CeBIT 2001: Nokia 3330, 8310 a 6310 oficiálně uvedeny

Diskuze čtenářů k článku

nokia  |  06. 01. 2004 11:43

   VŠICHNI JSTE ŠMEJDI HNUSNÝ CO NEROZUMÍ MOBILŮM, NOKIA 6310 JE NA ROZDÍL OD NĚJAKECH TĚCH LACINEJCH SRAČEK CO POUŽÍVÁTE POŘÁDNĚJ A NADUPANEJ MOBIL. NO A CO, ŽE NEUMÍ POLYTÓNY NEBO GRAFIKU, ALE MÁ MNOHO JINÝCH FUNKCÍ, KTERÝ VY ANI NEDOKÁŽETE VYUŽÍT. TAKŽE N6310 JE SKVĚLEJ A SUPROVEJ MOBIL !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  13. 03. 2002 20:41

Všichni odpůrci Nokie polibte si prdel zmrdi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eva  |  17. 07. 2001 19:12

8310 je můj nový vysněný mobil - nádhera!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ007  |  17. 07. 2001 19:12

Je to teda ubohost.. proste Nokije uz nestihaji.
1. MP3 prehravac nacpal do mobilu prvni Siemens (kterej krome toho ma MMC a tak se do nej aspon neco vejde)
2. Radio bylo uz pred rokem v Motorole V 2288..
3. Mimochodem pripojovat dalsi udelatko k mobilu? Aha, to se ale Nokijaci zapomneli zminit, ze to pak bude o neco tezsi! A navic nemohli to integrovat dovnitr mobilu? Kdysi to Ericsson taky nabizel, ale vypada to hrozne a hlavne to neni moc prakticky..
4. Vubec design je katastrofa - je to jednak strasne humpulacky, jednak usnuli na vavrinech.. anebo dosly napady? To teda napr. Siemens SL45 vypada naprosto dokonale a futuristicky i na to, ze uz je skoro pul roku starej!
5. Vaha 133g u 3330 - to ma byt asi sranda, ne!? Proc ne rovnou 200..?
6. K cemu je u nas GPRS a HSCSD, kdyz to stejne nefunguje tak, jak by melo?
7. Hlavne ze to ma animovany loga a urcite vymenitelny kryty.. to je fakt nejdulezitejsi na mobilu ;-
8. Kdo si tohle dneska poridi, tak bud je akcionar Nokije nebo chudak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Bobek  |  17. 07. 2001 19:12

Dá se už někde koupit Nokia 3330?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos Weiglos  |  17. 07. 2001 19:12

Vy vajička chodim sem skoro kazdej den abych se podivaljestli je neco novyho ohledne 3330 a kdyz vydim novej titulek a pak vidim starej text tak me to nasere.Ale jinak je tahle stranka v pohode!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marecek  |  17. 07. 2001 19:12

Musím říct, že nokie jsou nejlepší telefony které existují! Já mám 8210 a to je opravdu dobrý telefon, který nemá chybu. Jsme fakt zvědavý, na 8310 a chystám s eji koupit, už aby se prodávala.
Jo mimochodem, Ericson s hnusnou, tlustou antenou bych si nikdy nekoupil. A Siemens, ten mi připadne fakt skoro jako jak již tady někdo napsal - bakelit!
Čauky všem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prapor  |  17. 07. 2001 19:12

No 6310 se mi designove moc nelib, ale funkce vypadaj fakt dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  17. 07. 2001 19:12

Mě se všechny tyhle telefony líběj. Jenom ta 6310 by mohla bejt o něco menší. Nokia umí, ale kam se sere na nové Ericssony!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Mimochodem jak tady uz nekdo psal, vetsina informaci o techto novinkach je uz na http://www.nokia.com. Takze tam si to prectete a slintejte )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kipepak  |  17. 07. 2001 19:12

Konečně nokii napadlo dát do telefonu hlasovej záznamník. To to ale sakra trvalo. Mám 6210 a kvůli chybějícímu záznamníku a strašnej velikosti se ho zbavuju. Ještě tak se někde dočíst,jakou bude mít kapacitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ultimated Hacker  |  17. 07. 2001 19:12

Pokud potrebujes zaznamnik, tak si porid hlasovku zdarma. Bohuzel to jde jen u ET, ale je to urcite lepsi, nez nejaky hlasovy zaznamnik v telefonu (( Ja mam kapacitu ve schrance 30 zprav o delce max.3 minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kipepak  |  17. 07. 2001 19:12

To nechápu. Ten hlasovej záznam můžeš během hovoru aktivovat? A nahrávají se obě strany hovoru?O této službě jsem tedy nikdy neslyšel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NASUM  |  17. 07. 2001 19:12

Nóóó, mám dojem, že se jedná pouze o překopané starší kusy, kde přidali pár kokotinek, běžnému uživateli nepotřebných. A jistě si je nechají tučně zaplatit.
A pokud o ně někomu jde, nejsou na tom lépe novinky od SIEMENSE se svým fešáckým designem?
Technicky již není NOKIA leaderem v GSM, jde pouze o dnes již obecně vžitý názor a je jen otázkou času, kdy si to zabednění fanoušci této značky připustí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:12

Těžko, někdo je holt ochotnej zaplatit za značku a dokonale informovaný spotřebitel neexistuje. Takže nokiáků tu bude asi dycky dost. Koneckonců bundy Adidas sou taky hnus a všecky na jedno brdo, přesto si je lidi kupujou. Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

No to je jako resit problem jestli koupit Trabanta nebo BMW. Kdo ma ten koupi BMW na zbytek holt zbyde Trabant. A ty s tim Trabantem budou vzdycky holt remcat jak ti s BMW jsou naprosti krupy, kteri nevi, ze i ten Trabant je doveze na misto, kam chcou.
Adidas budny sou hnusny )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:12

Zajímavé přirovnání, ale řek bych, že přirovnávat Nokii k BMW je už trochu mimo, aspoň podle toho, co umí poslední modely, koneckonců BMW má taky lecos, co traboš nemá (klimatizaci, airbag, navigaci), ale co tak zvláštního uměj nokie v porovnání s konkurencí srovnatelné ceny? (Siemens, Eric, nové Motoroly, možná i Alcatel, ale tam si nejsem jistej spolehlivostí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Ne tady de proste o to, ze ostatni nejsou schopni vymyslet neco cim by Nokii ohrozili. Akorat si tady vy vylevate srdce v konferenci, ale jinak konkurence spi. Je to ve spojeni funkci, designu, znacky atd. Tohle vsechno tvori uceleny kvalitni vyrobek, kterym je Nokia. Trh rozhodne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:12

Budeš se divit, ale nemám nic proti tobě, dokonce ani proti Nokii. Ale zkusil sis někdy porovnat, co umí mobily SROVNATELNÉ ceny jiných značek?
Ano, trh rozhodne, marketing je silná zbraň. Dobrý marketing dokáže prodat i špatný či horší výrobek. Trh nerozhodne, co je lepší, ale co má lepší marketingovou strategii. Pár příkladů z minulosti: PC vs. Mac, Beta vs. VHS, Windows, nebo třeba Duron vs. Celeron. A kdyby se ti zdálo, že nokie maj malou reklamu, vstaň od TV Nova (nejsledovanější TV, ale kvalita? no comment, nerad mluvím/píšu sprostě) a vyjdi na ulici. Nasedni do tramvaje s nápisem Nokia, projeď se v ní kolem pár billboardů Nokia-connecting people a vystup někde, kde prodávaj ňákou dobrou knížku o tom, jak se dělá marketing (aneb jak lidem vymít mozek). Kapišto?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Chlapce zkusil. Vetsinu telefonu sem mel v ruckach. Rozhodne tady nebudu psat nazory na neco o cem jsem nekde cetl. Jak rikam, nejlepsi spojeni vseho dohromady podle me nastava u Nokie.
No to bych ti ani nedoporucoval mit neco proti me )
Marketing je dulezita vec a pokud ho jina znacka neumi delat, at vymeni prislusne lidi na danych postech. Pokud nejsou schopni udelat dobrou reklamu atd. tak jak muzou vubec zvladat vyvoj a vyrobu dobrych telefonu.
No ja teda doufam, vymity mozek nemam a ani me to nehrozi )
A nekapistuju )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:12

Bavíme se o Nových kouscích Nokie, nekecej, žes je měl v ruce


Možná, alespoň dosud, platilo, že Nokia je ve všem první (dneska o tom dost pochybuju, viz GPRS), ale příliš často také platí, že když má něco první, tak s chybama, které musí řešit servis, reklamace a otravování zákazníka.
Já jakožto zákazník si radši počkám, až bude novinka odladěná a za rozumnou cenu (to těžko bude platit třeba o 3330, když má Wap bez GPRS, takže naprd, je na dnešní standard dost těžká a výdrž baterky taky nic moc, vzhled - hlavně žádné drastické změny, že.... atd. ale určitě bude stát tak 8 - 10 litrů, dotovaný tedy zablokovaný mě nezajímá).


A údajná stylovost značky Nokia? Co je na tom stylového, když to má kdekdo? Nejsem lingvista, ale myslím, že si to odporuje.


No nic, myslím, že stejně nemá cenu se dohadovat s někým, kdo zarputile fandí značce, jako by to byl fotbalový klub nebo kapela, inu konzumní společnost. Koneckonců z tvého příspěvku o slintání, to je teda děs, dyť mobil je jen kus plastu, věc a někdo z toho takhle dělá....


A ještě k těm trabantům a BMW, takže podle tebe ten, kdo si koupí low-end, co umí z užitečných funkcí (loga ani had 2 ho nezajímají) není IN? Třeba ale nepotřebuje machrovat, ale volat a psát SMS, popřípadě wapovat. Krom toho, řek bych, že ten rozdíl nebude zdaleka tak propastný jako mezi výše zmíněnými vozy.


Adios

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

No pokud vim, taks tam psal obecne Nokia, ne primo nove modely. Ale asi se divit budes, mel jsem je v ruce, byl sem na Cebitu )

Byt prvni neznamena byt nejlepsi ) Nechapu jak muzes hodnotit tedka 3330, kdyzs ji jeste nevyzkousel atd. V tom je problem, hodnotit neco co ani nevyzkousis, ale styl ja jsem o to nekdo neco cetl, ten je opravdu objektvini.

No kus plastu to neni, v pripade Nokie je to umelecke dilo ) A zarputile fandim, zkusil sem i jine telefony, jak sem psal Nokia me vyhovuje nejlepe, tak proc ji nefandit )

IN? To nevim, ale rozhodne nevim co je na Trabantu IN ) No nekdo machruje i AOT Club ) A to mas pravdu rozdil tak propastny neni, je jeste propastnejsi )

Adios embrios

PS : sakra tak dlouhy prispevky nerad ctu a ja tady splodim skoro jeste delsi, to je hruza ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:12

No když teda porovnáš N. s timhle krpálem, tak máš asi skoro pravdu.
3330 sem sice nedrzel, ale myslim, ze to co sem napsal, je pravda, nepsal sem preci JAK se drzi nebo dalsi subj.veci. Ale trvam na tom, ze dat za tak tezkej telefon takovy prachy je na nic. Když ti ale N vyhovuje, tvoje věc, já zas spíš používám 2 telefony zároveň, tak mě zajímá i cena (ssebou ale nosim jen 1, zas takovej magor nejsem, ani podnikatel). Jinak mě spíš sedí Motorola, Ericsson, Siemens, záleží na konkrétním typu. Alcatel fakt ne.
Měj se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Ne ja sem to neporovnaval, s tim jste zacal vy o porovnavani nebyla vubec rec ))
A odkad vite kolik bude 3330 stat, kdyz to nevi zatim ani sama Nokie? To jste asi nejakej vseumel a vedator
No je to moje vec, ci by to taky asi mela byt, vase snad?
No ta Motorola, Ericsson, Siemens s vami jako sedi u stolu nebo co? Nebo vy sedite s nema nekde ve vezeni? Jeste sem ani nevidel mobil sedet, ale pravda tyhle znacky se daj pouzit asi jenom na to aby sedeli, volat se s nema neda
Mej se )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Treba ty kokotinky oceni prave bezny uzivatel a ne takovy profik jako ty. Kdyz to lidi i za ty penize koupi, tak proc si to nenechat zaplatit, to by udelal kazdy a ja strach nemam, proste to prodejny bude naprosto bezproblemu i za vyssi cenu. O fesackym designu Siemense bych polemizoval, protoze co je na bakelitu fesackyho to teda nevim. A SL45 ta se zaplatit nemuze, o cemz svedci i to ze cca behem 2 mesicu jeji cena, pada a pada a pada, protoze Siemens zjistil, ze to holt nikdo nekupuje.
Nemusi byt leadrem v GSM, hlavne kdyz ma vsechny funkce a jeste neco navic )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  17. 07. 2001 19:12

Myslím si, že manažerské mobily od Nokie jsou stále moc velké (129mm).
Podle mne by takovýto telefon měl mít nějakých 105-110mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chicken  |  17. 07. 2001 19:12

Jeste jsem nevidel, aby nekdo kombinoval zlatou a stribrnou na jednom mobilu. Nokii asi dosly napady a experimentuje. Doufejme ze to neni finalni verze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Tos asi jeste nevidels veci )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MKupka  |  17. 07. 2001 19:12

Já kombinuju zlatou a stříbrnou, to je super kombinace. Holt ty nový Nokie jsou spíš pro designéry nebo lidi s vytříbeným výtvarným cítěním, ne pro lopaty nebo "invenční" připosrané podnikatele
Nokia 8310 je úžasná, jen nechápu, proč je 6310 "jako pro ženskou". Myslíte, že vypadá jako vibrátor? Ta to leda, jinak mi to připadá jako celkem spíš dost usedlej pánskej telefon, a pravda, designem docela nundej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Nekde sem to uz psal ... NOKIA je proste umelecke dilo ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paweel  |  17. 07. 2001 19:12

no comment.. vidim, ze nokia prakticky ukoncila svuj vyvoj u stary dobry 5110 a od ty doby se zamerila na "zkraslovani" designu. 8310 je celkem vpoho, ale 3330 je s timhle krytem naprosto desna. navic toho umi stejne jako siemens C35i a uz vidim, ze se bude prodavat za 9999,- stejne jako pred vanocema 3310. 6310 je skutecne priserny padlo a ta barva.. ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

A to se podivejme na pana chytryho. Zajimavy ja fakt, ze Nokia nabizi, stale prakticky to stejne co ostatni telefonky drive nez oni. Takze nevim kdo je vice inovativni. Zadne nove funkce se do jine znacky nechystaji, tudiz nechapu proc by se porad mela snazit Nokia, co ostatni. Ty ji jako budou stale dohanet? Asi je to holt jejich udel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
W  |  17. 07. 2001 19:12

zde je o neco vice informaci

S pranim hezkeho dne W.

http://www.nokia.com/phones/3330/index.html

http://www.nokia.com/phones/3330/musicplayer.html

http://www.nokia.com/phones/6310/index.html

http://www.nokia.com/phones/8310/index.html

PS: tohle je abolutni bomba
Nokia ma co dohanet
http://www.ericsson.com/t68/


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
septim  |  17. 07. 2001 19:12

Tak jsem se byl podivat na stranku Ericssona T68 - pokud tento telefon vyjde ve 4 kvartálu tohoto roku, tak vezme konkurenci vítr z plachet. Proste super telefonek. (Alespon podle dostupnych informaci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Budai  |  17. 07. 2001 19:12

Otazkou je jak dlouho vydrzi?? Dneska telefon, kterej ma min ja 200h v pohotovosti (podle testu vybrzi min jak 100h) tan nevim nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  17. 07. 2001 19:12

Ta vydrz (400hodin) je fakt super (jestli to je pravda). Jaka baterka je pouzita v 8310? Doufam, ze uz i Nokia zavede LiPol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Lžičař  |  25. 08. 2001 23:08

baterie v N8310 je stejná jako v mé N8210 typ: BLB-2 Li-Ion 650 MPa

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  17. 07. 2001 19:12

Design nové 6310 je zakt dost hroznej! Ale zase na druhou stranu ta 8310 stojí za to ( nemyslím designem kterej je na obrazku hroznej ale 8310 má vyměný kryty takže to snad nějak půjde ) má suprový funkce a velikost a váha to je jedna báseň. Myslím si že pokud nebude 8310 moc drahá ( víc jak 20000kč ) tak rozhodně sklidí větší ůspěch než ta hrozně vypadající 6310.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:12

Když jsem přemýšlel o funkcích 6210 včetně fungující české T9, docela bych ho koupil (na inetu pod 10 000,-), ale je mi vzhledem naprosto odporný, snad je pro ženskou ten tvar dobrý, ale je to strašný pádlo. To ale není nic proti 6310 v tomhle článku. To barevné provedení (hovnově hnědá, stříbrná a kdovíjaká ještě) je prostě hnus! 3310 zase vypadá jako flák uzenýho, je stejně těžká a neumí víc než můj Siemens C35i. Ještě na dobrý mobil chvilku počkám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drahul  |  17. 07. 2001 19:12

Moje rec do slova a do pismene, skoda, ze neni k dispozici nejaka fotka 3330 se standardnim kratem, myslim, ze tohle je nejakej hodne vyrocni, ci tak neco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chachin  |  17. 07. 2001 19:12

To můžě říct jen někdo, kdo má místo mobilu cihlu a stačí mu být na přímu.( ono stím Tvým mobilem toho asi stejně nic víc nenaděláš,že?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:12

Z toho, co me zajima, ma tvuj telefon navic jen kalendar, a pri rozdilu v cenach kolem 6 000,- Kc je to velmi slaba utecha. Design tak pro zenskou a jeste hodne osklivou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KGB  |  17. 07. 2001 19:12

To bych chtel vedet, jaky telefon mas ty? Nokie se pekne zhorsila, od dob NMTecek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c_flip  |  17. 07. 2001 19:12

Mel si negdy 6210 v ruce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Streki  |  17. 07. 2001 19:12

Je to peknej mobil. Alespon trochu novych barev. Jinak 6210, naco kdyz me plne staci 7110. ,)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:12

Jo měl jsem v ruce, zásadně nehodnotím jen podle obrázků z internetu.
Dík za dotaz, opravdu je to tvar pro ženskou a ještě hodně škaredou. Brrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Voříšek  |  18. 03. 2002 09:46

Ty seš úplnej chudák se Siemensem C35i! Mě se taky 6310 nelíbí, ale mám aspoň N8310 a to je aspoň dobrej telefon, ale ten tvůj šunt je normálně na vyhození, chápeš?!!

Máš hroznýho ZMRDA ! Měl bys držet hubu a krok!

ZDAREC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor