BlackBerry: mobilní e-mail od A do Z

Diskuze čtenářů k článku

MIREK  |  08. 09. 2006 05:24

nevite kde stahnu software na 7230 prosim poslete mi sms s adresou,nebo jestly ho nekdo mate ozvetese specha ZAPLATIM..... KONTAKT 739982115 DIKY MOC VSEM..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  31. 08. 2006 13:25

Ahoj, ve firme to mame nekolik mesicu a BB je k nicemu... delame pro RIM customization pro produkty 7xxx a 8700. Vidim na tom proti ostatnim jen nevyhody. Jediny plus tohoto zarizeni je pouze prijimani emailu. BB nema zadne jine dalsi funkce ktere nejsou nejak zpoplatnene... napriklad model 8700 nelze pripojit s pc a fungovat jako MODEM, Word a Excel soubory samozrejmne otevrete ale pouze v pripade ze si doukoupite SW za cca 30$. Pro tuto platformu je vse zpoplatneno. Jde o muj vlastni nazor, ale pokud autor clanku vazne pochybuje o smyslu toho zarizeni, tak pochybuje spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julo  |  24. 08. 2005 11:45

viete niekto kde sa da najst system software pre blackberry 7230? dik 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  31. 03. 2005 20:45

Dneska jsem měl v ruce jakýsi předvýrobní vzorek BlackBerry 7100t a vypadá to, že jde fakt o šikovné zařízení Displej má velmi jemné rozšíření, jenom byl malinko matný, ale to bylo částečně asi i tou fólií, která na něm ještě byla. Kdyby byla příležitost a zájem, mohl bych zkusit udělat pár fotek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 04. 2005 19:48

7100t jsem pouzival asi rok u T-Mobile US pro domaci pouziti - POP3 / IMAP / SMTP pro moje mailove ucty, nejake IM a browseni. Je to dobrej telefon, ale nakonec jsem si koupil Treo 650, protoze jsem navykly na Palm a na BB nebylo par aplikaci, ktere potrebuju. Jinak je to dobra vecicka a tak ji ted bude pouzivat manzelka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos  |  31. 03. 2005 10:23

Měl jsem možnost otestovat jeden kousek v akci před Cebitem v Německu, cena 100,-EUR a měsíc zdarma. Práce s emaily přes účet u T-mobile.de velmi dobrá, ale vzhledem k tomu že se jednalo akci, tak každých 10 minut jste obdrželi reklamní e-mail o Cebitu. Posílání SMS bez problémů. Připojení na html stránky dobré, nevýhoda, že prohlížeč nepodporuje SSL šifrování, takže se nedalo používat jiné emailové schránky. Při načítání stránek není žádná mezipaměť již načtených stránek, takže přepínání mezi dvěma stránkami bylo otravně dlouhé. Telefonování bylo zablokováno, šlo jen s jinou SIM kartou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos  |  31. 03. 2005 10:26

Jednalo se o model 7230.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  31. 08. 2006 13:25

Ahoj, ve firme to mame nekolik mesicu a BB je k nicemu... delame pro RIM customization pro produkty 7xxx a 8700. Vidim na tom proti ostatnim jen nevyhody. Jediny plus tohoto zarizeni je pouze prijimani emailu. BB nema zadne jine dalsi funkce ktere nejsou nejak zpoplatnene... napriklad model 8700 nelze pripojit s pc a fungovat jako MODEM, Word a Excel soubory samozrejmne otevrete ale pouze v pripade ze si doukoupite SW za cca 30$. Pro tuto platformu je vse zpoplatneno. Jde o muj vlastni nazor, ale pokud autor clanku vazne pochybuje o smyslu toho zarizeni, tak pochybuje spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  31. 03. 2005 10:00

Mesicni pausal za sluzbu BB je vysoky a navic chci pouzivat soukromy e-mail pres POP3 a SMTP - dokaze tohle zarizeni BB? Laka me vysoka vydrz a plnohodnotna klavesnice (oproti vetsine zarizeni s Windows Mobile - jinak tento OS by pro me byl idealni). Me dotazy pred rokem na lince podpory RIM v USA vubec nechapali, odkazali me na svoji pobocku v UK, ale tam to taky moc nechapali...chapu, ze RIM zije z mesicnich poplatku, ale tak to ma rict rovnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 03. 2005 16:43

Nefunguje. Službu lze používat pouze s Microsoft Exchange / Lotus Domino serverem, kde musí být nainstalován tzv. BES server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenebris (novy)  |  31. 03. 2005 23:00

Ale prd, sluzbu jde pouzivat i s beznymi POP3 a IMAP ucty - jede to pres Blackberry Web Service (nebo podobne) - tam se konfiguruji vsechny emailove ucty - max 10. Vzdyt navod nastaveni pro BB je i na gmailu. Jde o to, aby i nefiremni lide nebo firmy bez Exchange servru taky mohly pouzivat tuto sluzbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon  |  02. 09. 2006 12:44

Nemachruj kdyz o tom vis kulovy - ano, teoreticky BB umi pracovat s POP3 a SMTP. Jenze musi to podporovat operator - a to je u nas kamen urazu, TM to zatim neumi, takze nechodi ani pop3 ani blackberry browser. bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  25. 10. 2006 18:25

aha, a tusi nekdo, kdy? prave jsem dostala blackberry a zajima me, co s ni v cz jde a co nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  02. 04. 2005 12:30

Kup si Tréo 600 nebo Tréo 650 Plnohodnotnou klávesnici má a výdrž taky dost dobrá. Případně k nim jde koupit za 250 Kč nabíječka na čtyři tužkové baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 03. 2005 09:45

Jestli se nemýlím, tak mob. telefon Siemens SK65 má BB funkční a dokonce i jeho klávesnice je velmi dobře použitelná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  31. 03. 2005 07:41

Je to fajn věcička, moc se mi líbí. Hlavně díky ceně má člověk jistotu výjimečnosti, že to nemůže používat jen tak někdo, jen více takových sofistikovaných služeb a řešení . Největší výhoda je ta možnost smazání dat na dálku, výrazně se tím omezí možnost zneužití dat na zařízení..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelik  |  31. 03. 2005 08:27

Mno moc fajn to teda není. Telefonovat s tím naprosto něco hroznýho pokud člověk nemá po ruce HF sadu.Nehledě na to že tam je spoustu limit na použití. Dle mého není nad PDA a founa popřípadě DATA III který má klávesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon  |  02. 09. 2006 12:50

No, to zalezi na tom co od toho clovek chce - ja si treba BB koupil, pouzivam ho ciste jako telefon, a jsem maximalne spokojeny. Vynikajici vydrz, rozumne ovladani, klavesnicka na psani SMS. Telefonovat se s tim da bez problemu, no a krome toho nosim v kapse iPaq, takze SW omezeni blackberry me netrapi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  26. 08. 2007 13:30

mam blackberry a kdyz vlozim sim chlasi to chybna sim karta co s tim diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  31. 03. 2005 00:15

Já ten argument o jednoduché jednoúčelové kalkulačce chápu a zdá se mi správný. Moje praktická zkušenost, kterou jistě nelze zobecnit, ale ani nad ní mávnou rukou, je taková, že typický zákazník - uživatel mobilního emailu potřebuje právě onu jednoduchost. Prostě krabičku, ke které mu někdo napíše, že má zmáčknout tohle tlačítko, chce -li vidět nejnovější maily. Ta mlčící většina, která tvoří operátorovi zisk, to nejsou techničtí nadšenci. To nejsou lidé ochotní nastavovat nějaké GPRS APN, POP3, SMTP a podobné. A proto věřím, že u firemních zákazníků bude služba úspěšná - obchodník na cestách nemá čas trápit se se zařízením, které mu nabízí tisíc voleb a nastavení, takový člověk opravdu ocení, když zmáčkne tlačítko a ono se to odešle / přijme. Nemusí to ještě zahrát a zatancovat - současný trend nacpávání co nejvíce funkcí do jedné krabičky jsem zatím nějak nepřijal za svůj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  31. 03. 2005 02:04

Argumenty jsou jasné - jen ten úchylný ceník mi připomíná časy kdy chtěl Telecom poprvé zavádět ADSL za pár tisíc měsíčně
Silné firmy se proto rozhodnou buď v souladu s tím co s nich už teď používá (pokud mají "rodiče" v US a ti jsou zvyklí na RIM tak snad...), ostatní ale v souladu s českou tradicí - pokud vůbec - tak jednorázově investují do školení typu "pro přečtení/odeslání mailu stiskněte..." protože uvedené ceny jsou (ostatně jako čím dál tím víc věcí od T-mobile ) opravdu mimo realitu...
Co se týče toho cesťáka, tak pokud na cestách používá internet, je to právě buď onen nadšenec ...a nebo jednoduše někdo pro koho není problém přednastavení toho svého udělátoru (notebooku, mobilu, smartphonu, komunikátoru, PDA...) nechat na firemním technikovi a nebo za něj prostě někomu jednorázově zaplatit - každopádně to pro něj i pro firmu bude levnější než než jediný měsíční paušál za Blackberry u Tý-debajlu

PS: Je snad v době GPRS takový problém místo technologie "PUSH" provádět automatickou kontrolu pošty 1× za minutu (5 minut, 10 minut)? A nechat si zdemolovat data v symbianovém smartphonu dálkově odpalovaným virem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 03. 2005 09:08

Přesně tak jsem to myslel. Jednoduchost je samozřejmě skvělá vlastnost, ale jen do určité ceny. Náklady na zavedení a používání BlackBerry jsou hodně vysoké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedRicK  |  31. 03. 2005 15:13

My vo firme sme zaviedli riesenie ponukajuce to, co BlackBerry a este viac...

Postavene na MS Exchange, MS ISA server a klient je MDA III, pripadne SDA s ActiveSync. Synchronizovanie cez GPRS.

A nestoji nas to tolko. A prilohy mozme spracovavat v nativnom tvare.

RRK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  02. 04. 2005 12:25

Poslední dobou se mi zdá, že T-Mobájl předhodí zákazníkům nabídku s přemrštěnou cenou a čeká co se bude dít. Když nic, zlevní.
Nevidím na tom nic špatného, přijde mi to lepší než třeba postup Eurotelu při zavádění CDMA. Poptávka převýšila možnosti sítě, proto následně zdražil modem o tři tisíce. Jenže jaxi trochu pozdě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor