Boj na ostří nože: kauza Oskar versus Paegas pokračuje

Diskuze čtenářů k článku

Mike  |  17. 07. 2001 19:28

Zdravím...

může mýt vinu na padání hovorů mooc silný signál ? (N5110 + Oskarta)

Občas mi signál padne na nulu (většinou při hovoru)....

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NZNamy  |  17. 07. 2001 19:28

Jen pro nás techniky neznalé: Jak se ti podařilo rozchodit Oskara na 5110, která není duální? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:28

Jen tak bokem,Oskar valí na 1800 Mhz zatím jen na pár místech v ČR - co já vím tak Praha,Plzeňsko,Ostravsko....

Brno a okolí je tupl na 900Mhz !
Nejsu sám,kdo má N5110 a Oskara.

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

Panove jiste vsechno je to komplot a PG, chce nelegalne odrovnat OSe )
To jsou hovadiny. Kdo chce OSe ten ho ma nebo si k nemu cestu najde a kdo ne, tak ho to stejne nezajima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:28

NO, je tady spousta zajímavých názorů a některé se dokonce dají číst. Tak zaprvé - souhlasím s tím, že až Osral "vyroste" do velikosti PG nebo ET, tak začne taky dělat rambajs. zadruhé - PG má skutečě síť na ho*no. Mám ET, BTS 1 km od domu a mám plný signál (N3210) a ségra s Alcatelem OT Max (mnohem citlivější než N3210) a PG BTS 500 m od baráku poletuje při hovoru zmateně kolem a chytá signál pro souvislý hovor. A Osral?? Dobré ceny za SMS při tarifu Slyším Vás, jinak co se týče jednání se zákazníkem, tak je to hnus!! Mám OS na ty SMSky, ale jednat operátorem OS - tomu se vyhýbám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:28

To s tím signálem jak píšeš je kravina.
Zkus hledat chybu v telefonu.
Mám 3210 a BTS PG 500 ani náhodou a to ještě bydlím tak trochu za kopcem, kde, kdyby nebyl signál vůbec, ani bych se nedivil (v NM jsem díval jestli opravdu sem na té BTS-ce, která je za oním kopcem). A signál pořád 4 dílky, sem tam to klesne na 3 a spojení nikdy nespadlo, azvuk je taky OK (EFR)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cagos  |  17. 07. 2001 19:28

Už mě to fakt točí, jak Osral ze sebe dělá neustálýho chudáka co hned utíká bonzovat ČTÚ. Nejdřív naněho nikdo nechtěl volat, poněvač to bylo drahy a teď zas, že se nikdo nedovolá na tu jeho Osralinku(což mě, jako uživateli Paegasu, může být ukradený...). Zatím jenom díky němu volám na ET o korunu vic . A nemyslete si, že Osral je nějakej spasitel nebo co, až bude mít tolik zákazníku co ET nebo PG, bude se chovat stejně a bude mít podobný problémy. Navíc některé jeho "výhodné" tarify jsou stejně jenom dočasné, protože si je vynutilo ČTÚ při udělování licence .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 07. 2001 19:28

Co jinyho Oskar muze delat, nez. jak rikas, bonzovat na CTU? Kdyby se vsichni dohodli bez soudu a podobnejch instituci, svet by byl krasnej, ale jak je videt, dohodnout se s Paegasem nejde. Takze nic jinyho, nez si stezovat na CTU nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cagos  |  17. 07. 2001 19:28

No podle mne stačilo aspoň dočasně přistoupit na tu PG podmínku nebo mít podepsanou smlouvu s PG ještě před ofic. změnou čisla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin G.  |  17. 07. 2001 19:28

Nebo by se dalo rict, ze se snazi vynutit dodrzovani platnych pravnich predpisu. To je od nej ale skarede.
Opravdu Okarovi fandite, ale nejsem si jistej jestli Oskar ma takovej primej vliv na cenovou politiku PG, ze by si vynutil zvyseni ceny volani na ET. Spis to bylo, tak ze ceny zvedl sam PG o sve vuli :o) Vyhodne tarify jsou presne takove jak se zavazal v nabidce, s kterou vyhral vyberove rizeni na 3. operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boksa  |  17. 07. 2001 19:28

"Sice nedovedu a ani nechci posuzovat, který z výše uvedených výroků je pravdivý, ale vypadá to, že tvrzení obou operátorů se mírně rozcházejí. Úsudek tedy nechávám na každém z vás." - sorry, ja vim, ze fandite Oskarovi, ale tohle je nejvic zaujatej clanek, co jsem kdy na Mobilmanii cetl (a ted bez ohledu na to, ze Paegas se chova jako dobytek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AccLog  |  17. 07. 2001 19:28

To, ze kritizuje Paegase za jeho chovani jeste neznamena, ze je neobjektivni, Paegas se proste chova tak, jak je to popisovano at v clanku, nebo reakcich na clanek, bohuzel.
Znam 4 lidi, kteri maji Paegase pausal a zaroven se jim prihodila stejna neprijemnost. Konkretne u brachy. Paegas nauctoval vic, nez ve skutecnosti provolali. Kdyz prisel ucet i s podrobnym vypisem, tak obe castky nesedeli o asi 500 Kc a kdyz volal do Paegase, ani se mu neomluvili, jen rekli, ze se to muze stat.

Loucim se AccLog

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  17. 07. 2001 19:28

Od Paegasse je to typický monopolismus , že nejsou schopni se alespoň omluvit . Ale čas a konkurence vše určitě vše vyřeší . Doufám že všichni 3 . naši slavní operátoři pochopí že mobil je věcí každodenní potřeby a své předražené služby začnou snižovat , úměrně k platovým možnostem v této zemi . Zas na druhé straně , všechna čest oskarovi že začíná dělat různé akce pro zákazníky . Kdo chtěl na jedné straně ušetřit nakoupil hned při rozjíždění sítě oskarty , kde hovor stojí 10 . korun a může kecat do zblbnutí . Už tento prvotní postoj u nás dříve nevídaný svědčí doufejme o dobrých úmyslech operátora . Skoro monopol paegas a eurotel se doufám budou muset přestat chovat jako suverén a dělat vše pro zákazníky . Oni jsou tu pro nás ne my pro ně . Tohle pokud si neuvědomí tak to pro ty dvě firmy může mít do budoucna dalekosáhlé následky , počínaje odlivem zákazníků konče bojkotem jejich předražených služeb . Mějte se tu všichni moc fajn , rád si čtu vaše příspěvky a doufám že se do budoucna dočkáme kvalitních a levných tarifů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L  |  17. 07. 2001 19:28

S tím nejvíc zaujatým článkem stoprocentně souhlasím! Není nad Mobilmanii.... jen co je pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:28

Článek je naprosto objektivní a komentáře M. Zikmunda jsou úplně v pořádku. Alespoň podle mého názoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  17. 07. 2001 19:28

ale na druhou stranu, pokud je mi znamo, tak prave Computer Press a.s. je (velkym?) zakaznikem Paegasu, jiste jste v nekterych periodikach (Euro, Mobility, ...) neprehledli celostrankovou reklamu Paegasu s Ing. J. Hlavenkou, predsedou predstavenstva (snad se nepletu) Computer Pressu, kde sit PG "vesmirne" chvali ... a Mobilmania spada pod kridla Computer Pressu, stejne jako Mobility, Computer, etc., takze teoreticky by meli mit vsichni neexterni redaktori MM mit prave pausal od PG, ale jestli je jim i M.Zikmund, to nevim ..., ale doufam, ze rozlisujete, co je/neni vyplod autora a co tiskove zpravy, myslim, ze autor jen komentuje situaci a nehodnoti, mozna se vam zda veta "Jaképak Zásady etické reklamní praxe to Oskar při provozování bezplatného volání asi porušil?" zaujatem tonu, ale vy jste to pochopil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xeri  |  17. 07. 2001 19:28

Tento článek je, ať už stojíte na té či oné straně, konečně takový, který se dá číst a člověk si může učinit svůj názor. Doufám, že jich bude více.
xeri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:28

Podívejte se na problém ze strany Pegase: trh mobilů v ČR se prakticky vyčerpal, kdo mobil chtěl a potřebuje, ten ho má. Vlastní síť nic moc, ulovených zákazníků poměrně dost a možnosti nabídnout nějaké další služby prakticky vyčerpány. A teď se objeví dost nepříjemná konkurence v podobě Oskara - novější (kvalitnější) síť a lepší ceny. Pegas má v zásadě dvě možnosti:

1) Aktuální postup: snažit se držet ceny, držet zákazníky pomocí různých "super nabídek" a "akcí" bez snižování cen, znepříjemňuje přechod ke konkurenci. Důsledek: pomalé snižování podílu na trhu a zisku. Varianta dlouhodobě neudržitelná, ztráta image i zákazníků.

2) Alternativní postup: upravit ceny tak, aby byly konkurenceschopné s Oskarem, zlepšit kvalitu sítě. Důsledek: udržení podílu na trhu, snížení zisku (vzhledem k počtu ulovených "dražších" zákazníků rychlejší, než u první varianty).


Existují samozřejmě různé mezimožnosti, ale zásadní problém je tento. Teď je jen na zákaznících, jak dlouho se nechají dojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  17. 07. 2001 19:28

je to neskutečné co se tady může dít. Ale být oskarem, podám také žalobu. Protože i když ćtú rozhodne ve prospěch oskara, maximálně bude muset paegas zaplatit pokutu, ale oskar z toho nic mít nebude.
Ale Oskaru vznikla protiprávním a protismluvním jednáním Paegasu škoda, která je vyčíslitelná (náklady na reklamu) a může jí tedy po Paegasu požadovat.
Zároveň by stálo za úvahu, jestli jednostranným porušením dohody nezaniká nárok na její plnění i z druhé strany, tedy jestli by nebylo vhodné do vyřešení případu znepřístupnit infolinky i z druhé strany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal.peterka  |  17. 07. 2001 19:28

Hmm to by byl Oskar peknej chudak, kdyby oplacel stejnou minci, to bychom tu meli potom takovej mensi blizkovychodni konflikt. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wolf  |  17. 07. 2001 19:28

Souhlas. Neoplácet, neoplácet a ještě jednou neoplácet! Proč se snižovat ke stejným praktikám jako ubohý Prďas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NZNamy  |  17. 07. 2001 19:28

Chachacha, já bych chtěl hlavně vidět, CO a JAK by měl Oskar Paegasu oplácet, když Paegas ŽÁDNÉ zelené linky nemá? :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
owerngnir  |  17. 07. 2001 19:27

No tady jen vidíte, kdo je tu leader. Je to Paegas! Ubohej Oskar musí žadonit, aby lidi mohli volat na jeho zel.linky z Paegase. Dovedete si představit, že by se Paegas choval takle ublíženě, kdyby se nedalo volat z Oskara na jeho z.linky? Prostě Paegas je jednička, no.1, numero UNO. Perfektní signál, vynikající ceny, teď už bezvadnej zvuk, služby bez chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:27

Paegas a jednička? Prosím Tě, řekni mi v čem! Používal jsem ho asi rok a půl, ale že bych byl nějak zvláště spokojený. Zvuk byl šílený, ve vlaku nebo autobusu se volat nedalo, signál si skákal jak ten Šemík. No nevím nevím... Ale když myslíš... Čus Řepík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Truk  |  17. 07. 2001 19:27

No ted sis to zavaril, placas nesmysly a mozna o tom ani vevis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:27

Tak ten tvuj leader je peknej posera, stejne jako ty, kdyz se pod svuj prispevek ani nepodepises.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:27

Na konec si zapoměl dát ) !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peggynek  |  17. 07. 2001 19:27

Jednak se, milej zlatej, jedná o nekalou soutěž a navíc to odporuje snad všem rozumným kodexům, které existují. Zvlástě "Tisková zpráva Pekáce" byla úplně od věci! Jaké porušení00000000ího kodexu? Jediný, kdo něco porušil, je Vámi prosazovaný Pekác! Sám jsem jej vlastnil v době 10/96 - 05/2000 a měl jsem jej opravdu dost! U Oskara platím skoro třetinové faktury za stejné služby! Rád bych věděl 0800 číslo na Pekáče. Nevím, asi nejsem tak dokonalý či inteligentní při prohledávání web stránek www.paegas.cz, ale 0800 číslo na Paegas infolinku jsem se jaksi nedozvěděl. Že by proto, že ji nemají? Ostatně jako jediní!!!!
Kdyby Oskar zakázal Pekáčovu Infolinku, šidil by akorát sám sebe, protože z propojení na 0603 má samozřejmě provizi, vyplývající z Propojovacích dohod těchto operátorů, ale to jen na okraj.
S pozdravem
Peggynek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dany  |  17. 07. 2001 19:27

Paegas ze ma nejake ZELENE linky ;-D? Za tu dobu, co jsem u nej byla, se na zadne nezmohl! Teda spis asi nemel zajem. On posledni dobou nejak casto nema zajem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dfbdb  |  17. 07. 2001 19:27

...je tam KDYBY, to znamená kdyby měl zelené linky a kdyby se to stalo. Já vím, kdyby-chyby, ale jen potrapte svou fantazii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dany  |  17. 07. 2001 19:28

Jenze to KDYBY uz trva nejak dlouho, ne ?. Neni mozne srovnavat nesrovnatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:28

Naprosto souhlasim, v me lokalite (okoli Trince smerem na Jablunkov) ma Paegas skutecne nejlepsi pokryti!!! Mam to mnohokrat vyzkouseno. Jenom mne nastvali s tim zdrazenim volani na ErrorTel z Twistu. Jinak je to ted fakt jednicka. Z Errortelem se napriklad nedovolam od nas ze sklepa, Paegas tam ma pohodovy 75% signal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mick  |  17. 07. 2001 19:28

Ja taky casto telefonuju ve sklepe jako ty, je tam soukromi, zima, chlad, pivo a brambory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LC  |  17. 07. 2001 19:28

No kazdej ma holt nakou uchylku, ale PEGAS a volani ze sklepa, to je i na me moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:28

ehm, ja jsem s Paeasem zase chodil na pudu.

Je to take uchylka?

Je tedy fakt, ze az jsem si koupil antenu, tak jsem na pudu chodit prestal.

To trauma jestli nemam uchylku si ted asi ponesu cely zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LC  |  17. 07. 2001 19:28

Dobrý den
ehm, ehm nevím jestli trpíte jinou úchylkou, ale mohu vás ujistit (tedy
podle mého nejlepšího úsudku a svědomí = ale nic není 100%), že vámi popsané
symptomy lezeni s mobilem na půdu nebudou nejspíše projevem vaši úchylky,
ale budou nejpravděpodobněji projevem mizerného pokrytí signálem vašeho
operátora v okolí vašeho rodinného domu popřípadě rekreačního objektu. Usuzuji tak, protože jste se ve svém příspěvku zmínil, že vaše nutkání zajít si s mobilem na půdu opadlo po zakoupení externí antény.
Ale s prominutím požadovat po svém operátorovi abych měl ve svém sklepě
"75%" signál to úchylka nejspíše bude.
Nevím jestli vaše narušení sychologické integrity bylo způsobeno extrémně intenzivním a subjektivním prožitkem po přečtení mého příspěvku, ale estliže vy nebo vaše rodina máte podezření, že v poslední době došlo k významným změnám prožívání i chování u vaší osoby, doporučoval bych vám obrátit se svým podezřením k odbornému posouzení= nic nepodceňujte.
Jinak se s vámi loučím s přáním negativního nálezu při vaší diagnóze.
PS: Do sklepa NE, do sklepa ne -tam se chodí s baterkou pro brambory, ne s
mobilem na pokec, i když intimčo je intimčo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:28

Děkuji moc, to se mi ulevilo po přečtení Vašeho názoru.

Po bombastické reklamě a spoustě Pegasích magazínu na lesklém papíře které dostávám, jsem si byl jist, že problém je u mne a signál se mé porouchané osobnosti záměrně vyhýbá.

Zřejmě je tedy problémem malá funkčnost jejich sítě a já bych tedy teoreticky mohl být normální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
instyle  |  17. 07. 2001 19:28

Když jsi psal tento výplod, neměl jsi náhodou teplotu? PS: reakce od "owerngnira" je jasným důkazem výskytu BSE u nás!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:28

Probuď se!!!!!!
Paegas prostě končí, do roka a do dne tu nebude.:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:27

Tak teďko bejt nějakym zvířetem u Oskara, tak s těmi svými službami, které jsou o něco nevýhodnější než u Paegasu něco udělam )
P.S: je jich jen pár, pokud se nemýlím tak je to email,...
PS/2: pak by bylo už totálně rozhodnuto - Twist už jedině na GSM Banking

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:27

Já tento měsíc končím u Paegasu s paušálem a přejdu na Twist. Jen by mě zajímalo, co na to management,že jim zákazníci utíkají z paušálů ke kartám. Nebo je snad tolik nových duší, že se to srovnává?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:27

Tak tomuhle ja rikam prejit z deste pod okap Ja jsem presel k Oskarovi a lituju jen toho ze jsem to neudelal driv!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  17. 07. 2001 19:27

Ano, já jsem také přešel z deště pod okap, ale zase jsem se radši vrátil na ten déšť, protože ten okap byl asi svedenej ze všech střech, který existujou. Jak si někdo může chválit Oskara, to nevím. Signál na prd, pořád vypadává, jediný co na něm funguje je čas od času červený náměstí z jeho bundových prodejců. Nebo co oni to vlastně prodávají, když né bundy?....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Janata  |  17. 07. 2001 19:27

Spis Ti doporucuju prejit na pausal u Oskara. A pokud Ti nevadi se upsat se mu, tak bez do Dohody s Oskarem. Ja jsem presel z Twistu na tenhle tarif a vubec si nestezuju! Super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  17. 07. 2001 19:27

Mohu jen POTVRDIT! Mam "Volam casto" a za prachy ktere sem dal do dobiti ( cca 1000 mesicne) si ted muu poslat kolem 300 smsek a 2 hodin hovoru a nejake to WAPko ( tak 50 minut ) a jsem spokojen na 100% snad jen aby byl podrobny ucet levnejsi ale je to sluzba navic a ta se musi platit...jo a kdyz volam tak neresim kam volam a kdy volam - proste volam kdy chci a komu chci.( v ramci CR )!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mařík  |  17. 07. 2001 19:27

Podrobný účet je při platbě inkasem zdarma! Takže rychle aktivovat platbu inkasem (je to stejně pohodlnější) a máte to zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:27

Nekdo tu ma strach z konkurence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas.  |  17. 07. 2001 19:27

Konečne začíná boj na ostří nože!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:27

Paegas se nyní svým chováním mnohem více přibližuje image monopolního operátora, než Eurotel, který by k tomu měl mít logicky větší dispozice. Nezadržitelně se Paegas dostává svými postoji do role vrcholně nesympatického operátora.

Stejně je drahej a má signál a zvuk na ho..o. Doufám, že už to všichni příznivci tohoto prašivého koně zjistí a udělají adekvátní kroky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bArt  |  17. 07. 2001 19:27

Na vysvětlenou, mám PG, ne že bych se chtěl zastávat postoje PG vůči OS, nesouhlasím pouze s tímto tvrzením .... PG je drahý ? Myslím, že pořád levnější než ET, signal a zvuk na ho*no ? Pokud vím, a vím, tak PG v posledncíh měsících podstatně posiloval pokrytí ČR a jde to opravdu poznat - hodně cestuji a sleduji to. Špatný zvuk ? Proč prosím vás ? PG používá kodek EFR (potažmo AMR), tak jako OS, nebo ET. Neexistuje horší, nebo lepší kodek EFR, EFR je prostě EFR a hotovo. Znovu říkám, nesouhlasím s postupem PG, ale nepište tady takové voloviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:27

Ano, levnější než ET opravdu je, ale jen o chlup. Před výběrem tarifu jsem hodně počítal, a věřte, nepadla volba na ani jednoho z nich. Jednoznačně to vyhrál Oskar.

Paegas posiloval pokrytí? Není divu, vždyť k tomu byl důvod. Ale to už je všechno pozdě honit bycha. Oskartu jsem důkladně proklepl na signál, než jsem přešel na tarif.

Zvuk EFR? Na kolika místech jste ho měl u Paegase možnost zaslechnout? Na 95% míst v ČR je to starý šumák.

Tak jen vezměte kalkulačku a ujasněte si, kdo je tu nejvýhodnější.

Hezký den a šťastnou ruku při volbě operátora přeje

RedBaron

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal.peterka  |  17. 07. 2001 19:27

Mno, to ze Pekac ma EFR bych dost silne pochyboval, kdyz volam na nej volam tak mam pocit ze jsem prave vylez z bazenu.. zvuk je nevyrazny a dost pokulhava oproti ostatnim operatorum a to dost vyrazne. Zatim nevim, ze by se prodavaly naky kosti s AMR a typem telefönu u toho zbytku znamych co trpej u pekace to taky nebude (T28, N7110, Sagem 939, N3310).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bArt  |  17. 07. 2001 19:27

ano PG implementoval technologii AMR, jejiz soucasti je EFR. Netvrdim a netvrdil jsem, ze EFR jede na vsech vysilacich PG, tvrdim ale, ze v civilizovanych oblastech (nechci se nikoho dotkńout) je jiz EFR funkcni temet vsude. Pokud mate Nokii, zjistite tusim v ser. menu 01, pri spojeni hovoru je v poslednim radku napsano TEFR - pokud ano, jedete pres EFR. U starsich nokii musite EFR aktivovat ( tusim ze kodem #3370*). Novejsi rady 7110, 6210 atd. aktivuji EFR samy, nezavisle na vasi vuli. Jine znacky MT, pokud vim, aktivuji EFR nezavisle na vas (neznam ser. mrnu jinych mobilu, takze kde to zjistite pod jakym kodekem fungujete, bohuzel nevim). Jiste, ze s vami souhlasim, ze jeste nejsou v prodeji (aspon u nas) MT podporujici kodek AMR. Jenom pro vysvetlenou, pouzivam PG asi 4 roky a implementace EFR je hodne poznat na kvalite prenaseneho zvuku. Nechci skalopevne branit PG, sam uvazuji o prestupu k jinemu opovi (k OS ale asi ne). Zasadne nesouhlasim s politikou PG vuci OS, v tom se shodneme, a o tomto taky cely thread je, nebo ne ??
A jestli silne pochybujete o implementace EFR, znovu opakuji - chce to servisni menu a lovit a lovit a lovit ....

have a nice day !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  17. 07. 2001 19:27

Ano PG je levnější než ET. Co se týče signálu, nejde o to, že by byl slabý. I se slabším signálem se dá telefonovat. Problém je, že i při silném signálu u PG je rozumět tak každé třetí slovo ani ne tak proto, že ještě není všude EFR ale proto, že hovor vypadá asi takto
"ah....a.....ším.....chr......oce.... TUT.TUT.TUT"
Je mi celkem jedno, jestli problém způsobují interference nebo nefunkční handover nebo ještě něco jiného. Jako zákazníka mě zajímá jestli se dovolám a také domluvím. A prodlužovat hovor tím, že jsem musel všechno několikrát opakovat mě už nebavilo. Reakce PG na byla "máte špatný telefon". Po upozornění, že stejnou věc dělá několik telefonů "máte v těch telefonech nahranou špatnou verzi firmware nebo máte špatné SIM karty". Zajímavé ovšem je, že všechny telefony byly vadné jen pro síť PG. Nebude za tím něco jiného??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bArt  |  17. 07. 2001 19:27

Nebudeme tady řešit handover, interference, výpadky BTS, nedostatečný počet buněk atd ... Zkrátka sám za sebe tvrdím, že vámi popisovaná situace je typickým úkazem, který je ve spojení se slabou intenzitou signálu, o směrovosti gsm vln ani nemluvím ... Nakonec z vás vypadne že vlastníte NK 3210 a je to jasný ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  17. 07. 2001 19:27

Paegas jsem (zaplatpanbuh) nikdy nemel, ale zkousel jsem ET i Oskara a zda se mi, ze pri volani na ET nebo Oskara je zvuk perfektni, dokonce i kdyz jsem na chate nebo v nektere jine "necivilizovane" oblasti.
Ovsem jeste se mi snad nestalo, ze bych se dovolal na PG bez problemu se slysitelnosti. A to i kdyz je na druhe strane 100% pokryti. Myslim, ze tech 5% oblasti pokrytych EFR je jeste hodne nadneseny udaj, a jestli ano, tak to rozhodne neni v Praze. A jestli je EFR v Praze, tak ma PG takove problemy se siti, ktere mu rozhodne nezavidim, protoze jinak by nemohla byt kvalita zvuku tak otresna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:27

Proč "... Nakonec z vás vypadne že vlastníte NK 3210 a je to jasný ..."?
Mám 3210 u PG a nevím co tím myslíte.
Ani s názory předešlými nemůžu souhlasit. Nikdy jsem neprodlužoval hovor tím, že by mi někdo nerozuměl nebo já jemu, a to při volání do a z jakékoli sítě.
Roman.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bArt  |  17. 07. 2001 19:27

nic víc než to, že 3210 má hodně směrovou anténu, jinak nic proti :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:27

Ano, tak prave tento foun mam, ale diky, ze mam Oskara, tak je to dost dobrej founek )
PS: Mozna ze ma smerovou antenu, ale v praxi to nema na nic zadnej vliv )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bArt  |  17. 07. 2001 19:27

no prave ze v praxi, tam kde je horsi pokryti to ma dost moc podstatnej vliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:27

Moje zkusenost v praxi je takova, ze nema vliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  17. 07. 2001 19:27

A ještě něco. Popsaný problém s kouskováním hovoru nebyl sílou signálu protože stejně nesrozumitelný byl hovor i když jsem stál na střeše 3m od vyzařovací antény BTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  17. 07. 2001 19:27

Zkuste jiny, nez bukovy telefon, nebo si vylezte k te BTSce, ktera je pro vasi sit a ne pro jinou :) hehe .
Hlavne se na mne nezlobte, legrace musi byt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 07. 2001 19:27

nevím, kde po republice jezdíte, ale já bydlím v praze na chodově, a tam, když mám štěstí, nespadne jeden hovor ze čtyř.

oficiální stanovisko paegase k tomu je, že je tam přetížená síť a že s tím nehodlají cokoliv dělat, neboť za to může umístění několika jejich firemních zákazníků v lokalitě, kde očekávali pouze individuální zákazníky.

prostě si mám s voláním počkat na skončení praconí doby všech firem v okolí a pak to snad bude fungovat.

takhle si ovšem služby zákazníkům nepředstavuji ;( (naštěstí jsem už 5 let spokojeným zákazníkem eurotelu, pg. zvolila má drahá polovička, po cca roční výše popsané zkušenosti je už také u eurotelu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  17. 07. 2001 19:27

Tak jak to všechno čtu, tak mě napadá jedno přirovnání : Když ve fotbale utíká obráncovi soupeřův útočník, tak ho fauluje - teď už záleží pouze na rozhodčím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 07. 2001 19:27

Jojo tytam jsou doby, kdy jsem si nemohl svůj paegas vynachválit!!!
Když sleduju dění a vidím ,jak se Radiomobil chová tak bych se na slavnýho twista nejradši vyprdl a koupil si oskara. Jediné co mě u něj ještě drží je to, že skoro všichni mí známí maj prase teda paegase. Vzpomeňte jen třeba na BOMBU zvanou PAEGAS CLICK.Dodnes mi to korektně nechodí.
Prostě Oskar něco ohlásí a to taky funguje a nebalamutí jen lidi. Paegas prostě ,když nedokáže být spolehlivý tak se aspoň snaží aby ostatní vypadaly taky nespolehlivě.

Možná vám tato reakce přijde přehnaná,ale víc otevřenosti a méně zbytečného slibování by Radiomobilu prospělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2001 19:27

Souhlasím až na to, že Click jsem přešel jako službu, kterou nepotřebuju...mám TWIST už taky jen proto, že drtivá většina známých a přátek má Paegas....a přece je lepší volat za 2.80 než za 6.30....ale již používám přes rok i Oskara a i u Paegasu musí vidět, že TWIST dobijím o hodně méně často, než tomu bylo dříve...trochu mě udivuje postoj Paegasu...tohle jsou praktiky Eurotelu a Telecomu (viz. Internetové volání..) ...tak nic, osobně je mi to jedno, když si budu chtít zavolat na Oskara, zavolám *608 dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  17. 07. 2001 19:27

ještě drobnost k PAEGASU.Má sice bombastickou reklamu úplně na všechno, ale do dnešního dne není schopen zajistit spolehlivé pokrytí v Přelouči a okolí. A pokud cestuji po ČR je spojení s PAEGASem opravdu horor. OSKAR je daleko spolehlivější, o EUROTELU ani nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  17. 07. 2001 19:27

již jsem reagoval na stejný článek na www.mobil.cz. Vím, že někdo může říct, že se jedná o velký konkurenčně telekomunikačně propojovací problém , ale já si myslím, že na vysvětlenou postačí sice sprosté, ale svým způsobem velmi hluboké přísloví našich babiček z dob, kdy záchody byly na dvorcích hospodářských stavení a chalup: KDO SE BOJÍ - "SERE" V SÍNI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:27

Já jsem si na základě svých zkušenosti myslel, že šemík uplatňuje své mírně řečeno nestandardní chování pouze vůči svým zákazníkům. Jak je vidět, snaží se zavést tento inovativní přístup i do jiných oblastí.

Hádejte, proč to asi tak dělá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor