Z několika stran ke mně dorazil následující e-mail.
Bojkot T-Mobile
Nepouzivejte v utery 28. 1. 2003 svuj mobilni telefon se sluzbou T-Mobile. Pripojte se k bojkotu!
Spolecnost T-Mobile sokovala svym rozhodnutim zrusit svou GSM branu zdarma (tzn. posilani textovych zprav z internetu), zdrazovat posilani textovych zprav a zpoplatnit preposilani e-mailu na Vas mobilni telefon. Zisk spolecnosti T-Mobile za jediny den se pohybuje v milionech korun. Pokud jako klienti budeme jeji sluzby 24 hodin bojkotovat, tuto ztratu vyrazne pociti.
Dejme T-Mobile jasny signal, ze je pro nas jako pro zakazniky zhorsovani a bezduvodne zdrazovani sluzeb naprosto nepripustne. Upozorneme spolecnost T-Mobile na to, ze pokud budeme s jejimi sluzbami nespokojeni, prejdeme k jeji konkurenci.
VYPNETE PROTO 28.1. 2003 OD 00:00 DO 24:00 SVUJ MOBILNI TELEFON SE SLUZBOU T-MOBILE!
Poslete tento e-mail vsem klientum T-Mobile, Vasim znamym a pratelum. Sirte prosim informaci o bojkotu dale. (Napriklad i pres GSM branu T-Mobile, dokud jeste existuje.)
Ať mluví činy, nikoli slova
Svůj názor k podobným revolučním akcím jsem u psal k článku o peticích proti zdražení. Pokud se vás změny u T-Mobilu dotkly natolik, že je pro vás tento operátor nyní nevýhodný, změňte číslo - jedině tímto činem T-Mobilu ukážete, že udělal chybu.
Řeči a výhrůžky nic nevyřeší, bojkotem uživatelé omezí jedině sami sebe a operátor má jistotu, že příští den telefon opět zapnou a budou telefonovat. Změny T-Mobilu nejsou tak zásadní, aby se výrazně dotkly většiny uživatelů, tato akce proto podle mého názoru nemůže počítat s velkým úspěchem.