Co třeba toto?
https://forum.mobilmania.zive.cz/viewtopic.php... Opakované problémy a nucení nepotřebných služeb člověku, který z toho nemá rozum a nedovede je odmítnout (ano, je to i jeho chyba). Když vezmu ten poslední případ, kdy známý na pobočku přišel "jen" vyreklamovat porouchaný HW o odešel s dvojnásobným tarifem...:Je normální, že prodejce člověku s neomezeným volacím tarifem s 4 GB dat vnutí nový tarif s dalším neomezeným voláním a daty NEO 5 na NOVÉ číslo? A sám mu SIM s novým číslem vloží do stejného telefonu, ve kterém běží ten původní tarif? Proč mu data nenavýší na stávajícím čísle? Proč mu takovou věc vůbec nabízí, když vidí, že ten člověk na stávajícím tarifu spotřebuje ani ne 10% zaplacených dat? Když vidí, že ten samý člověk během posledního roku rušil zbytečných 6 datových a hovorově-datových paušálů (které si za podobných okolností neprozřetelně "vzal" a pak se musely rušit)?
Je normální, když nesedí dokumentace - dokumentace uvádí jinou slevu, než jaká byla (patrně) ve skutečnosti poskytnuta (a kterou chce při odstoupení od smlouvy O2 zpět)? A to hned ve třech případech ze tří, kdy došlo k nákupu zařízení se slevou? Tři jednotlivé případy během jednoho roku, každý v jiném čase! To nevypadá na náhodné pochybení jednoho operátora!Je normální, když si O2 účtuje služby, které nebyly dodány? (doručení, instalace a splátky modemu ze stornované objednávky)...
Je normální, když si po změně služeb nedovede O2 pohlídat validitu zadání změn, a pak si účtuje na jednom čísle souběžně hned dva tarify?
Je normální aktivovat službu O2 Security a navyšovat datový paušál na 7 GB na čísle, které je v hloupé Nokii bez dat?
Není toho na jednoho člověka za rok a půl hodně?
Názor byl 3× upraven, naposled 12. 02. 2021 19:27
Všechno je naopak, než to je. Že je to tak?
| Siemens ME45 -> M65 -> Sony Ericsson C702