefony nebo neběhá jak má, aplikace mají odlišné ovládání, potřebujete stále výkonnější hardware a aktualizací se jen tak nedočkáte, jediná rozumná volba jsou custom ROMs...jenže kdo se chce v dnešní době spoléhat na to, že Jarda Vomáčka z garáže udělá dobrou romku? Papírových funkcí má Android nejvíc, ale domnívám se, že nové Mango ho poráží v uživatelské přívětivosti, integraci a skutečné praktické využitelnosti. Já bych třeba u nového telefonu nechtěl Facebook nebo Twitter jako externí aplikaci, nechtěl bych telefon bez tlačítka fotoaparátu, bez kvalitní správy emailů a zcela svižného systému...a tak bych mohl pokračovat. Tím neříkám, že si Android postavení neudrží nebo že je to zcela špatný systém, určitě ne, SGS 2 je lákavý telefon, jen mi prostě učarovaly WP7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  28. 06. 2011 11:47

Souhlas, ale nejspis tady dostanes po drzce od mistnich uhrousu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  28. 06. 2011 12:11

Nechci rušit tvoje kruhy,Androida mám a tlačitko fotaku na něm je.Sprava emailů je pro mne řekl bych celkem vyhovující,system je svižný.Na androidovi mam navic solidní terminal což na WP chybí.Nechybí na winmobile ke kterým se ale už vracet nebudu.
Takže nevím - spiš to nebude system pro tebe,ale věci se mají tak že každý by si měl vybírat system podle sebe,svých schopností a potřeb - pro mne WP není momentalně zařizení ktere by umělo co od smartphonu vyžaduji.Jiným stačí a jejich požadavky překračuje - takže každý by měl řict pro mne nevyhovuje a nikoliv system je takový makový,schopný, neschopný.ono integrace v mojem pohledu je jina než integrace v pohledu někoho jineho.
WP vezmu na milost až LEVY pro ně zkuchtí powergui pro,potom budou mít killer vlastnost z meho pohledu tak jako ji měly WM když jsem je použival,WP7 je deset kroků zpět do pravěku pro mne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warek  |  28. 06. 2011 12:15

je sice narocny, ale rychlosti a moznostmi mi prijde naprosto vyhovujici, tlacitko fotaku apod je proste subjektivni no ja to mam presne naopak, z w6.5 na android a nikdy do wp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  28. 06. 2011 14:25

Jo, máte pravdu, nyní je každý systém ze tří hlavních vpodstatě kvalitní a funkční a je to spíš o detailech, říkám to podle toho, co na mobilu používám a co jsem si představoval lepší, a nyní, když to WM začaly plnit, mám radost. V čem podle vás bude zaostávat Mango? Třeba built-in věcí už bude mít mnohem více než iOS, viz tato tabulka: http://www.winphone7.info/2011/06/mango-features-vs... ... vím, že je to spíš otázka filozofie a vše se dá doinstalovat...jinak nyní mám Badu, je fajn, jen je málo aplikací a začíná mě štvát svět ikonek, proto taky asi ty WP7, podle mě to k tomu směřuje, počítačové opojení "malými windows" by mohla paradoxně ukončit právě WP7 - ačkoli vždy bude skupina zákazníků, která upřednostní otevřenost Androidu nebo ikonkový svět iOS, tak mám pocit, že WP7 nahradí v očích uživatelů Symbian, který byl pořád "mobilním" systémem, navíc ho zbaví komplikovanosti a dodají zábavnost a rychlost. Prostě to bude pro lidi, kteří chtějí rozbalit a fungovat rychle, jednoduše a kvalitně - a hrát si a ladit jen tehdy, pokud mají zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  28. 06. 2011 14:27

Paradoxně největší problém bude marketing a taky setrvačnost zákazníků, kteří budou chtít Android, protože ho má soused a naučí je to, nebo Apple, protože proč víme všichni...a nikdo se jim na druhou stranu nemůže divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 06. 2011 15:33

Ja bych spis rek, ze lidi nechtej WP7 protoze je jednoduse osklivy a neprehledny :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  29. 06. 2011 00:56

Nenahradí Symbian zcela určitě. Nějak si neumím představit WP7 vzhledem k HW specifikacím s cenovkou kolem 6000,-.
Pořád jsem si říkal, co mi ta úvodní obrazovka připomíná. No vzpomněl - starou pseudografiku v DOSovém Turbo Pascalu (myslím že se ta nástavba jmenovala Turbo Vision). Tam byly taky takové hezké čtvercové tlačítka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  30. 06. 2011 20:08

No co se hardwarové spousti fotoaparatu týče, tak je pravda, ze vetsina novejsich telefonu s androidem ji nemá, ale vůbec mi to nevadí, dotykova spoušt je mi daleko příjemnější. Na druhou stranu je to ale spíše stejně věc názoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klk  |  28. 06. 2011 11:35

Zajimavy test neslo by ale pro srovnani pridat nejake vykone jednojadro? At je videt jake "zrychleni" ma dalsi jadro navic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 10:56

Já se tedy musím redakce zastat. Mě se ten test líbil. Jasně, je to jen pro zajímavost ale proto sem chodíme ne ? Mám LG O2X a když sem viděl první start HTC, spadla mi brada :D Pak jsem pochopil... Zajímalo by mě, o kolik by bylo O2X lepší s taktem na 1.2GHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  28. 06. 2011 12:00

Ciste hypotetichky by v benchmarku mel asi stejny ne li vyssi rating. Tegra válí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  28. 06. 2011 10:44

Muj iPhone 3G startuje kolem dvou minut, proto ho vubec nevypinam, ale zase po nastartovani je ten system rychlej skoro jako vase dvoujatra!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sTebliczek  |  28. 06. 2011 10:52

já nemám dvoujátru, já mám jen jednu játru, ale rychlá by měla být dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ervín  |  28. 06. 2011 10:58

po sobotním flámu by se mi dvoujátro šiklo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sTebliczek  |  28. 06. 2011 11:01

Ale kolega má jednojátru s nějakým označením 3G, která je prý stejně rychlá, jako dvoujátro, takže by měla stačit i na sobotní flám Snad by se dala vyměnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rákosniček  |  29. 06. 2011 18:24

3GS má už dvě jatra?? a 4 taky...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  28. 06. 2011 17:55

no jasne.. s 3G ti to musi ist inac rychle.... kolega ma 3GS a Angry Birds mu sekaju jak o zivot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xexeo  |  14. 07. 2011 16:32

netrep blbosti,povedz kolegovi nech vyhodí Jailbreak a tu Angry Birds nech si za 0,79€ kúpi to ho nezabije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  28. 06. 2011 10:41

Absolutně test o ničem.spíš bych přeskočil k testování internetu,spouštění náročnejch her,přehrávání full hd videa apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  28. 06. 2011 10:32

jen se zeptám..... o čem je vypovídající hodnota rychlosti startování telefonu? to je jako kdyby ve formulích F1 závodili, kdo ji rychleji nastartuje měření rychlosti telefonů spatřuji, v úplně jiných disciplínách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  28. 06. 2011 10:36

a vidím, že pro někoho je start hrozně důležitý, protože asi musí restartovat svůj telefon několikrát za den. ale mně nevádí mínusové body, od mých fanoušků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Draso  |  28. 06. 2011 10:31

Bežte do kelu s takovýma testama, kterých je na youtube milion. O ničem to nevypovídá a opravdu je mi jedno jestli jeden systém najede za 20 vteřin a druhý za 30...Hlavně že HTC Sensation máte v redakci už měsíc a recenze vázne. Na to se zaměřte! Tyhle nesmysly o startech a benchmarcích si nechte na večery u sodovky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 14:32

když tě to nebaví tak se na to nedívej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 10:23

Dobrý den,
Vlastním Galaxy S a ve videu jsem viděl, že už máte nahraný FW 2.3 (poznal jsem podel baterky) v CZ já mám stále 2.2 Kies mi zatím nenabídl 2.3.4 tak se ptám jestli to máte oficálně origo nebo nahrán s jinou romkou
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 28. 06. 2011 10:32

To sice nebylo úplně cílem této demonstrace, ale ano, máte pravdu, mám tam Gingerbread je to flashnutá ROM, Samsung oficiální aktualizaci ještě nepustil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 10:36

Děkuji za odpověď
Jinak jsem slyšel něco o 11.červenci, že by už snad měla být na Kies verze 2.3.4 CZ tak snad to bude pravda nebo taky fleshnu a hotovo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 06. 2011 10:43

2.3.4? Co jsem cetl ja, tak se ma jednat "jen" o 2.3.3.. a jestli to tak bude, tak se mame zase na co tesit, protoze tahle verze podle dosavadnich beta romek zere silene baterku..
No nechme se prekvapit.. Nastesti uz se blizi do finise CyanogenMod, tak bude aspon na co prejit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 10:47

Asi ano máte pravdu bude to jen 2.3.3, ale nechápu přoč je to u nás všechno tak pozdě hold ČR no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 11:30

Už nyní mají třeba u Darkyho 2.3.4 a pracují na ní, takže klidně se může objevit v ČR oficiální cestou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 11:33

Vy osobně máte co za verzi ve svým Sku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 11:56

Darky 10.1 2.3.3, zatím Ficeto maká na 2.3.4 (JVP)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 12:05

OK taky to tak udělám asi dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LukinM26  |  28. 06. 2011 12:28

Já jedu na Ficeto´s JVP 2.3.4 která už je snad dokončená a bez problémů! Jeden z nejlepších firmwarů na SGS v ohledu baterky, GPS a hlavně rychlosti!
Mám u sebe SGS 1 s tímto firmwarem a SGS 2 s oficiální 2.3.3 a hádejte které prostředí je rychlejší
Nezdá se to, ale SGS1 !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 13:34

Fakt tak tohle je přesný názvez FW Ficeto´s JVP 2.3.4 a můžu to překopat když mám 2.2 a swype je CZ nebo ne dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 13:46

tak za prvé, Ficeto na ní stále maká, je stále v beta verzi a zatím nepřišla ani do STABLE.
Jinak IMI: pokud se takto ptáš, tak raději nepřecházej, bez znalostí a vědomostí si můžeš ublížit. Raději využij STABLE verzi 9.5 nebo 10.1, ale raději si opravdu zjisti veškeré info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  28. 06. 2011 14:03

Jojo právě, že mám android uplně prvně dřív sem měl Symbian a N82, 5800 a N97 vydržely všechno se Symbianem jsem uměl vše, ale android to je zase něco jinýho a vyspělejšího mobil mám přesně týden tak ho nechci hned zrušit .
Takže chci jít opatrně a nahrát ofiko FW 2.3 a potom se pomalu rozkoukavat a vylepšovat díky za rady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI16  |  28. 06. 2011 14:20

Zapoměl jsem se celou tu dobu přihlásit sem si říkal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 06. 2011 11:40

Vim.. dokonce i ze samotnyho samsungu je k dispozici 2.3.4 na samfirmware.. Ale s ohledem na zkusenosti s ceskym samsungem (na kterym udajne vsechno zalezi) neverim tomu, ze se tu objevi v nasledujicich mesicich namisto 2.3.3.. uz 2.3.3 ma oproti puvodnim zpravam velkej skluz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  28. 06. 2011 11:45

Tak to pozor, Cyanogen mi žral baterku mnohem víc než Darky 10.1, která je na 2.3.3. Po zkoušení musím říct, že nejvíc baterku žerou 3G data. Když jedu na 2G (což mi na maily apod stačí), tak 2-3 dny. Na 3G polovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tombik  |  29. 06. 2011 00:12

V ten výkon SGS II. věřím, jen bych si dovolil poznámku že testovat rychlost zařízení s Custom ROM proti Stock ROM zařízením mi nepříjde úplně fér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 10:14

Přemejšlim nad jakýkoli smyslem tohodle testu. To jako pokaždý telefon zapínáte, když ho vyndaváte z kapsy? Proč se nedělá video, kde prostě dělátě věci, které jsou prostě normální. Nemuseli byste u toho mluvit, stačilo by, kdybyste prostě a jednoduše napsali sms, mail, prohlídli internet a zahráli si hru a člověk by si dokázal podle svižnosti prostředí udělat snad obrázek o výkonu tohoto telefonu sám, ne? K čemu je mi rychlost bootování v normálním životě?
Nezlobte se na mě, ale tohle je video čistě jen pro zajímavost a k ničemu jinému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  28. 06. 2011 10:31

ROFL. Smysl tohoto testu je ukazat, jak jsou mobily treba optimalizovany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2REL  |  28. 06. 2011 13:32

tak pro ty pomalejší z nás - jakej smysl má test rychlosti startu systému, když se to dělá jen velmi zřídka?
pro ty nejpomalejší z nás (zřejmě mr.REL) - jakej smysl má test optimalizace startu systému, když se to dělá jen velmi zřídka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 06. 2011 15:21

Hm, asi jak kdo... ja kdyz prejedu hranice, tak sem prendaval SIM karty a to clovek musi cekat nez to nabootoje aby moh zadat PIN. Tak sem si koupil DualSIM a ten je tak nestabilni, ze ho musim restartovat kazdej den... bohuzel mezi Androidama moc DualSIMu na vyber neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
habik11  |  02. 07. 2011 09:49

Treba si kúpiť iPhone pri ktorom netreba vypínať operačný systém na to aby sa vymenila SIM karta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  02. 07. 2011 12:05

Ano mobil do kteryho ani normalni SIM strcit nejde a kterej nespolupracuje se sluzbama Google to vyresi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
habik11  |  02. 07. 2011 12:32

Neviem aký je problém zaobstarať si microSIM ( je to len o chcení) a neviem o tom žeby iPhone nespolupracoval s google službami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  02. 07. 2011 16:55

Jiste ze to je o chteni... ale ja nechci nemam jedinej duvod chtit si kurvit SIM kvuli jednomu telefonu...
opravdu umi iPhone push notifikace z Gmail a z Google Calendar a umi zobrazit adresu z google kontaktu na google maps?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
habik11  |  02. 07. 2011 17:08

Samozrejme že to dokáže a nie len s Gmailom ale napríklad aj s Yahoo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  02. 07. 2011 18:40

Samozrejme pres IMAP ( http://mail.google.com/support/bin/answer.py... ) se umi pripojit skoro kazdej mobil, ale to neni to na co sem se ptal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rol  |  28. 06. 2011 18:30

ROFL podruhe.
K.V.U.L.I P.O.R.O.V.N.A.N.I
Mam to opakovat kolikrat, abyste to pochopil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2011 22:45

My číst umíme, jen oba tvrdíme, že porovnávat rychlost bootování telefonu je jako srovnávat lesklost laků na autě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2011 19:30

Nejsem sice odborník, v zavaděči OS jsem se hrabal pouze jednou, ale vím, že tahání uživatelského rozhraní a zavádění operačního systému do paměti, potažmo do procesoru je naprosto ojedinělej úkon, se kterym se bude těžko někdo optimalizovat, protože - jak se mnou 34 lidí souhlasí - nemá v běžném životě šanci na využití. Pokud optimalizuji, tak optimalizuji grafickou stránku věci, tak, aby ten uživatel nepoznal, že to někde laguje, že třeba video se načítá z flash paměti delší dobu neřeším, protože to prostě při používání toho telefonu neplácá po xichtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 07. 2011 19:00

Starty se optimalizují. U mobilů to není tak horké, ale optimalizují se. Já vidím smysl tohoto testu hlavně v odhalení extrémů. Jestli start trvá 30 nebo 35 vteřin je už celkem jedno, ale jestli existuje exot, kterému to trvá 3 minuty, nebo jestli někde používali hlavu, zavedli suspend/stand-by a trvá to jen 5 vteřin, to stojí za zjištění.
IMHO HTC si za suspend zaslouží pochvalu, protože telefony ho využijí mnohem více než skutečné vypnutí. Vypínám telefon, když jsem na jednání, v opeře, na koncertě, na dovolené atd. a nikdy nemám potřebu čekat 30 vteřin na kompletní inicializaci. Restart a tvrdé vypnutí by mi stačilo softwarově.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal121  |  28. 06. 2011 16:49

Přesně, naposledy jsem vypínal (a zapínal) mobil někdy před půl rokem. A pak je mi srdečně jedno, jestli mě systém naskočí za 10 vteřin, nebo minutu. Příště by to chtělo plýtvat čas na mnohem důležitější věci a ne na pitchoviny. Sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  28. 06. 2011 20:23

přesně...já každej mobil co jsem měl nevypínal snad rok.nevidím duvod,takže start je mi uuuuplně ukradenej
PS:a pro ty vysír*y kteří tvrdí opak,že nemám pravdu,patří do ruky lopata a ne mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sTebliczek  |  28. 06. 2011 10:10

Při prvním testu jsem si říkal, že je nemožné, aby HTC bylo takhle rychlé. Druhým testem se mi potvrdily domněnky, že švindluje Každopádně je to na jednu stranu výhodné, takhle rychlé spuštění, na druhou stranu, pokud potřebujete rebootnout systém, pouhé vypnutí asi stačit nebude a bude nutno vyndávat baterku...nebo se mýlím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Highlander  |  28. 06. 2011 10:48

Mýlíš se, u HTC je funkce "vypnout" která funguje jako hybernace u PC a funkce "restart" která funguje jako plnohodnotný restart s vymazaním mezipaměti atd... Baterku není potřeba vyndávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  28. 06. 2011 10:53

spíš, jako vypnutí televize dálkovým ovladačem. takový pohotovostní stav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trew.x  |  28. 06. 2011 10:09

To HTC reseni mi prijde fain. Treba pro restart je to urychleni docela fain.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2011 11:27

Jestli se jedná jen o nějakou fintu, jak jsme viděli, tak jestli je vůbec ten restart plnohodnotný. Spíš se mi to zdá jako hibernace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  28. 06. 2011 15:03

Presne. Neverim že to HTC stihlo tak rýchlo. V pamati RAM už muselo niečo byť
ZOPAKOVAŤ! ale najprv povyberať baterky, počkať 30 s a potom testovať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 06. 2011 15:15

a co takhle se kouknout na to video cely ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  05. 12. 2011 12:23

presne tak...HTC nebolo vypnute len hibernovane...a preto nastartovalo za cca 5s.... cize cely test je naprd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  28. 06. 2011 10:04

iPad 2 ve startu o trosku rychlejsi nez samsung galaxy s 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peto  |  28. 06. 2011 10:05

Aha moja chyba zle som to precital

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnevimm  |  28. 06. 2011 16:01

Jn to potvrzuju. O 2s rychlejsi nez S2. Uvidíme jak na tom bude iPhone 5 se stejnym procesorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  28. 06. 2011 16:57

dodnes je iPhone 4 lepší a odladěnější než tihle rákosníci dohromady, takže iPhone 5 bude mílovej skok pryč od všeho a výrobci se z toho pose*ou apple se zas pomastí na všech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  28. 06. 2011 19:36

Doporučuju zkouknout pár srovnávacích videí SGSII vs iP4 a pak něco mluvit. Nebo ve vašem případě radši ani nic nemluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  28. 06. 2011 21:55

Až si všechny rákosníky Apple rozzlobí a ti mu nedodají ani šroubek bude apple prodávat leda toaletní papír

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K  |  28. 06. 2011 23:20

iPhone 4 ? :D Bejvávalo, dnes ho rozmázne v rychlosti kdejaký rákosník s prstem v nose... Snadné na youtube najít srovnávací videa iPhone4 vs SGS2, Samsung vede dost citelně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 06. 2011 23:51

Tak to je předci jasné... iphone 4 je o generaci starší telefon než telefony co se tady testovali. Je třeba počkat na iphone 5 s dvoujadrem.... myslim, že bude zase na špici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
awacs  |  29. 06. 2011 12:17

Zase na špici?
iPhone nikdy na špici nebyl, vždy se našel lepší telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kartan  |  28. 06. 2011 18:36

Blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peto  |  28. 06. 2011 10:04

Nema nahodou SGS II takt procesoru 1.2 GHz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  28. 06. 2011 10:22

Má , stejně jako htc, ale výkon samsungu je vyšší, tohle měření o ničem nevypovídá, záleží na tom, jaké animace výrobce zvolil, samsung má delší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 06. 2011 15:12

mereni vypovida minimalne o tom jak dlouho musis cekat na nabootovani :). Jinak nic nebrani pri prehravani animace systemu na pozadi bootovat dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  28. 06. 2011 15:36

No to mi je uz teda test... Chlapci chlapci.. Vam asi nefunguje klimatizacia vsak? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kartan  |  28. 06. 2011 18:34

Vidím to stejně.Samsung je z nich prostě nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor