Sa cudujem, ze tolko ludi nan caka...ja som v piatok poobede vosiel do Vodafonu a bez cakania v nejakej rade som si zadovazil svoj druhy iPhone.Tu je fotka zo stvrtku vecera v nakupnom centre v Brisbane v Australii - https://www.dropbox.com/s/3uhxwyl54b6u7z4/2012-09-20%2018.44.07.jpg
to se mi snad zdá......?!?! to bude zřejmě limity edition,proč by ti lidé tam asi stáli,jinak si to neumím vysvětlit. co je na tom kousku elektroniky tak výjmečného?
Honem sem!!!!!Kdo nemá rad apple .......je zavistivej tupec kterej si nikdy neprizna ze android a wp nemuzou ios konkurovat 😀 Necht zacne flame
To zelené jablko vypadá spíš jako Android 😃 😃 😃 ...
http://mobil.idnes.cz/zahajeni-prodeje-iphone-5... ... není co dodat.😐
Me to prijde ze se tu hadate o uplnych srackach. Pokud nekdo chce mobil za 18000 kc at si ho koupi a je jeho vec jestli to bude mit na splatky nebo jestli za to vyhodi plnou cenu. Ono rozlozit 18000 na 24 splatek neni spatny bude platit 750 kc to me prijde lepsi nez se upisovat operatorovy. A keci o tom ze je nekdo socka kde to sme. Sam mam ipad 2 3G a do 5 nepujdu at uz kvuli cene, ake i kvuli tomu ze pokud chcete vyuzivat internet tak 4 palce sou myslim malo a kor kdyz mate treba nekdo taky tablet. Ja to vyresil tak ze sem si jako telefon koupil ZTE Tania za 2900 kc v alze a sem spokojen, vola to vola, pise to sms pise a osobne by me treba nikdo nepresvedcil proc bych si treba mel koupit nokii lumii 900 ktera ma stejnej operacni system, asi lepsi fotak ale priplacet 8000 kc se me nevyplati. Chapu ze u androidu kdyz si koupite mobil za 3000 nebo za 11000 tak tam ten extra rozdil je co se aspon rychlosti tyce ale u WP ne. Tak prestante resit hovna a delejte uzitecnejsi veci
Kdyby první dostal mobil zadarmo, druhý za padesát procent ceny a třetí za 75% ceny, tak by to i nějaký smysl mělo, ale takhle? 😀
Jak jsem tak četl pár těch názorů tady, tak je vidět, že jste vůbec nepochopili o co jde.1) Většina těch lidí ten telefon obratem prodá jakmile se vyprodají zásoby a bude se čekat na naskladnění = za ty dva, tři dny čekání si vydělají klidně 20 - 30 tisíc - to většina lidí tady nemá ani za měsíc.2) Jejich ego získá náležitou pozornost (kamery, televize atd.)3) Je to obsese jako jakákoliv jiná - někdo čeká na premiéru milovaného filmu, vydaní hry, linuxové distribuce, .... je pořád o tom samém.
muzes popsat postup jak vydelam na IP5 20-30tisic? jakoze ho za 14 dni nekdo koupi na 40-50tisic? 😀
Toto je jasný ukazateľ toho ako ľudská rasa upadá. Čakať na stupídny fon 3 dni na zemi pred obchodom ??? Človeče ved ty potrebuješ odbornú pomoc. Márnit 3 dni vlastného života kôli tomu aby som si kúpil niečo čo v skutočnosti vlastne nieje ničím extra len preto lebo to ostatný chcú velmi tiež. Ved Apple ovca to je ešte slabé pomenovanie pre takýchto ľudí to skvor Apple úbožiak. Asi tvoj život sa celý točí akolo Apple a ich produktov , ale HALÓÓ tam vonku je svet plný miliónov lepších krajšich vecí ako stupídny fón . No nič možno s pribúdajucim vekom pochopíš stupiditu svojho konania . Tak vela zdaru. Pre úplnosť nieje to o značke je mi to jedno či tento blbeček čaká pred aplom alebo samsungom . Ide o tú stupiditu písať článok o trojdňovom čakaní na niečo čo musím riadne preplatiť a nič extra z toho nemam.
Mně tohle nepřijde normální.... Kdyby "TO" aspoň něco umělo, ale taková nepoužitelná cihla... :/
Někdo čeká na nová játra, někdo na ledviny, někdo na srdce no a někdo na telefon. I když šance na telefon je asi jistější.😐
"Asi si myslíte, že jsem cvok..."Nemyslíme. Ty ním si.
aby som čakal na nejaký mobil v rade, tak to by som musel byť riadne padnutý na hlavu. ošial za chvíľu pominie a potom si ak chcem kúpim. so socíkom sa to vôbec nedá zrovnávať. vtedy bol všeobecný nedostatok všetkého.
😀 tři dny ve frontě pak dostanou telefon a první co udělaj až přijdou domu je, že si půjdou lehnout do postele. Jo to dává smysl.
Nějak podobně jsem kdysi čekal před Mototechnou na Simsona. Do dneška se mi při té vzpomínce dělá nevolno... :-/
Zde na tomto článku jsou vidět dvě polohy:1) Láska k APPLE!a) kladná - jsem fanda či ovce a APPLE mně zajímá a chci hob) záporná - závist, odpůrce značky, nemám na to, atd. 2) LhostejnostTito lidé nemají potřebu se vyjadřovat, prostě je to nezajímá.
1)b Nezavidim jablickarum, nejsem odpurce znacky a mohu si koupit ten mobil, kdy chci. Ale proc pisi negativne? Protoze opravdu nechapu lidi, kteri se chteji citi vice, nez jsou? Pro APPLE jsou stejne jen cisla zakazniku, nic vic nic min... Nehlede na to, ze si ho mohu koupit hezky z domu a konecny vysledek bude stejny :)
Bože tady je zase nablito od sociálně slabších, kteří závidí, že si nemůžou dovolit koupit něco od Apple, a vzít si kvůli tomu týden volno. 😀
Socialne slabsi jsou ti, kteri tam musi stanovat. Prachac si ho koupi hodinu po otevreni od prekupnika. 😉 Ostatni si pockaji, protoze nikam nespechaji, nebo ho maji predobjednany a peijde jim do tydne domu..
Pracháč bude určitě 24hodin stanovat před prodejnou 😀 Nenech se vysmát..
Tak to je vrchol. Když Kůžel napsal, že Apple s příchodem iPhonu 5 napíše novou kapitolu mobilní historie, ptal jsem se, jestli se z MM stal blogísek iOvce. Teď už se ptát nemusím.
No a co? U nás takhle čekaj důchodci každej den před Lidlem a na FinExpertu o tom neděláte živé reportáže.
Ti jsou právě na fronty zvyklí z toho socialismu 😀
Takhle se před obchody čekalo v dobách reálného socialismu třeba na auto, malý motocykl Simson z NDR, zájezd k moři do Jugoslávie, kousek hovězího, banány... Tehdy to jinak nešlo. Dnes je to označováno jako "stylové chování příznivců značky". Každému, co jeho jest. Ale já už bych do toho znovu nešel. Radši si užívám nakupovní bez front.
dusevne chori ludia. apple by im mal zaplatit liecbu
oni jsou fakt ovce - není jiné slovo, které by ty paka vystihlo lépe..
Čekat na spotřební zboží frontu, je hodně ubohý. To není oddanost značce, ale ticho v hlavě.
Ale ticho v hlave je DOBRY!!!! Jeste, abych tam mel nejaky hlasy, co by ke me promlouvaly!!! B-]
Je třeba si uvědomit, že spousta jich tam stojí jen kvůli kšeftu.
skor by som tento stav oznacil ako: "sumenie", kedy tymto pochybnym individuam nacisto vysumeli posledne zvysky rozumu z dutiny lebecnej.
"...sme KKTI a este o tom napiseme clanok na mobilmanii..."ps: nezabudnite si aktualizovat status na fb, degeši!
jdu si stoupnout před Jelínka, tam to aspoň smysl má, až skončí prohibice :)
no ty tvoje prášky oslíku... nevím nevím :-/
To je milé
Vazne fronta jak blazen, jak kdyby ten vecer meli hrat Stouni, Beatles a Bieber dohromady.. 😀
Já třeba nechápu, proč si nedá Apple tejden dopředu před obchod tu mašinku na ty pořadový čísla jako maj třeba na poště... Možná by to bylo praktičtější.... a nebo už si to patentoval někdo jinej
to je genialni! s patentem bych rozhodne nevahal!
Situace by se nezměnila... Jen by se čekala fronta na automat, aby u něj byli první... 😀
To by ve vysledku nic nevyresilo, oni by cekali tim padem jeste driv radu na tu masinku a na poradove cislo 😀
já jsem rád že to neudělali,jejich právníci by mohli přijít na to,že to ještě nikdo nemá patentovaný tak by si o to požádali a byli bysme všichni v prdeli.....
Jak to říct slušně... Debilové? Jestli stojí za tu ztrátu mít pocit, že ho budeš mít skoro první (nebudeš). Vidět je naživo, zavolám záchranku. Myslel bych si, že debilové utekli z blázince a poté v předčasu reagovali na leták z Lidlu na ty židle v akci.
http://funnypicturesplus.com/skeptical-african-kid-so-... ...
O víkendu jsem byl na dožínkách a tam měli ovce taky v těhle kovových ohradách...
Obrovská gratulace Applu, hromadná lobotomie se podařila.
Ja nevim, ale jediny rozdil mezi koralama na havlaku a lidmi pred Apple store je ten, ze v tom druhem pripade maji ti jedinci kazdy u sebe 20k. Jinak me nic nenapada. Fakt to za to stoji?
Raz som čakal v rade pri otváraní Okey elektra u nás v meste ... čakal som asi 4 hodiny a už po hodine som toho mal viac než dosť ... avšak čakal som tam kvôli domácemu kinu, ktoré hodili na polovicu čiže to malo aký taký význam ... ale čakať na produkt, ktorý si musím po niekoľkých dňoch čakania na ulici kúpiť aj tak za plnú sumu a nijak sa nebude odlišovať od produktu, ktorý si môžem potom kúpiť pohodlne online, no takéto správanie mi príde kus, ale skutočne poriadny kus obmedzené a zvrátené ... toto už nie sú Apple fans, ale Apple fanatics 🙂
Jablíčko nejablíčko, jděte se hádat na novinky, pokud nemáte nic konstruktivního k článku, diskuzní sado-maso onanie je tam zcela vítána...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2012 23:13
Chtěl bych něco takovýho jednou zkusit taky...ale určitě ne sám, to by mě nebavilo.Je to o tom, že je člověk pro něco zapálenej, má nějaký hobby a všechno kolem toho prožívá naplno, netýká se to zdaleka jen Applařů. Odsoudit to může jen pořádnej suchar 😁 😀
Tak to už aj používanie smartphonu sa považuje dneska za hobby? 😀
Možná myslí nakupování. 😀
Docela by me zajimalo jak by se to vyjimalo treba na zivotopise : hobby - uzivani telefonu 😀
Uz nic past nemusim, naprosta vetsina to tu napsala za me!!!
nechápu tyhle jablíčkáře 😁
To, že něco nechápete ještě neznamená, že to není v pořádku.... 😉
a on to nekdo tvrdi?
To už je konec, když jsem si kupoval u Vodafone první verzi iPhone a to v Ang. jazyce. Tak 90% z Vás ani nevědělo, že něco takového existuje a teď jste všichni chytří. Nikde jsem nečekal, stačilo si na druhý den zajít do prodejny. Klidně upřesním šlo u Vodafone v Uherském hradišti. Vyšel mě na 5000, jako dlouhodobého zákazníkovi, ale je pravda, že šel za 14 dní z domu. Ale co se teď dějě je hrůza!
První verzi jsi u Vodafone určitě NEKUPOVAL !!!!!! Tu jsme si nechávali dovézt z USA!
Vodafone prvni verzi iphonu ani nemel. Ten se totiz v CR vubec neprodaval.
Ta nase spolecnost se ma vazne dobre kdyz jsme, schopni delat podobny p*coviny. Tohle uz je extremni ukazka konzumosti. Ja bych se stydel nekomu rict "cekal jsem ve fronte 3 dny abych si poridil telefon o chvilicku driv nez ostatni" LOL. To dotycny vazne nedokaze lepe vyuzit svuj cas? Je mi za tebe smutno.
Snažím se nikomu do ničeho nemluvit a toto vyžaduji po ostatních, takže v pořádku, ale proč se proboha takovou pí*ovinou ještě do pí*i chlubíš..?
musim se jen zasmat...mam iphona 4 ale todle bych fakt nedelal...cekat na to venku jak bezdomovec..
Je mi líto každého, kdo objetuje svůj život konzumu a slepé víře v cokoli. Třeba jednou dosplějí a pochopí.
Jako třeba fotbalu nebo hokeji?Jen pro detail - obětuje.
ops...děkuji za opravu..fuuuujjinak ani, třeba i sportovnímu náboženství - nevidím mezi tím rozdíl
Stane se. 😉Fotbal, hokej, olympiádu prostě nechápu. Co na tom ti lidé vidí? Vždyť by si mohli pustit přenos z minulého roku a bylo by to to samý, prostě nuda.
Já jsem si u Vodafonu objednal "uauwej" a žádnou frontu vystát nemusím, až přijde tak přijde😁
Do příští koncepce apple storů by měli přidat předsíň pro takovéhle fandy, nebo rovnou hotel.A pro ty ,,chudší" prodávat istan 🙂
Spis pro takove idioty 😉 Bych se nasmal, kdyby se ty predrazene kramy nevyprodaly 😀
Uvidíme... Za 3 a půl hodiny to "vypukne" v Sydney.
pro ty chudší istan???.. víš ty vůbec kolik by takovej istan stál???
Dost. Stejně jako takovej "ájšmejd" v tom seriálu se žlutými postavičkami.
Ty jses mental boze :(
A co já jsem za ovci když mám htc one x, iPad3 a s oběma jsem spokojený? Prosím o typ ovce. 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2012 20:05
Jsi stejně jako já iOvce (mám iPhone a Android tablet). A víš proč? Protože přeci jen Apple má ovce, ostatní výrobci nikoli. Na tom nic nemění ani to, že češi si dlouhá léta kupovali jen a jen Nokie.
Tak ovce jsou asi ti extremisti, co zaryte stoji zatim, ze ta jeho vec je nejlepsi a ostani zarizeni nez ty jeho jsou na 3,14cu a i to co mu reknes za chybu bere vlastne jako vyhodu, vlastne by to tam ani nechtel (treba sd kartu, vetsi displej, dual core) a kdyz to dostane tak to oslavuje jako super novinku 😀 a je jedno jestli jde o applistu nebo androidistu nebo presvedcenho nokiare kteremu nevadi ani vaha temer 192g nove lumie920 ;)
Co na to říct/napsat, snad jen, že souhlas. Ale když si tak zavzpomínám, na dobu před dvěmi, třemi lety, tak fakt všude byly Nokia ovce. Situace z obchodu - "Dobrý den, potřebuji nový mobil, jakou Nokii mi doporučíte?". Jen tenkrát na Nokii nikdo nenadával, přitom byly mnohem lepší telefony.
Ono to jeste plati v cr i dnes pro starsi generaci nebo zaryte symbianisty, akorat ted zamnou pak chodi lidi ze si koupili novou nokii s wp a zjistili ze ona uz to neni ta stara nokia 😀 a nejsou schopni rozjet ani mmsky 😀
žádná ovce, jsi rozumný člověk.
Taky už se v tom pojmu ovce přestávám vyznávat.. ale nejspíš budeš ovce obecná 😀 ... ovce by byli například lidi, kteří stojí na telefon 3 dny před obchodem a spí tam pod širákem, když za měsíc by si ho mohl koupit bez fronty :) ... 😀. Já říct přítelkyni ahoj, jdu 3 dny stát frontu na ajfoun... a ano, vzal jsem si na to i dovolenou 😀 😀 😀 😀 ...
Já bych řekl, že jsi ovce z budoucnosti, protože ipad 3 ještě není na trhu 😀
Vlk v rouše beránčím, pardon, v HTC 😀
Proste... OVCE.
Nechapu tydle hloupy ovce 😃 Cekat na blbej kram 3 dny 😃 Ty lidi patri do blazince nikam jinam mneli by se jit lecit ;)
Je ale srandovni a zaroven smutny,ze lidi dokazou 3 dny stat frontu na mobil a spat jak bezdomovci na ulici,ale treba jit stavkovat kvuli zvysovani dani atd. nikdo nepujde.. 😀
Doufám, že iphone 6 bude alespoň za 50.000,- Kč. Pokud bude levnější tak Apple nechápu. A iphone 7 minimálně za 75.000,- Kč. Protože ti iidioti to přeci koupí vždy. Všichni výrobci všeho jak aut, motorek, televizí a dalšího jiného zboží musí soutěžit cenou a kvalitou, aby zákazníci kupovali zrovna jejich výrobek a né výrobek konkurence. Jen iphone iidioti koupí vždy i kdyby to bylo za mega. To se Jobsovi povedlo opravdu skvěle. Vymýt mozky těm svým iovcím. Proboha probuďte se. Jsou i jiné a podstatnější životní hodnoty než jeden "supermobil". Vy totiž nechápete, že ta Vaše modla z Vás holí prachy co to jde. Proto je Apple nejhodnotnější firmou světa. Nic nemám proti samotnému iphone. Ale dle mně je to jasně předražená věc. Výrobní náklady na iphone5 16 gb jsou 135 USD. Prodejní cenu znáte. Takže doufám v to, že příští iphone6 jak jsem psal výše bude alespoň za 50.000,- Kč. Jestli ne tak mně Apple pořádně nasere. Takhle se připravovat o zisk.😀😀😀
Názor byl 3× upraven, naposled 21. 9. 2012 18:04
oni si mysli,ze jablicku zalezi na zakaznicich,ze jim chteji udelat radost.. Jde pritom jen a jen o obchod. Jablecny produkty se mi libi a jsou jiste kvalitni (jeste aby nebyly za tu cenu),ale proste kvuli jejich cenovy politice tu firmu nemam rad. U prvnich dvou iphonu chapu,ze mohli cenu napalit, konkurence byla v ty dobe opravdu chaba,ale v dnesni dobe kdy jsou stejne vykonna i vykonejsi zarizeni se zajimavym zpracovanim i kvalitnimi materialy a jsou radove o nekolik tisic levnejsi je to drzost!Ale tak je to asi normalni u obleceni jsme si zvykli,ze se plati proste jen za znacku nehorazny penize navic,ale ve spotrebni elektronice bych takovy chovani necekal no
Jeden diskutér tu psal, že iPhone je dělán s láskou...ano, přesně tak se cítí ten číňan ve foxconnu, který dostává denně tolik, co u nás dostaneš za půl hodiny práce, a který se raději místo toho zabije. S láskou až za hrob!
Líbí se mi ta atmosféra... zatím jsme tu tři. 😁
Tohle s nadsenim k technologiim nema nic spolecnyho. Chovat se jak dite, ktery nemuze pockat o tyden,dva dyl je podle me vcelku hloupy. Zvlast,kdyz cena telefonu neni nikterak zvyhodnena a ani se nedostava nic navic a je jasny,ze na kazdyho se dostane behem mesice. Chapu akce HTC ci letos samsungu kde byl telefon za 50% ceny to je pochopitelne,ze sou lidi co tam cekat budou. S cekanim na koncert bych to rozhodne nesrovnaval,protoze kdyz si vystojim prvni radu lip vidim a je to jiny zazitek. Mobil ktery budu mit mezi prvnimi je uplne stejny jak ten 100 000 😀Nemam rad moc panickou lasku ke znacce,protoze sou to vsichni jen obchodnici kteri rejzuji na zakaznicich a ti jim treba v tomto pripade libaji jeste ruce. Chapu lasku ke konkretnimu produktu a jelikoz neni novy Iphon nikterak zasadne lepsi jak 4s tak tu paniku a prodany kusy nechapu. Treba BMW mam rad tu znacku,ale prirozene ne kazdy jejich auto je povedeny dle myho gusta i kdyz je to fajn znacka.. U skalnich jablecnych fanousku mam pocit,ze i kdyby vysel iodpadkovy kos tak by na nej stali taky frontu (myslim to s nadsazkou,nechci nikoho urazet).
A ted si vem, ze za tri dny cekani ziska drazsi mobil nez na Ceskem Applestore a jako bonus bude mit jen rocni zaruku. Pritom stacilo je tyden pockat 😉A presne toto na tomto cloveku nechapu - to uz neni o "lasce k firme", ale hranici to s dusevni chorobou.
Pokud je mi známo, tak v celé EU je zákonná záruka 2 roky.
Omlouvám se, vycházel jsem z informací na Německém Apple Store (citace: "Einjährige eingeschränkte Hardwaregarantie"). V tom případě platí jen půlka textu výše 😉
Bééééééééé 😀
Android ovce?
Kolia a je mu 15 let a umí ovečku ještě si čurkne do plenek ale jinak šikovnej blbeček😉
Kolia15 už se v pomocnej škole učí zvířátka. Mít Tě po ruce, tak Ti dám pětikorunu na lízátko, jakej jsi šikovnej 😀
wow .. ovečky .. a jaké krásné basničky umí.. po družině si mužete dojít pro červené puntíky do notýsku PS. Sám mám ipod touch 4 ale to nic nemění na tom, že jste pro mě ovečky 😀B-]
Jak je snadný nazvat druhýho ovcí v příspěvku s hned s několika pravopisnými chybami. 😀
Omg 😃 tak povidej co jsi kde objevil.. Hlavne at se nemusime bavit o puvodni myslence, ze ? 😃
Samí ufňukaní hlupáčci tady. Hanit a odsuzovat ostatní pro jejich nadšení, to umí každý. V tom jste mistři nad mistry. Láska k technologiím a nadšení pro věc vám nic neříká, jenom plivete kolem sebe a když je náhodou někdo víc zaujatej nějákým výrobkem, těší se na něj a nebojí se vystát si na něj frontu už z pouhého nadšení, smějete se mu, že je to debil. Já se směju vám a vaší omezenosti. Zamyslete se nad sebou.
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 9. 2012 19:12
uklidni se 😀
Jak s tím souvisí "láska k technologiím"? Stejný telefon si o pár hodin později bude moct koupit kdokoli bez fronty. Tohle není o lásce k technologiím. Tohle je snobismus, bude asi kamarádům v čajovně vykládat, že ho měl jako první, heč.
To ani není snobismus, ale exhibicionismus spojený s narcismem - neb o tom všem píše. Zajímalo by mě, zda by tam seděl, ikdyby o tom neměl komu říct - čistě jen tak pro sebe. Nebo je to nutnost exhybovat na veřejnosti i v mediích...
😀Som zarity odporca iHraciek (mal som iPhone 3GS aj iPhone 4 - ziadna slava), no nedovolil by som si autora clanku oznacit za debila, sice je to s jednej strany pre mna nepochopitelne takto sediet 3 dni pred nejakym obchodom, smradlavy,premrznuty a hladny, no na strane druhej ho podporujem a chapem, je to celkom mile ze je s toho taky nadseny a nevie sa dockat ze si vybral tuto cestu.Clovek by si mal vybrat nejaky ciel ktory ho naplni, aj ked celkom nechapem vsetky tie iOvecky, no neodsudzujem, stojte si v radach, majte si o par ikoniek viac, ked je to to co vas robi stastnymi :)
Přemyšlím o zdraví těchto lidí. Asi na tom nebudou moc dobře.
Já zase přemýšlím nad duševním zdravím některých skalních trollů v téhle diskuzi, domnívám se, že ti na tom budou ještě hůře.... 😀
V podstatě se nic nezměnilo, dřív se stávaly fronty na banány a teď na jablka. 😀
jj, to ta globalizace, ted se jabka kupuji z ameriky, a kdyby porad bylo csfr tak byste stali fronty na domaci geekovske jablotrony.a a.pl by ted nebyl zalovan nejakou firmou tisice kilometru daleko.jinak kdyz uz pisu, tak debil jsou prilis silna slova na autora, a spis se daji uplatnit na typicke ceske debily kteri jak bylo tu uz zmineno umeji kritizovat. proc vetsina lidi neumi byt oboustranne chapavi, to jest objektivni a tolerantni.podle mne autor nechal vyuzit situace ze tu napise jako prvni ze je nadseny jako male dite na novy vyrobek a tak radost ze zviditelneni je mozna jeste vetsi nez radost z iphonu.pak, taky autor neni moc vyzraly, na to aby si vybrali za polovicni cenu nejaky lepsi vyrobek, i kdyz mozna ne tak cool, proste vyrobky apple vybiraji lidi kteri chteji se odlisit od jinych a maji moc jednoduche mysleni aby dokazali taky premyslet objektivne a vybirat, proste si vyberou to co prej je super a tak zaplati ze marketing rozhodl za ne.co se tyce radosti z novych a drahych veci, ruku na srdce, mnozi z nas uz to mozna poznali i kdyz treba u jinych veci. ja bych byl taky stastny kdybych mel aspon na galaxy ace, ci nejake jine technicke veci, a je to proste kazdy ma jiny vkus, nekdo saty, a nekdo zazitky z lezani po horach. kdo jsme aby soudili co je lepsi? je to jen na nas, jakou radosti si vyplnime zivot, pokud na to mame. ale rozhodne je to tak trochu nedozralost a otupeni soucasnych lidi ze proste financni drahe veci se ceni a delaji nam radost. a je na nas, a mozna i autor jednou pochopi, ze ted nebyl moc vyzraly kdyz takhle premyslel.ale proste uz vim, ze lidi proste maji takove a ruzne jine vlastnosti ktere jsou od nas neoddelitelne v divoke podobe, ale rozhodne pokud chceme vyvijet v rozumne tvory, musi prijit na vyssi hodnoty a i snazit priblizovat k nim.
Za komančů by tyhle paka byli v sedmém nebi. Fronta na maso, fronta na zeleninu, fronta na boty. Na telefon byly takový čekací doby, že se ani fronty nestály. Ty nejlepší věci, jako třeba kola favorit se ani do obchodu nedostali, prodávali se známým rovnou ze skladu. 😀
Já stál fronty na simsona, nikdy se na mně nedostalo, tak jsem koupil fichtla.
Dočkáme se nebojte😉
A tohle je doopravdový život. Když něco chci, nebo to mám rád, tak si na to rád počkám a užiju si ty dny tam. Čekal jsem 15 hodin na jednu kapelu na fesťáku v první řadě. Byl to mor, ale nakonec to stálo za to. Autora článku chápu a trochu mu i tak závidím, ne ten telefon, ale ten zážitek. Ale většina lidí tady evidentně maká 360 dní v roce mínus týden dovolená, na kterou jedou s autem plným plechovek leča do Chorvatska, což je přece mnohem smysluplnější a rozhodně si to víc užijou. Být něco podobného u nás na Jihu, rád se také zúčastním.
imho vacsina ludi si volny cas vie predstavit travit aktivnejsim sposobom.to leco v plechovkach je podobne smrdeniu pred applestorom.je to naozaj iba telefon. to nie je ani koncert pink floyd v londyne, ani vystup na mont blanc.
Slovo většina bych raději nepoužíval. Pak se tu objeví x lidí, co budou mít opačný názor a máš po většině. Já bych na Pink Floyd určitě nestál, ani bych nešel na tribunu a ani bych asi neposlouchal přes dveře 😃.
ok, tak vacsina nie.ale smrdenie pred obchodom v nadeji, ze si kupim telefon medzi prvymi je cele zle.je to na urovni vyopredaja svadobnych siat, alebo polnocnych vypredajov pre dochodcov.ja chapem, ze tam je nejaky akoze teamspirit, ale ta motivacia je sialena. kupovat si vyrobok, aby ma urobil stastnym? no way. stastnymi ludi v skutocnosti robia uplne ine veci.stvordnove smrdenie pred obchodom je kriza hodnot.chapem smrdenie na premieru pana prstenov. ale telefon?
tym nechcem povedat, nech to nerobia. nemam s tym problem.ale mi to pride ako ciste zufalstvo.
Já tě chápu a respektuji tvůj názor. Ale musíš to brát tak, že někdo má názor jiný a jiné...jak to jen nazvat...řekněme priority. iPhone je holt kult, co si budem povídat, někteří lidé ho kupují jen proto, že je to iPhone. Stejně jako je třeba Harry Potter, ačkoli z té pohádky je už spíše horor, stejně jako iPhone už není tolik vyjímečný, jako dříve. Já osobně se rád setkávám s lidmy, kteří mají stejné zájmy jako já, proto bych si klidně šel sednout před prodejnu a po pár hodinách si ten telefon konečně koupil. Jenže jsou tu dva problémy (pro mne) - zaprvé nemám nyní v kapse nějakých 15k vyhrazených pro koupi telefonu a za druhé u nás na jihu to prostě není. ¨Takovéto chování nemá smysl obhajovat, nebo kritizovat, lidé jsou prostě různí. Já třeba nechápu to, že si někdo každý pátek vyleje hlavu v hospodě a nechá tam spoustu peněz vlastně za nic.
ok.
Asi máme dost podobný názor. Když na to ten chlap má, takhle několik dní sedět aby si pak koupil hračku za několik tisíc, proč ne. A také někdo psal, že nechápe, na co se o tom píše na MM. Mě třeba taky zajímá průběh takové akce, jelikož jsem nikdy nic podobného nezažil. :)
No sedí se tam a čumí...pak otevřou, všichni si strčí nový iphone hluboko do zadnice a odejdou. Co na tom je tak světoborného?PS: ano, tyto "reportáže" jsou tu každý rok!
Chápu. Jsi taky debil B-]
No jo, ale to je úplně jiná situace, to se přeci nedá srovnávat. Kdybys na tom fesťáku nečekal, tak buď kapelu neuslyšíš nebo budeš až někde vzadu. A být v první řadě, v tom už vidím výhodu, která stojí za to si počkat.. Když ale nebudeš stát ve frontě na iP, tak o nic nepřijdeš, dostaneš naprosto stejný produkt jako člověk, který ho bude mít druhý, pátý, desátý..
Je až neuvěřitelné, jak ze sebe dokážeš v jednom jediném příspěvku udělat kompletního idiota. Nevím, jestli jsi nad tím musel dlouho přemýšlet nebo to z tebe rovnou padalo, ale zaslouží to uznání...I diskutovat, dokonce i o produktech firmy Apple, se dá na úrovni - ale to je zřejmě nad tvé síly.Jo, a omlouvám se za tykání (pokud jsem neodhadl věk), ale vidím to na -náct...
"Ale většina lidí tady evidentně maká 360 dní v roce mínus týden dovolená"Tí najúspešnejší nemajú ani tú dovolenku. Mal by si pochopiť, že nie každého živí foter do dospelosti ako teba.
No chori ludia, co k tomu dodat.
Sám jsi chori, běž se vyblažňovat na diskusia.SK B-]
WTF?
A kam tam chodíte na záchod? Asi do flašky, aby vás někdo nepředběhl v utracení x tisíc za zastaralý a polofunkční krám 😀 co? čuňata
Copak si neslyšel nikdy o plinkách? Do toho mužou dělat třeba 4 dny v kuse, záleží na velikosti... Výsledky se můžou lišit 😀
Jasně myslíš ty ultraabsorbční viď 😀
iPlínky.
Takovou mánii dokáže vyvolat jenom Apple, v dnešní době je to celkem fenomén, že je poměrně velká skupina lidí z celýho světa oddaná značce. Marketingové oddělení Applu si může gratulovat, viceméně bez reklam (SGS3 je všude) o jejich výrobku ví celej svět...
Tak to rozhodně nesouhlasím, apple má reklamu snad v každém filmu/seriálu do očí bijící.Příklad Dr. House - všichni mají macbooky a když má někdo telefon, je to iPhone. A když někomu zvoní telefon, tak neřeknou: "zvoní mi mobil", jak by to řekl každý normální člověk, ale musejí říct: "zvoní mi Můj ajFoun"Osobně si myslím, že tenhle způsob reklam funguje mnohem efektivněji, než reklama v půlce filmu. I když znám lidi co hrozně chtějí to a to, protože je na to reklama... Fakt nechápu šílenství "nových žvejk fajv" nebo "žvejkacích bonbonů skytls", je to jak nemoc.
A mají je tam proto že v USA tyhle zařízení běžně používají a jsou "cool" nebo je za to někdo platí??? to by přece využívaly i jiný firmy jako reklamu když je to tak efektivní, jediný co si vzpomínám tak je Nokia v Dexterovi a v pár epizodách Castle byly Windows Phone, jinak samej Apple...
Za to normálně platí, respektive z části financují film, nebo jim pujčují techniku atd. Například v Bondovi byl sony ericsson.
Tak potom financují všechny seriály(vyjma GoT logicky😁 který mám rád, takže paráda 😀
Bez reklam? To má být vtip?
Mám na mysli reklamy v novinách, časopisech,v televizi, bilboardy...
"víceméně bez reklam..." Product placement za který Apple utrácí ze všech výrobců suverénně nejvíce ti asi nic neříká že?
Mel jsem na mysli klasickou přímou formu reklamy...
Ne, nemyslel. Z tvého příspěvku jasně vyznělo, že Apple na rozdíl od Samsungu reklamu téměř nepotřebuje a neinvestuje do ní. A i kdyby si to náhodou skutečně takhle myslel (což může omluvit jen tvoje naprostá neznalost marketingu a diletanstsví), tak je to dle mě jedno. Protože je silně zavádějící navážet se do """klasické přímé formy reklamy""" Samsungu, zatím co Apple s výdajema za reklamu o moc pozadu za Samsungem a jinými výrobci není.
wow...děkuji za vysvětlení jak jsem to vlastně myslel 🙂z mého příspěvku nevyznělo že apple reklamu nepotřebuje, jen jsem dal do srovnání že top produkt od samsungu je vidět skoro všude, kdežto iphone ne(opět tím myslím bilboardy, časopisy, televize). Každý výrobek potřebuje v dnešní době reklamu, jen jsem popisoval že na to jdou oba (appleXsamsung) trochu jinak. Do žádného druhu reklamy jsem se nenavážel, je to na jejich rozhodnutí jako cestou se vydají a kam dají svoje peníze, je mi to jedno, reklama mi nevadí.A jaké jsou ty výdaje na reklamu aplle a samsungu, když vy máte tu znalost marketingu?
😀 dááávno pred Apple tu byla "manie" na Skoda Favorit, pisemne poradniky na jizdni kola. . . 🙂To je jen v lehkem tonu.
Pro začátek: Nemam žádné zařízení od Applu, vlastním Galaxy Nexus a jsem s ním naprosto spokojen, ale tohle naprosto chápu, a věřím, že to musí být dobrej zážitek. Věřím, že kabel s appstoru nebude poslední pomoc, kterou vám lidi podají. Hodně zdaru a těším se na další reportáže 🙂
Apple už začal s vývojem i-obleční, napájeného přes 220V. Bude vhodné pro stále větší a několikadenní fronty iOvcí na nový produkt před prodejnami Applu. Každá prodejna Applu poskytne těmto vytrvalým iovcím několi prodlužek s napětím 220V.. Jak vedení Applu říká, pro ještě větší zážitek z čekání... na i-skoro nic nového
To zase bude počteníčko, kdy aOvce budou plivat na ostatní že jejich telefon s nakousnutym jabkem smrdí a stoji za ****. Nerozumim tomu, k takovým člankum bych zakazal diskuse.
Měl by si najít ženskou a neválet se na ulici😀
Radeji jim tam mohli natahnout vodu a sprchu nez prodluzovacku 😀 nechtel bych byt ten prodavac, co ho tam po trech dnech pusti 😀
JA bych jim tam pridal kopku sena 😁
LOL😀😀
a suchej WC za rohem 😉
Ten iPhone by měli začínat prodávat vždy někdy v lednu 😀 To by opravdu moc lidí nevydrželo 😀
Tomuhle se říká nemoc, člověk co si jde koupit předraženou cetku a ještě kvůli ní stanuje před obchodem..
Ale Ty jsi nějakej chytrej a uvědomělej Pecino. To bude asi těma dlouhýma vlasama a krátkým rozumem B-] 😁
a pak kde je chyba, že se iOvce zmůže jen na osobní útok😀
Ano, jsem útočivej a své si vždy bráním a ne jen v diskuzích na internetu, ale i osobně a nekompromisně :-/
Nevím jestli je dobré mít iphone mezi prvními. Víme, co dělal ze začátku 4S, než přišla aktualizace. Já bych si radši rok, dva počkal 😀
smradlave ovce.
Přesně vím, co si říkají ti týpci v modrých tričkách 😀.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2012 15:34
Třeba mě B-]
😀 Tka tady někomu asi fakt kvalitně musí jebat v hlavě😀
Že by Tobě? 😉
To Nowak: uz druhym prispevkem dokazujes co jsi za hnupa a jak je videt, tak uspesne se ti to dari 😀
Opravdu nechápu tyto individua s vymytým mozkem, kteří budou mrznout den někde na ulici jen kvůli tomu, aby měli o jeden den dříve mobil s více řádky ikonek v porovnání s mobilem co mají v kapse. Inu, jednoduché věci pro jednoduché lidi (tím myslím pouze tyto postižené, nemyslím všechny uživatele jablečných produktů, u kterých předpokládám, že drtivá většina jich je normálních). Nota II jsem si předobjednal a je mi úplně šumák, jestli mi poštou přijde o týden nebo dva týdny později. Ušetřený čas rád věnuji mnohem lepším aktivitám.
Kdybych si objednal Note II (což se díkibohu nikdy nestane), tak by mi bylo také jedno, kdy mi dojde.
*díkY (pro případné rejpaly.)
Čekám na iphone 5 už od středy? To seš teda pěknej debil 😀
jenom debil může o někom psát, že je debil... ať už máš názor jakejkoliv...
Neřekl bych, to je normální reakce... B-]
No na nadávku to není, ale na facepalm oběma rukama i nohama ano😀
Akorát že když uděláš facepalm nohama, tak už to není facepalm, ale facefoot 😀😀😀
Milý Pane Paveleku, teď si nám všem napsal, co jsi zač. Jojo, lidská závist udělá s povahou moc... 🙁
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2012 22:05
Milý pane Nowakove, pominu-li Vaší neschopnost správného napsání mého (ne moc těžkého) jména, mohu Vás ubezpečit, že rozhodně autorovi článku nezávidím. Nemám ani co, protože vše co chci mám a mohu si dovolit, a rozhodně k tomu nepotřebuji stát tři dny ve frontě.
Vase prijmeni je "Pavelek"? Pak je osloveni "Pane Paveleku" v poradku
Když už chcete poučovat, tak si laskavě správně přečtěte vše od začátku až do konce. Oslovení Paveleku by bylo v pořádku, ale Pavle, když mám v podpisu uvedené jméno Petr mi přijde zcestné. Vám ne?
Jo, souhlasím. Místo Pane, jsem napsal Pavle. Již opraveno.
Ale ja tam nevidim, ze psal "Pavle", ale "Milý Pane Paveleku" B-]
Pane, nečekáte vy náhodou také v té frontě na iPhone? Vaše inteligence to naznačuje...
Takhle budu nocovat před Datartem až přijde Lumia 920 😀
😀 no to ale budeš určitě první kdo jí bude mít a jedinej...
Myslím, že jako první tam bude stát pan Hulán. :))
Jaktože ty nestojíš v řadě? :)
Já bych tam byl i pro 820 s outdoor krytem 😉
Já asi podobně před Nokia store.
Akorát na ní žádný půlnoční prodej nebude... 😀 😀
A to má jako vadit?
Mám pocit že Datartů je víc než fandů Nokie co by na novou Lumii čekali. :P
mít čas, tak bych tam přijel na jednu noc... musí to být luxusní... atmosféra... (tohle nikdy trollové nepochopí 😃 )
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2012 17:09
tohle je jeden z důvodů, proč je Apple tak úspěšnej... Není to tím, že má dokonalý výrobky (i když kvalitou převyšujou zbytek), ale tím, že dokážou vytvořit takový spojení mezi uživateli a společností. To něco navíc, co prostě chybí Samsungsráči...
Ty bláho, to jsou kydy jak od nějakého fapple marketingového oddělení 😀
Vůbec tomu nerozumíš. Máš něco od Apple? Ne? Je mi to jasný.
Takže ve výrazech "mám něco od Apple" a "budu mrznout před prodejnou jak id*ot" je nějaká významná korelace? To jsou věci 😀
Nerozumíš tomu nadšení z Apple produktů, protože žádnej nemáš. Nedivím se ti. Pro Samsung, HTC nebo Huawey bych taky nemrznul a nechápal bych tohle iŠílenství.
Nerozuměl bych tomu ani kdybych nějaký měl. Je to spotřební věc, nikam to neuteče, prvních x tisíc produktů nebude nijak jiných, výrobek bude stejný i za měsíc (paradoxně ten za měsíc může být lepší, protože vychytají chyby viz. anténa apod..). Jestli to budu mít o den/týden dřív je irelevantní, protože z toho pro mne neplynou žádné výhody, které by převyšovaly ztrátu času a nepohodlí ve frontě.. Jediný "požitk", který bych z toho mohl mít je ten, že bych se mohl v hospodě "vychloubat", že jsem měl iP5 jako pátý v Německu. Asi nemusím podotýkat, jaká by na to byla reakce normálního člověka..
že jste imagoři jsem věděl,ale že až tak jste vygumovani jsem netušil 😀 ... hele.nechceš jit už ted si stoupnout na noc před lidl?..budeš první kdo bude mit ráno čerstvej rohlik 😝
jenže to by to musel bejt iRohlík 😀
Hlupáčci 🙂 Láska k technologiím a nadšení pro věc vám asi nic neříká, ale odsuzovat ostatní, v tom jste mistři.
No já mám iPad, taky se mi tyto tchnologie líbí, i když poslední update je spíš zklamání. Nadšení je jedna věc, ale honit si ho nad tím snad nemusíte ne? Kdo chce, ať si ve frontě stojí, já bych si nejdřív počkal na nějaký zkušenosti, jestli nejsou nějaký problémy atd.
"Kdo chce, ať si ve frontě stojí". Ano, přesně tak. Za sebe: já bych si do té fronty také nestoupl, nejsem zase takový nadšenec, ale rozhodně se nesměju se lidem, kteří takoví jsou. Každý máme něco.
Fotek z fronty tu pár zveřejněnejch je, ale neviděl jsem žádnýho "honiče". Zatímco je tu řada diskutujících, co hodnotí jednání druhých a uráží je s takovým zaujetím, že bych si byl s jejich "honěním" u psaní příspěvků takřka jist.... 😉😀
laska k technologiim a mrznouti před prodejnou nemá nic společnyho 😀 ... apropo jen aby tam měli i přechodku ať nemusíš mrznout znova 😝
Jak nemá nic společného? Pro tebe možná ne, pro jiné zase ano.
ty si fakt I-guma .. technologie mne zajimaji,ale nejsem I-magor abych tři dny předem stal venku 😝 .. to si ho radši objednám po netu a ten čas strávím kloudněji B-]
Treba s devkama 😀
nechtěl jsem být až tak konkrétní 😝😀
rozumiem láske k nejakej babe. ale láska k veci? to je na odborné lekárske vyšetrenie.
Nejsem ovce, ale jestli to není spíš naopak..
ake spojenie ?! ze ich nechaju cakat 3-4 dni vonku (aspon ze im dali predlzovak 😃 )
Nemusím být troll, když tvrdím že je fuk zda mobil koupím den před tím nebo po.
Teď ovšem přichází otázka, kdo jsou trollové? B-]
Kdyby Apple začal prodávat lék na rakovinu tak OK, ale tohle fakt nechápu. Není to už nějakej druh obsese?
...tyhle maniaci jsou k smíchu 😀
I-magóóóóři 😀
Jojo, to fakt asi budeš B-]
Pane, Vy nepracujete? Nebo plácáte drahocennou dovolenou čekáním na telefon, který si stejně dřív než v pátek nekoupíte? (Mimochodem, český Vodafone začne prodávat v 00.01 našeho času. Takže mezi jedním z prvních nebudete.)(Pro hatery: máme doma 4S, 2. generaci iPadu, iPod a MacBook, ale smysl tohohle čekání opravdu nechápu.)
Trocha rozdílu---Český VDF ho sice bude prodávat od půlnoci, ale z 27.na 28.9.! 😝
Hmm, dobře vy! 😃 nicméně zbytek pořád platí, ten pán nepracuje? Většina z nás by pro svůj volný čas našla lepší využití, než někde dny čekat.
Vodafone sice začne, ale až za týden 😀
Už tu vidím ty posměváčky, co budou autora hned hejtovat. Ale co může být pro firmu lepšího než mít takovou komunitu zákazníků. Potencionálním zákazníkům nové Lumie bych doporučil při zahájení prodeje taky vytvořit podobné fronty, aby se dočkali vůbec ještě nějakého pokračování řady Lumia. /I'm not kidding/
ano, v tom je ten rozdil. me je firma, ktera vyrobila muj mobil uplne ukradena...
Pro firmu super, ale je to normální? Copak lidi stojí před obchodem, aby si koupili ponožky, spoďáry, trička, boty, zubní pastu a podobně? Myslím tím věci denní potřeby. ...
Lepsiho? Kdyz je firma schopna uspokojit hned od zacatku zajem zakazniku a nemusi se na zbozi stat fronty a potom cekat zase tyden, nez dovezou novou varku. . .
Taky jsme chtěli s kamarádem jet, ale nevyšlo to s časem, tak si ho nechávám z BRD přivézt. Ale čekajícím ve frontě moc fandím a držím pěstě, aby dnes v noci nepřituhlo a nesprchlo 😉P.S. Dodatečně děkuji za nesouhlasy, čekal jsem je 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2012 19:59
Na tvojem příspěvku neni nic špatnýho a stejnak máš hluboce záporné hodnocení... a pro rejpaly : nepatřím mezi iOvce 😃
Díky. 😉 Máš pravdu, ale to neřeším. Čekajícím jsem včera vyjádřil podporu a s nesouhlasy jsem počítal. 🙂
co se da kurwa na tohle rict? 😀
Asi jenom to, že bys měl chodit na doučování.
no jasne 😀
tohle nikdy nepochopím... za mě de*ence a ztráta času... žiju jen jednou,tak přece nestrávím tři dny před obchodem,ne? 😀
vy proste neumite nasaaaat tu atmosferu 😀
ono tohle celé divadlo i ukazuje jací jsou uživatelé applu.. Dřepí tam několik dní,aby pak mohli zvolat a zamachrovat, že už kurwa mám ten nový iphone!! a jaktože vy ho ještě nemáte?! 🙂 normální soudný člověk si ho (když už ho teda chce) objedná a má klid... ale dělat takovéhle caviky, to už je vážně vrchol 😁
Takže normální člověk si mimo jiné objedná CD své oblíbené kapely (nebo stáhne, to už je v principu jedno) místo toho, aby si koupil lístky a vystál frontu na koncert, protože koncert je ztráta času pro ovce? Zastáncem Apple sice nejsem, ale tady tu frontu beru jako kulturní akci zakončenou kromě zážitku a hromady fotek i tím, že si odnesu nový telefon.
To srovnání pokulhává, tady je fronta na koncert ( = IP5 ), protože dotyční ho chtějí co nejdřív a jsou ochotni kvůli tomu 3 dni čekat na ulici.Ale můžeš jít na koncert ( = pro IP5 ) o 7 nebo 14 dní později bez fronty.Každý jsme jiný, někdo prostě chce čekat a překousne to nocování na chodníku a druzí si ťukají na hlavu, protože to pro ně je bláznovství.Kdo má pravdu? Každý přece tu svou... 😉
takže tobě přijde, že pustit si CD a být na koncertě je jedno a totéž? vzbuď se nebo jdi na koncert! 😀 stejné by to bylo,kdybych kvůli tomu CD čekal jak trotl tři dny před obchodem,protože bych na něj nemohl ten týden v klidu domova počkat 🙂 takže stále demence 😁
Právě že mi to stejné nepřijde. Objednání CD a poslech, byť na nějaké hajtek supr čupr soustavě patnácti reproduktorů, prostě nenahradí tu atmosféru koncertu, kde se setkám s podobně jako já ujetými fanoušky, kteří znají z backgroundu kapely třeba něco jiného než já a tudíž si s nimi můžu vyměňovat názory a zkušenosti, nemluvě o medialitě (u koncertních klipů se třeba poznám v záběrech na publikum, což může mít pro někoho větší cenu, než vlastnictví originálního CD).Dalším příkladem budiž film. Ano, můžu jít na film o měsíc později kdesi na vesnici, nebo si objednat DVD/BlueRay/Cokolivcožetodneskafrčí, ale rozhodně mi to nepřidá na kulturním cítění tolik, jako setkání s fanoušky na premiéře.Takových příkladů lze uvést ještě několik, ale nemá to smysl, když je někdo hnidopich a chce rýpat. Já to beru tak, že fanoušci iPhone si prostě ty svoje fronty užijou, možná se i s někým znají z let minulých, pravděpodobně se s novými lidmi poznají, pokecají o své zálibě/oblibě, a ti, kteří o to nemají zájem, si prostě počkají doma, až jim přijde z objednávky na netu.A co, že si to tam chtějí vystát? Já jim to neberu. Fakt, že já bych na to neměl nervy ani náladu na tom nic nemění, prostě jsou to samostatně smýšlející bytosti (ať si androidisti myslí co chtějí) a mají na to plné právo. Má-li o to někdo zájem, přeji mu to, nemá-li o to někdo zájem, přeji mu to taky. Hotovo, tečka, bodka, puntík.
srovnávat cd s koncertem nelze.. to je jasné.. ale nemůžeš říct, že když tam budeš ty tři dny tvrdnout,že dostaneš koncert a když si počkáš v teple domova,tak dostaneš pouze cd... ty dostaneš přece stejnou věc 🙂 stejně kvalitní, stejně vypadající, na úplně stejné věci.. nic navíc u toho produktu nedostaneš... (myšleno tak,že za to čekání budeš mít třeba větší pamět než kterou bys mohl objednat z netu) tady prostě nedostaneš nic navíc.. vyměnit názory a zkušenosti můžeš v době internetu kdykoliv a už i kdekoliv.. Sice ne osobně,ale jde to.. a to abych potkal nějakého helmuta a chvíli s ním pokecal u mě prostě nestojí za tři dny ležení před obchodem a už vůbec ne kvůli telefonu a to ať je jaký chce 🙂 stejně tak mi přijde úplně zbytečný tenhle článek.. k čemu je? 😁 Někde v hlouby duše jsem doufal,že u nás v končinách nejsme takoví magoři jako v americe,ale ono prd... To máme z těch jejich filmů a podobných sraček... Hlavně být SVJETOVÍ!! Peace a čest práci a rukám klid! 😀
A práve preto, že žijeme iba raz, by som si chcel takéto niečo zažiť :) musí to byť super zážitok :) Autorovi hodne zdaru, užite si to aj za nás, školou povinných ;)
Když jsem byl poprvé na úřadu práce, tak jsem něco podobného zažil, a opravdu to není nic příjemného 😀
v com to akoze ma byt super zazitok? snad ten iphone 5 lieci rakovinu a ty si v poslednom stadiu ze si nemozes dovolit cakat tyzden kym ti pride postou?
Tak nič v zlom, ale ja naň ani nečakám, ale ani sa nechystám či poštou, či neskôr, ja mám svôj mobil a som s ním náramne spokojný :) len proste postretať sa tam s ďalšími fanatikmi a pokecať, musí to byť naozaj super zážitok, ale chápem, nie pre každého :) a tých, čo so mnou nesúhlasia, prosím, nevyjadrujte sa tak urážlivo, každý máme svoj názor, ja som len vyjadril ten svôj, vďaka Vám za pochopenie ;)Ešte malý dodatok, pre tých, čo tu kecajú o rakovine a podobne: tu nejde ani tak o to, že si kúpim nový telefón, ako o ten zážitok :) ako niekto napísal nado mnou (prepáčte, nezapamätal som si meno), dá sa to porovnať so zážitkom koncert vs. domáce počúvanie obľúbenej kapely. Zažil som si niekoľko koncertov a tá atmosféra na nich je niečo úžastné, omnoho lepšie, než keď si to doma pustím (a to môžem mať akokoľvek dobré audio-vybavenie) :)
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2012 14:39
ok tento pohlad nejaky zmysel dava, ale nic to nemeni na tom ze uz samotny fanaticky postoj k nejakemu predmetu je zvlastny. ja som tiez fanusik roznych veci, ale k ziadnej nechovam lasku :)
Za komunistů se taky stáli fronty... A hodně lidí na ně vzpomíná s láskou 😃 Je to hezká tradice spojená s Applem. Až nebudou fronty na izařízení nebude ani Apple. Já jsem si sám vystál frontu na ipad2, čekal jsem asi jen hodinu, ale o to byla radost větší... Tak jestli na to mají a mají i čas, tak si to užijte i za mě (pracujícího člověka, který nemá jeden plat navíc na jeden jediný telefon).
Takze kdyz dojedu v patek, tak budu sedmej...super 😀 (trochu analogie s TUZEXEM)
Jako jedenz prvních na světě sice nebudete (první bude Austrálie a Japonsko a za skoro půl den až Německo), ale i tak přeji hodně zdaru!😁
Taky bych to zkusil.. mít peníze, volno, čas a odvahu 😀Já čekám leda na první slovo iOvce tady v diskuzi 🙂Hodně štěstí!
Mohu se na něco zeptat "off topic"? Ta délka podpisu je něco jako čím více pruhů tím více Adidas? :-O
ne to je delší akronym "Im an idi*t" :)
bez "delší"
od tebe i s kratší oslíku 😉
ty si nam tady jeste chybel...
To je diagnóza.
Na stání ve frontě je třeba odvaha?:-O
Neznaje místní jazyk, přizpůsobování se okolnostem, nejistota, cestování....vcelku jo.
No, hlavně je třeba mít v hlavě imozek, protože běžný člověk (>90% lidí) by do toho nešel 😀
nj, 90% si taky nesjede Štěchovický kopec po půl dne cesty na kole a přesto se takoví najdeme🙂
Ale ten Apple Store je v Hamburku v Německu, ne v Burkina Faso.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.