Nokia hledající nové místo pod sluncem možná přišla na to, jak se na trhu odlišit. Loni vsadila na nostalgickou Nokii 3310 (2017), letos přišla s reinkarnací „banánové“ Nokie 8110. Pokud výrobci neumí přijít s něčím vyložené novým, ukazuje se, že sázka na nostalgii funguje. Podobnou cestou se zřejmě brzy vydá i Lenovo.
Lenovo odkoupilo značku Motorola před čtyřmi lety, a podle jejího ředitele by se označení Razr mohlo do portfolia vrátit. Připomeňme, že mezi léty 2004 až 2006 nebylo populárnějšího véčka, než Motoroly Razr, které se v několika iteracích prodalo na 50 milionů kusů. Později měla i celou řadu odvozenin jako např. Rizr nebo Krzr.
Yang Yuanquing na dotaz novinářů, zda Lenovo neplánuje nostalgický návrat ke značce Razr v podobném stylu, jak to poslední dobou dělá Nokia, odpověděl: „S novými technologiemi, zejména se skládacími displeji, si myslím, že uvidíte více a více inovací v našem návrhu smartphonů. Takže doufejme, že to co jste nyní popsali (značka Motorola Razr) bude vyvinuto velmi brzy“.
Nostalgické video od Motoroly, od jehož uvedení uplynuly dva roky:
Velká očekávání z oživení značky Razr se objevila již v roce 2016, kdy Motorola vydala nostalgické školní video, v němž si zahrálo hned několik véček Razr. Fanoušci se však nakonec nedočkali. Místo véčka totiž Motorola představila první modulární Moto Z. Pokud však Lenovo bude chtít skutečně znovuoživit zašlou slávu Razerů, má to jedině ve svých rukou.
Zdroj Techradar