Český Telecom spustil SMS: pro koho?

Diskuze čtenářů k článku

Honzazv  |  04. 05. 2004 22:15

Kdyby radsi Telekomunista venoval svoji energii podpore rozsireni dostupnyho broadbandu nez takovejmle kravinam... Ale on urcite rekne, ze lidi po tom touzi,kdezto rychlyho netu by se nedotkli ani klackem. Ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mao-cetung  |  04. 05. 2004 19:30

Já ani nevím, co je to pevná linka,  pevnou jsem odhlásil ještě v dobách SPT TELECOM. Ale jinak mne štve, že Telecom odvolal Valeskiho. Je to vidět, kdo v Telecomu rozhoduje, komunistická špidlová vláda. Také je to pěkná past s tou levnou smskou. Kdysi se také účtovala 1,- Kč na Trick kartách a dneska je to 4,- Kč. Telecom je pěknej podfukář. Nevěřte komunistickému molochu. Normální myslící člověk použije mobil má víc funkcí než přiblá telefonní linka, kterou stejně odposlouchává gauner Antl, který pracuje pro Telecom, jako odposlouchávací agent. Spíše to dostal jako trafiku od svého kamarádička Grosse.

Kdyby lidé byli normální, nikdy nepřipustí, aby ve vládě, byla debilní vláda. Jo, dneska jsem si v MFDnes přečetl Hyde Park o Margaret Thatcherové. Myslím si, že ČR by určitě prospělo thatcherismus než špidlismus.  A to co se děje v Eurotelu a Telecomu je jasný důkaz, že máme ve vládě komunisty. Ať žijou myšlenky M. Thatcherové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bac  |  04. 05. 2004 16:24

Ať jde celej tlecomunismus do prd.le !!! Na chalupu na vesninici jsem chtěl pevnou linku.....
Uráčili se po PĚTI letech v r. 2001 dobrý mančaft že !!! A řekli že pokud chci pripojit na net mam smulu (PSM 4)nebo tak nějak . Okamžitě jsem obědnal ISDN...
po ČTYRECH měsících co jsem zbytečně musel platit, vysvětlil čtc že u mne není možné z tech. důvodů připojit ISDN !!
Další hlupák co těm hajzlům skočil na špek ! "Český" telecome ZDECHNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  05. 05. 2004 10:28

Az bude plna liberarizce ve vsem tak ti na tvou chalupu nejen nikdo nezridi pevnou linku (do vzdalenych mist se to nikomu nevyplati), nybrz i soucane zrusi klinku ostatnim - nebot se mu na odlehlych mistech nevyplaci. A mobilni opratori odvezou sve BTS a tim zrusi sve pokryti nebot i jim se v malo lidnatych castech nevyplaci. A rovnez Telecom odveze svoji budku zatim ze zakona, nebot i ona se tam nevyplaci.

A nakonec vam rozvodne zavody oznami, ze pokud nezaplatite na rekonstrukci  elektricke pripojky vcetne trafostatnice stanovenou castku jako pripevek, tak vam zrusi do chalupy pripojku elektrickeho proudu, nebot i ta se nevyplaci ve vzdalenych oblastech.

Toto je uplna liberarizace po ktere volas - tam kde se nam to nevyplati tam mas proste smulu i kdybys mel kvuli tomu (stary clovek zavisly na telefonu kvuli lekari ) zemrit !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Polivka  |  11. 05. 2004 19:02

A proc by mi rusil na chalupe pevnou linku ???
(zrusim si ji sam, viz o par prispevku nahore...).


Nevidim duvod aby mi ji rusil sam od sebe. Draty jsou natazeny a aniz bych si 1x zatelefonoval inkasuje kazdy mesic skoro 4 stovky. Takze sbohem Telecome.


Telecom a Eurotel drzi hodne nad vodou statni sprava, ktera nehospodarne zachazi s prostredky danovych poplatniku. Az Telecom prodaji (to jsem teda vazne zvedavy za kolik v nynejsi situaci a ta asi nebude jen tak lepsi), tak mozna prejdou k jinemu operatorovi. Uz nebude potreba husicku krmit.


Jindra Polivka


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  27. 06. 2004 11:20

Toto je nesmyslny komunisticko monopolisticky nazor!
V prostredi nemonopolni konkurence totiz firmám zálezí na PR a dobre povesti a kvuli malé uspore tim ze odmontuji vzdalene pripojky si nebudou rozestvavat verejne mineni!
Ale je faktem, ze rozvodne zavody maji zrejme monopol v té lokalite, ale musi myslim udrzovat nejake vztahy treba s obci... a z toho vyplyva, ze si taky nemuzou delat uplne co chtej! Nebo je to jinak?
Mimochodem, nepracujete nahodou v Telecomu? Ani bych se nedivil, kdyz se neumite neumit podepsat "x" a nemate email.... Maximalne tak jeste strasit lidi smrtí, sam jste ziva mrtvola ((
Tchatcherismus by teto republice velice prospel, aby vy a vam podobné mrtvoly z minulosti konecne zklaply!


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  04. 05. 2004 12:19

To si radeji poridim pausal u nejakyho mobilniho operatora nez u Telecomu. Je to proste uplny volovina a poridi si ji jen par lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  04. 05. 2004 11:28

na textové zprávy, které si přečtu s několika hodinovým zpožděním jsem fakt čekal. Čert vem internet, mobily, pagery. Telecom nás zachránil. Zahazuji smartphone, ruším ETDN a kupují phonebuddy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  04. 05. 2004 08:56

Bez CLIPu budete textovku přijímat jen jako obyčejné hovor, – nejste vy, pane Lutonský, brňák?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TK  |  04. 05. 2004 08:41

Podle ceho se da zjisti, zda urcity bezdrat. pristroj bude umet SMS posilat? Staci podpora CLIP (tj. bezdratove telefony typu á 1500 Kč supermarket) nebo je tam neco vic? Podle ceho to poznat pri koupi pristroje? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brk  |  04. 05. 2004 07:40

Pres modem to nejde? Pokud si dobre pamatuji, tak fincom kdysi daval ke svym modemum nejakou utilitku a posilalo se to pres comp. Maji alespon ty telefony T9, nebo neco takoveho?

Jinak ale souhlasim s tim, ze na sluzbu uz je docela pozde a tezko se bude prosazovat. Rozhodne to nebude ten pravy duvod k zahozeni telefonu s vytacecim koleckem, co tu jeste obcas zazvoni :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  04. 05. 2004 02:43

Na rozdíl od pana Lutonského se domnívám,že dávno před zavedením této služby CTc nabízel ve svých prodejnách telefony pro SMS ("dotovaný" Sagem na přelomu předloňského roku, rovněž dotoval S Gigaset 4010 Comfort).

Rovněž je poněkud zavádějící tvrzení, že je jen pro ty, kteří vlastní předmětné typy telefonů a že SMS bude číst celá rodina - přijímat mohu na jakémkoliv a to i z Memoboxu, kam mi CTc SMS pošle jako hlasový záznam.

Přesto, že stejně jako značná část "surfařů" nenávidím CTc, musím jej vyjímečně pochválit za techn. řešení této služby a zcela vyjímečně za cenu SMS.

Kritiku si ale zasluží za to, že nebyl schopen 3.5. ve večerních hodinách dát na svůj web to, co zde má nyní - podrobné inf. o nastavení apod., takže člověk musel volat na inflinku, kde byli velmi ochotné(í) operátorky(ři), ale i oni podle jejich odpovědí "tápali". Tedy obvyklá situace při zavádění nové služby - podívejse, co ti nabízím, ale nechtěj to hned používat.

Souhlasím však s tím, že pro ty, kteří uvažují o vypovězení pevné linky to asi nebude argument pro její ponechání a asi si kvůli ní nový telefon za cca 3 tis. Kč nekoupím.
Hřebíčkem do rakve mohou být také ceny mobilních operátorů, které se mi zdají přemrštěné - asi je odplata CTc, ale odnáším to jako vždy já, zákazník.

Suma sumárum, CTc zaspal dobu, ale nelze službu jako takovou zatracovat, spíše naopak. Kromě toho jsem se na infolince dozvěděl, že lze takto poslat i E-MAIL!!! To CTc na svých stránkách tají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  04. 05. 2004 07:50

e-mail jde takhle posilat z pevne linky na cislo 6245, naopak to nejde
taky jde takhle poslat fax rovnou na faxovy cislo

sluzba je fakt dobra, akorat teda pri ty penetraci a cenach mobilu stlacenych konkurenci si myslim, ze prisla tak o tri roky pozde (a kdyz si pomyslim, co to muselo stat...)

cena za CLIP, byt je mala, je ale myslim ke skode - tyhle slozity uctovani 15 korun po trech mesicich s podminkama drobnym pismem pod carou je presne to, co aspon mne odpuzuje - a nejistota ohledne ceny do budoucnosti taky

na druhou stranu je na ISDN CLIP v cene, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loveCT  |  04. 05. 2004 02:24

Vyborna sluzba. Uz bezim si zridit telefonni linku za 3500,- + telefon za akcni cenu 2222,- a to vse abych si mohl zavolat a poslat SMS, urcite nalakaji hodne lidi. A pak mi textovky bude cist manzelka. Tooo urcite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  04. 05. 2004 01:28

Když uvážíte, že aktivních SIM karet je v ČR v oběhu skoro 10 milionů, tak zavedení SMS na pevnou linku je (jak už je zvykem u našeho EuroTelecomu  ) je přece jenom zpozdilé (3,5 mil. stanic).

Cena? Žádná velká sláva - ale možná se někomu nový telefon za tisícovku (nebo měsíční paušál) vyplatí.

Když vezmu v úvahu, že loni ubylo ČTc zhruba 70.000 zákaznických linek a letos stejné množství už za první čtvrtletí,  pak pochybuju, že zrovna SMS budou tím správným impulsem k návratu zákazníků zpět...
Ale proč nadávat na něco, co přibylo navíc?
Je to jako s "paušálem" na mimošpičkový dial-up: 3000,- objednaných tarifů na 3,5 milionu stanic je skoro NULA.
Český Telecom pořád neumí nabídnout službu za rozumnou cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  04. 05. 2004 14:39

Linku odhlasuji pouze socky - tedy lide kteri rozhodne casto nevolaji. A takovy lide casto maji HOME-MINY a to je vyhodnejsi at ho zrusi a uvolnena linka se za lepsi cenu pronajme alternativnim operatorum.

Mobilu neni 10 mil. to se snazi nas presvedcit pouze operatori - je mnoho lidi kteri maji 3  i vice karet. Ale hlavne je spouta karet v prumyslovych zarizenich a ty pak prostrednictvim SMS zprav oznamuji svuj stav - pouzivaji se napriklad v ruznych automatch, treba na napoje ci obcerstveni  - a kazde ma z duvodu levnosti provozu svou predplacenou kartu a kazda je pro operatora dalsi uzivatel mobilniho telefonu !!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  04. 05. 2004 21:17

A proc by nemeli lide rusit neco, co nevyuzivaji. Kvuli tomu jsou snad socky? Probudte se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eser  |  04. 05. 2004 22:22

Nejsem socka, přesto jsem dnes podal žádost o zrušení linky. Ač nestahuji, pouze se brouzdám a koukám co je kde nového a nezakazuji přístup na net svému 12 ti letému dítěti, tak i s tímto minimálním využití netu měsíčně dotuji ČT častkou okolo 1500 Kč. ADSL k nám nezavedou, CDMA prozatím ČT odstavil, ISDN je podvod, socka nejsem, sponzorovat je odmítám, prostě s ČT končím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  05. 05. 2004 10:17

Pocitam-li mimo spicku tak mi tech tvych 1500 Kc vychazi na si 70 hodin - tedy asi 2 hodiny dene a to jiz neni zadny minimalni uzivani. Tem totiz staci 13 hodin v tarifu HOME INTERNET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-Marek-  |  04. 05. 2004 22:29

Linku si dnes odhlašují především ti, kteří si pořídili WiFi nebo jiné výhodné připojení k internetu. Ti kteří nepoužívají internet už odešli před dvěma roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Polivka  |  11. 05. 2004 18:49

Pokud jsem nemel kabelovku, tak jsem za pevnou platil od 5000 do vice jak 7000. Socka rozhodne nejsem a pitome ISDN s celou pevnou linkou a to doma i na chalupe rusim. Proc ?


TEMER NIKDO Z OBCHODNICH PARTNERU I ZAKAZNIKU NA PEVNOU LINKU TOTIZ JIZ NEVOLA !!!


Temer vsichni volaji na mobily. Kabelovka mi poskytuje 700k pripojeni )


Pote co Telecom donutil odejit sveho nejlepsiho manazera pana Waleskiho z Eurotelu, se rozhoduji, ze odejdeme i od Eurotelu. Nekdo jim to musi dat znat. Vsechna nase cisla jsme nechali zatim aktivni a postupne prechazime na Oskara se stejnymi cisly, jen s jinou predvolbou. Na kazdem 300 minutovem tarifu usetrime cca 1000 Kc. Ostatne Eurotel kartu lze zachovat s tarifem cca 250 Kc v provozu pro "VIP" co si mysli, ze kdo nema 602 je socka.


Nemam rad statni neprizpusobive molochy, do kterych padaji penize jak do cerne diry.
Tak proc by tam mely padat moje ???


Jindra Polivka


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  20. 02. 2005 09:11

Kdo a kdy mohl použíat ISDN?!?! Na fax?? 2 linky>menší pravděpodobnost obsazení??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faethon  |  06. 05. 2004 10:29

A ještě jedna perlička, která jaksi mění situaci. Na několika serverech jsem zjistil, že cena za odpověď z mobilní sítě přesahuje 6 Kč/SMS... Takže už vidím, jak si Vás všichni oblíbí, pokud jim přijde důležitá zpráva z pevné linky, zpráva na níž je nutné rychle odpovědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  30. 06. 2004 00:37

No kdyz pouvazuji a budu predpokladat, ze kampan zabere a dejme tomu 1/3 vlastniku pevne linky koupi tenhle novy sms telefon, a na jednom pristroji
je zisk operatora dejme tomu 500Kc, tak si telekomunista přijde jentak na bratru 0.5miliardy Kc. Tomu pane rikam byznys!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor