Obvinění ze strany SOS je sice opravněné, jenže, si musí každý normálně uvažující člověk uvědomit, že poslat smsku z mobilu se více vyplatí než postávát u automatu například za nevlídného počasí a ještě riskovat, že telefonní automat by mohl být poškozený. Já nechápu, jak někdo si stěžuje, na chování ze strany Českého Telecomu, ale tady platí pravidlo " Chytrému napověz, hloupého trkni ". Radši budu posílat sms z mobilu než z nějaký ušmudlaný telefonní budky.
Co se týče samotného přístupu ČT vůči zákazníkovi v oblasti cen, a informování o cenách za sms, tak také musím potvrdit pravidlo " chytrému napověz, hloupého trkni ". Přece se člověk nemůže spoléhat pouze na nějakou orientační tabuli umístěnou uvnitř telefonní budky. Je několik cest, jak tuto informaci zjistit. Než začnu nějak z telefonní budky volat nebo když už tak smskovat, tak si nejprve zjistím cenu samotné služby. Mám možnost v dnešní době, si zjistit cenu jednak na internetu, když doma internet nemám, zajdu do knihovny nebo do internetové kavárny, dále existuje informační kanál ČT a to bezplatná informační linka ( měla být zpoplatněna, k vůli různým vtipálkům ) 800 123 456 a tam by se zákazník měl dozvědět skutečnou cenu dané služby. Dále existuje ještě telekomunikační věstník, který je dostupný třeba v Telepointech. Existuje řada ověřených způsobu, jak si zjistit aktualní cenu, jenže zkrátka někteří lidi jsou asi příliš pohodlní, aby se orientovali pouze na papírový plakát umístěný v telefonní budce.
Zkrátka chytrému napověz, hloupého trkni.
Já vůbec neposílám smsky z budky, protože to považuji za přihlouplé a zbytečné. Co telecomu vyčítám, že by raději měl investovat peníze do smysluplných účelů než vynakládat peníze tam, kde to není třeba. Například, by měl Telecom investovat peníze na pokrytí a rozšiřování služeb ADSL a na telefonní budky VTA by se měl zcela vykašlat.