Myslím si, že tohle nebude tolik problém Alzy, ale spíš Googlu, že mu dlouho trvá posouzení reklamace a zrovna Pixely se snad u nás ani ofiko neprodávají, takže to jde pravděpodobně přes nějaký zahraniční zastoupení. Samozřejmě tohle koncového zákazníka zajímat nemusí.
Já mám s reklamacemi v Alze dobrou zkušenost, dokonce bych řekl, že některé z nich byly vyřízeny nad rámec povinnosti, ale ono asi záleží taky na koho tam člověk zrovna narazí.
Nejhorší reklamaci jsem zažil ve značkové prodejně ETA, kde jsem kupoval rychlovarnou konvici (bylo to pro babičku s velice specifickými požadavky, kde to splňovala právě snad jen ta Eta, jinak tuhle značku ani nevolil) a po dvou měsících odešlo spínací tlačítko, závada byla očividná, i prodavačka to uznala, že to bude ono, ale stejně to musela poslat na reklamaci, kde mi 30.den vrátili peníze, dřív to prý prostě nešlo.