Česko spustilo Portál občana a vydává elektronické občanky. Digitalizace je tu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

18. 07. 2018 17:44

Moc děkuji za toto pozitivní video. Když to spouštěli a bylo to představováno, tak jsem se na představení portálu díval na jednom webu a bylo tam spoustu nesmyslných a hloupých komentářů, nejspíš pro to, že při představení byl Babiš. Já jsem nechápal jak ti lidi mohou v diskuzi nadávat, když tohle je to na co se už nějakou dobu čeká a do budoucna mysleli snad na vše. Osobně se těším, asi si počkám až mi vyprší občanka, a pak se registruji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 07. 2018 07:07

Paskvil jako další IT zakázky od státu. Měnil jsem OP kvůli změně trvalé adresy, tak jsem si rovnou vzal eOP za příplatek 500,- A 9.7.2018 zjistím, že stát všem před 1.7.2018 prodával eOP ze starším čipem, který je pro autentizaci "Portálu občana" nefunkční. Takže si eOP i čtečku můžu vřele strčit do pr-ele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2018 19:26

Zdravím. Moje zkušenosti s eidentitou do správní správy jsou zatím odstrašující. Začalo to registrací a následnou žádostí o poskytnutí údajů třetí osobě, tj.SZR na Czech pointu.
První pokus nevyšel, údržba nefunkčnost systému týden kvůli eobčankám
Druhý pokus, první czech point na úřadu - úřednice to nikdy nedělala a poslala mě na poštu.
Třetí pokus, druhý czech point na poště, pošťačka to nikdy nedělala, ale zkusila to a žádost zaregistrovala.
Čtvrtý pokus, přihlášení, nefunkčnost údržba systému celý tento víkend do 15 hod.
Pátý pokus, přihlášení po 15 hod. error nepodařilo se přihlásit.
Pokračování.
Dnes nemožnost se přihlásit. Volal jsem na zákaznickou podporu. Chyba v registraci na czech pointu, chybělo číslo id v zprávě. Mám se opětovně registrovat.
Opět jsem navštívil czech point a provedl opětovnou registraci. Výsledek, nelze provést opětovnou registraci.
Předání informací technické podpoře, podobný problém ještě neřešili a opět čekání.
Konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2018 16:52

Mimochodem, spusteny byl uz pred tydnem 8. 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor