Po dlouhé době musím plivnout ČTc do ksichtu a to jsem ještě nedávno pochvaloval služby, které nabízí ČTc. Jak k tomu příjdeme my ISDN zákazníci, to se máme jít klouzat ? Tak především mi jeden zaměstnanec infolinky ČTc citoval, že bohužel zákazníci ISDN nemohou používat tyto balíčky nebo-li promotion, který nabízí ČTc. Podle výjádření je to permanentně určeno pro zákazníky HTS přípojek ( rozuměj, analogových linek ) a pro nás ISDN zákazníky to není nabízeno. Dokonce není možné přejít ani na cenové plány Telefon. Já bych teď vlastně měl po ČTc žádat náhradu. Protože před 2 lety když ČTc zahajoval masivní kampaň na služby euroISDN, tak jsem platil v té době měsíční poplatek tuším 450,- Kč vč. DPH. Dneska, když chci ušetřit, nezbývá mi nic jiného než si pořídit cenový plán ISDN2 Basic za 570,- Kč bez DPH. Jednak mi nenažraný komunistický žlutomor zvýšil paušální poplatky, a začalo to v únoru 2002.
Pak v roce 2003 dával do televize chechtající reklamu lidí, jak se posmívají svému kolegovi, že dodnes nemá ISDN a že brzy možná bude posílat fotografie po ISDN. Takže mne to připadá na dobrotu, za žebrotu. Mám takový pocit, že zákazníci ISDN jsou v dnešní době více znevýhodňováni než zákazníci HTSek.
Co je mi platné, že mám zdarma služby přesměrování hovorů, blokování hovorů, když nemohu využít tyto balíčky ( o tom jestli je to smysluplné či nikoliv nyní nebudu hodnotit ).
Máte také pocit, že Český Telecom nějak zapomíná na věrné zákazníky ISDN a že je znevýhodňuje ?